رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۴ ساعت قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

spacer.png

 

spacer.png

سلام

ADSL هست

سرعتش رو که نمیدونم چند گرفتم اما میخوام سرعت 16 بگیرم اینو میاره دوست  عزیز

spacer.png

 

سلام علیکم

بله همیشه بهشون میگم اما یک متن دارن هر موقع اینو میفرستن میگن بررسی کن ما هم بررسی میکنیم هیچی نمیشه ، متن

پارامترهای خط شما از قبیل نویز و سیگنال شرایط مناسبی ندارد و همین امر باعث افت سرعت و قطعی سرویس شما شده است.
موارد زیر را بررسی نمایید:
• لطفا بوق خط را بررسی نمایید و در صورتی که خط بوق ندارد و یا امکان تماس خروجی ندارید، پس از بررسی موارد زیر با 20117 در تماس باشید.
• توجه داشته باشید که از دوشاخه ضد برق نباید استفاده شود.
• برای تست، گوشی های تلفن و نویزگیرها را از روی خط برداشته و مجدد بررسی کنید تا احتمال خرابی گوشی یا نویزگیر و ایجاد اختلال روی خط از بین برود.
• پس از برداشتن گوشی های تلفن، سیم تلفن مودم را هم تعویض نموده و مجدد بررسی نمائید.
• برای اطمینان مودم خود را در پریز تلفن دیگری هم بررسی نمائید.
• اگر از اسپلیتر استفاده نمی کنید حتما برای گوشیهای که روی خط قرار گرفته اسپلیتر ( نویزگیر) تهیه نمائید.
• حتما می بایست از آداپتور مخصوص خود مودم استفاده نمایید.
اگر مودم دیگری دارید روی خط قرار داده و بررسی نمایید در غیر اینصورت باید مودم خود را از سر خط چک نمائید.(ترمینالی که مخابرات سیم های تلفن را تحویل ساختمان شما داده است)
برای این مورد می‌توانید از آدرس زیر راهنمای شماره 16 را مطالعه نمایید.
https://www.shatel.ir/technical-support/knowledge-base/
در تمامی این مراحل شما میتوانید جهت بررسی مشکل نویز سرویس خود، در سایت my.shatel.ir قسمت خدمات فنی - اینترنت پرسرعت - در

نمیدونم باید چیکار کنم تا درست شه ممنون میشم کمک کنید  :D

 

سرعت نت هم با IDM بررسی کردم :

spacer.png

همون تست اما سرعت 2مگابیت

 

 

Screenshot (250).png

 

در ۱۷ دقیقه قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است :

دوستان شاتلی بین مودم n16  ایسوس و   

w9960

کدوم بهتره از لحاظ نویز و ...

1 سالی میشه دارمش با tp link فرقی نداره راضیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۲ دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

همون تست اما سرعت 2مگابیت

 

 

Screenshot (250).png

آها مرسی فقط اینگه برای شما سرعت دو مگ شده  برای من توی قسمت Jitter 1.21 ms هست اما برای شما 0.72 با چه روشی اینو بیارم پایین،احساس میکنم اگه پایین بیارم نتم عین شما بشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۷ دقیقه قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

آها مرسی فقط اینگه برای شما سرعت دو مگ شده  برای من توی قسمت Jitter 1.21 ms هست اما برای شما 0.72 با چه روشی اینو بیارم پایین،احساس میکنم اگه پایین بیارم نتم عین شما بشه!

من قبل شاتل آسیاتک فن آوا و چند شرکت دیگه اینترنت داشتم 5 6 سال پیش با پشتیبانی اسیاتک صحبت کردم و ایشون بعد شنیدن تست هام گفتن مشکل احتمالا از مخابرات هست...اینترنتی شکایت پر کردم 2 روز بعد 2 نفر اومدن بازدید گفتن مشکلی نداره سمت من..یکیشون بهم گفت از اسیاتک اینترنت داری چرا از مخابرات شکایت میکنی! منم گفتم درست نشه دوباره شکایت میکنم....2 روز بعد مشکل بلکل حل شد (قبل هر کاری یبار مودم ببر دمه در سیم تلفنی که از بیرون اومده از سیم کشی خونه جدا کن بزن به مودم 2باره تست بگیر.مشکل برطرف شد از دم در تا مودم سیم تلفن مفتولی شیلددار بگیر بده برقکار یا خودتون نصبش کنید)

راستی اینترنت رو حالت گیم مود هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از توضیحت

اره گیم مود فعال کردم ولی تاثیری نداشت :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام عزیزان لیون

بنده سه ساله کاربر شاتل هستم و حالا درخواست تغییر شماره خط تلفن رو به شاتل دادم و متاسفانه توی انجام مرحله رانژه خط ۱۱ روزه ک گیر کرده

چندین بار با پشتیبانی و فروش شاتل صحبت کردم هر بار میگن از طرف مخابرات هستش با اینکه من حضوری مراجعه کردم بخش MDF مخابرات و اونجا ۴ روز پیش گفتن ک رانژه انجام شده و حتی با مودم هم تست کردند

چراع adsl مودم روشن و ثابت میمونه (یعنی خط رانژه شده)

حالا کارشناسان نابلد شاتل هر بار زنگ میزنم فقط بلدن یک جمله رو تکرار کنند "خط شما رانژه نشده"

 

حالا یک نکته بگم دو روز پیش یکی از اپراتور هاشون تنظیماتی رو اعمال کردن بنده برای چند لحظه ایننترنتم وصل شد !!!! بعد قطع شد و قرار شد  تماس بگیرن که خبری نشد و از اون روز هربار زنگ میزنم همون حرف قبلیو میزنن (خط شما رانژه نشده)

حالا این سوال پیش میاد واقعا هدفشون چیه از این تاخیر ؟ و انجام ندادن کار

امروزم تماس گرفتم گفتن تا فردا اوکی نشه میخوام درخواست جمع اوری ثبت شه

 

کسی از دوستان راهی میدونه بتونم سریعتر نتیجه بگیرم

 

Screenshot_۲۰۲۱۱۰۱۲-۱۵۴۱۲۸_Firefox.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سامانه ۱۹۵ شکایت کن .

وقتی adsl روشنه از طرف مخابرات اوکیه . باید از طرف شاتل فعال کنن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بگو برام تیکت بزن میخام با کارشناس لایه یک صحبت کنم.(کارشناس بالا دستشون). بعد از صفر براشون توضیح بده.

اگر وصل شده بعد قطع شده احتمال چند مورد هست مثلا زوج سیماتون اشتباه وصل شده باشه یا ماژول پورتا خراب باشه بایید درخولاست تعویض پورت بده. یا کیفیت خط پایینتر حد انتظاره یا ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲۲ دقیقه قبل، میلاد بهرامن گفته است:

سامانه ۱۹۵ شکایت کن .

وقتی adsl روشنه از طرف مخابرات اوکیه . باید از طرف شاتل فعال کنن 

متاسفانه بنده هم همینو میگم ولی اونا باز حرف خودشونو میزنن بنده خدا اون کارمند MDF اشناس هزار جور قسم خورد حتی همونجا زنگ زدم شاتل دادام با کارشناسه حرف زد باز حرف خودشونو میزدن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یبار زنگ زدم مخابرات پیگیری کنم طرف پشت تلفن می خواست کتک بزنه ، نمیدونم چرا هر کی کارمند این مملکت میشه هار میشه یه واکسن آنتی هاری برکت واسشون بزنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اتفاقا من امروز میخواستم تغییر شماره تلفن بدم واسه نت شاتلم خوده پشتیبانی اولتیماتوم داد گفت بهت بگما حداقل 1 ماه طول میکشه زیاد دلتو خوش نکنی :))))))))))) اصن برگام ریخت زبونم لال شده بود از این همه حجم مشتری مداری :))))))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

.

ویرایش شده توسط Mr.jalilpour
نخواستیم... 1 ساعت تحمل میکردید بعد تاپیک رو ادغام میکردید، خوبه گفتم یکم صبر کنید بعد ادغام کنید ...... چقدر خوبید
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سرعت دانلود از خارج شده در حد 256 کیلوبیت.چه خبره ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...