رفتن به مطلب

فروش واتر کولر کورسیر H90 مفت!


Devileytion
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

درود.

قیمت پایه صفر تومان + دوگام هستش. هر گام افزایش 50 هزار تومان. یعنی این مزایده با قیمت پایه 100 هزار تومان شروع شده.

پایان، 24 ساعت بعد از بالاترین پیشنهاد.

فروش فقط برای دوستان تهرانی. دلیل: در کمال جسارت، تشریف میارید تست میکنید، مورد تایید بود، خدمت رسانی میشه. بازم پوزش میخوام؛ چند ماه بود صبر کرده بودم که کرونا برطرف بشه تا مشکلی نباشه برای فروش و مراجعه حضوری ولی ظاهرا تا سال دیگه همین موقع کرونا با ماست. سایر عزیزان شهرستانی که روی چشم بنده جا دارن هم میتونن از آشنایان داخل تهران هماهنگی بگیرن ولی مجدد میگم؛ بنده تحویل به آشناشون میدم، ارسالش به عهده خودشون.

دلایل قیمت پایین:

1- کیس قبلی بنده که این کولر روش بوده به پیشنهاد یکی از دوستان ماد شد خیلی سال پیش. ما با اسپری برداشتیم بلاک این کولر رو مشکی کردیم که چندادن هم تمیز از آب درنیومد. کولر رو هم دوستی برام از آمازون آورد که خب گارانتی مارانتی تعطیل.

2- واتر کولر قدیمی هست کم کم 5 سال عمر کرده. پمپش ممکنه فردا به فنا بره ممکنه 2 ماه دیگه ممکنه 2 سال دیگه به فنا بره. اما نکته اینه که صداش خدارو شکر هیچ تغییری از روز اول نکرده. روی 4770K بسته بودم کولر رو.

3- فن ارجینال این کولر کمی صدا داشت ( برای مدل های 140 که میشد H90 و H110 کورسیر از فن های معمولی به جای SP استفاده کرده بود) ولی طی یک صانحه حین روشن بودن سیستم پیچ گوشتی بهش گیر کرد و یکی از پره هاش شکست طوری که درست بشو نبود. فنش رو با مدلی که در تصویر میبینید عوض کردم که موجب شد دمای کولر کمی بالا بره ولی به خاطر RPM پایین تر نویزش هم کم شد.

در مورد لوله ها و ترک و نشتی این رو بگم که به خاطر همون قضیه ماد این کولر جوری بسته شد بود که هیچ وقت نشه از روی کیس بازش کرد. یعنی با صفحات پلکسی محاصره شده بود. به همین خاطر با لوله هاش زیاد ور رفته نشده. بر خلاف H100i و H80i که هم سن همین کولرن ولی به خاطر قطر متفاوت شلنگ ها به شدت به ترک می افتادن.

رادیاتورش هم که 140mm هست پس به سقف کیس های مید تاور میخوره معمولا مگه این پشت کیس 140 ساپرت کنه. اینو هم مد نظر داشته باشید. مطعلقات هم تکمیل هست جز خمیر که تموم شده.

اینو هم بگم که دلیلی که تو دیوار آگهی نکردم اینه که توضیح میدی، طرف نمیخونه، بعد میاد پای معامله میگه چرا کارتنش پاره شده، 50 زیر قیمت طی شده برمیدارم. خدارو شکر ما تو فروم لیون از این افراد ندارم ولی با این وجود اگه ایراد جدی دیگه ای داشت ذکر میکردم و یا اگه ایراد ریزی داره میزاریم پای قیمت پایین پایه. اگه دوستی هم تو مزایده برنده شد و به هر دلیل انصراف داد قاعدتا نفرات قبلی تو رزرو هستن و مزایده از سر گرفته نمیشه.

560A5363.JPG

560A5364.JPG

560A5366.JPG

ویرایش شده توسط Devileytion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 51 دقیقه قبل، teknesian گفته است :

عزیز از کف بلاک هم عکس بزارید 

خدمت شما

560A5378.JPG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در ۱۴۰۰/۲/۲۹ در ۲۳:۳۶، Ho۳iN_ گفته است :

500

حسین عزیز. لطف بفرمایید یک اکانت تلگرام برای بنده بفرستید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، teknesian گفته است :

عزیز فروش به اتمام رسیده یا هنوز برقراره ؟

سلام. دوستمون هنوز لاگین نکردن که پیام بنده رو ببینن ظاهرا.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در ۱۴۰۰/۳/۱ در ۰۹:۳۳، Devileytion گفته است :

حسین عزیز. لطف بفرمایید یک اکانت تلگرام برای بنده بفرستید.

سلام پیاماتون فک کنم پر نمیشد پ خ کرد! فک کردم فرستادم

moi_D تلگرامم 09380000931 هم شمارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...