رفتن به مطلب

نرم افزار ASUS GPU Tweak utility


ARMIN
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به دوستان،

حین گشت و گذار در Techpowerup متوجه شدم نرم افزار ASUS GPU Tweak utility رو که Asus برای کارتهای جدید 7970 ارائه داده را میتوان بر روی بعضی از کارتهای مدلهای سابق هم به راحتی استفاده کرد.

من خودم 6950 دارم و این نرم افزار جدید رو نصب کردم. خیلی راحت تر از نرم افزار Asus Smart Doctor عمل میکنه. علی الخصوص که در اورکلاک خودش ولتاژ رو تنظیم میکنه و بایوس کارت رو هم با سایت Asus چک میکنه.

ضمن اینکه GPUz هم با تم ROG داره. گفتم اینجا مطرح کنم شاید بدرد کسی بخوره.

متوان از قسمت دانلود Utility کارتهای 7970 نرم افزار را دانلود کرد. و یا اینجا

(اصلاح میکنم البته این نرم افزار برای کارتهای ایسوز های اند nVidia هم قابل بارگزاری و استفاده هستش)

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود.

ممنونم آرمین جان بابت به اشتراک گذاشتن این برنامه . بله این برنامه برای GTX580 هم ارائه شده بود ولی توصیه من به دوستان این هستش که به هیچ عنوان به ولتاژهایی که توی این برنامه نوشته می شه اطمینان نکنند.

تاکید می کنم ولتاژهاش اصلاً معتبر نیست و تاکید مجدد می کنم اگر کارت ، های اند دارید به هیچ عنوان PLL ولتاژ ندید که درجا کارت رو می سوزونه. من روی GTX580 Matrix که 1.4 برای VGPU ست می کردم ، با ولت متر که ولتاژ GPU رو می گرفتم 1.52 ست می کرد.

نمی دونم ولی فکر می کنم آقای آندره یانگ هم توی نوشتن این برنامه دخیل بوده که از اسوس و اورکلاکرش بعید بود ... :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون پوريا جان،

اينقدر رابط كاربريش زيبا بود كه به نظر همونقدر هم دقيق ميومد. خوب شد گفتى اوور نكردم. :raised eyebrow:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظر من MSI Afterburner و Evga Percistion بهترین برنامه برای اورکلاک کارتهای انویدیا هستند.با اجازه صاحب تاپیک نسخه آخر هر برنامه رو در پست دیگری لینک میذارم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

PrecisionX که آخرین نسخه این برنامه هست و برای سری 600 ریلیز شده و با کارتهای سری قدیمی تر هم کار میکنه.رابط کاربری خیلی بهتر و جذاب تر(شبیه به کیلومتر شمار اتوموبیل) شده یکسری ابزار های کاربردی از داخل منو به داخل صفحه ی اصلی برنامه منتقل شده Fan Curve و Adjust Voltage از این موارد هستند.قابلیت افزایش ولتاژ در این ورژن بیشتر شده که اصلا توصیه نمیشه.با سایر کارتها هم سازگاری نسبی داره من برای کارتهای سری 500 MSI نصب کردم بخوبی کار میکرد اما برای سری 400 MSI کار نکرد.

MSI-Afterburner-2.2.0-Beta-15 که معروفترین برنامه در این زمینه هست .نکته ای که هست حجم این دو برنامه خیلی نزدیک همدیگه هست از لحاظ ابزار هم خیلی مشابه یکدیگر هستند و برنامه افتر بارنر سازگاری بیشتری با تمام کارتها داره.حالا اینکه کدوم یکی از برنامه ها ولتاژ دقیق تری به کارت میدن به عهده اساتید میذارم و از پوریا جان تقاضا دارم اگر براشون ممکن هست این دوبرنامه رو تست کنن و نتیجه رو اینجا قرار بدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

کاملا حرف پوریای عزیز درست هست بنده که از هر دو استفاده میکنم هم Afterburner محیط کاری تری داره همچنین مقادیر دقیق تر هستند البته برای دوستانی که تازه کار هستند مانند بنده Gpu Tweak شدیدا توصیه میشه

چندبار از آسیب دیدن به کارت بنده جلوگیری کرده!

رابط GPU TWEAK البته درست هست که محیط جذابتری نسبت به خشکی که در Afterburner هست داره و تحریک به استفاده میکنه ولی همونطور که گفتم MSI کاری تر و کاربردی تر هست Asus کمی شیک هست تا حدودی

که البته سلیقه ای هست!

موفق باشید!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...