رفتن به مطلب

Recommended Posts

سلام خدمت دوستان عزیز

 

7-8 روز پیش یکی دوستام قصد خرید لپ تاپ برا اقوامشون داشت که بهم گفت براش سفارش بدم 

 

لپ تاپ تورنج قیمت 5 تا 5 و نیم ASUS K540BP این بنظرم مناسب بود ( ملاک اصلی رو نظرات کاربران دیجی کالا بود که این لپ تاپ رو خریداری کرده بودن و اکثرا راضی بودن نسبت به قیمت ! حتی بعضی کاربران گفته بودن که راحت GTA V رو اجرا میکنه ! )

 

روزی که لپ تاپ به دستم رسید، شرکتی که ازش خریداره کرده بودم ویندوز روش نصب کرده بود منم تست کردم مشکلی نداشت (فقط یکم کند بود ) 

 

الان بعد 2-3 روز رفیقم لپ تاپ رو اورده چک کردم دیدم سرعتش خیلی پایینه ، در حدی که ماوس رو تکون میدی تیک داره بیش از حد ! 

 

گفتم شاید از ویندوزش باشه 2 بار هم ویندوز عوض کردم باز همون که بوده هست ! (با دیسک هم نشد ویندوز عوض کنی تا 53 میاد قفل میکنه ! حتما باید با فلش نصب کنی )


حالا نمیدونم ببرم گارانتی برام تعویض میکنن نمیکنن!چقدر طول میکشه تا مشکل رو برطرف کنن یاتعویض کنن ؟ ( تا حالا چیزی رو برا گارانتی نبردم ب خاطر همین برام سوال هست)

 

پیش رفیقم شرمنده شدم نمیدونم چکار کنم 
کسی اگه میتونه کمکم کنه ممنونش میشم 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یا مشکل از برد هست یا هارد
لپتاپ تو ایران اصلا رو گارانتی نباید حساب کنی مخصوصا ایسوز که گارانتیش افتضاس 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همونطور که دوستان هم اشاره کردن میتونه از هارد باشه وتو حمل ونقل ویا شاید هم همون شرکت گارانتی کننده موقعنصب ویندوز خرابش کردن.

البته تا جایی که میدونم شرکت ها ویندوز نصب نمیکنن وخام عرضه میکنن محصول رو.

شما یه تست از سلامت هارد بگیرید ببینید مشکلی بدسکتوریچیزی داره یا نه.hd sentinelنرم افزار مناسبیه

فروشنده خود دیجی کالا بود یا جای دیگه؟

کالا پلمپ بود؟روی برچسب ها لوگوی خود ایسوس بود یا برچسب پلمپ نوشته های دیگه ای داشت؟

ویرایش شده توسط alimogharehabed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، masooyan گفته است :

شما بی زحمت چک کن دما پردازنده چنده؟

درود!

 

دما 36 تا 43

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Slasher گفته است :

یا مشکل از برد هست یا هارد
لپتاپ تو ایران اصلا رو گارانتی نباید حساب کنی مخصوصا ایسوز که گارانتیش افتضاس 

من 1 هفته س این لپ تاپ رو گرفتم یعنی چی ؟ گارانتی قبول نمیکنه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

همونطور که دوستان هم اشاره کردن میتونه از هارد باشه وتو حمل ونقل ویا شاید هم همون شرکت گارانتی کننده موقعنصب ویندوز خرابش کردن.

البته تا جایی که میدونم شرکت ها ویندوز نصب نمیکنن وخام عرضه میکنن محصول رو.

شما یه تست از سلامت هارد بگیرید ببینید مشکلی بدسکتوریچیزی داره یا نه.hd sentinelنرم افزار مناسبیه

فروشنده خود دیجی کالا بود یا جای دیگه؟

کالا پلمپ بود؟روی برچسب ها لوگوی خود ایسوس بود یا برچسب پلمپ نوشته های دیگه ای داشت؟

من اینو از مرکزی شیراز سفارش دادم 

 

گفتم ویندوز هم نصب میکنید روش که اماده تحویل مشتری بدم که برام نصب کردن بدون هزینه ! 

 

پلمپ که نه باز کرده بود ویندوز ریخته روش 

 

دقت نکردم باید بگم رفیقم کارتنش بیاره 

 

شنبه هم خودم باید ببرم گارانتی 😞

فقط خداکنه فروشگاه ازم پس بگیره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظرم با این صراحت نمیشه گفت که ایراد سخت افزاری داره ...

احتمال زیاد نرم افزاریه ...

کلأ سیستم رو فرمت کنید و ورژن ویندوز رو هم عوض کنید ... یه ویندوز تازه از جای دیگه بگیرید و بریزید روش و بعد از نصب ویندوز هم باید همه درایورها رو به آخرین نسخه سازگار با لپ تابت بروزرسانی کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

بنظرم با این صراحت نمیشه گفت که ایراد سخت افزاری داره ...

احتمال زیاد نرم افزاریه ...

کلأ سیستم رو فرمت کنید و ورژن ویندوز رو هم عوض کنید ... یه ویندوز تازه از جای دیگه بگیرید و بریزید روش و بعد از نصب ویندوز هم باید همه درایورها رو به آخرین نسخه سازگار با لپ تابت بروزرسانی کنید

ویندوزی که خود فروشگاه نصب کرد بعد 2-3 روز این مشکل هم زد 

 

2 بار هم خودم ویندوز عوض کردم همونطور که بوده هست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر شما فروشگاه میتونه پاسخگو باشه ؟ یا مستقیم ببرم گارانتی و اینکه گارانتی چقدر زمان میبره ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 23 دقیقه قبل، mmdreza گفته است :

به نظر شما فروشگاه میتونه پاسخگو باشه ؟ یا مستقیم ببرم گارانتی و اینکه گارانتی چقدر زمان میبره ؟

ببر فروشگاه مشکلشو بگو تستهایی انجام بده اگه مشخص شد ایراد سخت افزاریه بعدش گارانتی

قبل ارسال به گارانتی از ایرادش فیلم و عکس تهیه کن همراه مستندات و حتما از سلامت کالا هم فیلم و عکس بگیر چون دیده شده جنس سالم دست گارانتی میدن اما معیوب تحویل میگیرن با ایراد فیزیکی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

ببر فروشگاه مشکلشو بگو تستهایی انجام بده اگه مشخص شد ایراد سخت افزاریه بعدش گارانتی

قبل ارسال به گارانتی از ایرادش فیلم و عکس تهیه کن همراه مستندات و حتما از سلامت کالا هم فیلم و عکس بگیر چون دیده شده جنس سالم دست گارانتی میدن اما معیوب تحویل میگیرن با ایراد فیزیکی

ممنون از راهنماییتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...