رفتن به مطلب

مجموعه مشکلات شبکه و اینترنت من


RED
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۱ ساعت قبل، ali.king گفته است :

چندباری خاموش روشن کردم راستش تاثیری نداشت.شاید ای پی درستی پیدا نکرده.میتونم اگه ای پی خوبی پیدا کرد تماس بگیرم و بگم همون ای پی رو ثابت برام بذارن و ماهیانه یه پولی ازم بگیرن؟.مث مخابرات 

درود میشه،ماهی 5 هزار تومان

از بخش پنل کاربری هم میشه خرید کرد ولی من تا حالا امتحان نکردم قبلش باهاشون تماس بگیر ولی صدر در صد میشه

1391376597_ipstatic.thumb.jpg.b02f6ea4132356a3c7f5caa51926fffb.jpg

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 551
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در 10 ساعت قبل، RED گفته است :

بله میدونم. ولی ربطی به نویز نداره. شاید کیفیت خط خوب نباشه ولی من اصلا قطع و وصلی ندارم. اگه ربطی داشت  چرا فقط شبها وضع خراب میشه؟

sn.png

حق با شماست کلا نویز خط باعث افزایش پینگ نمیشه . نویز خط فقط باعث بروز قطعی وصلی و پکت لاس میشه . صرفا جهت اطلاع از وضعیت خطتتون میخواستم SNR شما رو بدونم .

ببینید چون SNR شما خیلی خوب نیست همینو بهونه میکنن ولی مشکل از سمت شاتل هست . کلا بعضا شاتل اینجوری میشه و بعد از یه مدت درست میشه . الان که تعطیلات تموم شده احتمال داره درست بشه یا امیدوارم درست بشه .

در نهایت بدلیل عدم استاندارد مناسب اینترنت در ایران یا باید پشتیبانی فنی رو متقاعد کنید که مشکل وجود داره یا تحمل کنید تا مشکل برطرف بشه یا سرویس رو عوض کنید .

سعی کنید با رئیس بخش پشتیبانی فنی  صحبت کنید . بدونید که حق با شماست و طلبکارانه پیگیر باشید .

من با این روش جواب گرفتم . به شدت پیگیر شدم و اصلا با حرف ها و دلایل چرت و پرت راضی نشدم . با سماجت پیگیری کردم .

حتما بهشون بگید که پینگ شما با DNS شاتل در زمان های مذکور 4 یا 5 برار میشه و به پکت لاس و افت سرعت هم اشاره کنید .

یک راه دیگر هم شکایت از طریق سایت تنظیم مقررات هست که البته نیاز به ادله قانونی داره مثلا اگر در همین زمان افت سرعت هم داشته باشید میتونید شکایت کنید یا اگر پکت لاس داشته باشید میتونید شکایت کنید . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

درود میشه،ماهی 5 هزار تومان

اتفاقا رفتم برا من زده بودن ماهی 10 تومن :| 

خرید زدم ولی قسمت پرداخت نیومد و نوشت با شما تماس گرفته میشود :D 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 ساعت قبل، yeix گفته است :

دوست عزیز اگر مشکل از سمت شاتل باشه که باید با جنگ و دعوا و شکایت درست کنید!

ولی من پیشنهاد میدم خط رو هم ی بررسی بکنید خارج از استاندارده!

اشتباه میکنید، این اعدادی که در تصویر مشاهده میکنید نمایشی نیستند، باید بهشون توجه بشه!

شما حتی سیگنالی که از DSLAM دریافت میکنی 40 دسی بله که بدک نیست ولی چقدر خوب بود که بهتر از اینا بود!

انتظار زیادی نداشته باشید به نظرم، هنوز با سرعت 128 کیلوبایت دارن اینترنت میدن به مردم.

دوست عزیز من با این وضع خراب خطم قبلا همین مشکل پینگ رو اصلا نداشتم. ضمن اینکه اون موقع  وضع خط از این بدتربود. الان مستقیم از سر خط وصل کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 ساعت قبل، ali.king گفته است :

منم دقیقا به مشکل شما خوردم

من از مخابرات گورب گور شده فرار کردم و یک ماهه شاتل خریدم واسه تست ! یعنی تو اون یک ماه پینگم تو بازی بتلفیلد از 95 بالاتر نرفت.اصلا قطعی نداشتم.خیلی راضی بودم

ولی همین که یک ماهم تموم شد و یه ساله تمدید کردم این داستانا شروع شد ! پینگم تا بالای 100 میره تو بازی ! ولی پینگ 8.8.8.8 حدود 95 ایناس

البته من پینگم به افتضاحی شما نیس.تو بازی حدود 100 ایناس ولی واسه چن ثانیه میره 120 و 140 اینا باز برمیگرده رو 100

ولی امشب از ساعت 20 ب بعد پینگ خیلی بالا رفت واسه چن ساعت ولی الان تست کردم درست شده بود

آره منم همینو میگم ولی وضع پینگ من خرابه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

درود میشه،ماهی 5 هزار تومان

از بخش پنل کاربری هم میشه خرید کرد ولی من تا حالا امتحان نکردم قبلش باهاشون تماس بگیر ولی صدر در صد میشه

1391376597_ipstatic.thumb.jpg.b02f6ea4132356a3c7f5caa51926fffb.jpg

این آیپی ثابت کی بگیریم کدوم آیپی به ما میده؟ بهترین آیپی؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Monk گفته است :

حق با شماست کلا نویز خط باعث افزایش پینگ نمیشه . نویز خط فقط باعث بروز قطعی وصلی و پکت لاس میشه . صرفا جهت اطلاع از وضعیت خطتتون میخواستم SNR شما رو بدونم .

ببینید چون SNR شما خیلی خوب نیست همینو بهونه میکنن ولی مشکل از سمت شاتل هست . کلا بعضا شاتل اینجوری میشه و بعد از یه مدت درست میشه . الان که تعطیلات تموم شده احتمال داره درست بشه یا امیدوارم درست بشه .

در نهایت بدلیل عدم استاندارد مناسب اینترنت در ایران یا باید پشتیبانی فنی رو متقاعد کنید که مشکل وجود داره یا تحمل کنید تا مشکل برطرف بشه یا سرویس رو عوض کنید .

سعی کنید با رئیس بخش پشتیبانی فنی  صحبت کنید . بدونید که حق با شماست و طلبکارانه پیگیر باشید .

من با این روش جواب گرفتم . به شدت پیگیر شدم و اصلا با حرف ها و دلایل چرت و پرت راضی نشدم . با سماجت پیگیری کردم .

حتما بهشون بگید که پینگ شما با DNS شاتل در زمان های مذکور 4 یا 5 برار میشه و به پکت لاس و افت سرعت هم اشاره کنید .

یک راه دیگر هم شکایت از طریق سایت تنظیم مقررات هست که البته نیاز به ادله قانونی داره مثلا اگر در همین زمان افت سرعت هم داشته باشید میتونید شکایت کنید یا اگر پکت لاس داشته باشید میتونید شکایت کنید . 

ممنون از توضیحاتتون.

فقط من این کیفیت snr رو چطوری ببرم بالا؟ خودم از سرخط مستقیم وصل کردم ولی وضع همینه.

ویرایش شده توسط RED
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، Monk گفته است :

متاسفانه شاتل بعضا اینتطوری میشه و 99 درصد مشکل از سمت شما نیست و طبق معمول پشتیبانی مزخرف میگه .

اگر  از شاتل باشه راه حل خاصی نداره مگر اینکه از شبکه شخصی انتقال داده های کاهش پینگ در زمان هایی که مشکل دارید استفاده کنید .

شما تست کنید ببینید آیا با DNS خود شاتل هم پکت لاس و افزایش پینگ دارید یا خیر .

برای این کار با IP زیر پینگ بگیرید :

Ping 85.15.1.15 -t

ببینید شرایط چطوریه 

Pinging 85.15.1.14 with 32 bytes of data:
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=11ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=11ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=13ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58

شاتل گلستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا این IP STATIC مشکل پینگ رو تا چه حدی حل میکنه؟ کسی تست کرده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما به 100 /150 میگید وحشتناک مخابراط برسه به 150 من کلی خوشحال میشم اکثرا نزدیک 200 هست.

بهشون هم زنگ میزنی میگن اینترنت مخابرات برای پژوهش هست  نه گیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، RED گفته است :

ممنون از توضیحاتتون.

فقط من این کیفیت snr رو چطوری ببرم بالا؟ خودم از سرخط مستقیم وصل کردم ولی وضع همینه.

خواهش میکنم .

برای این کار باید به سیم بان مخابرات مراجعه کنید . اگر سعی کنید باهاشون کمی دوست بشید احتمال اینکه نتیجه بگیرید بیشتر هست .

سیم بان  میاد مسیر کابل تلفن شما رو از تمام کافو های مخابراتی تا پست مخابراتی دم منزل شما چک میکنه و شرایط رو براتون بهتر میکنه .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، RED گفته است :

آقا این IP STATIC مشکل پینگ رو تا چه حدی حل میکنه؟ کسی تست کرده؟

ببینید آی پی استاتیک قرار نیست مشکلی رو حل بکنه . موارد مصرف آی پی استاتیک متفاوت هست و معمولا پینگ مناسبی نداره جز بعضی موارد خاص .

مشکل شما چون از ریشه هست و پینگ داخلیتون از ابتدا مشکل داره 99درصد روی آی پی استاتیک هم وجود داره .

شاید بدونید ولی من توضیح میدم خدمتتون که پینگ داخلی بستر پینگ خارجی هست . یعنی اگر پینگ داخلی یک آی اس پی خراب باشه از هیچ طریقی نمیشه درستش کرد مگر خود آی اس پی مشکل رو حل بکند .

برای تستش هم یک 5 تومن برای 1 ماه پرداخت میکنید (از طریق پنل کاربری شاتل) بعد از مدت کمی فعال میشه  . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Sabertooth گفته است :

Pinging 85.15.1.14 with 32 bytes of data:
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=11ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=11ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=13ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58
Reply from 85.15.1.14: bytes=32 time=12ms TTL=58

شاتل گلستان

سلام دوست محترم .

طبیعی و نرمال هست شرایط شما ، پینگ داخلی سرویس در حالت گیمینگ برای شهرستان ها بین 10 تا 12 باید باشه .

برای تهران معمولا کمی کمتر هست و بین 5 تا 8 میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Monk گفته است :

سلام دوست محترم .

طبیعی و نرمال هست شرایط شما ، پینگ داخلی سرویس در حالت گیمینگ برای شهرستان ها بین 10 تا 12 باید باشه .

برای تهران معمولا کمی کمتر هست و بین 5 تا 8 میشه .

منم حرفی از غیر طبیعی بودنش نزدم🤗

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Monk گفته است :

برای تهران معمولا کمی کمتر هست و بین 5 تا 8 میشه .

مال ما بیشتر بود البته شاتل نیستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Monk گفته است :

خواهش میکنم .

برای این کار باید به سیم بان مخابرات مراجعه کنید . اگر سعی کنید باهاشون کمی دوست بشید احتمال اینکه نتیجه بگیرید بیشتر هست .

سیم بان  میاد مسیر کابل تلفن شما رو از تمام کافو های مخابراتی تا پست مخابراتی دم منزل شما چک میکنه و شرایط رو براتون بهتر میکنه .

 

با چه شماره ای تماس بگیرم برای این؟ یا برم مخابرات؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیشب هم برای من یکی دو ساعت اینطوری شد بعد خودش درست شد تا حالا هم سابقه نداشته بود اصلا پینگم از 95 رسیده بود به 200

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Monk گفته است :

ببینید آی پی استاتیک قرار نیست مشکلی رو حل بکنه . موارد مصرف آی پی استاتیک متفاوت هست و معمولا پینگ مناسبی نداره جز بعضی موارد خاص .

مشکل شما چون از ریشه هست و پینگ داخلیتون از ابتدا مشکل داره 99درصد روی آی پی استاتیک هم وجود داره .

شاید بدونید ولی من توضیح میدم خدمتتون که پینگ داخلی بستر پینگ خارجی هست . یعنی اگر پینگ داخلی یک آی اس پی خراب باشه از هیچ طریقی نمیشه درستش کرد مگر خود آی اس پی مشکل رو حل بکند .

برای تستش هم یک 5 تومن برای 1 ماه پرداخت میکنید (از طریق پنل کاربری شاتل) بعد از مدت کمی فعال میشه  . 

اینو الان گرفتم. الان اصلا مشکلی ندارم. ولی بعد 1-2 ساعت دوباره میره بالا.

پینگ شاتل 5 یا 6 اومد.

liga.png

ligaa.png

ویرایش شده توسط RED
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 34 دقیقه قبل، RED گفته است :

اینو الان گرفتم. الان اصلا مشکلی ندارم. ولی بعد 1-2 ساعت دوباره میره بالا.

پینگ شاتل 5 یا 6 اومد.

 

 

بله متاسفانه مشکل افزایش پینگتون احتمال بسیار زیاد از زیر ساخت شاتل هست  .

البته امشب هم تست کنید چون تعطیلات تموم شده امیدوارم اوکی بشه .

برای دسترسی به سیم بان منطقه باید برید مخابرات  از دربونی کسی بپرسید کهسیم بان منطقه شما کی هست و کی میشه پیداشون کرد چون معمولا سیم بان ها بیرون از اداره هستن . باید پیداشون کنید و با صحبت و صمیمیت متقاعدشون کنید که براتون یک بررسی کلی انجام بدن . این روش ، روش رسمی نیست ولی معمولا روش نتیجه بخشتری هست .

رسمیش اینه که از شاتل بخواید درخواست بررسی خط برای مخابرات بدن و مراحل نسبتا طولانی و اداری انجام بشه تا شاید نتیجه ایی حاصل بشه اما اگر خودتون وقت و حوصله اش رو دارید میتونید شخصا از همون طریق سیم بان پیگیری کنید تا در جریان مراحل کار باشید و بتونید راحت پیگیری کنید .

ویرایش شده توسط Monk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، memex گفته است :

مال ما بیشتر بود البته شاتل نیستش

سلام دوست محترم . بله موضوع بحث در مورد شاتل هست و بنده هم در مورد همین آی اس پی عرض کردم .

پینگ تایم قطعا در آی اس پی های مختلف متفاوت هست .

البته دقت کنید که همین شاتل هم اگر روی حالت گیم نباشه پینگ داخلی بین 20 تا 40 (بسته به شهر و شرایط) خواهد داشت .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Monk گفته است :

 

بله متاسفانه مشکل افزایش پینگتون احتمال بسیار زیاد از زیر ساخت شاتل هست  .

البته امشب هم تست کنید چون تعطیلات تموم شده امیدوارم اوکی بشه .

برای دسترسی به سیم بان منطقه باید برید مخابرات  از دربونی کسی بپرسید کهسیم بان منطقه شما کی هست و کی میشه پیداشون کرد چون معمولا سیم بان ها بیرون از اداره هستن . باید پیداشون کنید و با صحبت و صمیمیت متقاعدشون کنید که براتون یک بررسی کلی انجام بدن . این روش ، روش رسمی نیست ولی معمولا روش نتیجه بخشتری هست .

رسمیش اینه که از شاتل بخواید درخواست بررسی خط برای مخابرات بدن و مراحل نسبتا طولانی و اداری انجام بشه تا شاید نتیجه ایی حاصل بشه اما اگر خودتون وقت و حوصله اش رو دارید میتونید شخصا از همون طریق سیم بان پیگیری کنید تا در جریان مراحل کار باشید و بتونید راحت پیگیری کنید .

ممنون از شما.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، RED گفته است :

ممنون از شما.

ارادت .

امیدوارم مشکلتون حل بشه دوست گرامی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راه حل عملی هم واسه مخابرات دارم که پینگتون بیاد پایین دارم 

یکم پیچیدس ولی خب خوبه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در همین رابطه یک موردو بگم که مشکل سرعت ندارم ولی وضع DNS های پارس آنلاین آسیاتک خیلی بد هست. عملا بعضی ساعات فقط و فقط سایت های داخلی  باز میشه.

عوض کردن DNS رو هم شدیدا محدود کردن! یعنی با تغییر DNS اکثر سایت ها به حالت فـ/ـیلتر در میان!🤐

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، Monk گفته است :

سلام دوست محترم . بله موضوع بحث در مورد شاتل هست و بنده هم در مورد همین آی اس پی عرض کردم .

پینگ تایم قطعا در آی اس پی های مختلف متفاوت هست .

البته دقت کنید که همین شاتل هم اگر روی حالت گیم نباشه پینگ داخلی بین 20 تا 40 (بسته به شهر و شرایط) خواهد داشت .

نه درست شدش مشکل از سیم بود قطعی داشت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...