رفتن به مطلب

تجربه بد خرید گرافیک 580 از کاربری بی ادب و بی شخصیت


Moj007
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

بنده  یه گرافیک  از کاربر @LEON1994  خریداری کردم که در لینک زیر تاپیک فروشش هست:

بنده گرافیک رو حدود ساعت های 9 پنج شنبه شب از ایشون خریداری کردم، و بدلیل مشغله های معمول روز جمعه فرصت نشد کارت رو تست کنم، و شنبه صبح بعد از چند تست بنچمارک با نرم افزارهای مختلف، بعد از تقریبا 10 دقیقه در گرافیک مشکل کویل واین مشاهده شد! همون موقع با ایشون تماس گرفتم، و موضوع رو با ایشون در میان گذاشتم، به امید اینکه گرافیک رو تعویض کنند یا تعمیر یا عودت کنند! ولی ایشون در ابتدا کلاً منکر این شدند که کویل واین اصلا مشکلی محسوب میشه! و در ادامه از زیر هرگونه مسئولیتی اعم از عودت، تعویض، تعمیر شونه خالی کردند!
بنده گفتم گرافیک رو براتون میارم مبلغ رو برگردونین، ولی در کمال تعجب شروع به فحاشی و تهدید بنده کردن، که اگراینجا بیای هرچی دیدی از چشم خودت دیدی! و ازین قبیل اصطلاحات چاله میدونی...!
جالبیش اینه که در مورد هرکدوم از افراد با سابقه ی فورم که همین مدل گرافیک ها رو برای فروش گذاشتن صحبت میکردم ایشون میگفتن گرافیکهای اونا مشکل داره! الان متوجه شدم که ایشون قصد تخریب بقیه رو داشته در صورتی که ظاهرا فقط خودشون مورد داشتن!

از مدیران لیون کامپیوتر خواهشمندم که جلوی معامله چنین افرادی رو بگیرن، تا افراد دیگه مثل من متضرر نشن!
درنهایت به هیچکس پیشنهاد خرید گرافیک یا هر گونه معامله ای رو با ایشون توصیه نمیکنم!فریب امتیاز های مثبتش رو نخورین، و بدونین یک امتیاز منفی علامت هشداره!
دوستان خوشحال میشم نظرتون رو در مورد همچین کاربرانی بدونم!

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 درود. 

چندین بار گفته شده از سیستم واسط استفاده شه..حتی اون فروشنده ای که امتیاز بالایی داره.. 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا اطلاعات کافی ندارین اظهار نظر نکنین کویل وان مشکل حساب نمی شه 

90 درصد کارتها کویل وان دارن که گارانتی قبول نمیکنه و مشکل و ایراد حساب نمی شه 

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/articles-guides/23255-coil-whine-explained-how-to-get-rid

ویرایش شده توسط Divine
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز کویل واین حقیقتش در خیلی از کارت های اکبند هم مشاهده میشه و مربوط به ماین نمیشه ولی اینی که ایشون در صورت امکان تعویض کنن و رضایت شما هم جلب بشه به نظرم کار پسندیده ای هست بنده سال ها قبل فقط یک باندل 4790k در پرشین تولز به ایشون فروختم  و خوشبختانه معامله بدون دردسری بود  ایشون هم که همشهری شما هستن به نظرم بهتر هست باهم کنار بیاین و یک جوری دوستانه مشکل حل بشه 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 47 دقیقه قبل، Moj007 گفته است :

کلاً منکر این شدند که کویل واین اصلا مشکلی محسوب میشه!

درست گفتند مشکل حساب نمیشه!

لرزش چوک حاصل از میدان مغناطیسیه و اصلا مشکل حساب نمیشه

حتی تمام کارت  های بالارده که مدار vrm قدرتمندی دارن این لرزشو دارن

در 47 دقیقه قبل، Moj007 گفته است :

ولی در کمال تعجب شروع به فحاشی و تهدید بنده کردن، که اگراینجا بیای هرچی دیدی از چشم خودت دیدی! و ازین قبیل اصطلاحات چاله میدونی...!
جالبیش اینه که در مورد هرکدوم از افراد با سابقه ی فورم که همین مدل گرافیک ها رو برای فروش گذاشتن صحبت میکردم ایشون میگفتن گرافیکهای اونا مشکل داره! الان متوجه شدم که ایشون قصد تخریب بقیه رو داشته در صورتی که ظاهرا فقط خودشون مورد داشتن!

من این مورد رو ازشون شنیدم که یه ذره رفتارشون زننده هست ولی خوب جنسشون مشکل خاصی نداره! کارت ماین شدست و خوب مشخصم هست خودشونم گفتند ماین شده

چندین بار هم گفته شده که گرافیک های بایوستار و xfx کارت های پایین رده هستن وزیر بار ماین نمیتونن دووم بیارن ولی چون ارزون برا ماینر درمیاد از اون ور وارد میکنه و استفاده میکنه برا همینم ارزونه

من کار به رفتار زننده ایشون ندارم ولی اگه گرافیکی خریداری میکنید قبلش تحقیق کنید از 10نفر اینجا با سابقه پرس و جو کنید ، یهویی نخرید !

اگه گرافیک جز کویل واین مشکل دیگه نداره استفاده کنید 

اگه مشکل داشته باشه ایشون پس میگیرن ولی واقعا مشکل داشته باشه مثلا ارتیفکت داشته باشه یا فنش کار نکنه یا ازین مشکلا

 

 

 

ویرایش شده توسط mَd
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

اول اینکه در قوانین اومده که زدن تاپیک شکایت از کاربران ممنوع هست . تاپیک مخصوص این کار در فروم هست به نام گزارش خرید و فروش کاربران فروم . بعد از این مشکلی داشتید اونجا بیان کنید .

دوم ، شما اصلا داخل فروم معامله نکردید . شما حضوری خرید کردید از ایشون .

سوم ، کویل واین مشکل نیست . یک موردیه که تو خیلی از کارتهای گرافیک دیده میشه و حتی گارانتی هم این رو قبول نداره . چه برسه به فروشنده .

چهارم ، شما 24 ساعت مهلت تست داشتید ، کارت هم حضوری تحویل گرفتید و کاملا جلوی شما تست شد ، حالا بغد از اینکه مهلت شما تمام شده ، بدون دلیل موجه درخواست تعویض کارت رو دارید ؟

پنجم ، امتیاز منفی که داده بودید حذف شد ، چون شما داخلش توهین کردید . داخل فروم اثری از توهین ایشون نمیبینم . اگر مدرکی دارید که به شما توهین شده داخل فروم ، ارائه کنید .

ششم ، دلیل امتیاز منفی ای که ایشون دارن رو ببینید . به دلیل مشکل در فروش نیست . مشکل انضباطی هست و از طرف فروم منفی شده .

تاپیک شما قفل میشه ، در صورتی که باز هم اقدام به تاپیک زدن کنید و یا اینکه تهمت بزنید بدون دلیل ، با شما برخورد میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...