رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

آیا اسم ایران رهجو رو میشه گذاشت گارانتی؟

خدمات هیچی.بابا اصلا با ادم درست حرف نمیزنن

خیلی بهم برخورده از این ایران رهجو

تا عمر دارم از اینها جنس نمی خرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...
  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

آیا اسم ایران رهجو رو میشه گذاشت گارانتی؟

خدمات هیچی.بابا اصلا با ادم درست حرف نمیزنن

خیلی بهم برخورده از این ایران رهجو

تا عمر دارم از اینها جنس نمی خرم

کامل وقایع رو توضیح بده تا ما تجربه بگیریم ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیروز رفتم گارانتی ایزی نماینده محصولات D-LINK  که آدرسش هم به نشانی کریم خان زند . میرزای شیرازی . بین کوچه چهارم و ششم هست ...

بسیار خوش برخورد و متین  ...

هفته ی پیش هم به گارانتی محصولات TP-LINK رفتم و در مقابل ارباب رجوع پاسخگو بودن ...( شهید بهشتی . ک سرافراز . ک دوم  ... یه کوچه بالای گارانتی گرین هست )

:cool:  :cool:  :cool:

ویرایش شده توسط MAHDI_VAMPIRE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

با سلام

دوستان امروز از طرف ویستا بهمون میل زدن با این مزمون :

انتقاد بهترین راه پیشرفت . در ایران گارانتیهای دیگه ای هم هست چرا راجب اونها زیاد بحث نمیشه ؟ شما شرکت قدیمی در ایران هستید و خدمات شما باید از سایرین خیلی بهتر باشه . ما هم انتقاد کردیم و این هم نظرات دیگران در مورد خدماتتون . کسی اینجا به شما توهینی نکرد و اگر انتقاد رو توهین میدونید باید بگم که به زودی شرکتی جاگزین شما در بازار خواهد شد و کالاهاشو زودتر از شما به فروش میرسونه . در تمام دنیا در مرود هر شرکتی بحث و گفتگو میشه . شاید اینجا نه در جاهای دیگه و در سایتهای دیگه مطمئن باشید که همینطور ادامه پیدا کنه بازم بازنده اصلی شما هستید شما هر کاری بکنید بازم اعتقادات دیگران رو نمیتونید عوض کنید میتونید . شاید هم خیلی کارها بتونید بکنید ولی اعتقادات رو نمیتونید تغییر بدید .

هاهاها حال کردم با این متن مدیر محترم ... خدایا ما کجا هستیم و دیگران کجا.... ادم فقط باید سکوت کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

با سلام خدمت دوستان

امروز (شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴) یک مادربرد را که گارانتی آن تمام شده بود، برای تعمیر به «ویستا» بردم. در کمال تعجب اعلام کردند که هیچگونه خدماتی برای تعمیر مادربردی که خودشان وارد کرده اند، ارائه نمیدهند. «سازگار» در موارد مشابه، خیلی سریع و با هزینه معقول مادربرد را تعمیر میکند. من که دیگر هیچ جنسی با گارانتی «ویستا» نمیخرم. من یک لیست سیاه دارم که «ویستا» هم به آن اضافه میشود.

 

لیست سیاه:

  1. انفورماتیک گستر
  2. ویستا پخش رایانه
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم چند مدت پیش یک کارت5830مال دوستمو فرستادم گارانتی اواژنگ بعد از چندروز زنگ زدن که حتما فاکتور خرید باید بدید اصلا موندم گارانتی  چه ربطی داره به فاکتور گفتم  شما گارانتی کننده ایدیا فروشنده بعد چندروز دیگه باز زنگ زدن همرده کارت شما موجود نیست وکارت شما را 260برمیداریم وبعد قرار شد 260را بدن که فعلا 12روزه سرکار گذاشتن وخبری نیست 

عمرا اگه دیگه قطعه ای که گارانتی اواژنگ باشه بخرم عمرا :mad:

ویرایش شده توسط Legacy of Kain
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

سلام

منم چند روز پیش یک رم تقلبی با گارانتی انفورماتیک گستر خریداری کرده و اصلا راضی نیستم  و مبلغ 170 هزار تومان نیز بابت آن پرداخت کرده ام .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

منم چند روز پیش یک رم تقلبی با گارانتی انفورماتیک گستر خریداری کرده و اصلا راضی نیستم  و مبلغ 170 هزار تومان نیز بابت آن پرداخت کرده ام .

درود جناب احمدی

بنده هم با انفورماتیک گستر کار میکنم وهم با تخت جمشید و هر دو شرکت رو به یک اندازه میشناسم .

 

ولی دوست خوبم روش کار شما مال زمان گذشته هستش و دیگه کسی اینجوری و به این روش تبلیغ نمیکنه .

 

دلیل اینکه دارم اینجا پست میدم اینه که من در جایگاه خودم وظیفه دارم یه سری مطالب رو تا جای ممکن برای کاربران مشخص کنم . من هم شنیدم که انفورماتیک گستر رم تقلبی کورسیر رو گارانتی کرده ولی فردا باهاشون تماس میگیرم و دقیقا ماجرا رو پرسو جو میکنم . مطمئننا این امر عمل پسندیده ای نیست ولی عمل شما اصلا قابل پسند نیست .

اگر از دید شما روش این دوستان مناسب نبوده و کلک زدن به مردمه روش شما دوست خوبم هم کاملا ضد رفتار حرفه ای هستش و بسیار پیش پا افتاده و غیر حرفه ای هستش .

 

sfi0il5pcv2c6zcn8dw.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 8 ماه بعد...

درود

دوستانی که ترس از کج شدن شکستن سوکت cpu دارن

یه مشکلی بابت کج شدن cpu مادربرد تحت گارانتی اواژنگ برام پیش اومد با ترس رفتم شعبه ولیعصر خدمات اواژنگ

برخورد مناسب بدون پرسیدن ،قطعه و رسید دادن ،تعمیرو تعویض کردن بعد چند رو تحویل دادن

تست و بررسی مین خارج از گارانتی 15 تا 20 تومن هزینه داره به غیر از تعمیر

اما اواژنگ با کمال احترام بدون هزینه این کار رو انجام داد

واقعا جا تشکر داره ،باشه این طرز برخورد ادامه داشته باشه

ممنون از اواژنگ

Sent from my D826 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

خرید قطعاتmsi با گارانتی ماتریس بزرگترین اشتباه

Sent from my D826 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...

درود به دوستان و کاربران محترم

 

امروز میخام تجربه ای از استفاده از خدمات گارانتی شرکت ایزی  نماینده گارانتی کننده محصولات DLinK  با شما به اشتراک بگذارم.

http://www.easyco.ir/guarranty

 

مودم 2750U  رو بنده حدود ده ماه پیش خرید کردم که تحت گارانتی این شرکت بوده به استناد شات اسکرین زیر از تاییدیه  اعتبار گارانتی تا تاریخ 08/1399

 

 

photo_2018-10-25_14-51-15.jpg

 

چند روز پیش متوجه شدم چراغ اینترنت مودم زمان کار کردن روشن نمیشه. طی تستی که انجام دادم با یک مودم دیگه متوجه شدم چراغ LED این قسمت سوخته.

 

photo_2018-10-25_14-51-18.jpg

 

تماس گرفتم دفتر گارانتی کننده این شرکت در شیراز و ادعا کردند احتمالا مشکل از عدم کانفیگ صحیح با isp مربوطه هست و در صورتی که علت خرابی سخت افزاری باشه مودم تعویض میشه .با وجود اطمینان از خرابی LED مربوطه با پشتیبانی isp هم تماسهایی گرفته شد و راه هایی تست که نهایت نتیجه اینکه اونها هم به نتیجه خودم رسیدن. امروز صبح به دفتر شرکت گارانتی کننده مراجعه کردم و بعد از راهنمایی به اتاق مربوطه خانمی درخواست کردند منتظر باشم تا مودم رو تست کنند. از اول بهشون اظهار کردم که تنها مشکل مودم روشن نشدن چراغ اینترنت هستش و مشکل دیگری نداره. بعد از نیم ساعت معطل کردن بنده اظهار کردند که مودم هیچ مشکلی نداره و وقتی که ازشون خواستم روشن شدن چراغ مربوطه رو به بنده نشون بدن گفتن آهااان اون که آره سوخته!!!( پیچوندن مشتری و  دروغگویی خیلی واضح) و بعدشم اظهار کردن شامل تعویض نمیشه و باید صبر کنید تا بفرستیم تهران تعمیر کنند!!! ( در حالی که روز قبل طی تماس تلفنی اظهار کردند تعویض میشه) اینکه معمولا طی این تعمیرات یه خرابکاری جدید میکنند و خط و خش های تعمیرگاهی هم بماند. تماس گرفتم با دفتر مرکزی شرکت ایزی در تهران و پاسخ بخش خدمات پس از فروش تهران دیگه جالبتر بود( علاوه بر اینکه گفتند احتمالا خودتون سوزوندینش اعلام کردند حتی اگر کل برد هم بسوزه ما با هزینه مشتری فقط تعمیر میکنیم  و چیزی به نام تعویض نداریم( فایل صوتی تماس موجود هست). مودم رو پس گرفتم چون نه عاقلانه بود برای یک چراغ LED بره زیر دست تعمیرکار اونم حتی یه متخصص فنی نداشتند که همونجا تعویض کنه و باید میرفت تهران و بهشون اعلام کردم ارزش این مودم برای من در حدیه که میتونم همینجا خوردش کنم و بزارمش توی سطل ولی گارانتی شما کلا دروغه.

واقعا باید به مدیریت این شرکت کذاب که فقط ادعای گارانتی رو دارند تبریک گفت هم به خاطر استخدام پرسنل متخصص پیچوندن مشتری و دروغگو هم اینکه اصلا عملا گارانتی در کار نیست هم توهین به شعور مشتری( انگار که مثلا لامپ LED  چراغ قوه هست که مشتری باهاش بازی کنه و بسوزونتش یا مثلا کارت گرافیکه که زیر فشار ماین و .. سوخته باشه.

 

در کل بنده به عنوان مدیریت این فروم و کسی که سالها در زمینه سخت افزار فعالیت کرده گارانتی شرکت ایزی رو کاملاااا  نامعتبر اعلام میکنم و توصیه به خرید محصولاتشون رو به دوستان نمیکنم و اگر تصمیم به خرید محصولات این شرکت گرفتید کلا بدون گارانتی حسابش کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود جناب MR PC

چند ماه قبل بنده یه مودم 4G که ماه ها 24 ساعت هفته بی نقص کار میکرد رو زدم USB یه سیستم با پاوری که زیاد مطمئن نبود و درجاً همون لحظه اول سوخت قشنگ با چشای خودم بلند شدن دود رو دیدم.

یکی از دوستان زحمت کشیدند حضوری بردند دفتر تهران همین گارانتی و بعد چند روز تعمیر کرده تحویل گرفتند و فرستادن. الانم به خوبی و خوشی 24 ساعته کار میکنه.

هزینه ای هم دریافت نکردند.

مودم که از حالت پلمب خارج شده بود رو باز کردم دیدم یه تعداد از قطعات SMD  بخش تغذیه تعویض شده.

هم مودم 4G  گرونتره و تعمیرش پیچیده تر، هم اینکه سریع بدون دردسر و بدور از هرگونه بحث و درگیری لفظی بود.

اینم شماره تیکت ارجاع به گارانتی: 9700783

 

 

 

ویرایش شده توسط AORUS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

دوستان کسی میدونه سازگار کالایی که گارانتیش ب اتمام رسیده رو بصورت ازاد تعمیر میکنه یا خیر ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 ماه بعد...

سازگارقطعاتی که گارانتیش تمام شده یا از گارانتی خارج شده باشه  در صورتی که میزان هزینه تعمیر تا 400 بشه مقدارش رو  اعلام نمی کنه و در صورتی که بیشتر بشه بعدا به شما هزینه تعمیر رو میگه که در صورت موافق بودن تعمیر کنه

ویرایش شده توسط msh2008
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 12 تیر 1398 در 12:33، msh2008 گفته است :

سازگارقطعاتی که گارانتیش تمام شده یا از گارانتی خارج شده باشه  در صورتی که میزان هزینه تعمیر تا 400 بشه مقدارش رو  اعلام نمی کنه و در صورتی که بیشتر بشه بعدا به شما هزینه تعمیر رو میگه که در صورت موافق بودن تعمیر کنه

با مشاهده این تاپیک می تونید مشاهده کنید چه بالایی سر دستگاه من آوردن در صورت اتمام گارانتی سازگار به هیچ عنوان به گارانتی سازگار مراجعه نفرمایید البته اگر دوست دارید دستگاهتون رو سوخته تحویل بگیرید

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مادربردی رو به گارانتی سازگار تحویل دادم و گفتند چون در لبه سوکت پردازنده کمی خمیر حرارتی ریخته سوکت از گارانتی خارج شده و هزینه رو بعدا به من اعلام می کنند و الان بعد سه هفته  فقط جواب دادند که قطعه در حال بررسی است و معلوم نیست چند روز دیگه یا چند ماه دیگه ممکنه طول بکشه که تکلیف من  روشن بشه

ویرایش شده توسط msh2008
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، msh2008 گفته است :

مادربردی رو به گارانتی سازگار تحویل دادم و گفتند چون در لبه سوکت پردازنده کمی خمیر حرارتی ریخته سوکت از گارانتی خارج شده و هزینه رو بعدا به من اعلام می کنند و الان بعد سه هفته  فقط جواب دادند که قطعه در حال بررسی است و معلوم نیست چند روز دیگه یا چند ماه دیگه ممکنه طول بکشه که تکلیف من  روشن بشه

میفرستادی جای دیگه تعمیر کنن بهتر بود،دوست من 1080فرستاده سازگار دماش رو IDLEروی 80 هست درستش نمیکنن چون بلد نیستند، میگن دو ماه بیشتر از گارانتی نمونده فقط نصف پولو بهت میدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان

سه هفته پیش واتر کولر h100 v2 رو فرستادم گارانتی الان میگن احتمالا باید تعویض بشه و تا  هفته آینده خبرتون میدیم .

ولی شرایطی که گفتن عجیب بود .

1. مبلغ 1.300 بدم و با h100 x تعویض بشه 

 2. یا 30 درصد مبلغ خرید 4 سال پیش رو بهم بدن که یعنی هیچی.

گفتم دستگاه گارانتی داره 1300 چرا باید بدم .

گفت هر سال که گارانتی میگذره باید یه درصدی رو پرداخت کنید و دستگاه شما 1 سال بیشتر گارانتیش نمونده بوده.

البته این گفته ها 100درصد نیست تا 2 شنبه مشخص میشه.

لطفا راهنمایی کنید .

گارانتی هم تخت جمشید بوده.

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ÐÀVɨÐ071 گفته است :

سلام دوستان

سه هفته پیش واتر کولر h100 v2 رو فرستادم گارانتی الان میگن احتمالا باید تعویض بشه و تا  هفته آینده خبرتون میدیم .

ولی شرایطی که گفتن عجیب بود .

1. مبلغ 1.300 بدم و با h100 x تعویض بشه 

 2. یا 30 درصد مبلغ خرید 4 سال پیش رو بهم بدن که یعنی هیچی.

گفتم دستگاه گارانتی داره 1300 چرا باید بدم .

گفت هر سال که گارانتی میگذره باید یه درصدی رو پرداخت کنید و دستگاه شما 1 سال بیشتر گارانتیش نمونده بوده.

البته این گفته ها 100درصد نیست تا 2 شنبه مشخص میشه.

لطفا راهنمایی کنید .

گارانتی هم تخت جمشید بوده.

 

 

 

کاملا چرت و پرت گفته ؛ ازشون شکایت کن. گارانتی تا تاریخی که خورده باید تعویض یا تعمیر بشه ، هیچ هزینه ای هم نباید بدید چون ۱ سال مونده حتی ۱ روزم مونده باشه باید انجام بدن پولشو گرفتن! در صورت تعویض با یه مدل بالاتر باید پول‌ بدید فقط.

ویرایش شده توسط Behrouz Molaei
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، ÐÀVɨÐ071 گفته است :

سلام دوستان

سه هفته پیش واتر کولر h100 v2 رو فرستادم گارانتی الان میگن احتمالا باید تعویض بشه و تا  هفته آینده خبرتون میدیم .

ولی شرایطی که گفتن عجیب بود .

1. مبلغ 1.300 بدم و با h100 x تعویض بشه 

 2. یا 30 درصد مبلغ خرید 4 سال پیش رو بهم بدن که یعنی هیچی.

گفتم دستگاه گارانتی داره 1300 چرا باید بدم .

گفت هر سال که گارانتی میگذره باید یه درصدی رو پرداخت کنید و دستگاه شما 1 سال بیشتر گارانتیش نمونده بوده.

البته این گفته ها 100درصد نیست تا 2 شنبه مشخص میشه.

لطفا راهنمایی کنید .

گارانتی هم تخت جمشید بوده.

 

درود دوست من

ابدا نپذیرید. برای پاور RM750 دوستم چنین بازی‌ای درآوردند که گفتم زیر بار چنین یاوه‌ای نرود. با پافشاری وی سرانجام یک پاور نو جایش دادند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت سازگار بعد از گذشت 23 روز مادربرد من رو تعمیر کرد و  هیچ مورد دیگر مانند داغ کردن و اینجور موارد پیشن نیامد این در حالی بود که با وجود اینکه گفته بودند سوکت  مادربرد از گارانتی خارج شده ولی هیچ پولی از من بابت تعمیر نگرفتند 

ویرایش شده توسط msh2008
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان 

امروز با کلی چونه زدن به نتیجه زیر رسیدیم

1. پرداخت 1.300 برای h115i pro

2 . پرداخت 850 برای h80i یا h100 x

یعنی واقعا سرِ گردنه هست.

میگن قانون همینه اگر نمیخوای جنست بفرسیم برو شکایت کن.

چیکار کنم به نظر شما؟

 

ویرایش شده توسط ÐÀVɨÐ071
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، ÐÀVɨÐ071 گفته است :

دوستان 

امروز با کلی چونه زدن به نتیجه زیر رسیدیم

1. پرداخت 1.300 برای h115i pro

2 . پرداخت 850 برای h80i یا h100 x

یعنی واقعا سرِ گردنه هست.

میگن قانون همینه اگر نمیخوای جنست بفرسیم برو شکایت کن.

چیکار کنم به نظر شما؟

 

اول از همه که‌کلا نباید قبول کنی ، اگر ناچار هستی به نظر من پول بده مدل بالاتر بگیر و بفروش و سپس خودت کولر تهیه کن. اگر هم مقدور نیست واست شکایت کن.

ویرایش شده توسط Behrouz Molaei
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 27 تیر 1398 در 14:03، Behrouz Molaei گفته است :

کاملا چرت و پرت گفته ؛ ازشون شکایت کن. گارانتی تا تاریخی که خورده باید تعویض یا تعمیر بشه ، هیچ هزینه ای هم نباید بدید چون ۱ سال مونده حتی ۱ روزم مونده باشه باید انجام بدن پولشو گرفتن! در صورت تعویض با یه مدل بالاتر باید پول‌ بدید فقط.

والا با وجود سازگار دزد آشغال عوضی بی**موس اینکار ممکن نیست!

اگه دقت کنید روی گارانتیشون مینویسن که در صورت نیاز با قطعه سالم تعویض میشه(یعنی قطعه دست دوم بهتون میدن که خدا میدونه چجوری از چنگ یه بدبخت بیچاره‌دیگه‌ای دراوردنش)

در در 27 تیر 1398 در 15:16، msh2008 گفته است :

شرکت سازگار بعد از گذشت 23 روز مادربرد من رو تعمیر کرد و  هیچ مورد دیگر مانند داغ کردن و اینجور موارد پیشن نیامد این در حالی بود که با وجود اینکه گفته بودند سوکت  مادربرد از گارانتی خارج شده ولی هیچ پولی از من بابت تعمیر نگرفتند 

سازگار یکی از آشغال ترین گارانتی هایی هست که تا به امروز بهش برخوردم!

کاملا جای تعجب داره که درخواست پول نکردن ازتون از من برای هاردی که حدود ۱٫۵ سال گارانتی داشت ۷۰ تومن دریافت کردند!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

سلام

دوستان چطوری میتونم گارانتی مانیتور جدید رو از سام سرویس استعلام کنم؟ کارت گارانتی داره تاریخ نخورده. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...