رفتن به مطلب

اولین عکس متعلق به کارت گرافیک جدید ASUS GeForce RTX 3080 Ti ROG STRIX لو رفت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

ROG5101f60a031d6d17.jpg

 

به نظر میرسد عکسی از یک کارت گرافیک جدید در فضای نت با برند شرکت ASUS و با برچسب ROG STRIX در حال دست به دست شدن است که گفته میشود متعلق به نسخه کاستوم شده کارت RTX 3080Ti است.اگر عکس را زوم کنید متوجه میشوید که با ظرافت خاصی نام RTX 3080Ti بر روی آن با استفاده از ابزار فوتوشاپ ، نقش بسته است.این اسلاید متعلق به یک وب سایت چینی بوده که عبارت  next-generation ROG STRIX با زبان چینی بر روی آن مشاهده میشود.با این حال هنوز ما نمیدانیم که این عکس متعلق به یک جلسه توجیهی داخلی بوده که در یک مکان خاص برگزار شده و یا اینکه توسط شخصی به فضای نت راه پیدا کرده است.با توجه به این نشت ، طراحی کارت جالب به نظر میرسد چرا که سیستم خنک کننده از نوع سه فن با نقش های منحصر به فرد ASUS است.تمامی این موارد هنوز به تایید هیچ نهاد رسمی از سوی انویدیا یا ASUS نرسیده اند و ما آنها را فقط شایعه میپنداریم و تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر میمانیم.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته این دومین عکسه

 

اولیش دیروز لو رفت 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوبه
خیلی زیباست
دوستان مزنه کلیه سالم چند هست الان بازار xD

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به قیمت یه ماشین در بازار ایران قیمتش میشه.

البته اگه اصلا داخل ایران بیاد،الان که قحطی کارت گرافیک شده،فقط لیون کارت های رده بالا رو داره اونم که قیمت ها 2 برابر شده.

میخواستم این تابستون یه 5700xt بگیرم 7.5 بود الان شده 16!. الان باید یه پولی هم رو این 7 تومان بذارم و برم دست دوم 1080 رو بگیرم!

ویرایش شده توسط M4ST3R
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه حالی میده خرید یه 3080ti با دلار بالای 21000 تومان ( وقتی دلار بازار 21000 تومان هست اونوقت دیگه خودتون حساب کنید دلار قطعه رو چند برامون حساب میکنن ؟ )

 

حدودا پنج ماه قبل توی همین فروم به ملت گفتم کسانی که میخوان از خرید نسل جدید کارت گرافیک محروم نشن همین الان هر چقدر پول دارن تبدیل به دلار یا سکه کنن ... خیلی ها اون موقع به من حمله کردن که چرا این حرف رو زدم ! حالا بروند و ریالشون رو از بانک بگیرن و نسل جدید رو خریداری کنن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...