رفتن به مطلب

نمودار / مرورگرها در یک سال گذشته


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

اوایل هفته گذشته شرکت گوگل اعلام کرد که مرورگر این شرکت با نام کروم توانسته است بیشترین کاربر را در سرتاسر جهان از آن خود کند.

به گزارش سافت گذر ؛ گوگل اعلام کرد که مرورگر کروم با 310 میلیون کاربر در سرتاسر جهان بالاترین رتبه مرورگرها را در جهان دارد.

اگر این آمار درست و واقعی باشند به معنای رشد صعودی و قابل توجه کروم در جهان است؛ زیرا این مرورگر در مدت مشابه سال قبل 160 میلیون کاربر داشته است.

در ماه گذشته " StatCounter " هم ادعا کرد که مرورگر کروم بیشترین استفاده را در رایانه‌های شخصی دارد. این در حالی است که در گذشته این مقام از آن مرورگر مایکروسافت؛ یعنی اینترنت اکسپلورر بوده است.

12365985.PNG

با توجه به نمودار به نمایش در آمده رقابت تنگاتنگی میان کروم و اینترنت اکسپلورر در جریان است هرچند که به نظر می‌رسد که کروم در حال فاصله گرفتن از مرورگر مایکروسافت است و به صعود بیشتر فکر می‌کند.

بر اساس آمار منتشر شده مرورگر کروم در ماه می 2012 – ماه گذشته - توانسته است 32.43 درصد از کابران رایانه‌های شخصی را در جهان با استفاده از خود متقاعد کند.

بر اساس این آمارها این رقم در ماه حاضر به 32.76 درصد رشد رسیده است. در گذشته چندین ماه طول می‌کشید تا مرورگر کروم این میزان پیشرفت را بدست آورد و حالا تنها در یک ماه چنین پیشرفتی داشته است.

با این حال آماری که مایکروسافت منتشر می‌کند هم در جای خود جالب است و بسیار با این آماری که گفته شد، متفاوت است. مایکروسافت هنوز معتقد است که 54.02 درصد از مرورگر این شرکت – اینترنت اکسپلورر – استفاده می‌کنند . 20.06 درصد هم از فایر فکس موزیلا و تنها 19.08 درصد با کروم گوگل کار می‌کنند.

سافت گذر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...