رفتن به مطلب

معمای 6 ماهه / از توهین و تهمت های بیجا تا گرفتن پول ناحق از من / به کدامین گناه ؟! شما بفرمایید دوستان.


invoker
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در اضافه کنم که یک سری موارد هم باعث شده صداقت زیر سوال بره که به ضرر خود طرف هست

مثل همین قضیه عکس جعلی

خب شما میتونستین با صداقت کامل بگین از سلامت اون مانیتور ارسالی عکس یا فیلمی ندارین نیازی نبود عکس جدیدی بگیرین از مانیتور جدید که همچین شبهه ای پیش بیاد

اینو که قبول دارین دیگه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 76
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 13 دقیقه قبل، mitternacht گفته است :

بنده از یک طرف حق رو به دو طرف میدم بابت یک سری موارد و از یک طرف بابت کم کاری دو طرف مقصر هستن چون هر دو طرف یک سری مسولیت هارو به دوش طرف دیگه انداختن حتی اگر یک طرف مسولیتی در قبال موردی نداشته بازم اینطور نبوده که نتونه پیگیری کنه

تمام موارد قابل پیگیری از هر دو طرف بوده و وقتی به هر دلیلی از این کار سر باز بزنی پس دردسرش با خودت خواهد بود

حالا این یک مورد پیش میاد که یک طرف سومی هم وجود داره، همیشه امکان مشکل بین  دو طرف معامله هست و همیشه هم پیچیدگی های خودشو داره حالا چه برسه به اینکه نفر سومی هم باشه

بزارین بدور از طرفداری از کسی حالت های مختلف رو در نظر بگیریم

حالت اول و قوی و بسیار ساده اینکه خریدار مقصر هست حالا یا با هدف قبلی و از قصد یا غیرعمدی

حالت دوم: البته این مورد خیلی جای بحث داره و به سوابق فروشنده برمیگرده و غیر از فروشنده هیچ کس نمیتونه اثباتش کنه، احتمال کمی وجود داره که مانیتور از اول مشکل داشته ولی خب همونجور که گفتم فقط فروشنده خبر داره و اصلا قابل اثبات نیست

حالت سوم: مانیتور در ارسال مشکل پیدا کرده،که خب ازونجایی که بسته بندی هیچ آسیبی ندیده پس احتمال این مورد نیست و اسیبی در زمان ارسال ندیده

حالا چند حالت رو بررسی میکنیم که هرکس به چه دلیل میتونه مقصر باشه

۱: فروشنده: به دلیل ارسال کالای خراب که اگر اینطور باشه دیگه بحثی نیست

۲: فروشنده: به دلیل اینکه پیگیری هایی که میتونسته از روز اول انجام بده نداده با اینکه میدونسته مانیتور سالم ارسال شده

۳: خریدار: مانیتور رو با قصد قبلی با مورد خراب عوض کرده یا بصورت اتفاقی ضربه خورده و به دروغ گفته مانیتور از اول خراب بوده

۴: واسطه یعنی اقای علیزاده: به دلیل اینکه با وجود مواردی که فروشنده گفته و از مسولیت پذیری باز زده میتونسته از تجربه اش که قطعا یک فروشنده باید داشته باشه استفاده کنه و تمام موارد رو پیگیری کنه، مثلا از خریدار بخواد که ثابت کنه مانیتور خراب همون مانیتور ارسالی هست

این ها مواردی بود که باید بررسی بشه و سخت هم نیست یعنی از شکایت و دعوا و همدیگرو مقصر دونستن خیلی راحت تره چرا که احتمال قوی وجود دارن که دو طرف بی گناه باشن و فقط همو متهم میکنن 

من اگر اتهامی میزنم به فروشنده برای این هست که ایشون همون اول بجای جواب دادن به من گفتن پست خراب کرده و ربطی به ایشون نداره و منو بلاک کردن

مورد دوم تست سلامت جعلی ایشون بود که باعث بن شدنشون شد

اگر ایشون طبق عرف میومدن و مسئولیت قبول میکردن هیچ یک از مشکلات پیش نمیومد

 

عرف همینه بسته خراب باشه خریدار که گناهی نکرده که متضرر بشه

برای من ماهی یه بار پیش میاد بسته م میشکنه. فروشنده باشید این اتفاقات عادی میشه

روالش اینه پول رو باید برگردوند به خریدار و شکایت از پست یا هرچیز دیگه وظیفه فروشنده س

بسته اگر شکست و من بخوام به خریدار بگم به من ربطی نداره. اعتبار خودم رو از دست دادم و همه چیز یه فروشنده اعتبارشه

هر بسته ای شکسته دست خریدار برسه من مسئولیتش رو قبول میکنم. نه که آدم خوبی باشم و خیلی فکر مشتری باشم و این حرفا. منم به فکر خودمم که میخوام اعتبارم رو حفظ کنم

 

اثبات اینکه اون عکسا مال مانیتور ایشونه یانه هم ساده بود اگر ایشون سریال مانیتور رو داشتن وگرنه جور دیگه نمیشه اثبات کرد. کاش ایشونم سریال مانیتور رو داشتن که قضیه مشخص تر میشد برای همین قضیه خیلی پیچیده شده

 

 

  

در 7 دقیقه قبل، mitternacht گفته است :

در اضافه کنم که یک سری موارد هم باعث شده صداقت زیر سوال بره که به ضرر خود طرف هست

مثل همین قضیه عکس جعلی

خب شما میتونستین با صداقت کامل بگین از سلامت اون مانیتور ارسالی عکس یا فیلمی ندارین نیازی نبود عکس جدیدی بگیرین از مانیتور جدید که همچین شبهه ای پیش بیاد

اینو که قبول دارین دیگه ؟

متاسفانه همینا باعث پیچیده شدن مسئله شده

من هی میخوام فکر کنم آقای صالحی بی گناهه ولی موارد زیادی هست که نمیذاره

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، RedDragonA گفته است :

من اگر اتهامی میزنم به فروشنده برای این هست که ایشون همون اول بجای جواب دادن به من گفتن پست خراب کرده و ربطی به ایشون نداره و منو بلاک کردن

مورد دوم تست سلامت جعلی ایشون بود که باعث بن شدنشون شد

اگر ایشون طبق عرف میومدن و مسئولیت قبول میکردن هیچ یک از مشکلات پیش نمیومد

 

عرف همینه بسته خراب باشه خریدار که گناهی نکرده که متضرر بشه

برای من ماهی یه بار پیش میاد بسته م میشکنه. فروشنده باشید این اتفاقات عادی میشه

روالش اینه پول رو باید برگردوند به خریدار و شکایت از پست یا هرچیز دیگه وظیفه فروشنده س

بسته اگر شکست و من بخوام به خریدار بگم به من ربطی نداره. اعتبار خودم رو از دست دادم و همه چیز یه فروشنده اعتبارشه

هر بسته ای شکسته دست خریدار برسه من مسئولیتش رو قبول میکنم. نه که آدم خوبی باشم و خیلی فکر مشتری باشم و این حرفا. منم به فکر خودمم که میخوام اعتبارم رو حفظ کنم

 

اثبات اینکه اون عکسا مال مانیتور ایشونه یانه هم ساده بود اگر ایشون سریال مانیتور رو داشتن وگرنه جور دیگه نمیشه اثبات کرد. کاش ایشونم سریال مانیتور رو داشتن که قضیه مشخص تر میشد برای همین قضیه خیلی پیچیده شده

 

 

  

متاسفانه همینا باعث پیچیده شدن مسئله شده

من هی میخوام فکر کنم آقای صالحی بی گناهه ولی موارد زیادی هست که نمیذاره

بله اگر ایشون اینطوری رفتار کردند و همون اول اولین جملشون این بود که به من ربطی نداره خب بله این میشه بی مسولیتی

هرچند اگر ایشون حرفشون این بوده پست خراب کرده خب بازم باید پیگیری کنن اگر از بسته بندی خودشون خاطرجمع هستن

و این موارد کلا منتفیه چون بسته بندی سالم بوده و قطعا پست خراب نکرده 

پس ۲ مورد با احتمال بسیار قوی باقی میمونه 

یا خریدار کلاهبرداری کرده که احتمالش زیاده

یا فروشنده جنس خراب فرستاده که خب فرض رو بر این میگیریم که کسی که داره چنین فعالیتی میکنه در فضای مجازی نمیاد اینقدر راحت خودشو خراب کنه

که البته بازهم اگر فرض اول رو در نظر بگیریم و خریدار کلاهبرداری کرده این از کمکاری فروشنده بوده که پیگیر قضیه نشده تا از اعتبار خودش دفاع کنه و واقعا پیگیری قضیه کار ساده ای بوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، mitternacht گفته است :

در اضافه کنم که یک سری موارد هم باعث شده صداقت زیر سوال بره که به ضرر خود طرف هست

مثل همین قضیه عکس جعلی

خب شما میتونستین با صداقت کامل بگین از سلامت اون مانیتور ارسالی عکس یا فیلمی ندارین نیازی نبود عکس جدیدی بگیرین از مانیتور جدید که همچین شبهه ای پیش بیاد

اینو که قبول دارین دیگه ؟

ممنون از اینکه وقت گذاشتین

------------------------------------------------

لطفا" به این چند نکته هم توجه کنین

 

من تمام اجناسی که از امارات تهیه میکنم با تضمین سلامت کالاس !

من تمام اجناسم رو خودم تحویل میگیرم و قبل از هرکاری تستشون میکنم !

من تا به الان هر شخصی که سفارش از امارات داشته این موارد رو بهش گفتم و ازش باخبره ! ( اگه خواستین میتونم تگشون کنم و ثابت کنم )

من قبل معامله تمام موارد رو میسپارم بدست خریدار و تابع درخواست و خواسته ای که داره هستم ! چه از لحاظ تست کالا و چه از لحاظ طریقه ارسال و ... !

( تمام دوستانی که تا به الان باهام معامله داشتن میتونین ازشون بپرسین )

 

و اما موضوع جعل عکس هم چندین و چندین بار درخوصوصش توضیح دادم وهمچنان دارم توضیح میدم !!!

متاسفانه اون روز من عکسای تست رو پاک کرده بودم ( گوشیم یه قابلیتی داره تو یه قسمت ذخیره میکنه و اگه بخواهی میتونی مجدد ریکاوریش کنی ! )

من عکسارو برگردوندم نمیدونم و بخاطره همین تاریخ عکس ها تغییر پیدا کرده بودن و واسه ایشون سوتفاهم پیش امد !  ( حالا اینو با گفته های بالا مطابق بدین ببینین کجای کار دروغه ! )

 

دیگه واضح تر از این نمیدونم چجور توضیح بدم.

------------------------------------------------------------------------

در خصوص عرف که ایشون حرف ازش میزنه ! عرف این بود وقتی مرسوله با مشخصات شما و به خواست شما تو سایت و رسید درج شده ! به ادرس خودتونم هم برگشت بخوره !

که اما متاسفانه تمام مسعولیت اینکارو میخواستین بندازین رو دوش منه بدبخت ! ( که البته همون موقع هم هیچ شکی نداشتم داره سرم کلاه میره !!! که همونطور هم شد / نشد ؟! )

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، invoker گفته است :

و اما موضوع جعل عکس هم چندین و چندین بار درخوصوصش توضیح دادم وهمچنان دارم توضیح میدم !!!

متاسفانه اون روز من عکسای تست رو پاک کرده بودم ( گوشیم یه قابلیتی داره تو یه قسمت ذخیره میکنه و اگه بخواهی میتونی مجدد ریکاوریش کنی ! )

من عکسارو برگردوندم نمیدونم و بخاطره همین تاریخ عکس ها تغییر پیدا کرده بودن و واسه ایشون سوتفاهم پیش امد !  ( حالا اینو با گفته های بالا مطابق بدین ببینین کجای کار دروغه ! )

دوست عزیز بسه دیگه اشتباهی که کردید رو قبول کنید و با توجیه بی ربط بدتر صداقت خودتون رو زیر سوال نبرید

رک بگید تست سلامت ندارید ولی فکر میکنید سالم بوده مانیتور 

تو قسمت ترش عکس رو بیرون بیارید تاریخش عوض نمیشه خیلی مسئله واضحی هست. گوشی منم این قابلیت رو داره

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

" عرف همینه بسته خراب باشه خریدار که گناهی نکرده که متضرر بشه

برای من ماهی یه بار پیش میاد بسته م میشکنه. فروشنده باشید این اتفاقات عادی میشه

روالش اینه پول رو باید برگردوند به خریدار و شکایت از پست یا هرچیز دیگه وظیفه فروشنده س

بسته اگر شکست و من بخوام به خریدار بگم به من ربطی نداره. اعتبار خودم رو از دست دادم و همه چیز یه فروشنده اعتبارشه

هر بسته ای شکسته دست خریدار برسه من مسئولیتش رو قبول میکنم. نه که آدم خوبی باشم و خیلی فکر مشتری باشم و این حرفا. منم به فکر خودمم که میخوام اعتبارم رو حفظ کنم "

 

 {( نظره شما دوستان رو به این تاپیک برای برسی میزان صداقت ایشون جلب میکنم

( اگه روال همیشه پستش رو ویرایش نکرده باشه که مبدا گند اینم در بیاد ! })

 

https://forum.persiantools.com/threads/کیبورد-فول-مکانیکال-gigaware-k26-تومان900.969132/#post-12891410

 

التماس صداقت و منطق !

--------------------------------------

گر من بد / این باشد به یادگار ...

ختم تاپیک !

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا ما که نفهمیدیم حق با کیه،اما ایشالا حق به حق دار برسه

  • لایک 3
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

" عرف همینه بسته خراب باشه خریدار که گناهی نکرده که متضرر بشه

برای من ماهی یه بار پیش میاد بسته م میشکنه. فروشنده باشید این اتفاقات عادی میشه

روالش اینه پول رو باید برگردوند به خریدار و شکایت از پست یا هرچیز دیگه وظیفه فروشنده س

بسته اگر شکست و من بخوام به خریدار بگم به من ربطی نداره. اعتبار خودم رو از دست دادم و همه چیز یه فروشنده اعتبارشه

هر بسته ای شکسته دست خریدار برسه من مسئولیتش رو قبول میکنم. نه که آدم خوبی باشم و خیلی فکر مشتری باشم و این حرفا. منم به فکر خودمم که میخوام اعتبارم رو حفظ کنم "

 

 {( نظره شما دوستان رو به این تاپیک برای برسی میزان صداقت ایشون جلب میکنم

( اگه روال همیشه پستش رو ویرایش نکرده باشه که مبدا گند اینم در بیاد ! })

 

https://forum.persiantools.com/threads/کیبورد-فول-مکانیکال-gigaware-k26-تومان900.969132/#post-12891410

 

التماس صداقت و منطق !

--------------------------------------

گر من بد / این باشد به یادگار ...

ختم تاپیک !

 

 

 

دوست گرامی اون فرد کیبورد رو شکونده بود و ربطی به موضوع نداره

انتظار داشت 48 ساعت مهلت تست شامل اینم بشه

ایسام رای رو به من داد چون مسئله واضحی بود

بعد چند روز استفاده کردن که راضی هم بود گفت کیبورد از اول شکسته بوده و ندیده!

بعد چند روز تو ایسام شکایت کرد و نوشت امروز بدستم رسیده و شکسته بوده!(ولی یک هفته کیبورد دستش بود که ایسام کد رهگیری رو چک کرد و رای رو به من داد)

 

 

 

همین چند روز پیش بسته م شکست و من پول رو پس دادم به خریدار الان اسکرین شات رو میفرستم

IMG_20201214_124412.thumb.jpg.723c0fa1b043b81a30d2f0df547bb80f.jpg

 

  

در 31 دقیقه قبل، invoker گفته است :

التماس صداقت و منطق !

 

شما تو تاپیک شکایت پرشن تولز 2 3 بار حرفتون رو عوض کردید و بخاطر عدم صداقت و طفره رفتن تهدید به بن شدن شدید از طرف مدیر اونجا و بعد تست سلامت دادید که کامل بن شدید بعد حرف از صداقت هم میزنید

 

ویرایش شده توسط RedDragonA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا به نظر من اینجا کار به قضاوت میکشه و طولانی میشه

دلیلی هم واقعا نداره معامله ای که اینجا انجام نشده مورد قضاوت کاربران اینجا قرار بگیره

و هم کاربران اینجا رو نسبت به هم بد بین کنه و هم اعتبار امنیت فروم رو ببره زیر سوال

چون دو نفر تازه وارد میان میگن ببین چه خبره اینجا

بهتره که این موارد به دور از حاشیه و قضاوت و دوستانه بین عزیزان حل بشه

@Hamed

  • لایک 3
  • ممنونم 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، invoker گفته است :

ممنون از اینکه وقت گذاشتین

------------------------------------------------

لطفا" به این چند نکته هم توجه کنین

 

من تمام اجناسی که از امارات تهیه میکنم با تضمین سلامت کالاس !

من تمام اجناسم رو خودم تحویل میگیرم و قبل از هرکاری تستشون میکنم !

من تا به الان هر شخصی که سفارش از امارات داشته این موارد رو بهش گفتم و ازش باخبره ! ( اگه خواستین میتونم تگشون کنم و ثابت کنم )

من قبل معامله تمام موارد رو میسپارم بدست خریدار و تابع درخواست و خواسته ای که داره هستم ! چه از لحاظ تست کالا و چه از لحاظ طریقه ارسال و ... !

( تمام دوستانی که تا به الان باهام معامله داشتن میتونین ازشون بپرسین )

 

و اما موضوع جعل عکس هم چندین و چندین بار درخوصوصش توضیح دادم وهمچنان دارم توضیح میدم !!!

متاسفانه اون روز من عکسای تست رو پاک کرده بودم ( گوشیم یه قابلیتی داره تو یه قسمت ذخیره میکنه و اگه بخواهی میتونی مجدد ریکاوریش کنی ! )

من عکسارو برگردوندم نمیدونم و بخاطره همین تاریخ عکس ها تغییر پیدا کرده بودن و واسه ایشون سوتفاهم پیش امد !  ( حالا اینو با گفته های بالا مطابق بدین ببینین کجای کار دروغه ! )

 

دیگه واضح تر از این نمیدونم چجور توضیح بدم.

------------------------------------------------------------------------

در خصوص عرف که ایشون حرف ازش میزنه ! عرف این بود وقتی مرسوله با مشخصات شما و به خواست شما تو سایت و رسید درج شده ! به ادرس خودتونم هم برگشت بخوره !

که اما متاسفانه تمام مسعولیت اینکارو میخواستین بندازین رو دوش منه بدبخت ! ( که البته همون موقع هم هیچ شکی نداشتم داره سرم کلاه میره !!! که همونطور هم شد / نشد ؟! )

 

 

 

 

بنده از این لحاظ شمارو مقصر میدونم چون میتونستین پیگیری کنین که شاید خریدار داره دروغ میگه تا این جریانات پیش نیاید و خب کم کاری کردین و خب در این مورد اقای علیزاده چون دستش به مانیتور نخورده نمیتونسته پیگیر باشه 

همچنان احتمال زیاد میدم خریدار مقصر هست ازونجایی که این موارد تو ایسام بسیار زیاده

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هم متن گیرنده خوندم هم فرستنده و از این موضوع ۶ ماه گذشته نمیدونم ک آیا فرستنده مقصره یا خریدار وقتی کاری مشکل پیدا کنه هم دو طرف میخواد خودشو مال باخته معرفی کنه فقط تنها خدا میتونه قضاوت کنه 

فقط خواستم به هر دوست عزیز بگم ک کار به شکایت دادگاه نرسونیت با هم توافق کنید در دعوا حلوا خیرات نمیدن بالاخره یکی اون توهین میکنه یکی شما 

کاری که شده...

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بدون شک ایسام آشغال ترین پلتفرم خرید و فروش توی ایران هستش با اختلاف...!
حتی دیجی کالای معلوم الحال هم از ایسام بهتره :) 

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز من که نفهمیدم کی مقصره و کی نیست، خیلی پیچیده شده، بقیه دوستان هم مثل منن.

اصلا شاید هیچ کدوم مقصر نباشن و فقط سوءتفاهم باعث شده که مقابل هم گارد بگیرین

تا فردا صبح هم همینجا هی جواب هم دیگه رو بدید اون یکی طرف راضی نمیشه، طبیعی هم هست این قضیه.

 

بنظرم یک واسطی که هر دو طرف اینجا قبولش دارین رو بیارین که اون تصمیمی بگیره و حرف اون رو عمل کنید، وگرنه شکایت کردن و پیگیر بدن شدن این کاربر و اون کاربر بودن پروسه طولانی و سختی هست که فقط اعصاب خوردی براتون میذاره

و از همه مهم تر باعث میشه پیش بقیه کاربرا هر دو طرف بدنام بشید و مشتری های آینده چون نمیدونن حق با کی بود و کی نبود دیگه سراغ هیچ کدوم شما نمیرن

امیدوارم به نتیجه ای برسید که هر دو طرف راضی باشید

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان عزیزم

از نظر من مشکل بین این 2 دوست بیشتر از اینه که موفق نشدن از روش صحیح با هم صحبت کنن و سوتفاهم اولیه باعث شد این ماجرا پیچیده بشه

نمی خوام قضاوت یا نصحیت کنم ولی به عنوان یک فروشنده شخصا به هیچ عنوان حاضر نیستم با واسطه معامله کنم علتش هم بی اعتمادی نیست، علتش اینه وقتی نفر سوم وارد معامله میشه امکان پیچیده شدن بسیار زیاده

اعتمادسازی لزوما به معنی استفاده از واسطه نیست راه های مختلفی وجود داره

و اینکه دوستان عزیز هر دو شما به نظر میرسه که کاسب هستید و مدت هاست دارید فعالیت می کنید بلاخره می دونید که توی کاسبی همیشه هر معامله ایی سود ده نیست و این مسائل پیش میاد که کاسب توی یک معامله ایی ضرر هم کنه

یک میلیون تومن مالی ضرر دادید ولی چند برابر وقت و اعصاب خودتون رو صرف کردید

خلاصه یک معامله ارزش این همه جنجال نداره

 

و یک مورد دیگه اینکه فروشنده نمی تونه و نباید بگه که مسئولیت ارسال با من نیست هرچقدر هم که محکم کاری کنه یا با روشی که خریدار خواسته ارسال کنه

بلاخره فروشنده کسیه که کالارو دیده و داره ارسال می کنه قطعا مسئولیت بیشتری داره نسبت به خریداری که فقط تصویر کالارو دیده

قانون هم چنین چیزی رو قبول نمی کنه اگر کسی نمی خواد مسئولیت ارسال رو قبول کنه اصلا معامله غیر حضوری نباید انجام بده

خلاصه این روال کاسبیه 10 بار سود میکنیم 1 بارم ضرر

زندگی رو سخت نگیرید.

 

 

  • لایک 9
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کسی که جنس وارداتی بدون گارانتی خرید میکنه باید پای خطراتشم بشینه . وگرنه میتونه بره از تو بازار خودمون با 2 تا 3 برابر قیمت مشابه همون جنسشو بخره و منتی هم سرش نباشه . همین مشکلاتی برای شما پیش اوده برای فروشگاه نوین فون که وارد کننده هست پیش اومد و خریداری قصد کلاهبرداری داشت با عوض کردن جنس خراب خودش با مدل خریداری شده ، نتیجه هم شد دیگه مهلت تستی نداره سایت نوین فون برای خرید . این شرایط برای همه صدق میکنه که اگه فروشنده مهلت تست نده یا ذکر کنه مشکلات پستی بهش ربطی نداره مشکل با خریدار هست . شما همین لیون یه سیپیو تری بخر خراب باشه عمرا پس بگیرن ازت . دوستان دیگه دیجی کالا رو نبینید که مرجوع داره بابت جنس خراب . اکثر فروشگاها زیر بار نمیرن . 
بزرگترین اشتباه شما هم این بود قبل اینکه 1- جنسو به شخصی که ازت خرید نفرستادی و فرستادی به خریدار . اگه مشکلی بود این اقای واسطه موقعی که از شما تحویل میگرفت میفهمید و این داستانا پیش نمیومد که کل اینا مشکل از اون شخصیه که اصرار داشت که به خریدار مستقیم ارسال بشه ، پس این مشکل اول . دوم اینکه بگیریم مرسوله شما از مبدا مشکل داشت اصلا بدترین حالت ممکن چرا شما باید قبل اینکه جنستو تحویل بگیری هزینه ای پرداخت کنی؟ همین دیجیکالا تا جنس معیوبو دریافت نکنه نده دست کارشناساش عیب یابی کنن 1000 تومن بهت پرداخت نمیکنه . اینجا شما باید صبر میکردی مانیتور واست بیاد بعد اگرم قرار بود مبلغو برگشت بدی این کارو میکردی.

من اگه قرار باشه کسیو مقصر بدونم اون شخصی اینجا مقصره که این وسط باعث کالا مستقیم به خریدار شده و میتونست خودش کالا رو بگیره از سلامتش مطمعن بشه بعد واسه خریدار بفرسه که این همه داستان به وجود نیاد . حتی اگه مانیتور مشکل داشت حتی شکسته بود خودش میدید و به عکس یه خریدار که ممکنه اصلا طرف کلاهبردار بوده باشه اکتفا کنه و باعث این همه درگیری بشه . 

  • ممنونم 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Slasher گفته است :

بدون شک ایسام آشغال ترین پلتفرم خرید و فروش توی ایران هستش با اختلاف...!
حتی دیجی کالای معلوم الحال هم از ایسام بهتره :) 

اینجاست که سیامک انصاری میگه: سلام من ....  میخوام بایارو به شما معرفی کنم 

  • حالم خوب شد 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، RedDragonA گفته است :

مشکل حل شد

مشکل حل شد

خب خدارو شکر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، RedDragonA گفته است :

مشکل حل شد

مشکل حل شد

چجوری؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این همه پست خوندیم چشمامون در اومد چی شد آخرش ؟

در 6 ساعت قبل، fatide گفته است :

کسی که جنس وارداتی بدون گارانتی خرید میکنه باید پای خطراتشم بشینه . وگرنه میتونه بره از تو بازار خودمون با 2 تا 3 برابر قیمت مشابه همون جنسشو بخره و منتی هم سرش نباشه . همین مشکلاتی برای شما پیش اوده برای فروشگاه نوین فون که وارد کننده هست پیش اومد و خریداری قصد کلاهبرداری داشت با عوض کردن جنس خراب خودش با مدل خریداری شده ، نتیجه هم شد دیگه مهلت تستی نداره سایت نوین فون برای خرید . این شرایط برای همه صدق میکنه که اگه فروشنده مهلت تست نده یا ذکر کنه مشکلات پستی بهش ربطی نداره مشکل با خریدار هست . شما همین لیون یه سیپیو تری بخر خراب باشه عمرا پس بگیرن ازت . دوستان دیگه دیجی کالا رو نبینید که مرجوع داره بابت جنس خراب . اکثر فروشگاها زیر بار نمیرن . 
بزرگترین اشتباه شما هم این بود قبل اینکه 1- جنسو به شخصی که ازت خرید نفرستادی و فرستادی به خریدار . اگه مشکلی بود این اقای واسطه موقعی که از شما تحویل میگرفت میفهمید و این داستانا پیش نمیومد که کل اینا مشکل از اون شخصیه که اصرار داشت که به خریدار مستقیم ارسال بشه ، پس این مشکل اول . دوم اینکه بگیریم مرسوله شما از مبدا مشکل داشت اصلا بدترین حالت ممکن چرا شما باید قبل اینکه جنستو تحویل بگیری هزینه ای پرداخت کنی؟ همین دیجیکالا تا جنس معیوبو دریافت نکنه نده دست کارشناساش عیب یابی کنن 1000 تومن بهت پرداخت نمیکنه . اینجا شما باید صبر میکردی مانیتور واست بیاد بعد اگرم قرار بود مبلغو برگشت بدی این کارو میکردی.

من اگه قرار باشه کسیو مقصر بدونم اون شخصی اینجا مقصره که این وسط باعث کالا مستقیم به خریدار شده و میتونست خودش کالا رو بگیره از سلامتش مطمعن بشه بعد واسه خریدار بفرسه که این همه داستان به وجود نیاد . حتی اگه مانیتور مشکل داشت حتی شکسته بود خودش میدید و به عکس یه خریدار که ممکنه اصلا طرف کلاهبردار بوده باشه اکتفا کنه و باعث این همه درگیری بشه . 

الان نوین فن هیچ مهلت تستی نمیده یا مسئولیت سلامت فیزیکی هم قبول نمیکنه ؟

پس ولش جنس خراب میفرسته بعد میگه به من ربطی نداره میخواستم در آینده ازش خرید کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خرید و فروش غیر حضوری همین مشکلات رو داره ، این برمیگرده به وجدان طرف ، منم دو سال پیش همین موقع غیر حضوری یه هارد خریدم ، طرف به جای هارد یه سی دی رام خراب داخل جعبه گذاشت واسم فرستاد ، وقتی جعبه پست رو باز کردم دیدم جای هارد یه سی دی رام فرستاده ، فشارم افتاد خیلی ناراحت شدم ، طرف میتونست زیر بار نره بگه هارد فرستادم ، دست من به هیچ جای بند نبود ، خوشبختانه طرف تازه کار بود و من تونستم بعداز 10 روز تهدید و اعصاب خورد شدن پول خودم پس بگیریم ، ولی این ده روز برای من خیلی سخت گذشت ، اثرش برای همیشه روی من موند

  • قلبم گرفت 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان هر خریدی ک کردین مهر اداره رو کاغذ که وسط کارتن بسته بندی شده روشه یعنی کاملا مهرموم شده از جایی که فرستاده شده فقط اول کار گوشی رو بدین دست یکی از اهالی خونه از اول باز کردن جعبه تا موقعی که تست کنید کالا رو فیلم بگیره این میشه یه مدرک محکم فردا فروشنده اصلا به جای کالا یه آجر تیکه بفرسته به جای گرافیک هزار تا قسم بخورین که ای خدا آجر بود مگه زیر بار میره

خودم شخصا از شرکت هم خرید میکنم این حرکت میزنم به قول قدیمیها پیشگیری بهتر از درمانه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

این همه پست خوندیم چشمامون در اومد چی شد آخرش ؟

الان نوین فن هیچ مهلت تستی نمیده یا مسئولیت سلامت فیزیکی هم قبول نمیکنه ؟

پس ولش جنس خراب میفرسته بعد میگه به من ربطی نداره میخواستم در آینده ازش خرید کنم

پلمپ میفرسته . مگه اینکه جعبه محصول مشکلی داشته باشه باز میکنن ببینن اسیب فیزیکی داشته باشه یا نه همین . دیگه پیکسل سوخته و مشکلات دیگه رو قبول نمیکنن، از یه جهت دیگه سفارشاتشون تا 60 روز اینده پره و نمیشه سفارش داد مگه محصولات فوری انبار ایرانشون. 

ویرایش شده توسط fatide
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

ایراد اولی که هست اینه که فرستنده @invoker بوده و واسطه فقط عمل فروش رو انجام داده و فقط انتقال پول با ایشون بوده و فرستنده هم پول رو دریافت کرده بوده و مسئولیت سلامت مرسوله با فرستندست حالا چرا برای عودت فرستنده از گرفتن کالا خود داری میکنه ؟ منطقی بنظر نمیاد و اینکه عودت داده میشه یا جنست برمیگرده به خودت یا میبینی پوکیده که اون موقع مقصر پست میشه ( اگه فرض رو بر تست سلامت شما بگیریم )

ایراد دوم اینه که واسطه پیگیر عودت کالا نشده ، وقتی واسطه فروشو انجام میده سروکله زدن با مشتری با وساطه هست پس چرا بجای اینکه پیگیر برشگت کالا باشه از فرستنده شکایت میکنه که سابقه سالم و خوبی داره

ایراد سوم اینکه چرا عکس مانیتور بعد از تحویل رو نمیذارید تا نع خرابی رو بقیه هم ببینن

ایراد چهارم اینکه 10 ساله هفتگی من با پست مرسوله میگیرم هیچ وقت نشده مرسولم گم بشه یا ضربه خاصی ببینه نمیدونم چجور دوستان خیلی سریع پست رو دزد خطاب میکنن

ایراد پنجم اینکه الان مرسوله که ارزش مالیش باعث دعوا شده رو ول کردید میزنید تو سر و کله هم ؟ در صورتی که هر 3  طرف باید پیگیر پست باشن خیلی راحت میتونستید یک شکایت علیه پست تنظیم کنید تا هم دیگه رو تهدید کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...