رفتن به مطلب

تجربیات کاربران درباره محصولات PCMOD


Recommended Posts

در در 9 تیر 1399 در 22:33، Masoudk96 گفته است :

سلام دوستان عزیز

 

براتون یه خبر جالب دارم

 

از طرف PCMOD با بنده تماس گرفتند و دعوتم کردن تا برم استودیوشون و یک گزارش از نحوه ساخت کابل‌ها و محصولات تهیه کنم و همچنین به عنوان یک کاربر، محصول رو همونجا تست کنم!

 

بررسی مراحل ساخت کابل و مقایسه جنس کابل با برندهای دیگه (کابل رو باز می‌کنن) دو تا از مواردی هست که قراره انجام شه

 

اگر مایل به دیدن این گزارش هستید لایک رو بکوبید ببینم مخاطب داره یا نه! 😁

 

هر سوال یه شبهه‌ای دارید مطرح کنید تا به عنوان نمایندتون ازشون سوال کنم داخل گزارش

سلام

من پاورم لب مرزه و به زور میتونه توان قطعات رو تامین کنه

خیلی وقته از تبدیل مولکس برای 8پین گرافیک استفاده میکنم و مشکلی نداشتم ولی با این نظراتی که دوستان دادن از خرید کابل اسلیو پشیمون شدم

چون قطعا برام مشکلی پیش میاره و باید زیبایی کیس رو بیخیال بشم

ویرایش شده توسط Yosef Faraji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 89
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 7 ساعت قبل، Commilion گفته است :

با سلام

دوست عزیز پیشنهاد میکنم قبل از این اقدام همه جوانب اون رو بسنجید و بعد اقدام به این کار کنید،

چیزی که حدس میزنم اینه که با حضور شما در PCMod قراره از شما به عنوان یک شاهد فیلم گرفته بشه و ویدئو و عکس های اون در سایت و صفحات شبکه های اجتماعی PCMod منتشر بشه تا تاییدی بر کیفیت محصولات این برند باشه.

اما بهتر نیست به جای این کارها و تبلیغات غیر واقعی و ساختگی، مشخصات فنی دقیق رو در مورد محصولاتش شون اعلام کنن؟ درست مثل برندهای معروف و مطرح، به عنوان مثال در مورد همین کابل های اسلیو

والا منم می‌خوام همین سوال‌هارو بپرسم ازشون. مهمتر از همه حداکثر آمپری که سیم می‌کشه

 

اگر نشون بدن 😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بزرگترین اشکال این برند اینه که خط تولیدش دستی هست. نه مکانیزه و با دستگاه. تو برند های معتبر دستگاه سری های کابل ها رو نتصل میکنه و بعد هم تک تک کابل ها رو چک میکنه و میبینه استاندارد های لازم رو دارن یا نه. این کار ها وقتی توسط انسان انجام بشه، خب به تبعش خطای انسانی هم هست. همه ی این ها در شرایطیه که مواد اولیش هم تونسته باشن استاندارد های لازم رو کسب کنن. مثلا این اطلاعات کابل های اسلیو کولر مستر در سایتش هست:

FEATURES

SPECIFICATIONS 30cm Cable Length : Extension cables are long enough to conceal factory PSU cables in most standard ATX cases.

16AWG Wire Type : Cables are thicker than standard industry cables for better durability, improved heat resistance, and increased current stability.

3-Layer Protective Sleeving Design : The outer layer uses ultradensity weaving. The middle insulating layer provides resistance to acid, alkalis, fuel, moisture, and mildew. The inner-most layer uses 16AWG wire.

Universal Connectors : Extension Cables will work with any PSU on the market that uses industry standard connectors: ATX 24 Pin, CPU 4+4 Pin, PCIe 6 Pin, PCIe 8 Pin.

 

وقتی اینا رو نوشته مخاطب میدونه دقیقا با چی سر و کار داره. در مورد دما هم به صراحت نوشته:

The cables are heat-shrink free to ensure high-quality cable assembly and support for high currents in order to achieve superior performance and stability.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان یکی دوتا نکته ریزو خدمتتون عرض کنم.

نمیدونم از ارتباط من با این برند چقدر خبر دارید اما هر برندی تو طول مدت کاریش فرازو نشیب داره. PCMOD هم هفت هشت ساله داره فعالیت میکنه. من 6 ساله استفاده میکنم مشکلی نداشتم با اسلیواش اما شاید چند سال اخیر کیفیت داخل کابلش افت کرده باشه. نکته اینه که شما از بالا راحت پایین میای ولی برگشتت خیلی سخته. یعنی اگه این برند بر فرض اینکه مشکل از مشخصات فنی کابل باشه (مثلا تامین کنندش عوض شده باشه) بیاد تو یه حرکت عجیب کابلارو از طلای 24 عیار به قیمت مفت هم بده دست مردم اون رپیوتیشن و سابقه قبلی یا بر نمیگیرده یا به سختی و نصفه نیمه بر میگرده. اینو میزاریم به عهده این برند که از خودش چطور و چقدر دفاع خواهد کرد در گزارشی که دوستمون میخواد تهیه کنه. بعد از این گزارش، فید بک های آینده کاربرا از محصولاتش مشخص میکنه که چند چنده این برند با خودش حداقل.

درمورد AWG که دوستمون اشاره کرد این فقط نشون دهنده ضخامت کابله. دقت کنید که ضخامت کابل نه ضخامت رشته مسی داخلش. جاهایی اشاره به آمپراژ یا همون کشش کابل شده ولی پارامتر های زیادی این عدد رو تایین میکنن نه فقط ضخامت سیم یا رشته داخلش. مثل خلوص که باز خودشون اشاره کردن.

حالا نکته اصلی اینجاست که بنده هم که داخل لیون/بخش فنی فعالیت داشتم تماس هایی مبنی به ناپایداری سیستم از کاربرا دریافت میکردم. اون هایی که از کابل اسلیو استفاده کرده بودن با کنار گذاشتن کابل معمولا مشکلشون رفع میشد. اما جالبیش اینجاست که همه برندی قاطیش بود. درمورد برند های اصلی مثل کولر مستر و اینها هم بگم که کار شاغی انجام نمیدن مخصوصا که برای کاهش هزینه میشینن با OEM صحبت میکنن تا هزینه رو به حداقل برسونن. نه اینکه تو کابلشون آشغال بریزن، نه؛ فقط در حدی که تا حد ممکن از پیدایش مشکلاتی مثل همین ناپایداری جلو گیری بشه. اضافه کنم که کار یعنی ور رفتن با کابل کشی سیستم مخصوصا پاور در هر برندی چه در مبدا چه در مقصد (خود پاور یا افزایندش) کار غیر استانداردیه. اما همون awg که 16 و 18 استفاده میشه، تو پاور های رده متوسط فقط برای برق های 12ولت از گیج 16 استفاده میشه (کابل ضخیم تر و به اصطلاح جدی تر) و سایر کابل هارو برای کاهش هزینه به گیج 18 میسپرن. که البته متداول، بی خطر و اصولی هست این حرکت. ساخت اسلیو هم چیز خاصی نیست. یه سیمه و روکشش، پین داخل سوکت و سر سوکت. البته شاهد هستید همچین چیزی ساده ای چه مشکلاتی میتونه ایجاد کنه.

در مورد برند های ثانویه مثل پی سی ماد تو ایران و کیبل ماد تو خارج و سایرین که میشناسید، همه با دست انجام میشه چون اُردر ها محدود و شخصی سازی شدس. دلیل کیفیت و مارکتی هم که تصاحب میکنن هم همینه. حالا اون آمریکاییه شاید خرش برو تره تامین کنندش عوض نشه و پول خون پدرشو بگیره اما بهترین کارو تحویل بده، پی سی ماد با مشکلات دستو پنجه نرم کنه و نتونه کیفیت سابق رو داشته باشه؛ البته این مساله افت کیفیت یک برند، بهانه جنس ضعیف دست مردم دادن رو مرتفع نمیکنه. پس میسپریم دست خودشون که این شبهه رو رفع کنن. انقدر هم بد بین نباشید! آبمیوه و شیرینیه چیه؟ مگه فوتباله! دوستمون هم با آگاهی داره میره این گزارش رو تهیه کنه پس نگرانی نیست. حتی اگه احساس کنید خالی بندیه یا چشم بندی شده باز تصمیم نهایی دست خریداره.

درمورد فن گریل هم پلکسی همینه یکم بهش فشار بیاد میشکنه. اما قیمت گذاری و اینکه شاید نصف هزینه بره برای تهیه جعبه ش باز سیاست پی سی ماده. البته الان مدعی شده محصولاتش به آلمینیوم ارتقا داده شدن. من تو سیستم کسی ندیدم این سری آلمینیومی رو البته و استفاده هم نکردم. فقط ای کاش مسعود جان میتونست از این کابل هایی که دردسر ساز شدن برای دوستان رو با خودشون ببرن و از تیم پی سی ماد طلب پاسخ کنن و ببینن زیر تست اون ها اولا با چه سیستمی هست (رده بالاست یا معمولی) و همچنین اشکالش از کجاست؟

نظر شخصی بنده: از اونجایی هم که اینجا ایرانه و انتخاب قطعات محدوده؛ بنظر من چون نمیشه اون سیستمی که میخوای رو با قیمت واقعی اسمبل کنی، بهتر قید اون ده الی 5 درصد زیبایی رو بزنید و با سلامت سیستمتون شوخی نکنید. مثلا نبود برند هایی مثل EVGA یا کورسیر یا GALAX یا مدل های یونیک و خاص از رم و کیس/فنRGB و اینها چون نیست و با تکو توک آتو آشغالی که موجود میمونه؛ ملت به ناچار یه سیستمی دستو پا میکنن، من بودم قید اسلیو و این چیزارو میزدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Devileytion گفته است :

یه سیمه و روکشش، پین داخل سوکت و سر سوکت. البته شاهد هستید همچین چیزی ساده ای چه مشکلاتی میتونه ایجاد کنه

بله اونام همین کارو کردن نتیجش شده این

همیناست ولی مقاومت، کیفیت، ضخامت، 

جنس روکش، نحوه پیچش، جنس پین ها و.... حتما برای کابل پارامتر مهمیه 

حتما 1متر کابل برید تهیه کنید قطعا اینارو خواهند پرسید 

اگه راحته بفرمایید با لیون صحبت کنید براتون بودجه تهیه کنن و بسازید 

متشکر

 

در 8 ساعت قبل، Devileytion گفته است :

بهتر قید اون ده الی 5 درصد زیبایی رو بزنید و با سلامت سیستمتون شوخی نکنید

کاملا موافقم 

به نظرم جز شرکت سازنده پاور کسی نمیتونه کابل با کیفیت برای پاور تولید کنه، شرکت سازنده  تولید که میکنه هم فقط بدرد همون محصول میخوره و نمیشه طیف گسترده در نظر گرفت

موافقم

 

 

در 8 ساعت قبل، Devileytion گفته است :

تکو توک آتو آشغالی که موجود میمونه؛

بلخره شما طرفداری این برند رو کردید یا ضدش حرف زدید؟ 

متناقض صحبت میکنید یبار میگید این شرکت فلانه و این تصورات از تجربه قبلی مونده

یبارم میگید اتو اشغاله 😁 

ویرایش شده توسط _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

من بخاطر اسباب‌کشی و امتحانات فرصت نکردم برم اونجا. الانم دیگه حالشو ندارم حقیقتا

 

ولب نکته جالبش اینه که کسی زنگ نزد بگه آقا خرت به چند :دی

براکتت رو بدیم؟ ندیم؟ 

 

کلا دو حالت داره. یا بیش از حد توان سفازش قبول می‌کنن و توش می‌مونن

 

یا اساسا مشتری براشون مهم نیست

 

البته با توجه به شخصیت خوبشون و کیفیت کاری که به اشتباه هم تحویل گرفتم و در هر حال بالا بود، احتمال زیاد حالت اول هست که امیدوارم حلش کنن در آینده

 

کابل اسلیو هم تا الان اوکی بوده و مشکل نداشته. بازی سنگین هم در حد ۳ ساعت زدم باهاش

 

براکت هم که رفت داخل شلوارمون دیگه. حلالشون :دی

 

ویرایش شده توسط Masoudk96
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در کل اگر حودم دوباره بخوام بخرم، یه ذره می‌ذارم روش و از امارات cable mod یا مشابهش رو سفارش می‌دم. اگر کسی نخواد بیشتر هزینه کنه از لحاظ کیفیت و عملکرد اوکین، ولی انتظار (احترام) نداشته باشید

 

چون برخلاف کیفیت خوبشون، تنها حسی که نگرفتم (اهمیت داشتن) بود

 

داخل اینستاگرامشون ادعای برند بودن و برابری با خارجی‌هارو دارن. ولی خب اون برندایی که این ادعا رو دارن مشتری رو به امون خدا ول نمی‌کنن. تفاوتشون اینه

 

چیزی که همچنان راضیم: کیفیت بالای کابل از هر لحاظ

 

چیزی که ناراضیم و باعث می‌شه دیگه خرید نکنم ازشون:

 با مشتری مثل برادر کوچیکه دبستانیشوک حرف می‌زنن،

یا باید اصلاح کنن روند رو، یا اگر نه، دیگه پز برند جهانی نیان. چون هر کاری روال خودش رو داره

البته این جدای از با شخصیت بودنه

 

کیفیت کارشون با توجه به مشکلات کار در ایران قابل تحسینه. ولی قرار نیشت از کسی (طلبکار) باشن بخاطر این

 

ختم تاپیک

 

 

 

ویرایش شده توسط Masoudk96
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به شخصه قبلاً فکر می‌کردم علی‌رغم اخلاق حرفه

ای شون جلوی دوربین، در واقعیت هم روابط عمومی قوی‌ای دارن تا اینکه توی نظرسنجی پیجشون درباره سیستم جدید نقطه ضعف های کیس مادهاشون رو باهاشون در میون گذاشتم ولی به جای استقبال مثل بچه های ۹-۱۰ ساله مسخره کردن و اکانتمو بلاک کردن[emoji52]

جالبه پیج خود مهدی حیدرپور هم بلاکم کرد[emoji23][emoji16]

 

این همه رفتار خوب و لبخند زدن و خندیدن فقط برای جذب مخاطب و بقاست. مادینگ های PCMOD فقط در استفاده از محصولاتشون و واترکولینگ خلاصه میشه. ایجاد یه رقیب برای PCMOD خیلی راحته و یکم تلاش میخواد و با به‌کار گیری ایده های جدید میشه به راحتی PCMOD رو از بازار محو کرد...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 27 تیر 1399 در 01:46، Commilion گفته است :

با سلام

دوست عزیز پیشنهاد میکنم قبل از این اقدام همه جوانب اون رو بسنجید و بعد اقدام به این کار کنید،

چیزی که حدس میزنم اینه که با حضور شما در PCMod قراره از شما به عنوان یک شاهد فیلم گرفته بشه و ویدئو و عکس های اون در سایت و صفحات شبکه های اجتماعی PCMod منتشر بشه تا تاییدی بر کیفیت محصولات این برند باشه.

اما بهتر نیست به جای این کارها و تبلیغات غیر واقعی و ساختگی، مشخصات فنی دقیق رو در مورد محصولاتش شون اعلام کنن؟ درست مثل برندهای معروف و مطرح، به عنوان مثال در مورد همین کابل های اسلیو

درود بر شرفت.

بلاخره یک نفر آگاه پیدا شد که به بطن موضوع اشاره کنه.

 

ویرایش شده توسط ali-0098
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Xen گفته است :

به شخصه قبلاً فکر می‌کردم علی‌رغم اخلاق حرفه

ای شون جلوی دوربین، در واقعیت هم روابط عمومی قوی‌ای دارن تا اینکه توی نظرسنجی پیجشون درباره سیستم جدید نقطه ضعف های کیس مادهاشون رو باهاشون در میون گذاشتم ولی به جای استقبال مثل بچه های ۹-۱۰ ساله مسخره کردن و اکانتمو بلاک کردنemoji52.png

جالبه پیج خود مهدی حیدرپور هم بلاکم کردemoji23.pngemoji16.png

 

این همه رفتار خوب و لبخند زدن و خندیدن فقط برای جذب مخاطب و بقاست. مادینگ های PCMOD فقط در استفاده از محصولاتشون و واترکولینگ خلاصه میشه. ایجاد یه رقیب برای PCMOD خیلی راحته و یکم تلاش میخواد و با به‌کار گیری ایده های جدید میشه به راحتی PCMOD رو از بازار محو کرد...

درسته. کلا به نظر می‌رسه نحوه برخورد شرکتای بزرگ از جمله همون گرین که طرفدارش هستن رو با مشاری ندیدن تا حالا

 

یا شاید دیدن ولی مغرورتر از این حرفان :دی

 

در 1 ساعت قبل، Xen گفته است :

به شخصه قبلاً فکر می‌کردم علی‌رغم اخلاق حرفه

ای شون جلوی دوربین، در واقعیت هم روابط عمومی قوی‌ای دارن تا اینکه توی نظرسنجی پیجشون درباره سیستم جدید نقطه ضعف های کیس مادهاشون رو باهاشون در میون گذاشتم ولی به جای استقبال مثل بچه های ۹-۱۰ ساله مسخره کردن و اکانتمو بلاک کردنemoji52.png

جالبه پیج خود مهدی حیدرپور هم بلاکم کردemoji23.pngemoji16.png

 

این همه رفتار خوب و لبخند زدن و خندیدن فقط برای جذب مخاطب و بقاست. مادینگ های PCMOD فقط در استفاده از محصولاتشون و واترکولینگ خلاصه میشه. ایجاد یه رقیب برای PCMOD خیلی راحته و یکم تلاش میخواد و با به‌کار گیری ایده های جدید میشه به راحتی PCMOD رو از بازار محو کرد...

اینم درسته. یه رقیب با استعداد می‌تونه خیلی راحت خارجشون کنه 

 

مازستا مادینگ‌کار نیست اما برخوردش با مشتری به شخصه منو جذب کرد. اگر یه روز بخوام دوباره سیستم ببندم صددرصد می‌رم سمتش. چون همونقدر به مشتری احترام می‌ذاره که مشتری با انتخاب اون به عنوان فروشنده بهش احترام گذاشته. به نظرم یکی از اصلی‌ترین چیزای یک برند همینه

 

یه رقیب کافیه بیاد تا کلا جمع شه کارشون، البته اگر اینجوری ادامه بدن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

در کل اگر حودم دوباره بخوام بخرم، یه ذره می‌ذارم روش و از امارات cable mod یا مشابهش رو سفارش می‌دم. اگر کسی نخواد بیشتر هزینه کنه از لحاظ کیفیت و عملکرد اوکین، ولی انتظار (احترام) نداشته باشید

 

چون برخلاف کیفیت خوبشون، تنها حسی که نگرفتم (اهمیت داشتن) بود

 

داخل اینستاگرامشون ادعای برند بودن و برابری با خارجی‌هارو دارن. ولی خب اون برندایی که این ادعا رو دارن مشتری رو به امون خدا ول نمی‌کنن. تفاوتشون اینه

 

چیزی که همچنان راضیم: کیفیت بالای کابل از هر لحاظ

 

چیزی که ناراضیم و باعث می‌شه دیگه خرید نکنم ازشون:

 با مشتری مثل برادر کوچیکه دبستانیشوک حرف می‌زنن،

یا باید اصلاح کنن روند رو، یا اگر نه، دیگه پز برند جهانی نیان. چون هر کاری روال خودش رو داره

البته این جدای از با شخصیت بودنه

 

کیفیت کارشون با توجه به مشکلات کار در ایران قابل تحسینه. ولی قرار نیشت از کسی (طلبکار) باشن بخاطر این

 

ختم تاپیک

 

 

 

والا همچین کار شاقی هم انجام نمیدن که با مشکلات انجام کار تو ایران ، ستودنی باشه.

چهار تا برش لیزر که شما هرجا که خدمات لیزری باشه. این طرح نشون بدی. بهت میگه برو فردا بیا امادست ببر.

 حالا ایشون تو سایتش زده موجود نیست!!! . بابا چهار برش لیزر چیه که توسایتت موجود نیست. بعدش هم قیمت وحشتناک....(خندم گرفته )
من نمیخوام نون کسی بریده بشه . وگرنه با کمی راهنمایی و فداکاری خیلی راحت میشه دوستان هدایت کرد. تا اون چیزی که تو ذهنشون است راحت خودشون بسازن.

 

ویرایش شده توسط ali-0098
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، ali-0098 گفته است :

والا همچین کار شاقی هم انجام نمیدن که با مشکلات انجام کار تو ایران ، ستودنی باشه.

چهار تا برش لیزر که شما هرجا که خدمات لیزی باشه. این طرح نشون بدی. بهت میگه برو فردا بیا امادست ببر.

 حالا ایشون تو سایتش زده موجود نیست!!! . بابا چهار برش لیزر چیه که توسایتت موجود نیست. (خندم گرفته )
من نمیخوام نون کسی بریده بشه . وگرنه با کمی راهنمایی و فداکاری خیلی راحت میشه دوستان هدایت کرد. تا اون چیزی که تو ذهنشون است راحت خودشون بسازن.

 

به هر حال هر کاری سخته. هماهنگی با افراد مختلف و ...

 

اما مشکل اصلیشون اینه که به جای انجام کاری که واقعا قرار بوده انجام بدن می‌شینن فیلم می‌سازن :))

در کل یه قانونی هست که می‌گه شما اگه تکلیفت با خودت معلوم نباشه می‌خوای چکار کنی، دیر یا زود حذف می‌شی

 

اینام الان نمی‌دونن می‌خوان محتوا تولید کنن؟ محتوای متنی یا ویدئویی؟ کیس ماد کنن؟ سیستم بفروشن؟ تجهیزات مادینگ بفروشن؟

 

نتیجه تلاش برای همش بدون برنامه مشخص، شده اینکه من با تمام تلاشم برای بی‌طرفیم و بررسی همه جوانب، بگم نخرید

ویرایش شده توسط Masoudk96
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

به هر حال هر کاری سخته. هماهنگی با افراد مختلف و ...

 

اما مشکل اصلیشون اینه که به جای انجام کاری که واقعا قرار بوده انجام بدن می‌شینن فیلم می‌سازن :))

در کل یه قانونی هست که می‌گه شما اگه تکلیفت با خودت معلوم نباشه می‌خوای چکار کنی، دیر یا زود حذف می‌شی

 

اینام الان نمی‌دونن می‌خوان محتوا تولید کنن؟ محتوای متنی یا ویدئویی؟ کیس ماد کنن؟ سیستم بفروشن؟ تجهیزات مادینگ بفروشن؟

 

نتیجه تلاش برای همش بدون برنامه مشخص، شده اینکه من با تمام تلاشم برای بی‌طرفیم و بررسی همه جوانب، بگم نخرید

آ باریکلا...

دقیق زدی تو برجک.

 

دوست عزیز من شاهد بودم که شما زحمت زیادی برای خوشنامی این برند کشیدی. حالا نمیدونم این کار برای شما منفعتی داشته یا نه.

ولی از اینکه یک جنس ایرانی اینجا تبلیغ کردی،  از شما ممنونم.

بیشتر شرکتهای ایرانی هنوز کارکردن بلد نیستند فقط فکر دوشیدن و پله ساختن از مشتری برای خواسته های خودشون هستن و بسیار کم هستن که در فکر این باشن که در کنار خدماتی که به مردم میدن ، میتونن به اینده سود هم فکر کنن. یعنی اول خدمت به مردم و راضی کردن مشتری  .که خیلی ساله که تو این مملکت دیگه معنی نداره.

 

ویرایش شده توسط ali-0098
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، ali-0098 گفته است :

دوست عزیز من شاهد بودم که شما زحمت زیادی برای خوشنامی این برند کشیدی. حالا نمیدونم این کار برای شما منفعتی داشته یا نه.

ولی از اینکه یک جنس ایرانی اینجا تبلیغ کردی،  از شما ممنونم.

بیشتر شرکتهای ایرانی هنوز کارکردن بلد نیستند فقط فکر دوشیدن و پله ساختن از مشتری برای خواسته های خودشون هستن و بسیار کم هستن که در فکر این باشن که در کنار خدماتی که به مردم میدن ، میتونن به اینده سود هم فکر کنن. یعنی اول خدمت به مردم و راضی کردن مشتری  .که خیلی ساله که تو این مملکت دیگه معنی نداره.

 

والا من دانشجو هستم و کار خودم در حوزه معدنه و حدیدا می‌خوام تدریس آنلاین شروع کنم. اگه یه کدومش ربطی به تبلیغ اونا داره حرف شما قبول :دی

 

تمام تلاشم این بود که بدون دلیل نکوبم کسی رو. مثلا خیلیا می‌یان می‌گن (آشغاله، نخر)

من بعد همه این مسیر نمی‌گم آشغاله نخر. چون آشغال نیست

 

می‌گم نخر چون نه بهت احترام گذاشته می‌شه، نه دقت رو چیزی که سفارش دادی انجام می‌شه

 

حالا مثال خوبی نیست، خیلی بزرگنمایی شده هست این مثال

ولی مثل اینه که یکی بشینه مجانی طلا بده به رهگذرا و یه فحش هم بده بهشون. حالا مجانی هم نه تازه

 

مطمئنا کسی تحمل شنیدن فحش بخاطر گرفتن یه قرون طلا نداره

 

 

چیزیم که شما گفتید دقیقا همینه. روش برخوردشون می‌تونه براشون دردسر بدی بشه

 

و همچنین از اونطرف، اگر برخوردشون محترمانه بود، شاید الان کارشون خیلی بزرگتر بود

 

 

و نکته دیگه در مورد منفعت: فعلا یه براکت قرار بوده بدن بهم با رنگ اصلاح شده که همونم ندادن. به جاش روزی ۲۰ تا استوری می‌ذارن :دی

ویرایش شده توسط Masoudk96
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲ ماهی هست تو فضای مجازی دنبالشون میکنم.

درباره محصولات یا پروژه هاشون چیزی نمیدونم و‌حرفی نمیزنم دربارش.

ولی از لحاظ برخورد و رفتار و ....

به هیچ وجه حرفه ای نیستن و درست رفتار نمیکنن،انگار نه انگار که مشتری داره باهاشون صحبت میکنه!

هر روزم ادعا بهترین بودن در ایران دارن!

به فرض بهترین باش،وقتی مشتری مداری بلد نیستی،به چه درد میخوره!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، Livhk گفته است :

۲ ماهی هست تو فضای مجازی دنبالشون میکنم.

درباره محصولات یا پروژه هاشون چیزی نمیدونم و‌حرفی نمیزنم دربارش.

ولی از لحاظ برخورد و رفتار و ....

به هیچ وجه حرفه ای نیستن و درست رفتار نمیکنن،انگار نه انگار که مشتری داره باهاشون صحبت میکنه!

هر روزم ادعا بهترین بودن در ایران دارن!

به فرض بهترین باش،وقتی مشتری مداری بلد نیستی،به چه درد میخوره!

حالا (مشتری‌مداری) مرحله بعدی. در قدم اول اگه احساسی عمل نکنن می‌شه بهش گفت (بلوغ). اون اولویت داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

با مشتری مثل برادر کوچیکه دبستانیشوک حرف می‌زنن

دقیقا همینه فکر میکنن همه کاربراشون بچه ن همه رو سن پایین میبینن

من خیلی وقته پیگیرشون هستم

بی رقیب بودنشون در حال حاظر بخاطر شرایط داغون و بی پولیه مردمه و گرنه خیلی افراد موفق تر تو این عرصه هستن که میتونن خیلی چیزای بهتری ارائه بدن ولی سرمایه ندارن

کارشون جای پیشرفت خیلی بیشتری داره ، چندین بار نقدهایی کردم برای بهتر شدن کارشون ولی انگار بهشون برمیخوره

و اینکه به قول خودشون تکن باعث شده که خیلی مغرور بشن و اکثر مادینگ هاشون به کاستوم واترکولینگ ختم میشه

این مورد هم چون هزینه ش تو ایران زیاد میشه همه نمیتونن انجامش بدن

میگن پول چرک کف دسته ولی خیلی چیزا به پول ربط داره 🤕

 

 

ویرایش شده توسط Yosef Faraji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Yosef Faraji گفته است :

دقیقا همینه فکر میکنن همه کاربراشون بچه ن همه رو سن پایین میبینن

من خیلی وقته پیگیرشون هستم چندین بار نقدهایی کردم برای بهتر شدن کارشون ولی انگار بهشون برمیخوره

بی رقیب بودنشون در حال حاظر بخاطر شرایط داغون و بی پولیه و گرنه خیلی افراد موفق تر تو این عرصه هستن که میتونن خیلی چیزای بهتری ارائه بدن

انتقاد پذیر که اصلا نیستن،واقعا بهشون بر میخوره.

رقیبشم چند هفته دیگه شروع به کار میکنه(مازستا)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، Yosef Faraji گفته است :

دقیقا همینه فکر میکنن همه کاربراشون بچه ن همه رو سن پایین میبینن

من خیلی وقته پیگیرشون هستم

بی رقیب بودنشون در حال حاظر بخاطر شرایط داغون و بی پولیه مردمه و گرنه خیلی افراد موفق تر تو این عرصه هستن که میتونن خیلی چیزای بهتری ارائه بدن ولی سرمایه ندارن

کارشون جای پیشرفت خیلی بیشتری داره ، چندین بار نقدهایی کردم برای بهتر شدن کارشون ولی انگار بهشون برمیخوره

و اینکه به قول خودشون تکن باعث شده که خیلی مغرور بشن و اکثر مادینگ هاشون به کاستوم واترکولینگ ختم میشه

این مورد هم چون هزینه ش تو ایران زیاد میشه همه نمیتونن انجامش بدن

میگن پول چرک کف دسته ولی خیلی چیزا به پول ربط داره 🤕

 

 

کاستوم واترکولینگ واقعا فقط و فقط هزینه‌اش مشکله به قول شما

 

کسی 15 تومن خرج کنه با گشتن تو ویدئوهای یوتیوب می‌تونه جزئی‌ترین ریزه‌کاری‌هاشو ببینه

 

نهایتا با دو سه تا خطا شاید بتونه برای بار اول انجام بده

 

من واقعا تا الان توی این تاپیک سعی کردم از چنین ادبیاتی استفاده نکنم چون در مقام قضاوت نباید خیلی حرفارو زد

 

اما 4 تا شلنگ و پمپ وصل کردن دیگه انقدر پز نداره 😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه نگهدارنده گرافیک خریدم ولی راضی نیستم

یکفیت ساخت خوبی داره ، باکش هم که توش فرستادن خیلی خوبه ولی دقیقا به اسلات زیر گرافیک که نمیشه بست چون گرافیک خنک کننده قطوری داره اجازه نمیده ، به اسلات پایینی هم میبندی خوب انتهای گرافیک رو سرجاش نگه نمیداره.

زمان خرید هم 2 هفته تاخیر خورد که بجاش برای جبران هزینه ارسال از من نگرفتن.(این موضوع مهم هست چون یک سری دیگه هستن که فقط میخوان  با یه ببخشید ساده از کنار موضوع رد بشن که درست نیست)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ATER گفته است :

من یه نگهدارنده گرافیک خریدم ولی راضی نیستم

یکفیت ساخت خوبی داره ، باکش هم که توش فرستادن خیلی خوبه ولی دقیقا به اسلات زیر گرافیک که نمیشه بست چون گرافیک خنک کننده قطوری داره اجازه نمیده ، به اسلات پایینی هم میبندی خوب انتهای گرافیک رو سرجاش نگه نمیداره.

زمان خرید هم 2 هفته تاخیر خورد که بجاش برای جبران هزینه ارسال از من نگرفتن.(این موضوع مهم هست چون یک سری دیگه هستن که فقط میخوان  با یه ببخشید ساده از کنار موضوع رد بشن که درست نیست)

چون شما هم اشاره کردید، براکت من هم گیر می‌کرد به فن گرافیک! کلا نمی‌شه برا همه کولرها یه نسخه پیچید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای نصب براکت پی سی ماد باید شیلد دو اسلات پایینی رو برداشت؟ نمیشه روی همونا نصبش کرد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، hellbrain666 گفته است :

برای نصب براکت پی سی ماد باید شیلد دو اسلات پایینی رو برداشت؟ نمیشه روی همونا نصبش کرد؟

بله باید برداشته شه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، Masoudk96 گفته است :

بله باید برداشته شه

پس محصول پر نقصی هست!

شخصا این رو ترجیح میدم اگر موجود بشه

https://www.newegg.com/p/1DW-0094-00081

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، Masoudk96 گفته است :

بله باید برداشته شه

در 7 ساعت قبل، hellbrain666 گفته است :

پس محصول پر نقصی هست!

یه مشکل دیگه هم که داره اینه که نمیشه برای کیسایی که پیچشون بیرون از کیس بسته میشه استفاده کرد

به علت ضخامت بالا

22ACF953-D1B1-4D4F-9FA7-8D543CC865E1.thumb.jpeg.5a70e44856eb8d883d65050a372772c8.thumb.jpeg.3be3d235a39dd9b60d037bcb3ea00229.jpeg

من با یه نخ گوشه سمت راست بک پلیت گرافیک رو نگهداشتم که کج نباشه

البته زیادم کج نبود درواقع یه چیز اضافیم هست واسه همه لازم نیست

1710902750_IMG_9895copycopy.thumb.jpg.25a12375b09916ef4c0ac17dfa3c3c95.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...