رفتن به مطلب

فردا؛ رونمایی از رخداد بزرگ گوگل در سال 2012


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

تبلت گوگل مهم ترین رخداد این شرکت در سال 2012 خواهد بود.

115644545.png

به گزارش سافت گذر ؛ تصمیم شرکت های بزرگ نرم افزاری جهان برای ساخت و عرضه تبلت و گوشی هوشمند را باید مهمترین حادثه و رخداد سال جاری قلمداد کرد.

پس از معرفی تبلت سرفیس در روزهای گذشته حالا خبر معرفی تبلت نکسوس گوگل و خرید بلک بری توسط فیس بوک برای نولید گوشی های هوشمند خودش به گوش میرسد.

شرکت های بزرگ و موفق رایانه ای به دلایل مختلف از جمله فروش بیشتر نرم افزارهای خود به فکر تولید دستگاههای خودشان افتاده اند که نرم افزارهایشان را در آنها قرار داده و مشتریان را به خرید بیشتر آنها متمایل کنند.

حالا نوبت گوگل است این شرکت میخواهد تبلتش را فردا معرفی کند . تبلتی ارزان قیمت و با سیتم عامل این شرکت ؛ یعنی اندروید.

1265448.png

شاید بهتر باشد سال 2012 را سال تبلت بدانیم. تبلتهایی با شکل و قیافه و رنگ و لعاب های مختلف با برندهای گوناگون و تنها با دو سیستم عامل.

به نظر میرسد بیشتر رقابت در امسال در عرصه سخت افزار مربوط به این دو سیستم عامل باشد . کارشناسان بسیاری معتقدند که سامسونگ موفق شد چون از سیستم عامل گوگل – اندروید – استفاده کرده است و نوکیا از رقابت جا ماند؛ چون از سیستم عمل مایکروسافت – ویندوز فون – پشتیبانی کرد.

بر اساس اخبار رسیده گوگل برنامه ریزی کرده است که فردا در " Google I/O " ( کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل ) از جدید ترین و مهم ترین رویداد سالانه خود پرده برداری کند.

13548787.png

از چند ماه پیش شایعاتی در خصوص همکاری گوگل و ایسوس برای عرضه یک تبلت اندرویدی شنیده می شد. تا اینکه مشخص شد گوگل واقعا در فکر ساخت تبلت افتاده است . گفته می شود این محصول جدیدترین رقیب آیپد خواهد بود و دلیل آن هم ارزانی آن نسبت به محصولات اپل است.

هر چند که شرکت گوگل به طور رسمی این اخبار را تایید نمی کند با این حال کسانی که محل برگزاری این جلسه را دیده اند از وجود بنرهایی با نام " Nexus " که نام تبلت این شرکت است خبر داده اند.

به احتمال زیاد شرکت کنندگان در این کنفرانس قادر خواهند بود این تبلت جدید را لمس و کنند و به آن دست بزنند؛ به خلاف تبلت سرفیس مایکروسافت که به آنان چنین اجازه ای داده نمیشد.

1465984.png

تبلت های جدید گوگل اولین دستگاههایی خواهند بود که با سیستم عامل اندروید 4.1 (JellyBean (کار می کنند . هنوز گوگل اعلام نکرده است چه زمانی این دستگاه ها برای فروش به بازار خواد رسید ؛ اما به احتمال زیاد در امسال شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...