رفتن به مطلب

در صورت مشکل با خرید و فروشگاه ، مشکلات رو در این تاپیک بیان کنید


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه دوستان . جدیدا دوستان بابت مشکلاتی که بابت خرید داشتن تاپیک میزنن و متاسفانه بعضی کاربران هم بدون اینکه هیچ ارتباطی با موضوع داشته باشن ، به صورت خیلی شدیدتر از خود خریدار ، اعتراض میکنن و نظر میدن . لطفا بعد از این هر مشکلی که در خرید پیش اومد براتون ، هر مشکلی با فروشگاه در مورد ارسال داشتید ، هر مشکلی که فکر میکنید باید به فروشگاه لیون انتقال بدید رو تو همین تاپیک بیان کنید . مسئول بخش ارتباط با مشتریان برای پیگیری همین تاپیک رو میخونن . از ارسال تاپیک های جداگانه خودداری کنید .

توجه شود صرفا کاربران انجمن که پس از چندین روز تاخیر در دریافت سفارش، و همچنین پس از پیگیری مستقیم از فروشگاه، به نتیجه ای نرسیدند، این دوستان می توانند با گذاشتن شماره سفارش خود در این تاپیک و توضیح اینکه چه زمانی ثبت سفارش کردند، حتی الامکان ما برای آنها سفارش را پیگیری کنیم.

صرفا سفارشاتی پیگیری خواهند شد که چندین روز از ثبت آنها گذشته باشد و شما نتوانسته باشید با پیگیری مستقیم از فروشگاه به نتیجه برسید.

موضوع پیگیری این تاپیک فقط تاخیر غیر عادی در تحویل سفارش است و موارد دیگر، شامل مغایرت، گارانتی و خرابی، صرفا از طریق تماس مستقیم با فروشگاه قابل پیگیری خواهد بود.

تذکر : کاربرانی که مستقیم در این موارد تجربه و یا مشکلی ندارن ، از ارسال پست در تاپیک خودداری کنن . لطفا پستهای مکرر نذارید . مطمئن باشید مشکل پیگیری میشه . پس صبر داشته باشید .

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

با سلام

در مورد کیبورد Logiteck K120 نوع Layout  رو ننوشتید. این کیبورد با دو نوع Layout ارائه شده. هم ISO داره هم ANSI.

چون برنامه نویس هستم برام نوع Layout خیلی مهم هست. و همین فردا می خوام چند تا سفارش بدم

اگه ممکنه زودتر جواب بدید.

متشکرم

(در ضمن... مدل های MK120 و K240e هم همین وضعیت رو دارند)

763px-Physical_keyboard_layouts_comparis

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوست عزیز برای سوال در مورد کالا بهتره با بخش مربوطه تماس بگیرید . فردا تلفنی با بخش فروش جانبی صحبت کنید زودتر نتیجه میگیرید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

من 20 آبان یه سفارش تو سایت ثبت کردم و چند دقیقه بعد از پرداخت متوجه شدم یکی از اقلام سفارشم رو اشتباه انتخاب کردم.

به پشتیبانی پیام دادم و گفتم اگر موجوده لطفا با یه قطعه دیگه جایگزین کنید در غیر این صورت سفارش لغو بشه.

تماس گرفتن و گفتن موجود نیست منم گفتم مبلغ اون کالا(ها) واسم عودت بشه.

الان 5 آذره و 15 روز گذشته.

دو بار به پشتیبانی پیام دادم و یاد آوری کردم.

حتما باید هر روز تماس گرفت؟

درسته من اشتباه کردم تو انتخابم. ولی 15 روز یا بیشتر باید طول بکشه عودت وجه؟

174144

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شماره سفارش : 176060

روز ثبت : شنبه 5 ام آذر

3 روز گذشته و داره وارد 4 امین روزش میشه و هنوز وضعیتش مشخص نیست .

تماس گرفتم گفتن منتظر باشید پیگیری کنم و بهتون زنگ بزنم ، خبری نشد !

پیام دادم گفتن پیگیری میکنیم و خبر میدیم ، خبری نشد !

اصولا وقتی میگن پیگیری میکنیم این معنی رو میده که میخان از سرشون باز کنن ، وقتی تلفن رو قطع میکنن ، کلا میرن سراغ مشتری بعدی و تماس بعدی و همین روال ....

من سال هاست لیون کامپیوتر رو میشناسم ولی این اولین خریدم بود ازشون و حتما آخرین خریدم هم خواهد بود. میرم از همون پیج و فروشگاه های ساده خرید میکنم و همون روز هم جنسمو میفرستن

خیلی شک و مجلسی .

حتی به خودشون زحمت نمیدن دلیل اینکه سفارش ارسال نمیشه رو بگن ، مثلا تو انبار موجود نیست ، یا تموم شده یا سرمون شلوغه. هیچی . پاسخگویی صفر

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۹/۶ در 01:37، Nezami گفته است:

من 20 آبان یه سفارش تو سایت ثبت کردم و چند دقیقه بعد از پرداخت متوجه شدم یکی از اقلام سفارشم رو اشتباه انتخاب کردم.

به پشتیبانی پیام دادم و گفتم اگر موجوده لطفا با یه قطعه دیگه جایگزین کنید در غیر این صورت سفارش لغو بشه.

تماس گرفتن و گفتن موجود نیست منم گفتم مبلغ اون کالا(ها) واسم عودت بشه.

الان 5 آذره و 15 روز گذشته.

دو بار به پشتیبانی پیام دادم و یاد آوری کردم.

حتما باید هر روز تماس گرفت؟

درسته من اشتباه کردم تو انتخابم. ولی 15 روز یا بیشتر باید طول بکشه عودت وجه؟

174144

20 روز شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Nezami گفته است:

20 روز شد.

@Ali Alborz

برادر امکان پیگیری هست از سمت شما هست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، Nezami گفته است:

20 روز شد.

سلام عزیز، بنده مشکلتون رو شنبه صبح حتما پیگیری میکنم و خدمتتون اعلام میکنم، اگر لطف کنید شماره سفارش و شماره تماس رو خصوصی برام بفرستید ممنون میشم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هشتم آذر سفارش دادم تا امروز که چهاردهم باشه هیچ اتفاقی نیافتاده فقط چند روزه داخل پنل زده آماده ارسال. تیکت دادم جواب ندادند شماره پشتیبانی تماس میگیرم بوق نمیخوره شماره انتقادات هم خاموشه. من چند روز دیگه عمل دارم نمیتونم بسته رو تحویل بگیرم جوابگوی مشتری ها باشید حداقل بتونیم لغو کنیم.

 

شماره سفارش: 176470

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، Fam Download گفته است:

هشتم آذر سفارش دادم تا امروز که چهاردهم باشه هیچ اتفاقی نیافتاده فقط چند روزه داخل پنل زده آماده ارسال. تیکت دادم جواب ندادند شماره پشتیبانی تماس میگیرم بوق نمیخوره شماره انتقادات هم خاموشه. من چند روز دیگه عمل دارم نمیتونم بسته رو تحویل بگیرم جوابگوی مشتری ها باشید حداقل بتونیم لغو کنیم.

 

شماره سفارش: 176470

 

سلام جناب رضایی عزیز
بابت تاخیر پیش امده ازتون عذرخواهی میکنم
مشکل عدم پاسخگویی به درخواست شما از طریق تیکت و تماس که اعلام کردید رو هم حتما پیگیری میکنم
جهت پیگیری سفارشتون همکارانم باهاتون تماس میگیرن 🌹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام وقت بخیر

 

یکی از دوستان به تاریخ 1401/09/02 سفارش داشتن با کد سفارش 175601 به مقصد بندرعباس.

فکر کنم برچسب مشخصات ارسالی که روی محصول زدن اشتباه شده بسته رفته برای یه شخص دیگه توی رشت. تحویل هم شده.

چندین بار زنگ زدن تیکت گذاشتن هر سری گفتن پیگیری میشه به جایی نرسیده.

چون خیلی زمان برده و تحویل یکی دیگه هم شده میخواستن سفارش رو لغو کنن. بی زحمت لطف میکنین چک کنین؟ @Ali Alborz

 

سپاس.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 دقیقه قبل، Danialdaneshmand گفته است:

سلام وقت بخیر

 

یکی از دوستان به تاریخ 1401/09/02 سفارش داشتن با کد سفارش 175601 به مقصد بندرعباس.

فکر کنم برچسب مشخصات ارسالی که روی محصول زدن اشتباه شده بسته رفته برای یه شخص دیگه توی رشت. تحویل هم شده.

چندین بار زنگ زدن تیکت گذاشتن هر سری گفتن پیگیری میشه به جایی نرسیده.

چون خیلی زمان برده و تحویل یکی دیگه هم شده میخواستن سفارش رو لغو کنن. بی زحمت لطف میکنین چک کنین؟ @Ali Alborz

 

سپاس.

سلام عزیز
چشم پیگیری میکنم اعلام میکنم خدمتتون 🌹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 ساعت قبل، Danialdaneshmand گفته است:

سلام وقت بخیر

 

یکی از دوستان به تاریخ 1401/09/02 سفارش داشتن با کد سفارش 175601 به مقصد بندرعباس.

فکر کنم برچسب مشخصات ارسالی که روی محصول زدن اشتباه شده بسته رفته برای یه شخص دیگه توی رشت. تحویل هم شده.

چندین بار زنگ زدن تیکت گذاشتن هر سری گفتن پیگیری میشه به جایی نرسیده.

چون خیلی زمان برده و تحویل یکی دیگه هم شده میخواستن سفارش رو لغو کنن. بی زحمت لطف میکنین چک کنین؟ @Ali Alborz

 

سپاس.

عزیز سفارش شما همان روز ارسال شده برچسب ادرس و مشخصات هم درست بوده متاسفانه ارسال اشتباه به مقصد رشت از سمت تیپاکس انجام شده که طبق مکاتبه ایی که با نماینده تیپاکس تهران الان انجام دادیم بسته برگشت خورده امروز یا فردا تحویل دفتر ما میشه چک و بررسی کنیم از سلامت و محتویات بسته اطمینان پیدا کنیم مجدد براتون ارسال کنیم, باز هم بابت اتفاقی که برای سفارش شما پیش امده متاسفیم اما تا زمان رسیدن سفارش به دستتون پیگیر هستیم 🌹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۱/۹/۱۶ در 14:56، Ali Alborz گفته است:

🌹

سلام و عرض ادب برادر.

آقا میشه این سفارش من رو هم بفرمایید اگر ارسال شده کد رهگیری پست رو برام ارسال کنید. شماره سفارشم 178795 هست.

چون اینجا منطقه ما بسته رو دم در نمیارن بسته میره پست بانک محل و با تاخیر به دستم میرسه من اگر بدونم وضعیتش در چه حالی هست زودتر میرم تحویل میگیرم.

صبح تیکت زدم کسی جوابی نداد.

پیشاپیش ممنون از شما.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

52 دقیقه قبل، sina-sarhadi گفته است:

سلام و عرض ادب برادر.

آقا میشه این سفارش من رو هم بفرمایید اگر ارسال شده کد رهگیری پست رو برام ارسال کنید. شماره سفارشم 178795 هست.

چون اینجا منطقه ما بسته رو دم در نمیارن بسته میره پست بانک محل و با تاخیر به دستم میرسه من اگر بدونم وضعیتش در چه حالی هست زودتر میرم تحویل میگیرم.

صبح تیکت زدم کسی جوابی نداد.

پیشاپیش ممنون از شما.

سلام عزیز
کد رهگیری براتون خصوصی ارسال شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۱/۹/۲۷ در 16:34، Ali Alborz گفته است:

سلام عزیز
کد رهگیری براتون خصوصی ارسال شد.

سلام بنده از چهارشنبه انلاین خرید کردم ظاهرا کالای من ارسال نشده 

کد سفارش هم ۱۸۰۹۹۹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

آقا 3 دی یک عدد موس سفارش دادم و توی توضیحات شماره موبایل رو ذکر کردم الآن شده 10 دی من کد رهگیری مرسوله رو هنوز دریافت نکردم.

میشه پیگیری کنین؟ شماره 180460

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۱۰/۸ در 14:16، eddy گفته است:

سلام بنده از چهارشنبه انلاین خرید کردم ظاهرا کالای من ارسال نشده 

کد سفارش هم ۱۸۰۹۹۹

سلام عزیز
سفارشتون امروز ارسال میشه🌹

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ابنکه برای یه خرید ساده شما همه ی اطلاعات ادم رو میخواین خیلی خیلی احمقانس فروشگاه های خیلی بزرگتر از شما این همه اطلاعات از ادم نمیخوان حتی صرافی های انلاین از شما کمتر اطلاعات میخوان من درک نمیکنم چرا برای یک خرید ساده من باید کارت ملی و سلفی به شما بدم بعد ازکجا باید اطمینان داشته باشم از اطلاعات من سواستفاده نمیشه این همه پیچیده کردن روند خرید باعث‌شده من ترجیح بدم جنس رو از فروشگاه دیگه ای گرونتربخرم اما از شما خرید نکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

11 ساعت قبل، Ali_14 گفته است:

سلام

آقا 3 دی یک عدد موس سفارش دادم و توی توضیحات شماره موبایل رو ذکر کردم الآن شده 10 دی من کد رهگیری مرسوله رو هنوز دریافت نکردم.

میشه پیگیری کنین؟ شماره 180460

ممنون.

سلام عزیز
کد رهگیری خدمتتون ارسال شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، Pooriya1886 گفته است:

ابنکه برای یه خرید ساده شما همه ی اطلاعات ادم رو میخواین خیلی خیلی احمقانس فروشگاه های خیلی بزرگتر از شما این همه اطلاعات از ادم نمیخوان حتی صرافی های انلاین از شما کمتر اطلاعات میخوان من درک نمیکنم چرا برای یک خرید ساده من باید کارت ملی و سلفی به شما بدم بعد ازکجا باید اطمینان داشته باشم از اطلاعات من سواستفاده نمیشه این همه پیچیده کردن روند خرید باعث‌شده من ترجیح بدم جنس رو از فروشگاه دیگه ای گرونتربخرم اما از شما خرید نکنم

سلام عزیز
در حال حاضر برای ثبت سفارش در سایت تنها نیاز به ارائه ی نام و نام خانوادگی و کد ملی هست که اکثر فروشگاه های معتبر هم این اطلاعات رو از مشتریان دریافت میکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

درود بر همه

من یه سفارش 6 اسفند داشتم با شماره 189341

اکانت فروشگاهم liancomputer

الان رفتم میبینم زده اماده ارسال

چت پشتیبانی فروشگاه هم جواب نمیده

لطفا بگید این یه باگه دیگه و ارسال شده

یه کد پیگیری چیزی به من بدین ببینم کجاست

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهم نی

ویرایش کردم

 

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خریدم دستم رسیده، ولی این باگ سیستم ارسال تون رو نمیفهمم، دستی میزنین ارسال شده یا سیستمیه چیه؟
کالای من از مرداد تا الان زده آماده ارسال 
سایت به این خوبی، این باگا رو هم برطرف کنید

image.thumb.png.30328c0fd13948257d2b1b58ead5142a.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

53 دقیقه قبل، مهرزاد قائم مقامی گفته است:

درود بر همه

من یه سفارش 6 اسفند داشتم با شماره 189341

اکانت فروشگاهم liancomputer

الان رفتم میبینم زده اماده ارسال

چت پشتیبانی فروشگاه هم جواب نمیده

لطفا بگید این یه باگه دیگه و ارسال شده

یه کد پیگیری چیزی به من بدین ببینم کجاست

درود

مشاهده سفارشتون رو که بزنید اون انتها قسمت یادداشت های سفارش اگه ارسال کرده باشن کد پیگیری رو اونجا براتون میزارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...