رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه دوستان عزیز
من ۸ دی ۱۴۰۰ از نماینده رسمی اواژنگ که طلوع سبز هست در اصفهان یه سری کالا خریداری کردم که یدونش کولر Aorus waterforce x360 بود و همون روزی که تحویل گرفتم کالا پمپش خراب بود و اطلاع دادم به فروشنده و فرداش بردم طلوع سبز که تعویض بشه. چون نداشتن فرستادن گارانتی که عوض بشه. امروز ۲۹ دی هست و هنوز مشکل منو حل نکرده اواژنگ. طلوع سبز پیشنهاد کرد کولر پشت ویترینشونو بهم بدن که کارم راه بیفته که کالا ضربه خورده بود و کفایت نکرد. طبق رسیدی که دارم کالا ۱۱ دی تحویل اواژنگ شده و ۲۷ دی کالا تعویض شده به طلوع سبز تحویل داده شده بود که من رفتم بگیرم و دیدم کالا ضربه خورده و دست دوم ارسال کرده اواژنگ!!!!  همه پلاستیک ها کنده شده پره های رادیاتور فرو رفتگی داره با کلی خط و خش و روی بلاک جای پردازنده که استفاده شده مشهود هست ... منم تحویل نگرفتم و گفتم جنس نو میخام. یعنی توی این مملکت ادم چیزی که براش پول داده هم نمیشه انتظار داشت... زنگ زدم اواژنگ شعبه اصفهان میگن که ما ندیدیم کالا نو بوده یا نه و تحویل دادیم و کلا هیچی بلد نبودن!!! فکر کنم انقدر ملت هیچی با این شرکت ها نگفتن واقعا مردم رو خر فرض کردن. تهران که زنگ میزنم میگن امکان نداره کالا دست دو ارسال شده باشه و طلوع سبز هماهنگ کرده که باز بشه و تست و ارسال بشه و از همون شعبه اصفهان پیگیری کنید ما کاری نمیتونیم بکنیم که با تهدید به شکایت گفتن پیگیری میکنن که بازم نکردن و تماس نگرفتن.  یعنی من بعد اینهمه سال فعالیت توی این حوزه فرق نو و دست دوم رو نمیفهمم؟؟؟ به من گفتن اواژنگ موجودی نداشته که کالا رو عوض کنه و باید از نماینده هاش تامین کنه ، ولی فکر کنم همه اینا شیره مالیدن روی سر مشتری هست. و واقعا خجالت اورده که چند روز پیش این شرکت میاد رویداد معرفی محصولات جدیدش رو برگزار میکنه و کلا جنس نداره برای تحویل به مشتری... واقعا باریکلا که از کالا نداشته رونمایی کردید واقعا خنده داره. الان پیاده من رفته بودم نماینده های مختلف مشکلم حل شده بود... و توهینی که میکنن به مشتری با ارسال کردن جنس دست دوم و ضربه خورده!!! هدف از ایجاد این تاپیک اطلاع رسانی هست و اگه کسی توی انجمن میتونه پیگیری و یا کمک به بنده بکنه در این موضوع ممنون میشم. من از هر جایی که امکانش باشه از اواژنگ شکایت میکنم اگه کار منو انجام نده تا هفته دیگه. برای یه کولر ساده منو ۲۰ روزه علاف کردن هی هم گردن این و اون میندازن مثل یمشت بچه!

ویرایش شده توسط Behrouz Molaei
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

سلام بهروز جان خیلی ناراحت شدم

میدونم واقعا سخته اونم 20 روز منتظر موندن و هنوزم کارت رو راه ننداختن

واقعا دیگه به گارانتی هم نباید دل خوش کرد

امیدوارم که زودتر مشکلت درست بشه داداش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام
این تاپیک رو یه نگاه بندازید . کمکتون میکنه .

این رو هم مطمئن باشید که اگر پیگیری قطعا به نتیجه میرسید .

فکر میکنم اگه بتونید با مدیریتشون ارتباط بگیرید مشکلتون سریعتر حل میشه ؛ هرچند که رفتار بخش پشتیبانی هم نشأت گرفته از دستور مدیریته !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم لپتاپی که از خریده بودم گارانتی سازگار(با آواژنگ یکیه) داشت

بعد از همون روز اول لپتاپ پرش صفحه داشت ینی هرازگاهی تصویر مانیتور یه لحظه خاموش روشن میشد

نزدیک بگم 4-5 بار رفتیم تا گارانتی و برگشتیم هربار لپتاپ رو چند روز اونجا میذاشتن ولی بعد زنگ میزدن میگفتن ما مشکلی نمیبینیم اینجا که میذاریم روی تست

ببر آواژنگ اونجا نشون بده شاید مشکل رو پیدا کردن

بردیم گفتن ما هم مشکلی نمیبینیم

حتی فیلم مشکل رو هم بهشون نشون دادیم گفتن فیلم مدرک نمیشه باید خودمون ببینیم انگار حالا میخوان پرونده قتل حل کنن

خلاصه بعدا فهمیدم مال یکی از usb هاس و وقتی دیوایس خارجی مثل موس به این پورت وصل میشه پرش صفحه بوجود میاد

دوباره رفتیم نشون دادیم گرفتن لپتاپ رو دوباره چند روز لپتاپ رو نگه داشتن(همه اینا توی اوج کرونا ببینید چه بدبختی کشیدیم) دوباره زنگ زدن زیر تست ما پرش نداره هی ما قسم و آیه که بخدا دیوایس بهش وصل میشه پرش داره قبول نمیکردن میگفتن برا ما نمیشه هی ما میگیم خب لامصب یه مادربورد عوض کن اگه رفع نشد بیا یقه منو بگیر خوبه که پولش هم از جیب ایسوس میره

بخدا نزدیک 10 بار وسط کرونا مسیر تا شرکت رو رفتیم و برگشتیم اخرش هم هیچی به هیچی

دیگه اونقد بهونه اوردن که بیخیال شدم که دیوایسی به اون پورت وصل نکنم ولی بعد از یه مدت که موس درخشان تسکو زد و یکی از usb هارو سوزوند بردیم گارانتی گفتیم این دیگه ایرادش واضحه باید دیگه عوض کنید اون یکی usb هم موقع وصل شدن دیوایس پرش صفحه میگیره

مادربورد رو با cpu و gpu روش عوض کردن قشنگ مشکل حل شد خب میمردید همون اول اینو عوض میکردید انقد وقت و انرژی ما و خودتون رو نمیگرفتید؟ بخدا خوبه پولش هم از جیب یکی دیگه داره میره!

ولی اونقد این لپتاپ و گارانتیش اذیت کرد که دیگه حتی دلم نمیخواد اسم ایسوس، گارانتی، آواژنگ، سازگار و تسکو رو بشنوم :/ 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی میگن داخل ایران گارانتی معنی نداره یعنی همین

دل مشتری به این خوش هست که جنسی که میخره گارانتی داره و اگر مشکلی هم پیش بیاد میشه یه کاری کرد ولی نه در اصل جنس بدون گارانتی را با حقه ای به نام گارانتی میک...ن توی پ..چه مردم و این فقط مختص آواژنگ نیست

من خودم شخصا با هر گارانتی طرف شدم یا جنس نداشتن تعویض کنن یا تشخیص نمیدن مشکل از چی هست و خیلی جالبتر این که خدا را شکر همفکری هم میکنن مثلا میگن شاید مشکل از فلان جا باشه بده بیرون اگر کسی میتونه تعمیر کنه چون ارزش داره

رفتم گارانتی سازگار رمی که 1 سال هم نشده بود که خریداری شده بود را نداشتن که تعویض کنن و با رم دست دوم و فرکانس پایین تر تحویل دادن گفتن برو تازه با میانجیگری مدیر بخش

آواژنگ دادم مادربرد را تعویض کنن مشکل چیپ بایوس داشت مدیرش من را تحدید میکرد که اگر این را بردی و برگردوندی من میدونم و شما فقط ادبیات را داشته باشین حالش را ببرید و اینها همه بعد از این هست که اجناسی که داخل بازار داخلی بفروش میرسه از نظر کیفیت با نمونه هایی که خارج از کشور بفروش میرسه زمین تا آسمون فرق دارن ولی ظاهرشون هیچ فرقی نداره

شما هم به نظر من باید بری دفتر نمایندگی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم چند سال پیش گرافیک 980ti بردم شعبه مرکزی آواژنگ ، میدان ونک ، یه گرافیک دسته دوم بهم دادن ، پرسیدم گفتن فقط اگر کمتر از 6 ماه از گارانتی گذشته باشه ، قطعه نو میدن اونم معلوم نیست واقعا نو باشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Behrouz Molaei گفته است:

سلام به همه دوستان عزیز
من ۸ دی ۱۴۰۰ از نماینده رسمی اواژنگ که طلوع سبز هست در اصفهان یه سری کالا خریداری کردم که یدونش کولر Aorus waterforce x360 بود و همون روزی که تحویل گرفتم کالا پمپش خراب بود و اطلاع دادم به فروشنده و فرداش بردم طلوع سبز که تعویض بشه. چون نداشتن فرستادن گارانتی که عوض بشه. امروز ۲۹ دی هست و هنوز مشکل منو حل نکرده اواژنگ. طلوع سبز پیشنهاد کرد کولر پشت ویترینشونو بهم بدن که کارم راه بیفته که کالا ضربه خورده بود و کفایت نکرد. طبق رسیدی که دارم کالا ۱۱ دی تحویل اواژنگ شده و ۲۷ دی کالا تعویض شده به طلوع سبز تحویل داده شده بود که من رفتم بگیرم و دیدم کالا ضربه خورده و دست دوم ارسال کرده اواژنگ!!!!  همه پلاستیک ها کنده شده پره های رادیاتور فرو رفتگی داره با کلی خط و خش و روی بلاک جای پردازنده که استفاده شده مشهود هست ... منم تحویل نگرفتم و گفتم جنس نو میخام. یعنی توی این مملکت ادم چیزی که براش پول داده هم نمیشه انتظار داشت... زنگ زدم اواژنگ شعبه اصفهان میگن که ما ندیدیم کالا نو بوده یا نه و تحویل دادیم و کلا هیچی بلد نبودن!!! فکر کنم انقدر ملت هیچی با این شرکت ها نگفتن واقعا مردم رو خر فرض کردن. تهران که زنگ میزنم میگن امکان نداره کالا دست دو ارسال شده باشه و طلوع سبز هماهنگ کرده که باز بشه و تست و ارسال بشه و از همون شعبه اصفهان پیگیری کنید ما کاری نمیتونیم بکنیم که با تهدید به شکایت گفتن پیگیری میکنن که بازم نکردن و تماس نگرفتن.  یعنی من بعد اینهمه سال فعالیت توی این حوزه فرق نو و دست دوم رو نمیفهمم؟؟؟ به من گفتن اواژنگ موجودی نداشته که کالا رو عوض کنه و باید از نماینده هاش تامین کنه ، ولی فکر کنم همه اینا شیره مالیدن روی سر مشتری هست. و واقعا خجالت اورده که چند روز پیش این شرکت میاد رویداد معرفی محصولات جدیدش رو برگزار میکنه و کلا جنس نداره برای تحویل به مشتری... واقعا باریکلا که از کالا نداشته رونمایی کردید واقعا خنده داره. الان پیاده من رفته بودم نماینده های مختلف مشکلم حل شده بود... و توهینی که میکنن به مشتری با ارسال کردن جنس دست دوم و ضربه خورده!!! هدف از ایجاد این تاپیک اطلاع رسانی هست و اگه کسی توی انجمن میتونه پیگیری و یا کمک به بنده بکنه در این موضوع ممنون میشم. من از هر جایی که امکانش باشه از اواژنگ شکایت میکنم اگه کار منو انجام نده تا هفته دیگه. برای یه کولر ساده منو ۲۰ روزه علاف کردن هی هم گردن این و اون میندازن مثل یمشت بچه!

سلام.

میتونید توی سایت صنعت معدن تحارت و همچنین اتحادیه رایانه ای تهران شکایت ثبت کنید. خیلی زود به نتیجه مورد نظر میرسید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شیطنت و از زیر کار در رفتن و پیچوندن تو همه گارانتیا هست عزیز. خوشبختانه من کارم تاحالا به گارانتی  آواژنگ نیفتاده. دوبار کارم به گارانتی گرین افتاده. یکبار خطای مشهودی که اشتباه خودم بود رو به رایگان اصلاح کردن. که مربوط به فن گرافیک بود. یکبار هم که از کار افتادن کارت صدای مادربرد بود بعد دوروز زنگ زدن ک بیا اینجا فلان چیز مشکل ظاهری داره جزو گارانتی نیس . 

این مسائل همیشه هست خصوصا تو ایران بیشتر  باید به شانس تکیه کنی ببینی چقدر اون مسئولش اون لحظه آدم حسابیه یا .... 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از همه دوستانی که نظر دادند ، ایشالا هفته دیگه اگر به نتیجه نرسیدم شکایت میکنم و نتیجه رو اعلام میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام دوستان من شکایت نکردم. یعنی حتی ارزش این کار رو نداشت این گارانتی بی در و پیکر. بعد از حدود ۲۹ روز اومدن حرف خودمو به خودم زدن که بگو کجا موجوده که ما تهیه کنیم کولر رو و بهت بدیم. منم دیگه چون جایی موجود نبود چاره ای نداشتم بجز اینکه پول رو بگیرم یا کالای جایگزین. که امروز که میشه بعد ۳۳ روز پول خودمو پس‌ گرفتم و خودمو راحت کردم با سر و کله زدم با این ادم های بی ارزش..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در ۲۱:۵۷، Royal گفته است:

وقتی میگن داخل ایران گارانتی معنی نداره یعنی همین

دل مشتری به این خوش هست که جنسی که میخره گارانتی داره و اگر مشکلی هم پیش بیاد میشه یه کاری کرد ولی نه در اصل جنس بدون گارانتی را با حقه ای به نام گارانتی میک...ن توی پ..چه مردم و این فقط مختص آواژنگ نیست

من خودم شخصا با هر گارانتی طرف شدم یا جنس نداشتن تعویض کنن یا تشخیص نمیدن مشکل از چی هست و خیلی جالبتر این که خدا را شکر همفکری هم میکنن مثلا میگن شاید مشکل از فلان جا باشه بده بیرون اگر کسی میتونه تعمیر کنه چون ارزش داره

رفتم گارانتی سازگار رمی که 1 سال هم نشده بود که خریداری شده بود را نداشتن که تعویض کنن و با رم دست دوم و فرکانس پایین تر تحویل دادن گفتن برو تازه با میانجیگری مدیر بخش

آواژنگ دادم مادربرد را تعویض کنن مشکل چیپ بایوس داشت مدیرش من را تحدید میکرد که اگر این را بردی و برگردوندی من میدونم و شما فقط ادبیات را داشته باشین حالش را ببرید و اینها همه بعد از این هست که اجناسی که داخل بازار داخلی بفروش میرسه از نظر کیفیت با نمونه هایی که خارج از کشور بفروش میرسه زمین تا آسمون فرق دارن ولی ظاهرشون هیچ فرقی نداره

شما هم به نظر من باید بری دفتر نمایندگی

ادم امکان خرید جنس بدون گارانتی ارزونتر داشته باشه به اعصاب و روان خودش لطف بزرگی کرده

لااقل زمان خرابی دیگه با خودت راحتی که گارانتی نداره میدی تعمیر یا نفر پیدا میکنی میفرستی دبی برای گارانتی اصلی

خراب هم نشه یه امتیاز بزرگ بازم داری ارزونتر گرفتی پول به بعضیا ندادی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...