رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در هم اکنون، Abolfazl.Ganji گفته است :

این موضوع که هرچی ناشی تر خودتو جلوه بدی کاملا درسته

اصلا نباید باهاشون جروبحث کرد فقط همش بگید وضعیت اینترنتم خیلی بده کمی تغیرات روش ایجاد کنید ببینم بهتر میشه یا نه

منم دقیقا نظرم اینه.یه دوستی داشتم میگفت هر روز زنگ میزدم آسیاتک میگفتم سرعتمون کمه.😂😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

دوما هر چی خودتو ناشی تر بزنی بهتره.

فکر نکنم خودتونو ناشی جا بزنین فرقی بکنه براشون که سرویس رو فعال بکنن یا نه، فقط احتمالا وقت الکی میره که پشتیبانی بفهمه منظورتون چیه.

 

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

سوما پشتیبانی آنلاین هم بهتره.هم پول تلفن نمیاد هم اونجا بهتر معلوم میشه چی میگن.بعضیاشون صداشون از ته چاه درمیاد.

اتفاقا تو این یه مورد زنگ بزنین بهتره.

چون معمولا کسی که شاتل میخره به خاطر گیم هستش و میدونه که سرویس گیم داره.

کسی که ندونه این چیزا چی هستش زنگ بزنه بیشتر به نفعشه. چرا؟

چون اصولا وقتی سرویس گیم فعال میشه نویز خط بالاتر میره، اگر طرف ندونه این چیزا رو و به خاطر نویز نتش قطع و وصل بشه، مجبور میشه دوباره زنگ بزنه.

ولی اگر از همون اول زنگ بزنین معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه ببینه اگر مشکلی هست ( مثلا نویز بالا هستش ) ، سرویس رو دوباره غیر فعال بکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 51 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

فکر نکنم خودتونو ناشی جا بزنین فرقی بکنه براشون که سرویس رو فعال بکنن یا نه، فقط احتمالا وقت الکی میره که پشتیبانی بفهمه منظورتون چیه.

 

اتفاقا تو این یه مورد زنگ بزنین بهتره.

چون معمولا کسی که شاتل میخره به خاطر گیم هستش و میدونه که سرویس گیم داره.

کسی که ندونه این چیزا چی هستش زنگ بزنه بیشتر به نفعشه. چرا؟

چون اصولا وقتی سرویس گیم فعال میشه نویز خط بالاتر میره، اگر طرف ندونه این چیزا رو و به خاطر نویز نتش قطع و وصل بشه، مجبور میشه دوباره زنگ بزنه.

ولی اگر از همون اول زنگ بزنین معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه ببینه اگر مشکلی هست ( مثلا نویز بالا هستش ) ، سرویس رو دوباره غیر فعال بکنه.

منظورم به صورت ابلهانه نیست که پشتیبانی ندونه چی مخوایم.فقط بگه میخوام سرعت پینگ رو ببرم بالا.یا چجوری میشه سرعت پینگو ببرم بالا.دوما پینگ به نویز ربط زیادی نداره.خط ما کلا نویز زیادی داره و با فعال کردن سرویس گیم مشکلی ایجاد نشده.سوما زنگ هم بزنی نمیتونی پشتیبانیشون رو پشت خط نگهداری بگی بزار برم نویزمو چک کنم الان میام.اگه نویز دار بشه چه پشتیبانی آنلاین چه تلفنی باید دوباره باهاشون تماس بگیری.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

دوما پینگ به نویز ربط زیادی نداره.خط ما کلا نویز زیادی داره و با فعال کردن سرویس گیم مشکلی ایجاد نشده

حداقل تا اونجایی که من در جریانم بیشتر ( شایدم همه ) isp ها برای کاهش پینگ حالت connection رو از Interleave به Fast تغییر میدن. ( دیده بان به این شکل هست، شاتل قبلا داشتم هم همین شکل بود )

که این تغییر پینگ رو کمتر میکنه و نویز بالا تر میره.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#Interleaving_and_fastpath

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

.سوما زنگ هم بزنی نمیتونی پشتیبانیشون رو پشت خط نگهداری بگی بزار برم نویزمو چک کنم الان میام.اگه نویز دار بشه چه پشتیبانی آنلاین چه تلفنی باید دوباره باهاشون تماس بگیری.

 

در 3 ساعت قبل، ARMAN - H گفته است :

معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه

من میگم خودشون منتظر میمونن که اینترنت رو دوباره بررسی بکنن.

تا الان که هر نتی که داشتم ( های وب، شاتل، دیده بان نت ) ، هر باری که زنگ میزدم که تغییری توی اینترنت بدم ( مثلا فعال کردن سرویس گیم یا بالابردن سرعت آپلود )

خودشون میگفتن منتظر باشید پشت خط تا سرویس وصل بشه خط رو بررسی بکنیم.

ویرایش شده توسط ARMAN - H
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

حداقل تا اونجایی که من در جریانم بیشتر ( شایدم همه ) isp ها برای کاهش پینگ حالت connection رو از Interleave به Fast تغییر میدن. ( دیده بان به این شکل هست، شاتل قبلا داشتم هم همین شکل بود )

که این تغییر پینگ رو کمتر میکنه و نویز بالا تر میره.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#Interleaving_and_fastpath

 

من میگم خودشون منتظر میمونن که اینترنت رو دوباره بررسی بکنن.

تا الان که هر نتی که داشتم ( های وب، شاتل، دیده بان نت ) ، هر باری که زنگ میزدم که تغییری توی اینترنت بدم ( مثلا فعال کردن سرویس گیم یا بالابردن سرعت آپلود )

خودشون میگفتن منتظر باشید پشت خط تا سرویس وصل بشه خط رو بررسی بکنیم.

خب در اون حد آره پشتیبانی آنلاین هم چک میکنه.نهایتش میگی یه نویز اینا هم چک کن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند روزیه پینگ شاتل تو بازی هایی مثل رینبو و وارزون رفته بالا.ایا برای بقیه هم همین طوره؟ یا فقط مشکل منه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Rorschach گفته است :

چند روزیه پینگ شاتل تو بازی هایی مثل رینبو و وارزون رفته بالا.ایا برای بقیه هم همین طوره؟ یا فقط مشکل منه؟

سلام.توی بازی تست نکردم.ولی توی حالت عادی فرقی نکرده.اگه توی حالت عادی هم رفته بالا زنگ بزن به پشتیبانی.یا روشی که توی صفحه قبل گفتم رو تست کن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 4 مهر 1399 در 16:05، Mreza123 گفته است :

چرا باید بسازید؟ 

دو ماه هماهنگ باشید و سرویستون رو تمدید نکنید و از نت موبایل استفاده کنید تا به پامون بیفتن و التماسمون رو کنند. 

خود من تو منطقمون فقط از مخابرات دزد و حرو. م زاده می تونم سرویس بگیرم که کیفیت و حجم افتضاحی داره. سه ماه پیش سرویسش رو قطع کردم و الان با وجود فشار تمام اعضای خانواده زیر بار نرفتم که نت adsl رو وصل کنم و داریم از نت موبایل استفاده می‌کنیم. 

 

اگر کل ملت با هم هماهنگ فقط دو ماه از این پدر سوخته ها سرویس نگیرن، حساب کار دستشون میاد. 

 

افسوس که... 

 

حالا شما بیا بگو نخیر نمیشه و فلان و... 

اصن منو شما این کارو بکنیم نخریم ۸۷ میلیون ادمه نمیشه همه برن سمت سیمکارت الان من خودم همراه اول و ایرانسر دارم بی پدرا مثل سگ دزدی میکنن وبگردی میرم تو یک پیج ۵۰ مگ ازم کم میشه اخه این چه وعضشه شکایت هم میکنم هیچکار نمیکنن انگار همه میخوان برینن به هم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام بروبچ لیون

من ADSL شاتل دارم (که البته امروز تجهیزات VDSL نصب شد در محل) و مودم دی لینک 2740U

این روز ها از مودم رفتار های مشکوکی میدیدم ، مثلا وقتی هیچ استفاده ای از اینترنت نمیشد میدیدم چراف نت مودم داره با سرعت بالا چشمک میزنه
یکبار حتی کابل لن رو جدا کردم و وای فای هم خاموش کردم اما همچنان چشمک میزد
فیلم از چراغای مودم

اخیرا چندبار کلا نت قطع میشد ناگهان ، نه به خاطر نویز و این حرفا ، بدون هیچ علامتی ، چند بار مودم رو خاموش روشن میکردم درست میشد
یبار یک ساعت قطع شد ،صفحه شاتل میومد که میگفت تنظیمات ACS رو فعال کنم ، زنگ زدم به شاتل ، گفت مودم رو خاموش کن ، من از طرف شاتل ریست میکنم ، و درست شد
.
تا اینکه امروز صبح مجددا قطع شد با این تفاوت که تو پنل مودم کشش خط از 4 مگابیت به 22 مگابیت یهو افزایش پیدا کرد ، رفتم سر کوچه و دیدم بعله ، کافو مخابرات رو باز کردن و دارن فیوز نصب میکنن
ازش پرسیدم از طرف مخابراتی ؟ گفت نه شاتلم ، داریم به فیبر وصل میکنیم و میتونی بری درخواست VDSL بدی
.
منم برگشتم خونه ولی با گذشت 6 ساعت اینترنت من همچنان قطع هست و همون صفحه راه اندازی شاتل میاد

به پشتیبانی فنی شاتم زنگ زدم ، بع کلی مکث گفت شما پورتتون عوض شده و از طرف من اصن مشخصات مودم شما نمیاد

، الان کنترل پنل شاتل برام باز میشه فقط و با CMD پینگ سایت های ایرانی رو هم میتونم بگیرم !
دوستان لطفا اگر میتونید کمک کنید ، ذوق اینترنت VDSL ما به خاکستر تبدیل شد

 

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام داداش

خب خودت داری میگی ... که البته امروز تجهیزات VDSL نصب شد در محل

دلیلش همین میتونه باشه ! و مربوط به مخابراته ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 51 دقیقه قبل، invoker گفته است :

سلام داداش

خب خودت داری میگی ... که البته امروز تجهیزات VDSL نصب شد در محل

دلیلش همین میتونه باشه ! و مربوط به مخابراته ...

سلام

آخه قبلش هم مشکل پیش اومده بود (شاید داشتن کافو های دیگه رو ارتقا  میدادن)

بعد از 12 ساعت مشکل خود به خود رفع شد

و الان سرعت من با مودم adsl شده 22 مگابیت 😍

واقعا دم شاتل گرم ، بهترین شرکت اینترنت تو ایرانه

منتظرم مودم vdsl بیاد ، غوغا کنم

ممنون که جواب دادین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، King Arc s گفته است :

سلام

آخه قبلش هم مشکل پیش اومده بود (شاید داشتن کافو های دیگه رو ارتقا  میدادن)

بعد از 12 ساعت مشکل خود به خود رفع شد

و الان سرعت من با مودم adsl شده 22 مگابیت 😍

واقعا دم شاتل گرم ، بهترین شرکت اینترنت تو ایرانه

منتظرم مودم vdsl بیاد ، غوغا کنم

ممنون که جواب دادین

خیلی هم عالی یه عکس از وضعیت SNR مودم بذار واسمون ...

 

خوش بحالت ... تا برسه به ماها فکر نکنم دیگه اینترنت Vdsl وجود نداشته باشه :|

ویرایش شده توسط invoker
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، invoker گفته است :

خیلی هم عالی یه عکس از وضعیت SNR مودم بذار واسمون ...

 

خوش بحالت ... تا برسه به ماها فکر نکنم دیگه اینترنت Vdsl وجود نداشته باشه :|

 

متوجه "تا برسه به ماها فکر نکنم دیگه اینترنت Vdsl وجود نداشته باشه" نشدم

چشم

فاصله من تا مرکز حدود 2 تا 3 کیلومتر بود و نویز خیلی زیادی داشتم

اما الان line attenuation من 0 شده ، که باور نکردنیه

مودم : ADSL D-link 2740u 

adsl-after-upgrade.png

ویرایش شده توسط King Arc s
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، King Arc s گفته است :

 

متوجه "تا برسه به ماها فکر نکنم دیگه اینترنت Vdsl وجود نداشته باشه" نشدم

چشم

فاصله من تا مرکز حدود 2 تا 3 کیلومتر بود و نویز خیلی زیادی داشتم

اما الان line attenuation من 0 شده ، که باور نکردنیه

مودم : ADSL D-link 2740u 

adsl-after-upgrade.png

 

منظور ام اینه که تا وقتی Vdsl برسه به ما / اینقد زمان میبره که از رده خارج حساب میشه و یه چی بهتر امده جاش ... :| مثلا انترنت فیبرنوری ...

 

اوضاع نتت خیلی خوب شده / ولی راسش و بخواهی مودم"ت اشغاله ! اگه Tp-Link که من استفاده میکنم بودش نویز"ت باز این این بهتر میزد ! البته حالا دیگه مهم نیست چون نویز خط کاملا" فیکسه و یجا وایستاده ...

 

اگه واسه گیم استفاده میکنی پیشنهاد میدم یخورده از سرعت دانلودت بزنی و درخواست سرعت آپلود 2 مگ ( یا هم اگه تونستن بیشتر بدن دیگه چه بهتر ... ) بده ببین نتت چقد بهتر میشه.

ویرایش شده توسط invoker
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1.thumb.jpg.d4f7ae5cb1088c9fa9901dca35d8ec75.jpg

قم خیابان آذر. اینا رو سر خیابون زدن. یکی میگفت مال vdsl شاتله. مگه اینا هم شاتل و مخابرات داره؟ یعنی از همین نمیتونه مخابرات vdsl بده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، indianboy گفته است :

1.thumb.jpg.d4f7ae5cb1088c9fa9901dca35d8ec75.jpg

قم خیابان آذر. اینا رو سر خیابون زدن. یکی میگفت مال vdsl شاتله. مگه اینا هم شاتل و مخابرات داره؟ یعنی از همین نمیتونه مخابرات vdsl بده؟

سلام

مثل همین رو هم سر سجادیه زدن

برای شاتل هست ولی یه تفاهم نامه بین شاتل و مخابرات امضا شده فکر کنم

پیامک هم اومده تا 3 روز مودم رو خاموش نکنید داریم سرعتتون رو ارتقا میدیم!!

یاعلی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 دقیقه قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام

مثل همین رو هم سر سجادیه زدن

برای شاتل هست ولی یه تفاهم نامه بین شاتل و مخابرات امضا شده فکر کنم

پیامک هم اومده تا 3 روز مودم رو خاموش نکنید داریم سرعتتون رو ارتقا میدیم!!

یاعلی

شما از چه شرکتی دارید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، indianboy گفته است :

شما از چه شرکتی دارید؟

سلام مجدد

شرکت شاتل

یاعلی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان لیونی

گفتیم یه امروز فردا تعطیله بشینیم یه گیم آنلاین بزنیم (سولو به دور از هموطنان گرامی) یهو دیدیم که هی چراغای مودم خاموش میشه روشن میشه

وقتی روشنه هم هیچ کانکشنی نمیده 

زنگ زدم پشتیبانی گفتن که خطتت نمیکشه گفتم سرویس هشت که تا هفته پیش رو خط من بود مشکلی نداشت چطور یهو خط من کم آورد و اینا

خلاصه بعد کلی بهانه و اینا که اصلا نمینویسم چون همه حفظ شدیم گفت که سرعت رو موقتا بیار رو 4 با سرویس گیم که یذره شرایط بهتر بشه

منم قبول کردم و دو سه ساعت اول کاملا اوکی بود ولی باز قطعی و وصلی شروع شد

اونم کانکشن های 2-3 دقیقه ای میداد نهایتا

بازم عصر تماس گرفتم بعد کلی توی صف ایستادن به کارشناس (کار"نشناس") و اتفاقات صبح اینا شروع کرد به صغری و کبری چیدن که نه مشکل ممکنه از کابل کشی و اینا باشه و نمیدونم فاصله از مرکز زیاده و برو سر خط چک کن و و و و

گفتم که من تا هفته پیش با این شرایط خیلی راحت استفاده میکردم چطور الان اینطوری شده

باز شروع کرد همینارو گفتن

گفتم اگر اینطوری باشه تخلیه میکنم میگه باز همونارو تکرار کرد

من خودم میدونم snr خطم جالب نیست (بین 10 تا 15) ولی طی 3 روز تا یک هفته که یهو این اتفاق نمیفته

الان هم انداخته روی 6 ولی پینگ به شدت افسانه ای و بالاست و باز هم کانکشن ها افتضاح

نمیدونم تخلیه کنم یا نه
توی شمال غرب تهران وایرلس چطوره؟

پینگش مناسب هست؟

قیمت سرویس ها و مودم هاش چطور؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تبریزم و شاتل. تمام این این مشکلاتی که گفتی رو من هم دارم. هرچقدر هم که با پشتیبانی تماس بگیری نمیتونی به جایی برسی. اونا حد توانشون اینه که همون (مشکل از خطططططتتتتتتونه رو به همه بگن!) یه ربات بزارن بیشتر از اینا به دردمون میخوره.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، RED گفته است :

من تبریزم و شاتل. تمام این این مشکلاتی که گفتی رو من هم دارم. هرچقدر هم که با پشتیبانی تماس بگیری نمیتونی به جایی برسی. اونا حد توانشون اینه که همون (مشکل از خطططططتتتتتتونه رو به همه بگن!) یه ربات بزارن بیشتر از اینا به دردمون میخوره.

 

هر روز گرون میکنن

هر روز هم همین بساطه

واقعا خسته کننده اس

از 91 شاتل دارم

این دو سال اخیر فراآشغال بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من گلستان هستم و همین مشکل شمارو داشتم. کارشناس هم همین حرف رو زد. اولش باور نکردم ولی از روی ناچاری یه برقکار آوردم که بیاد برام چک کنه. که مشخص شد مشکل از سیمکشی من بوده(حالا چرا تا الان مشکلی نبوده رو نمیدونم) به هرحال اوکی شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای من مخابرات داغون شده بود یه چند وقت الان جدید شاتل هم اشغال شده که سابقه نداشته اصلا (خونه مخابرات دارم و محل کار شاتل هر دو با سرعت 16 کیفیت در حد Wimax چند سال پیش ایرانسل :| )

در 1 دقیقه قبل، eMineLLL گفته است :

یه برقکار آوردم که بیاد برام چک کنه

چجوری باید چک کنن ؟ من برقکار اوردم نفهمید ایراد از کجاس 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مثل اینکه مشکل سراسریه ... از دو روز پیش پینگ منم شدیدا بالا رفته پایین بیا هم نیست:

image.thumb.png.21cf4f7aa17342183bb325b4c4db1fc7.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، ParsaEs گفته است :

سلام خدمت دوستان لیونی

گفتیم یه امروز فردا تعطیله بشینیم یه گیم آنلاین بزنیم (سولو به دور از هموطنان گرامی) یهو دیدیم که هی چراغای مودم خاموش میشه روشن میشه

وقتی روشنه هم هیچ کانکشنی نمیده 

زنگ زدم پشتیبانی گفتن که خطتت نمیکشه گفتم سرویس هشت که تا هفته پیش رو خط من بود مشکلی نداشت چطور یهو خط من کم آورد و اینا

خلاصه بعد کلی بهانه و اینا که اصلا نمینویسم چون همه حفظ شدیم گفت که سرعت رو موقتا بیار رو 4 با سرویس گیم که یذره شرایط بهتر بشه

منم قبول کردم و دو سه ساعت اول کاملا اوکی بود ولی باز قطعی و وصلی شروع شد

اونم کانکشن های 2-3 دقیقه ای میداد نهایتا

بازم عصر تماس گرفتم بعد کلی توی صف ایستادن به کارشناس (کار"نشناس") و اتفاقات صبح اینا شروع کرد به صغری و کبری چیدن که نه مشکل ممکنه از کابل کشی و اینا باشه و نمیدونم فاصله از مرکز زیاده و برو سر خط چک کن و و و و

گفتم که من تا هفته پیش با این شرایط خیلی راحت استفاده میکردم چطور الان اینطوری شده

باز شروع کرد همینارو گفتن

گفتم اگر اینطوری باشه تخلیه میکنم میگه باز همونارو تکرار کرد

من خودم میدونم snr خطم جالب نیست (بین 10 تا 15) ولی طی 3 روز تا یک هفته که یهو این اتفاق نمیفته

الان هم انداخته روی 6 ولی پینگ به شدت افسانه ای و بالاست و باز هم کانکشن ها افتضاح

نمیدونم تخلیه کنم یا نه
توی شمال غرب تهران وایرلس چطوره؟

پینگش مناسب هست؟

قیمت سرویس ها و مودم هاش چطور؟

این مشکل افت snr رو من هم داشتم البته نه روی شاتل بلکه روی پارس آنلاین و آسیاتک

اوایل که وارد اسیاتک شدم حدود 6 ماه پیش کشش خط حدود 12 مگ بود که من روی 8 فست بدون مشکل استفاده میکردم بعد از مدتی افت snr و قطعی داشتم که ناچار به استفاده از پروفایل 6 مگ فست شدم و الان حتی با همون 6 مپ فست هم snr 6 هست و قطعی دارم

لازم به ذکر که سیم کشی من بصورت مستقیم با کابل دوزوج و این خطو فقط واسه اینترنت استفاده میکنم و هیچ دستگاه دیگه ای بهش وصل نیست

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...