رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت مخابرات


Analyser
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

پاشو برو مخابرات

من اگر بودم میرفتم اونجا اگه هم جوابگو نبودن تیکه پارشون میکردم 29 گیگ کم نیست برو اونجا ببین چی میگن :|

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.5k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

پاشو برو مخابرات

من اگر بودم میرفتم اونجا اگه هم جوابگو نبودن تیکه پارشون میکردم 29 گیگ کم نیست برو اونجا ببین چی میگن :|

الان منتظرم اون اقای فنیشون تماس بگیره یکم توضیح بده یا اون قبول میکنه یا من مجبور میشم حضوری برم.

چون بحث خود حجم نیست. الان دیگه انگ دزدی رو به من چسبوندن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان منتظرم اون اقای فنیشون تماس بگیره یکم توضیح بده یا اون قبول میکنه یا من مجبور میشم حضوری برم.

چون بحث خود حجم نیست. الان دیگه انگ دزدی رو به من چسبوندن!

عوض کن اینترنت رو :|
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عوض کن اینترنت رو :|

تقربا 2 ماه دیگه دارم جابجا میشم الان اقدام کنم 1 ماهی طول میکشه.

ضمن اینکه خطم فیبر نوری هست و جز خود مخابرات از جای دیگه نمیشه رو این خط گرفت.

2 تا خط دیگه دارم یکیش هایوب هست یکیش پارس آفلاین. کلا از اونا استفاده میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان کار از ریشه خرابه

چند سال پیش یه مودم تی پی لینک ساده داشتم که فقط 1 عدد خروجی lan  داره

10 گیگ هم شارژ داشتم و خب سیستم خاموش بود تا پسفرداش دیدم فقط 250 مگ تو حسابه تماس گرفتم 2030 (اون موقع شماره 2030 بود) و پیگیری کردم،خب مسئول فنیش هم کلی طولش داد و گفت با عرض تاسف باید بهتون بگم که مودمتون هک شده و همین الان هم 2 تا سیستم در حال استفاده ازش هستن،حالا هرچی اصرار میکردم که آقا مودم بنده اصلا وایرلس نیست،1 دونه بیشتر خروجی نداره،میگفت سیستم ما خطا نمیکنه و سریع پسوردتون رو عوض کنید :D

خلاصش که با مراجعه حضوری و حتی درگیری لفظی بازم فایده ای نداشت و نهایتا گفتن اگه میتونی به دستگاه قضایی ثابت کنی این قضیه رو که ما برمیگردونیم شارژ شمارو..........

خب حالا این فقط یه موردشه که ما میفهمیم،حساب کنید تو گاز،آب و برق چه محاسبه هایی دارن انجام میدن...

خب وقتی مردم هم از پس این مخارج بر نیان فساد تو کل مملکت زیاد میشه و جماعتش برای در آوردن هزینه ها حاضر میشن دست به هرکاری بزنن

کوچک ترین نمونش همین نرم افزار که روی اندروید ها هست و به راحتی از 20 تا مودم که سرچ شده لاقل چندتاشو در عرض چند ثانیه بزنه

راستی یادتون نره wps مودمتون رو خاموش کنید که خیلی خطرناکه و دسترسی دستگاه های متصل به مودم رو محدود کنید به دستگاه های خودتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بیاین یه کمپین بزنیم عاغا

چند وقت پیش چند تا از استان ها بدلیل کم فروشی و دزدی فروششون کلا کنسل شد

#نه_به_مخابرات

بزنین بره عاغا =))

استارتر عزیز هم حتما پیگیری کن

اینا تا زور بالا سرشون نباشه هیچ کار نمی کنن

 

 

یه پیشنهاد:

دوستانی که کانال تلگرام یا پیج اینستا دارند این عکسی که استارتر گذاشته رو با PhotoGrid مربع (4:3) کنن بعد با یک هشتگ مشخص مثل : #نه_به_دزدی_اینترنت

منتشر کنن و بگن که فالوئر ها شیر کنن با همین هشتگ تا همه مطلع بشن

ویرایش شده توسط Lord Voldemort
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا نهاد های دولتی رو ول کن....اینا همشون سروته یه کرباس اند...

پاشو برو دادگاه شکایت کن...بلکه به نتیجه برسی.سازمان تنظیم مقررات و وزارتخونه و .... کشکه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یکبار از مخابرات 300 گیگ حجم خریدم. اتفاقی دیدم که بعد از خرید حجم در عرض یک دقیقه 30 گیگ کم شده. اول گفتن شما این مقدار رو مصرف کردید . بعد که گفتم در عرض یک دقیقه همچین چیزی امکان نداره و پس از چندبار پیگیری گفتن این حجم رو به شما بر میگردونیم ولی طول می کشه. پس از 20 روز با چند بار پیگیری حجم رو برگردوندند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا 12 اسفند تولد من بود احتمالا برای کادوی تولد ازت کش رفتن  =))

جالبه مخابرات برای عیدی 25گیگ حجمو با قیمت 30تومان گذاشتن احنمالا از بقیه کش رفتن با این قیمت گذاشتن :eek:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

شما به سامانه سپاس 195 شکایت کنید مطمئن باشید پیگیری می کنند  www.195.ir

درسته بنده هم مخابراطم چند روز پینگم وحشت ناک بالارفته بود (از 100 به 900) شکایت کردم دو روز بعد زنگ زئن دو روز بعدش هم پینگ برگشت به 100

لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش دزدی های ده ها هزار میلیاردی شد  و به هیچ نتیجه ای نرسید... 

فکر نمیکنم 29 گیگ شما واسه اونا اهمیت داشته باشه و پیگیری کنن... و فقط اعصاب خودتو بهم میریزی

تنها کاری که میتونی بکنی اینه که از جای دیگه ای سرویس بگیری

جدیدا اسیاتک هم افتضاح شده روزی 20 بار قطعی و سرعت افتضاح (ماهی 118 واسه سرعت 40 ! ) :|

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

دوستان الان وضعیت اینترنت بنده هم به این شکله

enivu8gysgh8wjddqsma.jpg

512 نامحدود مخابرات با 60 کیلوبایت سرعت دانلود

پینگ 8.8.8.8 هم 220 تا 250

میخوام بدونم راه حلی هست که بهتر بشه وضع پینگ و سرعت ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان همش میگن خطشون بده خطشون اینجوریه خطشون اونجوریه ...

وضعیت خط من رو ببینید چی میگین  :wacko:

snr هر دو حدود 7

attenution حدود 67 با مدولاسیون adsl2+ =)) ( اشتباه نکردین 6 یا 7 نیست بلکه 67 هست )

data rate حدود 2000 کیلوبیت

با همین خط مولتی بازی میکنم در حد تیم ملی :D

کاش میتونستم خودم data rate رو مشخص کنم چون هرچی rate بیاد پایین نویز کمتر میشه .

دوستان خوشحال میشم اگه بتونن راهی به من نشون بدن چطور data rate رو بیارم پایین ؟

مثلا میخوام بزارم روی 512 به جای 2024

با جون و دل براتون انجام میدن وقتی از پشتیبانی شون درخواست کنید(ارزش داره سرعت دانلودتون پایین بیاد؟ الآن توو بارگزاری تارنماها مشکلی دارین؟ البته با این اس ان آر باید داشته باشید احتمالاً)

دوستان الان وضعیت اینترنت بنده هم به این شکله

enivu8gysgh8wjddqsma.jpg

512 نامحدود مخابرات با 60 کیلوبایت سرعت دانلود

پینگ 8.8.8.8 هم 220 تا 250

میخوام بدونم راه حلی هست که بهتر بشه وضع پینگ و سرعت ؟

شدت نویز خط شما پایین ِ، میرایی خوبی هم داره

جدا داره حداقل بیشتر از ده برابر بشه سرعت دانلود شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با جون و دل براتون انجام میدن وقتی از پشتیبانی شون درخواست کنید(ارزش داره سرعت دانلودتون پایین بیاد؟ الآن توو بارگزاری تارنماها مشکلی دارین؟ البته با این اس ان آر باید داشته باشید احتمالاً)

شدت نویز خط شما پایین ِ، میرایی خوبی هم داره

جدا داره حداقل بیشتر از ده برابر بشه سرعت دانلود شما

خیلی ممنون

به نظرتون راه حلی هست که اتفاقی بیافته ؟ تغییری رخ بده ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی ممنون

به نظرتون راه حلی هست که اتفاقی بیافته ؟ تغییری رخ بده ؟

خواهش میکنم

اگه بخوان میتونن این کارو کنن براتون

خیلی ممنون

به نظرتون راه حلی هست که اتفاقی بیافته ؟ تغییری رخ بده ؟

خواهش میکنم

اگه بخوان میتونن این کارو کنن براتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خواهش میکنم

اگه بخوان میتونن این کارو کنن براتون

خواهش میکنم

اگه بخوان میتونن این کارو کنن براتون

یعنی با 2020 تماس بگیرم ؟ هزینه داره ؟ چطوری باید کار رو پیش ببرم

ممنون از پاسختون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی با 2020 تماس بگیرم ؟ هزینه داره ؟ چطوری باید کار رو پیش ببرم

ممنون از پاسختون

با پشتیبانی شرکتی که ازش اینترنت میگیرین

اگه بخوان دست و دل بازی کنن نباید پولی بگیرن ولی ممکن هم هست برای افزایش سرعت درخواست پولی هم کنن بازم میگم ممکن هست

بگید اگه میشه یه مقدار سرعت دانلودم رو بالا ببرید

خطتون کاملاً ظرفیت بالارفتن رو داره و اس ان آر تون رو هم که میبینم حتی اگه دو پله افزایش بدن سرعت دانلود رو اس ان آر تون افت خیلی زیادی نمیکنه (بالای بیست بمونه اس ان آر خوب هست) اس ان آر شدت نویز خطتون هست که بصورت کسری هست و مخرج کسر هم سرعت دانلود هست(اگر درست خاطرم باشه) هرچه مخرج کسر بیشتر بشه طبیعتاً جواب کسر کوچکتر میشه و جواب کسر که اس ان آر باشه خیلی پایین بیاد و زیر بیست دِسی بِل بره خوب نیست(گرچه برای خودم اغلب حدود 15 دِسی بِل هست)

ویرایش شده توسط KoenigTiger
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با پشتیبانی شرکتی که ازش اینترنت میگیرین

اگه بخوان دست و دل بازی کنن نباید پولی بگیرن ولی ممکن هم هست برای افزایش سرعت درخواست پولی هم کنن بازم میگم ممکن هست

بگید اگه میشه یه مقدار سرعت دانلودم رو بالا ببرید

خطتون کاملاً ظرفیت بالارفتن رو داره و اس ان آر تون رو هم که میبینم حتی اگه دو پله افزایش بدن سرعت دانلود رو اس ان آر تون افت خیلی زیادی نمیکنه (بالای بیست بمونه اس ان آر خوب هست) اس ان آر شدت نویز خطتون هست که بصورت کسری هست و مخرج کسر هم سرعت دانلود هست(اگر درست خاطرم باشه) هرچه مخرج کسر بیشتر بشه طبیعتاً جواب کسر کوچکتر میشه و جواب کسر که اس ان آر باشه خیلی پایین بیاد و زیر بیست دِسی بِل بره خوب نیست(گرچه برای خودم اغلب حدود 15 دِسی بِل هست)

خیلی خیلی ممنونم

فقط یک چیزی اینکه برای کاهش پینگ چه کاری میتونم بکنم ؟ پینگ خیلی بالا هست برای اینترنت بنده

الان 8.8.8.8 پینگ 230 الی 280 میده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی خیلی ممنونم

فقط یک چیزی اینکه برای کاهش پینگ چه کاری میتونم بکنم ؟ پینگ خیلی بالا هست برای اینترنت بنده

الان 8.8.8.8 پینگ 230 الی 280 میده

خواهش میکنم

باز هم میتونید درخواست کنید که پینگ تون رو کاهش بدن، یا میتونید کانکشن های(شبکه شخصی انتقال داده) کاهش دهنده ی پینگ بخرید(که مقرون به صرفه نیست تهیه مجدد و ماهانه یا حجمی اون).

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

دیروز بعد از گذشت 36 روز از ثبت شکایت تو سامانه پاسخ گویی وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات پاسخ اومده که : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر 

من دیشب ساعت 5 پنج صبح بعد از دیدن این پاسخ درخواست تجدید نظر دوم رو ارسال کردم.

 

  مراحل و فرايند ثبت و پيگيري درخواست در اين سامانه به شرح ذيل مي باشد:

  • ثبت درخواست در سايت و ارسال كد رهگيري بر روي تلفن همراه ثبت كننده درخواست.
  • ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اوليه به مبداء رسيدگي كننده شامل: زير مجموعه هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (مانند اپراتورها، شركت هاي اينترنتي، دفاترپستي و ....)
  • ارجاع درخواست براي رسيدگي به واحد تخصصي/ بازرسي سازمان مربوطه در صورت عدم ارايه پاسخ نهايي بعد از گذشت 14 روز در سامانه يا درخواست تجديد نظر حداكثر ظرف مدت 3 روز پس از پاسخ نهايي.
  • ارجاع درخواست به بالاترين مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در صورت ثبت تجديد نظر دوم يا عدم ارايه پاسخ نهايي پس از مدت مقرر.
  • رسيدگي نهايي و صدور راي توسط كميته حل اختلاف در صورت درخواست تجديد نظر دوم.
براساس مطلب فوق باید شکایت من باید به یکی از دو صورت زیر  پیگیری بشه :
  • ارجاع درخواست به بالاترين مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در صورت ثبت تجديد نظر دوم يا عدم ارايه پاسخ نهايي پس از مدت مقرر.
  • رسيدگي نهايي و صدور راي توسط كميته حل اختلاف در صورت درخواست تجديد نظر دوم.
حالا در کمال ناباوری بعد از گذشت 9 ساعت از ارسال درخواست تجدید نظر دوم دوباره وضعیت شکایت به : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر تغییر کرده  :wacko: 
یعنی مقام عالی وزارت اینقدر سریع پیگیری کردن؟
اینقدر سریع مطمعن شدن؟
رو چه حساب بدون پیگیری و هیچگونه توضیح به بنده باید نتیجه شکایت من اینطوری باشه؟
 
در تصویر پیوست شده تمام مکاتبات با این سامانه هست:
post-22092-0-88141800-1461148443_thumb.jpg
 
متن تجدید نظر ها :
 تجديد نظر اول   تاريخ تجديد نظر   متن تجديد نظر به هيچ عنوان پاسخ داده شده صحيح نبوده و كذب محض ميباشد. اصلا امكان انجام همچين دانلودي در 3 ساعت وجود ندارد. نه تنها بنده بلكه بسيارند كساني كه از دزدي حجم شكايت دارند و هرگز رسيدگي نشده. با سرعت 40 مگ هم نميشه اين همه دانلود كرد. بنده سرعتم 400 كيلو بايت هست! بالاترين سرعت در ايران 16 مگابايت هست كه ايرانسل با 4g ميده كه با اونم حدود 5 ساعت طول ميكشه اين حجم رو دانلود كردن. در صورت عدم پيگيري به سازمان بازرسي كل كشور شكايت خواهم كرد.   پاسخ نهايي كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر


تجديد نظر دوم تاريخ تجديد نظر 1395/02/01 05:22:01 متن تجديدنظر اولا خط تلفن بنده به هيچ عنوان اين مقدار پهناي باند رو ساپورت نميكنه. اگر ميكنه پس چرا روزي كه رفتم مخابرات اينترنت ثبت نام كنم از خود مخابرات به بنده گفتن كه خط شما كشش پهناي باند بيشتر رو نداره؟ اگر ميفرماييد بنده اين حجم رو مصرف كردم لطفا اي پي سروري كه ازش دانلود صورت گرفته رو بفرماييد. ضمنا لطفا ريز مصرف بنده رو چك كنيد ببنيد ميانگين مصرف من در ماه 30 گيگ هست نه در 3 ساعت. لطفا اين سري كه ميخواين تماس بگيرين و بگين كه مصرف صحيح بوده گوشي رو بدين به آدم فني كه بتونيم با هم در مورد مشكل فني كه اين وسط بوده صحبت كنيم نه يك خانم كه اصلا نميدونن پهناي باند چي هست و فقط ميخوان پولي كه از من دزديده شده رو انكار كنن. شركت هاي ديگه هم دزدي ميكنن ولي 500 مگ يا 1 گيگ نه 29.7 گيگ. جوري دزدي ميكنن كه بتونن انكار كنن. مطمعن باشيد من مثل شركت مخابرات لنگ 60 70 هزار تومن پول نيستم كه بخوام اون پول رو برگردونم. اما حالا كه به اين صورت انكار ميشه حتما به سازمان بازرسي كل كشور شكايت خواهم كرد و 100% پيگير اين جريان خواهم بود. 100% در تمام انجمن هاي پر بازديد در اينترنت هم اين مطلب رو مطرح خواهم كرد.

 

 

صبح به سایت سازمان بازرسی کل کشور رفتم و یه شکایت نامه پر کردم با متن زیر :

سلام. بنده در تاريخ 1394/12/26 شكايتي به سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ارسال كردن مبني بر تحويل ترافيك كمتر از مقدار فروخته شده شركت مخابرات استان تهران. تصوير مكاتبات بنده در سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات پيوست مطلب شده است. در اين مدت 2 بار خانمي با بنده تماس گرفتن كه به هيچ عنوان اطلاعات فني نداشته و فاقد صلاحيت پيگيري مشكل بنده بودن. حال بعد از اين مدت امروز در سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات وضعيت شكايت را پيگيري كرده و ديدم كه بدون هيچگونه هماهنگي و هيچ توضيح خاصي وضعيت شكايت به : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر اي در حالي است كه به هيچ عنوان نه تنها بنده بلكه هيچ كاربر خانگي اينترنت در ايران از لحاظ فني همچين امكان انجام دانلود 30 گيگابايت در 3 ساعت را ندارد. حال شركت مخابرات از بين رفتن اين 30 گيگ حجم بنده را انكار كرده و ميگويد بنده اين حجم از اطلاعات را دانلود كرده ام. بدون هيچ گونه دليل و مدرك. بدون هيچ توضيحي. اين جريان ممكن است براي خيلي از كاربران اين شركت اتفاق بيافتد و متوجه اين مطلب نشده و همچون بنده مجبور به پرداخت هزينه اي شوند كه به هيچ عنوان از ان اطلاعي ندارند. خواهشمندم به اين مطلب رسيدگي بفرماييد.

 

دیگه نمیدونم باید چیکار کنم  :) 

ویرایش شده توسط Nezami
لینک به دیدگاه
Share on other sites

معذرت من دستم خورد منفی دادم خواستم مثبت بدم

به نظرم باز هم پیگیری کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معذرت من دستم خورد منفی دادم خواستم مثبت بدم

به نظرم باز هم پیگیری کنید

خواهش میکنم. پیش میاد.

بله پیگیر هستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

این سامانه شکایت , شکایت از قاضی پیش داروغه بردنه

من هم چند ماه پیش از طریق همین سامانه از isp شکایت کردم با مدرک و اسکرین شات چندین مشکل ایجاد کرده بودند از جمله سرعت دانلود اینترنت 10 مگ کمتر از 125 کیلوبایت بود. *dry#

بعد از 20 روز ساعت 9 صبح با من تماس گرفتن که ما متن شکایت شما رو به شرکت isp شما ارجاع دادیم و به زودی با شما تماس می گیرن. شرکت ارائه دهنده هم با من تماس گرفتن و یک مشت محمل تکراری تحویل دادن و منم قبول نکردم اما زمانی که شماره پیگیری شکایت رو در سایت سامانه وزارت ارتباطات وارد کردم نوشته بود پاسخ قانع کننده به مشترک داده شده و حتی دو تا فیلد تجدید نظر اول و دوم هم غیر فعال کرده بودن!! :cool:

فکر نمی کنم کاری از دستتون بر بیاد @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

این سامانه شکایت , شکایت از قاضی پیش داروغه بردنه

من هم چند ماه پیش از طریق همین سامانه از isp شکایت کردم با مدرک و اسکرین شات چندین مشکل ایجاد کرده بودند از جمله سرعت دانلود اینترنت 10 مگ کمتر از 125 کیلوبایت بود. *dry#

بعد از 20 روز ساعت 9 صبح با من تماس گرفتن که ما متن شکایت شما رو به شرکت isp شما ارجاع دادیم و به زودی با شما تماس می گیرن. شرکت ارائه دهنده هم با من تماس گرفتن و یک مشت محمل تکراری تحویل دادن و منم قبول نکردم اما زمانی که شماره پیگیری شکایت رو در سایت سامانه وزارت ارتباطات وارد کردم نوشته بود پاسخ قانع کننده به مشترک داده شده و حتی دو تا فیلد تجدید نظر اول و دوم هم غیر فعال کرده بودن!! :cool:

فکر نمی کنم کاری از دستتون بر بیاد @};-

 

بله کاری که از دست بنده بر نمیاد.

همونطور که خیلی وقت پیش وقتی تازه این مطلب رو گذاشته بودم گفتم.

تنها کاری که از دست من بر میاد اطلاع رسانی هست.

ویرایش شده توسط Nezami
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

دیروز بعد از گذشت 36 روز از ثبت شکایت تو سامانه پاسخ گویی وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات پاسخ اومده که : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر 

من دیشب ساعت 5 پنج صبح بعد از دیدن این پاسخ درخواست تجدید نظر دوم رو ارسال کردم.

 

  مراحل و فرايند ثبت و پيگيري درخواست در اين سامانه به شرح ذيل مي باشد:

  • ثبت درخواست در سايت و ارسال كد رهگيري بر روي تلفن همراه ثبت كننده درخواست.
  • ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اوليه به مبداء رسيدگي كننده شامل: زير مجموعه هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات (مانند اپراتورها، شركت هاي اينترنتي، دفاترپستي و ....)
  • ارجاع درخواست براي رسيدگي به واحد تخصصي/ بازرسي سازمان مربوطه در صورت عدم ارايه پاسخ نهايي بعد از گذشت 14 روز در سامانه يا درخواست تجديد نظر حداكثر ظرف مدت 3 روز پس از پاسخ نهايي.
  • ارجاع درخواست به بالاترين مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در صورت ثبت تجديد نظر دوم يا عدم ارايه پاسخ نهايي پس از مدت مقرر.
  • رسيدگي نهايي و صدور راي توسط كميته حل اختلاف در صورت درخواست تجديد نظر دوم.
براساس مطلب فوق باید شکایت من باید به یکی از دو صورت زیر  پیگیری بشه :
  • ارجاع درخواست به بالاترين مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در صورت ثبت تجديد نظر دوم يا عدم ارايه پاسخ نهايي پس از مدت مقرر.
  • رسيدگي نهايي و صدور راي توسط كميته حل اختلاف در صورت درخواست تجديد نظر دوم.
حالا در کمال ناباوری بعد از گذشت 9 ساعت از ارسال درخواست تجدید نظر دوم دوباره وضعیت شکایت به : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر تغییر کرده  :wacko: 
یعنی مقام عالی وزارت اینقدر سریع پیگیری کردن؟
اینقدر سریع مطمعن شدن؟
رو چه حساب بدون پیگیری و هیچگونه توضیح به بنده باید نتیجه شکایت من اینطوری باشه؟
 
در تصویر پیوست شده تمام مکاتبات با این سامانه هست:
 
متن تجدید نظر ها :
 تجديد نظر اول   تاريخ تجديد نظر   متن تجديد نظر به هيچ عنوان پاسخ داده شده صحيح نبوده و كذب محض ميباشد. اصلا امكان انجام همچين دانلودي در 3 ساعت وجود ندارد. نه تنها بنده بلكه بسيارند كساني كه از دزدي حجم شكايت دارند و هرگز رسيدگي نشده. با سرعت 40 مگ هم نميشه اين همه دانلود كرد. بنده سرعتم 400 كيلو بايت هست! بالاترين سرعت در ايران 16 مگابايت هست كه ايرانسل با 4g ميده كه با اونم حدود 5 ساعت طول ميكشه اين حجم رو دانلود كردن. در صورت عدم پيگيري به سازمان بازرسي كل كشور شكايت خواهم كرد.   پاسخ نهايي كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر

تجديد نظر دوم تاريخ تجديد نظر 1395/02/01 05:22:01 متن تجديدنظر اولا خط تلفن بنده به هيچ عنوان اين مقدار پهناي باند رو ساپورت نميكنه. اگر ميكنه پس چرا روزي كه رفتم مخابرات اينترنت ثبت نام كنم از خود مخابرات به بنده گفتن كه خط شما كشش پهناي باند بيشتر رو نداره؟ اگر ميفرماييد بنده اين حجم رو مصرف كردم لطفا اي پي سروري كه ازش دانلود صورت گرفته رو بفرماييد. ضمنا لطفا ريز مصرف بنده رو چك كنيد ببنيد ميانگين مصرف من در ماه 30 گيگ هست نه در 3 ساعت. لطفا اين سري كه ميخواين تماس بگيرين و بگين كه مصرف صحيح بوده گوشي رو بدين به آدم فني كه بتونيم با هم در مورد مشكل فني كه اين وسط بوده صحبت كنيم نه يك خانم كه اصلا نميدونن پهناي باند چي هست و فقط ميخوان پولي كه از من دزديده شده رو انكار كنن. شركت هاي ديگه هم دزدي ميكنن ولي 500 مگ يا 1 گيگ نه 29.7 گيگ. جوري دزدي ميكنن كه بتونن انكار كنن. مطمعن باشيد من مثل شركت مخابرات لنگ 60 70 هزار تومن پول نيستم كه بخوام اون پول رو برگردونم. اما حالا كه به اين صورت انكار ميشه حتما به سازمان بازرسي كل كشور شكايت خواهم كرد و 100% پيگير اين جريان خواهم بود. 100% در تمام انجمن هاي پر بازديد در اينترنت هم اين مطلب رو مطرح خواهم كرد.

 

 

صبح به سایت سازمان بازرسی کل کشور رفتم و یه شکایت نامه پر کردم با متن زیر :

سلام. بنده در تاريخ 1394/12/26 شكايتي به سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ارسال كردن مبني بر تحويل ترافيك كمتر از مقدار فروخته شده شركت مخابرات استان تهران. تصوير مكاتبات بنده در سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات پيوست مطلب شده است. در اين مدت 2 بار خانمي با بنده تماس گرفتن كه به هيچ عنوان اطلاعات فني نداشته و فاقد صلاحيت پيگيري مشكل بنده بودن. حال بعد از اين مدت امروز در سامانه پاسخگويي وزارت ارتباطات وضعيت شكايت را پيگيري كرده و ديدم كه بدون هيچگونه هماهنگي و هيچ توضيح خاصي وضعيت شكايت به : كاربر گرامي سلام احتراماً با توجه به پيگيري صورت گرفته و همچنين با توجه به ريز مصرف اينترنت شما ، ميزان ترافيك مصرفي صحيح مي باشد. با تشكر اي در حالي است كه به هيچ عنوان نه تنها بنده بلكه هيچ كاربر خانگي اينترنت در ايران از لحاظ فني همچين امكان انجام دانلود 30 گيگابايت در 3 ساعت را ندارد. حال شركت مخابرات از بين رفتن اين 30 گيگ حجم بنده را انكار كرده و ميگويد بنده اين حجم از اطلاعات را دانلود كرده ام. بدون هيچ گونه دليل و مدرك. بدون هيچ توضيحي. اين جريان ممكن است براي خيلي از كاربران اين شركت اتفاق بيافتد و متوجه اين مطلب نشده و همچون بنده مجبور به پرداخت هزينه اي شوند كه به هيچ عنوان از ان اطلاعي ندارند. خواهشمندم به اين مطلب رسيدگي بفرماييد.

 

دیگه نمیدونم باید چیکار کنم  :) 

ایول خوشم اومد که پیگیر هستی :clapping: :clapping:

انشالا که به حقت میرسی داداش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...