رفتن به مطلب

به دنیای بازی های ترابایتی خوش آمدید!


H.Salimi96
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 11 دقیقه قبل، Mahdi-_-Recon گفته است :

از منبع خودتون👇

As poopipe brought up: pixel density is the most generally used approach in determining texture resolution.
For instance, whereas a third-person type of game might do with a 512x512 texture for 2x2 meters a first-person-shooter might need either 1k or 2k textures to cover the same amount of space. The height and distance of the assets from the camera also impacts the resolution, so that models which are positioned further from/higher than the player/camera also need less resolution.
The assumption of your friend might stem from the fact that good-looking games do a very good job of hiding texture repetition/resolution by blending multiple textures, using displaced geometry or layering of differently tiled textures and decals to create variation.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 55
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

روزهای پر گپ و گفت

در 4 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

از منبع خودتون👇

As poopipe brought up: pixel density is the most generally used approach in determining texture resolution.
For instance, whereas a third-person type of game might do with a 512x512 texture for 2x2 meters a first-person-shooter might need either 1k or 2k textures to cover the same amount of space. The height and distance of the assets from the camera also impacts the resolution, so that models which are positioned further from/higher than the player/camera also need less resolution.
The assumption of your friend might stem from the fact that good-looking games do a very good job of hiding texture repetition/resolution by blending multiple textures, using displaced geometry or layering of differently tiled textures and decals to create variation.

250*250 ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Mahdi-_-Recon گفته است :

250*250 ؟

مهدی جان رزولیشن بستگی به یه سری چیزا مثل فاصله دوربین از آبجکت و ابعاده آبجکت داره..اینکه مثلا برا کل ساختمون یه تکسچر میزنی یا نه برا هر المنتش یه تکسچر جدا..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، H.Salimi96 گفته است :

مهدی جان رزولیشن بستگی به یه سری چیزا مثل فاصله دوربین از آبجکت و ابعاده آبجکت داره..اینکه مثلا برا کل ساختمون یه تکسچر میزنی یا نه برا هر المنتش یه تکسچر جدا..

یه سری چیزا رو تا کار نکنی باهاش متوجه نمیشی من خودم 3d max کار میکردم و تو کار مادینگ بودم حرف شما کاملادرسته

کلامی با بقیه:

دوستان عزیز اون 250*250 بستگی داره برای چی بکار میره میتونه برای بافت چرم صندلی بکار بره که با uv کردن و تنظیم تکستچر روی مدل میتونین از اون رو چندین بار تکرار کنید با افزایش ناچیز حجم و کیفیت بیشتری بدست بیارید

تخصصی نوشتنش یه یکروز زمان میبره انشالله بعد کنکورم یادم بندازید بیام سیر تا پیازشو بگم

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 30 اردیبهشت 1399 در 21:28، SaeedReDLiNe گفته است :

یه سری چیزا رو تا کار نکنی باهاش متوجه نمیشی من خودم 3d max کار میکردم و تو کار مادینگ بودم حرف شما کاملادرسته

کلامی با بقیه:

دوستان عزیز اون 250*250 بستگی داره برای چی بکار میره میتونه برای بافت چرم صندلی بکار بره که با uv کردن و تنظیم تکستچر روی مدل میتونین از اون رو چندین بار تکرار کنید با افزایش ناچیز حجم و کیفیت بیشتری بدست بیارید

تخصصی نوشتنش یه یکروز زمان میبره انشالله بعد کنکورم یادم بندازید بیام سیر تا پیازشو بگم

 

 

منم شغلم همینه الان

درسته..یه عیب بزرگ ما گارد گرفتن هست بدون منطق!...بحث اینجا فنیه بعد طرف میاد میگه اشتباه میگی..خب عزیز من اگه اشتباه میگم تو درستشو بگو یاد بگیریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...