رفتن به مطلب

تجربه خرید از لیون با طعم پردازش . تامین و ارسال آهسته تر از همیشه


EHSAN.K
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

در ابتدا بگم که خود بنده این تاپیک رو جدا زدم در قسمت انتقادات چون بنظرم فقط یک انتقاد تند و تیز و ملایم نیست بلکه یک بحث هست پس دلیلی بر انتقال نیست 

عزیزان ببینید من خودم همیشه از طرفداران لیون هستم و دوستان خوبی در مجموعه و فروم دارم

و همیشه هم تقدیر و تشکر رو اولویت قرار دادم برای رشد بشتر

ولی از طرفی هم اعتقاد راسخ دارم که اگر انتقادات در تاپیک های جداگانه و فروم های گوناگون بازتاب نداشته باشه پیشرفت نخواهد بود

چه جایی بهتر از فروم خود لیون برای اینکه به گوش عزیزان برسه

بنابر قوانین فروم اسم از مجموعه دیگری آورده نمیشه ولی مثال هایی زده میشه بدون ذکر نام

ببینید این فیدبک من هست در یک بازه زمانی یکساله یعنی از آذر 1399 تا امروز

در این مدت خریدها همیشه با ارسال تاخیر دار شدید همراه بوده و عدم خبررسانی در مورد سفارش

یکبار که خود آقای حسینی شخصا پیگیری کردند و سفارش هرجور بود به دست من رسید

سفارش بعدی گه مین بورد هم 72 ساعته و سفارش بعدی که امسال بود سی پی یو که اون هم 72 ساعته

کیس بود که 48 ساعته رسید و یکبار هم حضوری رفتم که از اون سغارشات فقط تونستم XBOX رو در لحظه تحویل بگیرم

یعنی باز من رفتم و فرداش سفارش دست بنده رسید 😂 یعنی شما به صورت حضوری هم که سفارش دادی نتونستی تحویل بگیری سفارش رو

ببینید قابل درک هست که خیلی کالاها در انبار نیست و تامین کننده داره ولی انقدر لفت دادن برای تامین جای سوال داره

من خب با مجموعه های کامپیوتری دیگری هم کار کردم و صرفا" با زدن یک تلفن و سفارش دادن نهایت تا 3 ساعت بعد تحویل میگیرم (حتی سایت هم برای سفارش داشتن )

در ضمن بنده نوک قله ساکن هستم در تهران و مسافت زیادی هست ولی بلافاصله بعد از سفارش کالا ارسال شده

حالا اسم نمیتونم ببرم به لحاظ تبلیغ ولی خب فاکتورها هست

اما مورد دیگری که به شدت زجرآور هست عدم اطلاع رسانی صحیح هست و سایت به روز نبوده

ببینید من کلی سفارش در لیون دارم که به بخش کاربری من برید خیلی سفارشات زده در حال بررسی در حالیکه من تحویل گرفتم و سفارش تکمیل شده

یا مثلا" زده از طریق ایمیل به شما خبر داده میشه یا با ایمیل مکاتبه کنید که اصلا" چنین چیزی وجود خارجی نداره

یعنی یک ایمیل زمان خرید ارسال میشه و تمام

در مورد این سفارش جدید که فن هست بنده بامداد جمعه سفارش دادم که امروز 8 بار پیامک اومد که ثبت شده و به کارشناس ارجاع شده

که بنده دیگه در آخرین مورد تماس گرفتم جویا شدم گفتند مشخص نمیشه چه زمانی دست شما میرسه یا فردا یا پس فردا !!!! 😄

مورد اول اینکه چرا باید تامین موجودی انقدر زمان ببره؟؟

مورد بعد اینکه چرا باید انقدر در بحث ارسال فشل و کاهل باشه مجموعه ؟ اون هم برای کاربری که ساکن تهران هست وای به حال ارسال به شهرستان

مورد سوم چرا انقدر بهبود رابط کاربری سفارشات برای مجموعه سخت هست ؟ من بارها تذکر دادم و گفتند دیگه عوض کردیم و به روز شده

جرا باید تمامی سقارشات با پیگیری کنه وار بنده به نتیجه برسه به دلیل اطلاع رسانی ناقص و میتونم بگم بیخیالی یکسری عزیز در مجموعه

به خدا الان شما به هر مجموعه ای که سایت داره بگی من مبلغ رو واریز کردم و تا 72 ساعت بعد دستم برسه همون وسط از داخل ترک میخوره

حالا این سفارش بسیار ساده رو می ایستیم ببینیم چه زمنی میرسه دست بنده

من هنوز درک نمیکنم چرا مجموعه نباید بتونه زمان دقیق برای ارسال بده و بگه با شما تماس میگیریم و نمیتونیم زمان دقیق بدبم

چرا مانند خیلی مجموعه های دیگه یک رابط کاربری سفارشات خوب وجود نداره که بگه سفارش در چه مرحله ای هست؟

با این همه تبلیغات در اینستاگرام که ما به نیو بلاگر ها کمک میکنیم به فلان دونیت میکنیم چقدر خوب هست که ارسال سفارشات استانداردتر بشه و به استانداردهای روز نزدیک بشه

به هر حال نظر من این هست که انتقاد باید مهم تر از تقدیر و تشکر باهاش رفتار بشه ولی شاید عزیزان نظر دیگری داشته باشند برای رشد

عزیزان قبل از اینکه بخش CRM بیاد بگه این هفته اسباب کشی داشتیم و بگه من با اجازتون تاپیک رو قفل میکنم برای پیگیری بعدی

خدمتشون عرض کنم که همه سفارشات از آذرماه سال گذشته تا به الان به جز یک مورد همین رویه بوده و 72 ساعته رسیده اون هم با پیگیری های گلوله وار بنده جون عزیزان مجموعه که جز یک نفر بی اعتنا بودند

تا زمان رفع اینگونه مشکلات نظر فعلی من در مورد مجموعه این هست که از اینترنت و سایت فروشش فقط برای نمایش کالا و ثبت سفارش و دریافت پول استفاده میکنه و برای تامین و  ارسال هم به چاپار متکی هست

این سفارش آخر بنده که بامداد جمعه ثبت شده تا این لحظه که پایان روز اداری شنبه هست هچنان در حال پردازش هست 🙃 تا ببینیم که چه زمانی دست بنده برسه

ولی عزیزان یک فکر اساسی به حال این بخش سفارشات سایت و به روز نبودنش و پردازش و تامین و ارسال سفارشات بکنید

ما انتظار داریم هر سفارش بهتر از قبل بشه و مششکات رفع بشه میبینیم بدتر شده و یکسری مشکلات جدیدتر و ابتدایی تر اضافه شده

 

 

  • لایک 10
  • ممنونم 4
  • حالم خوب شد 1
  • چرا؟! 1
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فوروم هم که دوباره خراب شده و مطالب خوانده نشده نمایش داده نمیشن. هر یکی دوماه این وضعیت تکرار میشه و یک ماه هم طول میکشه تا درست کنن. فقط زجر بدید شما.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، jetalpha گفته است:

فوروم هم که دوباره خراب شده و مطالب خوانده نشده نمایش داده نمیشن. هر یکی دوماه این وضعیت تکرار میشه و یک ماه هم طول میکشه تا درست کنن. فقط زجر بدید شما.

اینکه چیزی نیست

من کاربری برام فیدبک ثبت کرده انتهای روز پنجشنبه

برای من زده انتهای شنبه ثبت شده

یعنی 2 روز عقب هست نمایه بنده 😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Ehsan.k گفته است:

سلام

در ابتدا بگم که خود بنده این تاپیک رو جدا زدم در قسمت انتقادات چون بنظرم فقط یک انتقاد تند و تیز و ملایم نیست بلکه یک بحث هست پس دلیلی بر انتقال نیست 

عزیزان ببینید من خودم همیشه از طرفداران لیون هستم و دوستان خوبی در مجموعه و فروم دارم

و همیشه هم تقدیر و تشکر رو اولویت قرار دادم برای رشد بشتر

ولی از طرفی هم اعتقاد راسخ دارم که اگر انتقادات در تاپیک های جداگانه و فروم های گوناگون بازتاب نداشته باشه پیشرفت نخواهد بود

احسان جان سلام،

این بخشش که هر انتقاد در تاپیک جداگانه ایجاد بشه، برمیگرده به انجمن، و واقعیتش کنترل و زحمتش میفته برای ما.

ما برای نظم دهی، کلیه انتقادات رو در یک جا جمع می کنیم که هم پاسخ مدیران به انتقادات مشخص باشه، و هم تداخل در کار انجمن پیش نیاد. قرار باشه هر انتقادی تاپیک جدا داشته باشه، کنترلش برای ما سخته.

بحث بعدی وقتی شما تاپیک مجزا میزنی، مسئول میاد پاسخ میده، و تاپ در تاپیک رو می بنده. در صورتی که ممکنه بحث ادامه داشته باشه یا یه نفر دیگه مشکل مشابهی داشته باشه. در چنین شرایطی درب تاپیک انتقادات و پیشنهادات بسته نمیشه، و باعث میشه اگر بحث به درازا کشید اونجا ادامه پیدا کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

احسان جان سلام،

این بخشش که هر انتقاد در تاپیک جداگانه ایجاد بشه، برمیگرده به انجمن، و واقعیتش کنترل و زحمتش میفته برای ما.

ما برای نظم دهی، کلیه انتقادات رو در یک جا جمع می کنیم که هم پاسخ مدیران به انتقادات مشخص باشه، و هم تداخل در کار انجمن پیش نیاد. قرار باشه هر انتقادی تاپیک جدا داشته باشه، کنترلش برای ما سخته.

بحث بعدی وقتی شما تاپیک مجزا میزنی، مسئول میاد پاسخ میده، و تاپ در تاپیک رو می بنده. در صورتی که ممکنه بحث ادامه داشته باشه یا یه نفر دیگه مشکل مشابهی داشته باشه. در چنین شرایطی درب تاپیک انتقادات و پیشنهادات بسته نمیشه، و باعث میشه اگر بحث به درازا کشید اونجا ادامه پیدا کنه.

سلام آرمین جان

آره دادا درک میکنم که ازدیاد تاپیک نظارت رو سخت تر میکنه

این بحث فعلی که من شروع کردم نه برای گذاشتن بار بیشتر روی دوش شما و عزیزان فروم باشه شما که خودت شخصا" تاج سر هستی دادا

فقط دوست دارم عزیزان مسئول فروشگاه ایرادات رو ببینن و پیگیر حل کردنش باشند

نه اینکه بگیم ای بابا لیون دیگه لیون نمیشه فقط لیون سابق که همه چیز آن تایم بوده و با جشنواره ای خوب

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوسال بود مشتری لیون بودم.در اکثر مواقع پردازش و ارسال بین دو تا سه روز طول می‌کشید.یعنی از زمان سفارش فقط دوروز بنده وارد سایت و اکانتم میشدم میزد در حال پردازش! تا یه هفته طول می‌کشید دستم برسه.من ساکن شهرستان بندرانزلی هستم.مشکل دیگه گارانتی کالاهایی هستش که برام ارسال میشد.اس اس دی گرفته بودم پنج ماه از شروع گارانتیش گذشته بود! فاکتورهاش هنوز موجوده.یه بحث دیگه عدم رقابتی بودن قیمتهای لیونه.درک میکنم لیون مجموعه بزرگیه و خرج کارکنان و اینگونه موارد باید در بیاد ولی تفاوت قیمت بعضی اوقات عجیبه! در این گونه موارد همیشه تامین کننده مقصره طبق معمول.مانتیوری که لیون زده بود ۱۲۸۰۰ تو ایمالز یا ترب که میگشتی یک یا دو فروشگاه از لیون گرونتر بودن که اونها هم تکلیفشون مشخصه و اسم نمیارم! هفت هشت تا فروشگاه هست که قیمتهای پایینتری میدادن.از فروشگاهی که تقریبا نوپا هم هست با گارانتی ۳۶ ماهه که حدود ۲۵روز ازش گذشته بود پانصد هزار تومان ارزان‌تر ۱۲۳۰۰خریدم و جالب تر اینکه هزینه پست هم رایگان! با بسته بندی محکم و کالا بیمه شده! یک ربع بعد از سفارشم بهم زنگ زدن و خرید رو تایید کردن و فرداش ارسال شد.سر سه روز به دستم رسید.کاملا از خریدم راضی هستم.

حقیقتش اومده بودم و میخواستم تو تایپک انتقادات بیان کنم که تایپک شما رو دیدم.😁

ویرایش شده توسط Peyman.S
غلط املایی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۹ دقیقه قبل، Peyman.S گفته است:

دوسال بود مشتری لیون بودم.در اکثر مواقع پردازش و ارسال بین دو تا سه روز طول می‌کشید.یعنی از زمان سفارش فقط دوروز بنده وارد سایت و اکانتم میشدم میزد در حال پردازش! تا یه هفته طول می‌کشید دستم برسه.من ساکن شهرستان بندرانزلی هستم.مشکل دیگه گارانتی کالاهایی هستش که برام ارسال میشد.اس ای دی گرفته بودم پنج ماه از شروع گارانتیش گذشته بود! فاکتورهاش هنوز موجوده.یه بحث دیگه عدم رقابتی بودن قیمتهای لیونه.درک میکنم لیون مجموعه بزرگیه و خرج کارکنان و اینگونه موارد باید در بیاد ولی تفاوت قیمت بعضی اوقات عجیبه! در این گونه موارد همیشه تامین کننده مقصره طبق معمول.مانتیوری که لیون زده بود ۱۲۸۰۰ تو ایمالز یا ترب که میگشتی یک یا دو فروشگاه از لیون گرونتر بودن که اونها هم تکلیفشون مشخصه و اسم نمیارم! هفت هشت تا فروشگاه هست که قیمتهای پایینتری میدادن.از فروشگاهی که تقریبا نوپا هم هست با گارانتی ۳۶ ماهه که حدود ۲۵روز ازش گذشته بود پانصد هزار تومان ارزان‌تر ۱۲۳۰۰خریدم و جالب تر اینکه هزینه پست هم رایگان! با بسته بندی محکم و کالا بیمه شده! یک ربع بعد از سفارشم بهم زنگ زدن و خرید رو تایید کردن و فرداش ارسال شد.سر سه روز به دستم رسید.کاملا از خریدم راضی هستم.

حقیقتش اومده بودم و میخواستم تو تایپک انتقادات بیان کنم که تایپک شما رو دیدم.😁

خب شما اشتباه میکنید هر زمانیکه مشکلی در خرید بود در تاپیک انتقادهای تند و تیز و ملایم مطرح کنید

بچه های فروم تگ میکنند و آقای نیکبخت پیگیری میکنه

من اگر تاپیک زدم چون خیلی طولانی بود و فیدبک یک سال گذشته رو جمع کرده بودم و اگر هم تاپیکی زده بودم قدیم تقدیر و تشکر بوده و دیگه لازم دونستم یک تاپیک انتقادی از وضعیت پردازش و تامین و ارسال بزنم

در مورد ایمالز و ترب اینها پلتفرم فروش نیستند و فقط پلتفرم جستجوگر و آنالیز قیمت هستند که شما رو به صفحه فروشنده هدایت میکنه

همیشه گفتم شما به عنوان مشتری در این بازار باید تحقیق کنید و از هر جایی که به نظرتون قیمت مناسب داره و معتبر هست خرید کنید

این طبیعی هست که هر مجموعه ای داره برای کسب درآمد فعالیت میکنه و این بازار هم به شدت رقابتی هست در مواردی خب چه خوب که از این رقابت شما به نفع خودت استفاده کنید

مثلا" در یک سال گذشته از خرید هایی که در حوزه کامپیوتر داشتم فقط 50 درصد خرید ها سهم لیون شده و مابقی از فروشگاه های دیگه تهیه شده

اونجایی که به نفعم بوده خرید رو از لیون انجام دادم

ما دوستی یا دشمنی دائم نداریم و فقط بحث منافع دائمی هست که برای من مصرف کننده میشه جیب خودم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۸ ساعت قبل، jetalpha گفته است:

فوروم هم که دوباره خراب شده و مطالب خوانده نشده نمایش داده نمیشن. هر یکی دوماه این وضعیت تکرار میشه و یک ماه هم طول میکشه تا درست کنن. فقط زجر بدید شما.

درود

 

مجدد چک کن دوست من

لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 دقیقه قبل، Mohsen P گفته است:

درود

 

مجدد چک کن دوست من

 

سلطان سایت مثل یه وسیله مکانیکی با کلی چرخدنده شده که گریس ندارن و باید گریس کاری بشه

به عنوان مثال نصف اوقات پست ها و پیام ها سریع میره

نصف دیگه اوقات گیر میکنه و نمیره

یعنی سرور پاسخ نمی ده

الان یک ساله که داریم می گیم

اگه میشه سرور سایت رو عوض کنید

از یه سری چیز های سایت کلود فلر هم دارید استفاده میکنید که اونم تو ایران فیلتر شده و باعث میشه سایت بالا نیاد

یه پیگیری ای بکنید خداوکیلی

احساس میکنم این مشکلات رو می بینید ولی براتون مهم نیست

برای حمایت از انجمن داریم ماهانه اشتراک می خریم حداقل انتظارمون این هست که سایت مثل سایت های دیگه درست کار کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۹ ساعت قبل، Ehsan.k گفته است:

سلام

در ابتدا بگم که خود بنده این تاپیک رو جدا زدم در قسمت انتقادات چون بنظرم فقط یک انتقاد تند و تیز و ملایم نیست بلکه یک بحث هست پس دلیلی بر انتقال نیست 

عزیزان ببینید من خودم همیشه از طرفداران لیون هستم و دوستان خوبی در مجموعه و فروم دارم

و همیشه هم تقدیر و تشکر رو اولویت قرار دادم برای رشد بشتر

ولی از طرفی هم اعتقاد راسخ دارم که اگر انتقادات در تاپیک های جداگانه و فروم های گوناگون بازتاب نداشته باشه پیشرفت نخواهد بود

چه جایی بهتر از فروم خود لیون برای اینکه به گوش عزیزان برسه

بنابر قوانین فروم اسم از مجموعه دیگری آورده نمیشه ولی مثال هایی زده میشه بدون ذکر نام

ببینید این فیدبک من هست در یک بازه زمانی یکساله یعنی از آذر 1399 تا امروز

در این مدت خریدها همیشه با ارسال تاخیر دار شدید همراه بوده و عدم خبررسانی در مورد سفارش

یکبار که خود آقای حسینی شخصا پیگیری کردند و سفارش هرجور بود به دست من رسید

سفارش بعدی گه مین بورد هم 72 ساعته و سفارش بعدی که امسال بود سی پی یو که اون هم 72 ساعته

کیس بود که 48 ساعته رسید و یکبار هم حضوری رفتم که از اون سغارشات فقط تونستم XBOX رو در لحظه تحویل بگیرم

یعنی باز من رفتم و فرداش سفارش دست بنده رسید 😂 یعنی شما به صورت حضوری هم که سفارش دادی نتونستی تحویل بگیری سفارش رو

ببینید قابل درک هست که خیلی کالاها در انبار نیست و تامین کننده داره ولی انقدر لفت دادن برای تامین جای سوال داره

من خب با مجموعه های کامپیوتری دیگری هم کار کردم و صرفا" با زدن یک تلفن و سفارش دادن نهایت تا 3 ساعت بعد تحویل میگیرم (حتی سایت هم برای سفارش داشتن )

در ضمن بنده نوک قله ساکن هستم در تهران و مسافت زیادی هست ولی بلافاصله بعد از سفارش کالا ارسال شده

حالا اسم نمیتونم ببرم به لحاظ تبلیغ ولی خب فاکتورها هست

اما مورد دیگری که به شدت زجرآور هست عدم اطلاع رسانی صحیح هست و سایت به روز نبوده

ببینید من کلی سفارش در لیون دارم که به بخش کاربری من برید خیلی سفارشات زده در حال بررسی در حالیکه من تحویل گرفتم و سفارش تکمیل شده

یا مثلا" زده از طریق ایمیل به شما خبر داده میشه یا با ایمیل مکاتبه کنید که اصلا" چنین چیزی وجود خارجی نداره

یعنی یک ایمیل زمان خرید ارسال میشه و تمام

در مورد این سفارش جدید که فن هست بنده بامداد جمعه سفارش دادم که امروز 8 بار پیامک اومد که ثبت شده و به کارشناس ارجاع شده

که بنده دیگه در آخرین مورد تماس گرفتم جویا شدم گفتند مشخص نمیشه چه زمانی دست شما میرسه یا فردا یا پس فردا !!!! 😄

مورد اول اینکه چرا باید تامین موجودی انقدر زمان ببره؟؟

مورد بعد اینکه چرا باید انقدر در بحث ارسال فشل و کاهل باشه مجموعه ؟ اون هم برای کاربری که ساکن تهران هست وای به حال ارسال به شهرستان

مورد سوم چرا انقدر بهبود رابط کاربری سفارشات برای مجموعه سخت هست ؟ من بارها تذکر دادم و گفتند دیگه عوض کردیم و به روز شده

جرا باید تمامی سقارشات با پیگیری کنه وار بنده به نتیجه برسه به دلیل اطلاع رسانی ناقص و میتونم بگم بیخیالی یکسری عزیز در مجموعه

به خدا الان شما به هر مجموعه ای که سایت داره بگی من مبلغ رو واریز کردم و تا 72 ساعت بعد دستم برسه همون وسط از داخل ترک میخوره

حالا این سفارش بسیار ساده رو می ایستیم ببینیم چه زمنی میرسه دست بنده

من هنوز درک نمیکنم چرا مجموعه نباید بتونه زمان دقیق برای ارسال بده و بگه با شما تماس میگیریم و نمیتونیم زمان دقیق بدبم

چرا مانند خیلی مجموعه های دیگه یک رابط کاربری سفارشات خوب وجود نداره که بگه سفارش در چه مرحله ای هست؟

با این همه تبلیغات در اینستاگرام که ما به نیو بلاگر ها کمک میکنیم به فلان دونیت میکنیم چقدر خوب هست که ارسال سفارشات استانداردتر بشه و به استانداردهای روز نزدیک بشه

به هر حال نظر من این هست که انتقاد باید مهم تر از تقدیر و تشکر باهاش رفتار بشه ولی شاید عزیزان نظر دیگری داشته باشند برای رشد

عزیزان قبل از اینکه بخش CRM بیاد بگه این هفته اسباب کشی داشتیم و بگه من با اجازتون تاپیک رو قفل میکنم برای پیگیری بعدی

خدمتشون عرض کنم که همه سفارشات از آذرماه سال گذشته تا به الان به جز یک مورد همین رویه بوده و 72 ساعته رسیده اون هم با پیگیری های گلوله وار بنده جون عزیزان مجموعه که جز یک نفر بی اعتنا بودند

تا زمان رفع اینگونه مشکلات نظر فعلی من در مورد مجموعه این هست که از اینترنت و سایت فروشش فقط برای نمایش کالا و ثبت سفارش و دریافت پول استفاده میکنه و برای تامین و  ارسال هم به چاپار متکی هست

این سفارش آخر بنده که بامداد جمعه ثبت شده تا این لحظه که پایان روز اداری شنبه هست هچنان در حال پردازش هست 🙃 تا ببینیم که چه زمانی دست بنده برسه

ولی عزیزان یک فکر اساسی به حال این بخش سفارشات سایت و به روز نبودنش و پردازش و تامین و ارسال سفارشات بکنید

ما انتظار داریم هر سفارش بهتر از قبل بشه و مششکات رفع بشه میبینیم بدتر شده و یکسری مشکلات جدیدتر و ابتدایی تر اضافه شده

 

 

در تکمیل صحبت هات منم رم سفارش دادم به گمونم سه چهار باری یک پیامک طولانی اومد که سفارشتون در حال پردازش و بین 24 تا 72 ساعت زمان میبره!
فعلا هم که خبری نیست معلوم نیست کی بفرستن، لیون لیونه انتظارات بالاس
@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب من یک آپدیت هم در مورد این خرید بدم

چون بهتر هست انتقاد و شکایت خیلی مستقیم باشه و در همینجا تا اینکه در شبکه های اجتماعی و فروم های دیگر بگیم آقا این مجموعه اینگونه هست

خب بعد از گذشت 2 روز کاری که برای تحویل سفارش لیون فرصت داشت متوجه شدم یک آپشن دیگه به مجموعه لیون اضافه شده

به اسم آپشن سرکار گذاشتن که حداقل من با این آپشن جذاب تاحالا مواجه نشده بودم

بنده تا ساعت 16 صبر کردم و از آنجا که دورادور تایید شده بود امروز دست بنده میرسه دیدم خبری نشد ساعت 16 تماس گرفتم

عزیزی برداشت گفت سیستم قطع هست و دائم قطع و وصل میشه پس شما شماره سفارش رو بدید من چک میکنم با شما تماس میگیرم

خب خودم رفتم چک کنم دیدم اصلا نمیتونم دال سایت برم و خودشون چند دقیقه بعد تماس گرفتند گفتند بله امروز حتما" دست شما میرسه

پرسیدم چه زمانی فرمودند 15 تا 20 که باز بنده تا این لحظه که ساعت 22 باشه صبر کردم ولی باز خبری نشد

خود بنده هم بعدا" توانستم داخل سایت بشم و از قسمت ناحیه کاربی چک کردم دیدم بله زده آماده ارسال 

من احتمال میدم 2 روز کاری دیگه هم توی راه باشه کالا 😅 خیلی حس خوبیه که من منتظر یک بسته فن بمونم و بسیار خداوند رو شاکر هستم

دوست عزیزی که مسئول اون قسمت به خصوص تامین و ارسال هستی این حرکت شما درست نیست فدات شم

اصلا الفبای مدیریت که هیچ به دوره CRM هم کاری نداریم کلا" از بعد انسانیت سر کار گذاشتن و بدقولی بسیار بد حساب میشه برای مشتری و پای شما هم خیلی گرون نوشته میشه

مثال عکسش این هست که شما کالایی رو به بنده بدید بعد بگید مبلغش انقدر میشه و شما واریز کن و من دائم امروز و فردا کنم و زمان بدم ولی واریز نکنم . شما اسم حرکت من رو چی میگذارید ؟؟

ببینید گفتم در طول یکسال گذشته که من خریدهای از حنس سخت افزار کامپیوتر داشتم شاید بگم کمتر از 50 درصد سهم لیون شده و دائم این درصد در حال کم شدن هست

در دفعات بعد میشه 30 درصد و میاد پایین تر و به یکجایی میرسه میگم اگر لیون 50 درصد زیر قیمت بازار بده باز هم خرید نمیکنم

ولله باالله یک تماس گرفتن که آقا با تاخیر میرسه یا دادن شماره پیک به خریدار زیاد کار سختی نیست

یا اینکه با من تماس بگیرند قبلش که آقا این ساعت میرسه دست شما هستید دیگه ؟ یعنی بنده باید تماس بگیرم متوجه بشم ؟ نه پیامکی نه ایمیلی نه تماسی

من نمیدونم چجوری میشه من بگم الان مشتری خودم رو آپدیت نگه داشتم در مورد خریدش و خریدش و حالش خوب هست

خلاصه اینکه بنده اینجا بازتاب میدم که شاید با اشتراک گذاریش باعث بشه مجموعه به سمت استاندارد سازی پیش بره در غیر اینصورت من شماره بزرگان لیون رو دارم برای تماس و گله کردن

ولی میخوام بگم آقا این قسمت تامین و ارسال مجموعه شما داره حیثیت کل مجموعه لیون رو به فنا میده

بحث فنی سایت شما هیچ بویی از تکنولوژی نبرده و قسمت سفارشات شما میتونم بگم از رده خارج ترین سیستمی هست که تا به حال دیدم

طبق قوانین اسم آوردن ممنوع هست ولی برای راهنمایی میگم 2 تا فروشگاه بی ارزش رو در 2 حوزه مختلف

یک داروخانه آنلاین هست و یکی قاب گوشی به خدا زمان سفارش بازه انتخاب میکنید و تازه قبل از ارسال به شما خبر میده برای شما ارسال شده این نام و شماره همراه پیک حمل کننده

این رو گفتم ببینید کسانیکه نمیدونم والا حجم مالی سفارش هاشون در روز یک دهم لیون باشه انقدر ارزش برای مشتری قائل هستند

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۲ دقیقه قبل، Ehsan.k گفته است:

یک آپشن دیگه به مجموعه لیون اضافه شده

سلام این جا رو خوندم گفتم ببینم چی اضافه شده که 2 ثانیه بعد مردم 😂😂😂 خیلی خوب آمدی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

از اونجایی که تاپیکی رو شروع کردم و موضوعی ذکر شد خود بنده هم باید به روزرسانی کنم و تاپیک رو خاتمه بدم

خب دیروز که نیومد کالا امروز هم که هیچ عزیزی هیچ تماسی نگرفت بخواد هماهنگی انجام بده و عذرخواهی بکنه بابت سرکار گذاشتن دیروز

بنده که منزل نبودم دیدم شماره ای تماس گرفت که من دم در هستم گفتم خب عزیزم من که منزل نیستم ولی خب خوشبختانه برج رسیپشن داره

من هماهمنگ میکنم باهاشون ولی خب به بنده گفتن بیاد دم موتور تحویل بگیره و من نمیتونم پیاده بشم جنس روی موتور دارم 😄

یعنی تایمی که به خاطر کرونا پیک ها در بقیه شرکت ها ملزم هستند تا دم درب واحد بیان ایشون انتظار داشت شما تا دم موتور ایشان بروید 😅 دیگه همینجور آپشن ها داره زیاد میشه

در این مدت 72 ساعت کاری هیچ تماسی با بنده برای هماهنگی انجام نشد و هیچ ایمیلی زده نشد و هیچ پیامکی هم زده نشد برای ارسال

هیج تماسی بابت عذرخواهی و هماهنگی مجدد انجام نشد و صرفا" 2 بار بنده گفتم زنگ بزنم حال بچه ها رو بپرسم مطمئن بشم همه در صحت و سلامت کامل هستند یک وقت دچار گازگزرفتگی نشده باشند

حالا دیگه خود دانید از کجا خرید کنید من نه قرار هست بکوبم مجموعه رو و یا تشویق کنم و پروموت و صرفا تجربه آخرین خرید خودم رو بیان کردم

تشکر میکنم از کاربران برای خوندن این گزارش و همکاری و تشکر دوباره از دوستان خودم در تیم ناظرین که گذاشتن تاپیک بدون حاشیه بره جلو

تشکر ویژه ای هم دارم از بچه های مجموعه لیون که دستگاه تلفن همراه بنده سوخت انقدر که زنگ خورد برای هماهنگی و ارسال سریع . از عذرخواهی و مسئولیت پذیری که دیگه نگم براتون که در جملات نمیگنجد

عزیزان تاپیک تمام شد و ما هم به نتیجه اخلاقی - رفتاری مورد نظر رسیدیم 

با تشکر بسیار زیاد از همه

ختم تاپیک

  • لایک 6
  • ممنونم 2
  • حالم خوب شد 2
  • قلبم گرفت 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...