رفتن به مطلب

بحث و بررسی ارتباط و پینگ در شبکه و بازی‌های آنلاین


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان الان زنگ بزنم 20117

یا زنگ بزنم مخابرات اینجا و پیگیری کنم؟

تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Aydin گفته است :

 

فرقی نمیکنه کجای ایران هستید هرجا باشین براتون درستش میکنن خوبیشم اینه که چون از طرف مخابرات کل یارن و از تهران پیگیری می کنن خیلی زودتر کارتون رو راه می اندازن چون تو خیلی از شهر ها مخابرات اون شهر عملا کاری نمیکنه و یاخیلی دیر انجام میده به نظر من به همون20117 زنگ بزن کارتو راه میندازن اگه از دیروز زنگ زده بودی تا الان درست شده بود . سری پیش هم که همچین اتفاقی برا من افتاد دقیقا عین خط شما بوق داشتم ولی چراغ ای دی اس ال روشن نمیشد ولی باز به 20117 زن گزدم اوکیش کردن این سری کلا بوق هم نداشتم باز هم 2017 اوکیش کرد 

خوب الان زنگ بزنم

تلفن با کد شهر وارد کنم مثلا 0353233

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، digital_2015 گفته است :

خوب الان زنگ بزنم

تلفن با کد شهر وارد کنم مثلا 0353233

بله الان هم زنگ بزنید کد شهرتون رو هم همون شکلی که گفتین وارد کنین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Aydin گفته است :

بله الان هم زنگ بزنید کد شهرتون رو هم همون شکلی که گفتین وارد کنین

ممنون داداش

ثبت شد پیامش امد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راستی دوستان اگر ice مودم خراب بشه مودم روشن نمیشه؟چه اتفاقی واسش میوفته

چون مودم من سالم بود تا یک شنبه ساعت 1 شد و یهو هم نت هم adsl قطع شد

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، digital_2015 گفته است :

راستی دوستان اگر ice مودم خراب بشه مودم روشن نمیشه؟چه اتفاقی واسش میوفته

چون مودم من سالم بود تا یک شنبه ساعت 1 شد و یهو هم نت هم adsl قطع شد

ممنون

نه دوست عزیز هیچ مشکلی از طرف ic مودم نیست ..مودم سالمه 

مودم تا زمانی که چراغ adslو اینترنتش (به رنگ قرمز) وصل نباشه کانفیگ نمیتونی بکنی...مثل این مونه میخوای زنگ بزنی به یه جایی بعد خط تلفنت قطع باشه 

ولی با این حال کسی از دوستان ..آشنایان که مودم داشته باشه قرض بگیر یا اگر مودم قدیمی داری که رو همین خطر کانفیگ هست تست کن ببین چه جوری میشه

درکل چون گفتی تلفن هم وصله . فکر میکنم مشکل از طرف خود مخابرات یا شرکت ارعه دهنده اینترنتتون هست وربطی به شما نداره وهمین که پیگیر شدین کفایت میکنه

(اینم براساس تجربه ای که خودم در گذشته داشتم گفتم ..حالا نظر دوستان مورد احترام هست)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه روز نتم مشکل داشت ، نت قطع میشد چراغ adsl چهار تا چشمک میزد تا میخواست ثابت بشه باز قطع میشد ، زنگ زدم گفتن خط شما نویز شدید داره و....  میخوای کارشناس بفرستیم.

رفتم چک کردم دیدم یکی از اقوام شارژر گوشیش رو زده به یکی از پریز های تلفن که بقل پریز برق هست ، درش آوردم درست شد XD

این مورد هم چک کنید بد نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اونی که شما داشتید بنده هم تجربه کردم اون نویز زیاد عاملش هست(البته همیشه هم به این عامل وابسته نیست) که اینطوری میشه ولی مال ایشون درکل قطع هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این مشکل تا حالا دوبار برای من پیش اومده، و هر دوبار مشکل از مودم بوده و مودم مرخص تشخیص داده شده و تعویض شده

اگه مقدور هست، با مودم دیگه تست کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز اگر اومدن مودمت رو خدا بیامرز تشخیص دادن ...قبل از همه به من خبر بده تا من مودمت رو بخرم(اگر راضی بودی)😁

digital_2015

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برا منم یک بار این طور شد. بعد از چند روز کلنجار رفتن با پشتیبانی فهمیدم اصلا خطی که وارد شده شمارش عوض شده. خ خ خ یعنی کسی داشته اتاق رانژه کار میکرده ماژول ها رو اشتباهی زده یا چیزی . رفتم مخابرات محله توضیح دادم درستش کردن. انتظار معذرت خواهی هم نداشته باش 😄
 

یکی از احتمال های دیگه هم همین طور که بقیه دوستان گفتن قبض و بدهی خط هست. اونم پرداخت کنید. https://www.tci.ir/index.html#!/service/quickbill/

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خط ما یه مورد خاصی براش پیش اومده بعضی وقتها نت قطع میشه به طوری چراغ adsl و اینترنت مودم کلا خاموش میشه انگاری خط یا قطعه یا اصلا adsl روش نیست کلی باهاش کلنجار رفتم اما درستش کردم با تلفن همون خط به یه جایی زنگ میزنم بوق خورد قطع میکنم درست میشه

اینو بگم این خط فقط برای اینترنت خریده بودیم و حتی گوشی تلفن هم روش نداشت الان به خاطر این قضیه گوشی تلفن روش گذاشتم

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

خط ما یه مورد خاصی براش پیش اومده بعضی وقتها نت قطع میشه به طوری چراغ adsl و اینترنت مودم کلا خاموش میشه انگاری خط یا قطعه یا اصلا adsl روش نیست کلی باهاش کلنجار رفتم اما درستش کردم با تلفن همون خط به یه جایی زنگ بزن بوق خورد قطع میکنم درست میشه

اینو بگم این خط فقط برای اینترنت خریده بودیم و حتی گوشی تلفن هم روش نداشت الان به خاطر این قضیه گوشی تلفن روش گذاشتم

 

سلام. این مشکلی که میگی من تقریبا از قطعی کلی اینترنت تا الان را دارم، بعد از اون اتفاق میزان نویز خط رو با مودم و از سیم ورودی تست کردم و زیر ۱۰ هست، بعضی وقتها سرعت میاد روی ۳ مگ. سرویسم ۱۶ مگ isp شاتل.

وقتی با موبایل زنگ میزنم خونه همه چی درست میشه! نمیدونم چرا؟ با هر تماس هم اینترنت قطع میشه. ۷ تا اسپلیتر نو دارم با اونا هم تست کردم ولی نشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، arminas گفته است :

سلام. این مشکلی که میگی من تقریبا از قطعی کلی اینترنت تا الان را دارم، بعد از اون اتفاق میزان نویز خط رو با مودم و از سیم ورودی تست کردم و زیر ۱۰ هست، بعضی وقتها سرعت میاد روی ۳ مگ. سرویسم ۱۶ مگ isp شاتل.

وقتی با موبایل زنگ میزنم خونه همه چی درست میشه! نمیدونم چرا؟ با هر تماس هم اینترنت قطع میشه. ۷ تا اسپلیتر نو دارم با اونا هم تست کردم ولی نشد.

برای بنده هم فکر کنم از آبان پارسال اینجوری شده دقیق یادم نیست ولی تو همون حدودا باید باشه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خط من هم مشکل عجیبی داره

اینکه گاهی اوقات نویز زیاد میشه تا جایی که حتی چراغ adsl هم روشن نمیمونه

جالبه وقتی دوتا سیم تلفن رو چند ثانیه یه هم وصل میکنم مشکل برطرف میشه

شاید خازنی چیزی تو تجهیزات از رده خارج مخابرات درست کار نمیکنه و اون اتصال باعث دشارژ شدنش میشه

پیگیری هم بعید میدونم به جایی برسه چون مخابرات هیمنجوری جواب کسی رو نمیده چه برسه یه اینکه مشترک یه isp دیگه باشی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، Hosein Amiri گفته است :

خط من هم مشکل عجیبی داره

اینکه گاهی اوقات نویز زیاد میشه تا جایی که حتی چراغ adsl هم روشن نمیمونه

جالبه وقتی دوتا سیم تلفن رو چند ثانیه یه هم وصل میکنم مشکل برطرف میشه

شاید خازنی چیزی تو تجهیزات از رده خارج مخابرات درست کار نمیکنه و اون اتصال باعث دشارژ شدنش میشه

پیگیری هم بعید میدونم به جایی برسه چون مخابرات هیمنجوری جواب کسی رو نمیده چه برسه یه اینکه مشترک یه isp دیگه باشی .

مخابرات که من یادم نمیاد هیچ وقت به صراطی مستقیم بوده باشه 

ما تو کشور هرچی از بخش اینترنت میکشیم تقصیر مخابراته

میدادن بخش خصوصی و فقط نظارت میکردن نتایج بنظرم بمراتب بهتر بود...البته از یه طرف دیگه هم ادم میترسه اینو بگه چون زیاد بوده بخش خصوصی بعد گندش درومده اونم بخاطر انتخاب مدیران خصوصی اشتباه

کلا هدفمندی  تو این زمینه ها نیست که بگن فرضاَ تا 1400 زیرساخت فیبر نوری 50 درصد ایران رو فراگرفته باشه ...درکل هر وزارتی که میاد روی کار یه هدفی داره و اون طوری براشون تعیین وتکلیف نشده که شما باید درراسته یه هدف پیش برید و اون رو به نتیجه برسونید

مثل کسی که میخواد تو چند بخش کار کنه اونم تخصصی بدون شک همچین کسی به موفقیتی که کسی چندین سال فقط تو یه بخشش داره کار میکنه نمیرسه

اساس روش کار این وزارت خرابه (البته خیلیاشون خرابه شایدم همش)😅

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان

خرابی تلفن همین صبح ثبت کردم با 20117 ثبت کردم

که ظهر بود که پیام امد:

مشترک محترم شماره ...... خرابی تلفن شما رفع گردیده است. در صورت ادامه مشکل با شماره 20117 تماس حاصل کنید

ولی هنوز مشکل رفع نشده به نظرتون تماس بگیرم؟

Aydin

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 29 دقیقه قبل، digital_2015 گفته است :

دوستان

خرابی تلفن همین صبح ثبت کردم با 20117 ثبت کردم

که ظهر بود که پیام امد:

مشترک محترم شماره ...... خرابی تلفن شما رفع گردیده است. در صورت ادامه مشکل با شماره 20117 تماس حاصل کنید

ولی هنوز مشکل رفع نشده به نظرتون تماس بگیرم؟

Aydin

بزار بعد از کرونا و این داستانا الان که کسی نمیره سر کار مخصوصا این لاکچری های مخابراتی....

اگر دیدی هی میندازن پشت گوش. یه قبض تلفن چاپ شده + کارت شناساییتو بردار ببر مرکز مخابرات محلتون برو داخل بخش شبکه ی هوایی اگر اشتباه نکنم مستقیم فیش خرابی نگرفتی و برگ ماموریت(برای مامور مخابرات) ندیدی دستش که چاپ کنه نیا بیرون. 

اگرم روی این کارا رو نداری به بابات بگو یا بزرگترت.

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، saeed0c گفته است :

بزار بعد از کرونا و این داستانا الان که کسی نمیره سر کار مخصوصا این لاکچری های مخابراتی....

اگر دیدی هی میندازن پشت گوش. یه قبض تلفن چاپ شده + کارت شناساییتو بردار ببر مرکز مخابرات محلتون برو داخل بخش شبکه ی هوایی اگر اشتباه نکنم مستقیم فیش خرابی نگرفتی و برگ ماموریت(برای مامور مخابرات) ندیدی دستش که چاپ کنه نیا بیرون. 

اگرم روی این کارا رو نداری به بابات بگو یا بزرگترت.

نه داداش چرا بعد کرونا

کرونا تا 1400 است!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 35 دقیقه قبل، digital_2015 گفته است :

دوستان

خرابی تلفن همین صبح ثبت کردم با 20117 ثبت کردم

که ظهر بود که پیام امد:

مشترک محترم شماره ...... خرابی تلفن شما رفع گردیده است. در صورت ادامه مشکل با شماره 20117 تماس حاصل کنید

ولی هنوز مشکل رفع نشده به نظرتون تماس بگیرم؟

Aydin

😳😳😳😳😳
واقعا عجیبه !!!!
ببین میتونی با ی مودم دیگه تست کنی ببینی مشکل از مودمه یا نه؟
اگه دیدی از مودم نیست دوباره با همون شماره تماس بگیر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، digital_2015 گفته است :

نه داداش چرا بعد کرونا

کرونا تا 1400 است!!

خو ماسک بزن با رمز عملیات یا کبری برو سمتشون.

این که نوشته با 20117 تماس بگیرید منظورش اینه که دوباره ثبت کنید.( در مورد سامانشون هم باید بگم این طوره که زیاد ثبت کنید یه چند روز میزارتون داخل بلک لیست یا کلا میزارن روی این که مشکل شما رفع شده...)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، digital_2015 گفته است :

سلام دوستان خسته نباشید

مدل مودم: ASUS DSL-N14U

سلام.

دوست عزیز این مشکل هفته پیش برای من هم پیش اومد. مودم من هم N14U هست.

با اپگرید کردن فریمور مشکلم حل شد.

برای اپگرید کردن فریمور به ترتیب :

Advanced Settings

Administration

Firmware Upgrade

Check

بعد از آپگرید مودم رو ریست کنید مشکلتون حل میشه.

 

پی نوشت :

البته مشکل من به این صورت بود که مودم بعد از روشن شدن تا 10 الی 15 دقیقه به اینترنت وصل میشد سپس کلا چراغ لینک خاموش میشد.

من تو این 15 دقیقه تونستم با قابلیت خود مودم فریمور رو آپگرید کنیم.

اگر واسه شما کلا وصل نمیشه باید فرمیور رو جداگونه دانلود و نصب کنید.

اخرین نسخه ای که مودم برای من نصب کرد https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/wireless/DSL-N14U-B1/FW_DSL-N14U-B1_1123790.zip

ویرایش شده توسط Nezami
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، Nezami گفته است :

سلام.

دوست عزیز این مشکل هفته پیش برای من هم پیش اومد. مودم من هم N14U هست.

با اپگرید کردن فریمور مشکلم حل شد.

برای اپگرید کردن فریمور به ترتیب :

Advanced Settings

Administration

Firmware Upgrade

Check

بعد از آپگرید مودم رو ریست کنید مشکلتون حل میشه.

 

پی نوشت :

البته مشکل من به این صورت بود که مودم بعد از روشن شدن تا 10 الی 15 دقیقه به اینترنت وصل میشد سپس کلا چراغ لینک خاموش میشد.

من تو این 15 دقیقه تونستم با قابلیت خود مودم فریمور رو آپگرید کنیم.

اگر واسه شما کلا وصل نمیشه باید فرمیور رو جداگونه دانلود و نصب کنید.

اخرین نسخه ای که مودم برای من نصب کرد https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/wireless/DSL-N14U-B1/FW_DSL-N14U-B1_1123790.zip

سلام

https://www.asus.com/Networking/DSLN14U/HelpDesk_Download/

به آخرین ورژن آپدیت است

Version 1.1.2.3_805

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مودم نیست دوستان مودم کسی ندارم بهم بدن تست کنند

مثل که این اوضاع باید مودم جدید بخرم تا تست کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.digikala.com/product/dkp-402665/مودم-روتر-بی-سیم-vdsladsl-ایسوس-مدل-dsl-n16

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...