رفتن به مطلب

دماسنج كامپيوتر(دانلود كنيد)


Moh@mm@d _ N
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

1006252.jpg

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهيد نرم‌افزار یا بازی را دانلود کرده و روی سیستم خود نصب كنيد ولی با این سوال مواجه شده‌اید که آیا سیستم شما با حداقل سیستم مورد نیاز این بازی و نرم‌افزار هم‌خوانی دارد یا خیر؟ حتي ممكن است برایتان پیش آمده که خواسته‌اید سخت‌افزارهای سیستم را ارتقاء دهید ولی مشخصات سخت‌افزارهای کنونی خود را نمی‌دانید تا بتوانید سخت‌افزار مورد نیاز را خریداری كنيد یا خواسته‌اید مشکلات سیستم خود را برطرف نمایید و برای این کار نیازمند اندازه‌گیری دمای سخت‌افزارهای سیستم خود هستيد.

speccy00.jpg

همان‌طور که می‌دانید اندازه‌گیری این دما و فهمیدن جزئیات کامل سخت‌افزارها کاری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن به شمار می‌آید. نرم‌افزاري را به شما معرفي مي‌كنيم تا با استفاده از آن بتوانید مشخصات دقیق سخت‌افزارهای سیستم خود را شناسایی کرده و دمای دقیق آن‌ها را نیز مشخص نمایید. Speccyکه توسط شرکت Piriform که نرم‌افزارهای مفید و رایگان بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده منتشر شده و مي‌تواند مشخصات دقیق سخت‌افزارهای سیستم شما مانند پردازنده، مادربورد، كارت صدا، كارت گرافيك، كارت شبكه، حافظه رم، ديسك نوري و غيره را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار داده و حتی دمای دقیق آن‌ها را نیز برای شما به نمایش درآورد. شاید با خود بگویید این نرم‌افزار برای کاربران بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. اگرچه این گفته صحت دارد و Speccy یک نرم‌افزار کاملاً حرفه‌ای است ولی به قدری ساده و جذاب طراحی گردیده که کاربران مبتدی نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده نموده و از وضعیت سیستم خود آگاه شوند. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این نرم‌افزار بسیار مفید بوده و می‌تواند شما را در استفاده هر چه بهتر از سیستم کمک كند که ما نیز آن را به شما دوستان توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده‌ایم.

لينك دانلود

حجم: 4,19 مگابايت

منبع: asandownload.com

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

ممنون محمد عیزیزاینم به آرشیو برنامه های مانیتورینگم اضافه شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نسخه رایگانش از خود سایت هم قابل دانلود هست.

http://www.piriform.com/speccy/download

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...