رفتن به مطلب

چینی ها روستا هم کپی می کنند(می گی نه بیا تو)


nightkiler
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

چینی ها یک روستای نمونه گردشگری در اتریش را کپی کردند و نمونه آن را در جنوب چین ساختند. روستای اصلی در اتریش به نام هالستات یکی از زیباترین روستاهای این کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

1.jpg

این روستای کپی برداری شده به همان نام اصلی اش در منطقه گوانگدونگ در جنوب چین ساخته شده است. ساخت این روستای کپی برداری شده در چین 940 میلیون دلار هزینه در پی داشت. رویترز در این باره می نویسد: کپی کردن روستای اتریشی در چین، نمونه جدیدی از کپی برداری در کشوری است که در جهان به مهارت کپی کردن همه چیز معروف است.

2.jpg3.jpg

روستای کپی برداری شده در چین، در کنار دریاچه ای ساخته شده و شامل برج ساعت کلیسا، خانه های چوبی به سبک اروپایی و دیگر ساختمان ها با کاربری های متفاوت است که به سرمایه گذاران واگذار می شود. این کپی سازی که توسط یک بازرگان چینی فعال در بخش معدن انجام شده در ابتدا باعث خشم و شوک ساکنان روستای اصلی در اتریش شد زیرا آنها خیلی دیر از این موضوع آگاه شدند.

4.jpg5.jpg6.jpg

مقامات محلی روستای هالستات معتقدند این موضوع فرصت بازاریابی و تبلیغاتی منحصر به فردی را برای روستایشان در قلب یکی از بازارهای دارای رشد اقتصادی بالا ایجاد می کند.

7.jpg8.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خدا لعنتشون کنه.ایفون 4 اس زدن تا اصلیشو بقلش روشن نکنی نمیتونی تشخیص بدی اصل هست یا نه.کیفیت بدنه ،پورتها و دکمه های گوشی و حتی منو ها و تا حد زیادی هم کیفیت صفحه با مدل اصلیش مو نمیزنه.حتی سرعت منو و صداهاش رو هم تا حد زیادی کپی کردن ولی وقتی داخل منو دوربین میشی همه چیز رنگ میبازه!؟

البته کسی که با خود آیفون کار کرده باشه تا قفل رو باز کنه متوجه میشه!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آينا آخرش آدمها رو هم كپى ميكنند و دنيا رو ميگيرن، يه سرى چينى شبيه آفريقايى ها ميزنن ميرن آفريقا رو ميگيرن، يه سرى شبيه خودمون ميزنن اينجا رو هم ميگيرن، يه هو چشم وا ميكنى ميبينى با اينكه در ظاهر همه با هم فرق ميكنن ولى اورجينال همه از دم چينى هستن :unsure:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...