رفتن به مطلب

AOC نمایشگر منحصر به فردAGON AG273QZ را با انبوهی از امکانات معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

YkBrFTlCYO0J1wAJ90764ab0d372e604.jpg

 

اگر هنوز جزء آن دسته از افرادی هستید که استفاده از نمایشگرهایی با پنل TN-film را ترجیح میدهد، باید به شما بگوییم که AOC یک دستپخت جدید به نام AGON AG273QZ  با انبوهی از امکانات جدید وخاص دارد که می تواند مورد توجه بسیاری از گیمرها باشد.این نمایشگر 27 اینچی از حداکثر دقت WQHD یا (2560x1440 پیکسلی ) با زمان پاسخ دهی فوق العاده 0.5 میای ثانیه ای و نرخ نوسازی 240 هرتزی پشتیبانی می کند ومیتواند امکانات دیگری از قبیل پشتیبانی از گواهی های AMD FreeSync Premium Pro و DispplayHDR 400 را هم در اختیار شما قرار دهد.

 

igt6CKVBQyMnpwpb7fcb9d3cec3866fc.jpg

 

پنل این نمایشگر بر روی یک سه پایه شیک نصب شده و در قسمت پشتی آن جهت زیبایی هر چه تمامتر از سیستم نورپردازی RGB LED بهره گرفته شده است.از دیگر مشخصه های این صفحه نمایش میتوان به زاویه دید افقی و عمودی 170 و 160 درجه ای ، نسبت کنتراست استاتیک 1000 به 1 با مگاکنتراست پویا ، نور پس زمینه WLED با فناوری ضد لرزش یا همان (flicker-free) اشاره کرد.ورودی های تصویر نیز شامل پورت های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 میشود. لازم به ذکر است جهت استفاده در دقت 1440 پیکسل با نرخ 240 هرتز میبایستی حتما از پورت DP1.2 HBR2 استفاده کنید.قیمت این صفحه نمایش هنوز مشخص نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...