رفتن به مطلب

سوال در مورد خرید کارت گرافیک ماینینگ نو با گارانتی اما بدون جعبه


barzin1
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام حضور اساتید و بزرگواران من یه سوال دارم اگر کسی تجربه داشته باشه و بهم کمک کنه ممنون میشوم

من اخیرا یک کارت گرافیک asus mining RX 470 4gb گرفتم فروشنده گفت کارت اکبند است اما سری ماینیگ بدون جعبه میاد کارت گارانتی حامی داره تا 5 ماه اینده سریالش را با خود شرکت گارانتی تماس گرفتم و با ایسوس هم چک کردم درست بود کارت وقتی اومد جدای این که جعبه نداشت کاملا نو و تمیز بود روکش داشت تست 30 دقیقه furmark را بدون کرش یا دما بالا رد کرد با GPU-z هم چک کردم همه چیزش درست بود بازی هم باهاش کردم خوب بود خلاصه همه چیزش اکی بود

حالا سوال من اینه ایا این کارت ها ی این چنینی واقعا نو است ؟؟؟ یا استوکه یا ماین شده کشور های دیگه است و تعمیر و سرویس شده من دیدم تو ebay هم حتی فروش میره به اسم نو اکبند تو همین فروم هم دیدم چند بار فروش رفته اما واقعا برام سوال شده

تو یه سایت دیدم زده بود اینا استوک اندونزی و تایوان است

من فقط برای گیم استفاده میکنم و هر چندین سال یکبار میتوانم گرافیک بخرم الان واقعا نمیدانم اینو نگه دارم یا تا گارانتی داره ردش کنم بره یکی دیگه بگیرم واقعا یک هفته است هنگم

عکس هاش را هم گذاشتم

دمتون گرم اگه کسی واقعا میدانه کمک کنه

 

 

1.jpg

2.jpg

ویرایش شده توسط barzin1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کارت‌های ماینینگ، توسط کارخانه برای ماین ساخته شدند و بایوس اونها بهینه شده تا هش ریت بالاتری ارائه کنه 

این کارتها مصرف برق کمتری در مقایسه با کارت‌های گیمینگ دارند به دلیل کنترل دما 

کارتهای ماینینگ فقط یک خروحی DVI  دارند و از سایر خروجی ها مثل hdmi و display port بی بهره اند 

و اما نقل قول از یکی از دوستان 👇👇

 سلام دوستان. من دنبال یک کارت گرافیک خوب و قیمت مناسب برای گیم بودم که بتونه بازی های بروز رو اجرا کنه. حدود دو سه روز تحقیقم رسیدم به این کارت گرافیک سری Asus Rx 470 mining. توی یوتیوب بازی های روز رو واقعا خوب پشتیبانی میکرد و کم نمی‌آورد. هرچی بیشتر میدیدم، بیشتر انگیزه می‌گرفتم که بخرم این کارت‌رو. اما بعد از گذشت یک هفته تحقیق خوش حال شدم که نخریدم این سری رو.
دلیل: بخاطر مصرف کمتر برق در این نوع کارت گرافیک ها، چون میخوان ساعت‌ها ماین انجام بدن، از ۴ تا MOSFET تعبیه شده، در حالی که کارت گیمینگ نیازمند ۶ یا ۸ تا MOSFET هست. بله یک هفته اول، دو هفته اول، سه هفته اول با این کارت عشق میکنین، ولی برسه به نزدیک یک سال، دیگه مشکلات این کارت شروع میشه و معمولا این کارتا گارانتیش جوری گذاشته شده که ۶ ماهه حداکثر تمومه.
بازم پیشنهاد میکنم دوستان اگه مثل من محدودیت پول دارین برین دنبال سری gaming این محصول. می‌دونم یکم گرون تره اما بهتر از اینه که خراب شه بعد چند وقت.
فقط اینو بگم اگه جایی کسی گفت که من روش بایوس گیمینگ گذاشتم بدونید که داره خودشو گول میزنه، چون کسی که این کارتو ساخته انقدر زرنگ بوده که به همه‌جاش فکر کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...