رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • 3 ماه بعد...
  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

از نظر من بهترین گارانتی گرین و الماسه ...

یه خاطره واستون بگم :

هارد اکسترنال توی کیف بود و کیف هم توی جیب کاپشنم بود ... یه نگاه به ساعت کردم دیدم خیلی دیر شده ... واسه همین دویدم ... نزدیک مترو بودم که...چشتون روز بد نبینه ...هارد از توی جیبم افتاد روی زمین و 10 متری روی زمین قل خورد ... قلبم داشت از جا کنده میشد ... رفتم خونه زدم به کامپیوتر و دیدم ... بله ... از کار افتاده و یه صدای ضعیف بدسکتور سخت افزاری داره میاد ... خلاصه چند روز دپرس بودم و خودمو سرزنش میکردم ... تا اینکه یکی از بچه ها گفت یه سر ببرش گارانتی ... در اینجا بود که مخ گچی ام کمی خاکستری شد ...از اونجایی که من خوب دروغ میگم و نقش بازی میکنم ... تعریف از خود نباشه ها ... بردمش گارانتیش (گرین ) ...با حالت متعجب(طلبکارانه) و عصبانی رفتم توی شرکت و هارد رو انداختم جلوشون و گفتم این هارده چرا هی کانکت و دیسکانکت میشه ؟؟؟ اصلا نمیتونم کاری کنم ...گفتم با سیستمهای دیگه هم امتحان کردم ولی بازم داره بازی در میاره ... این چه وضعشه ؟؟؟ کلی اطلاعات توش دارم ... (محض اطلاع : کوچکترین سوتی باعث میشه دست از پا درازتر برگردی) و باید قید قطعه ت رو بزنی ... خلاصه یه نگاه ظاهری کرد و گفت باید قید اطلاعات رو بزنی ... منم با حالتی طلبکارانه گفتم نه خیر اطلاعاتم مهمه ... گفت راهی نداره ... کمی قیافه گرفتم و گفتم اوووف باشه چیکار کنم دیگه ...rolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gif گفتش تو هفته ی بعد تحویل میدیم ... منم رفتم و دیدم MY PASSPORT 1T نداره و به جاش MY PASSPORT ULTRA 1T که هم سرعتش بیشتره و هم ضخامتش کمتره رو به جاش بهم داد ... هیچوقت به این اندازه خوشحال نشده بودم ...rolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از نظر من بهترین گارانتی گرین و الماسه ...

یه خاطره واستون بگم :

هارد اکسترنال توی کیف بود و کیف هم توی جیب کاپشنم بود ... یه نگاه به ساعت کردم دیدم خیلی دیر شده ... واسه همین دویدم ... نزدیک مترو بودم که...چشتون روز بد نبینه ...هارد از توی جیبم افتاد روی زمین و 10 متری روی زمین قل خورد ... قلبم داشت از جا کنده میشد ... رفتم خونه زدم به کامپیوتر و دیدم ... بله ... از کار افتاده و یه صدای ضعیف بدسکتور سخت افزاری داره میاد ... خلاصه چند روز دپرس بودم و خودمو سرزنش میکردم ... تا اینکه یکی از بچه ها گفت یه سر ببرش گارانتی ... در اینجا بود که مخ گچی ام کمی خاکستری شد ...از اونجایی که من خوب دروغ میگم و نقش بازی میکنم ... تعریف از خود نباشه ها ... بردمش گارانتیش (گرین ) ...با حالت متعجب(طلبکارانه) و عصبانی رفتم توی شرکت و هارد رو انداختم جلوشون و گفتم این هارده چرا هی کانکت و دیسکانکت میشه ؟؟؟ اصلا نمیتونم کاری کنم ...گفتم با سیستمهای دیگه هم امتحان کردم ولی بازم داره بازی در میاره ... این چه وضعشه ؟؟؟ کلی اطلاعات توش دارم ... (محض اطلاع : کوچکترین سوتی باعث میشه دست از پا درازتر برگردی) و باید قید قطعه ت رو بزنی ... خلاصه یه نگاه ظاهری کرد و گفت باید قید اطلاعات رو بزنی ... منم با حالتی طلبکارانه گفتم نه خیر اطلاعاتم مهمه ... گفت راهی نداره ... کمی قیافه گرفتم و گفتم اوووف باشه چیکار کنم دیگه ...rolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gif گفتش تو هفته ی بعد تحویل میدیم ... منم رفتم و دیدم MY PASSPORT 1T نداره و به جاش MY PASSPORT ULTRA 1T که هم سرعتش بیشتره و هم ضخامتش کمتره رو به جاش بهم داد ... هیچوقت به این اندازه خوشحال نشده بودم ...rolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gifrolling%20on%20the%20floor.gif

پس با تشکر از گرین چون اگه سازگار یا غیره ... میبردی ندیده میگند ضربه خورده و از گارانتی ساقطه :laughing:

به شخصه که 15 ساله تو بازار کامپیوترم شرکتی با مسولیت پذیری گرین ندیدم

(مادیران هم همینطوره)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بی مسئولیتیه گارانتی سازگار

یه بوردی داشتم که خیلی دوسش میداشتم maximus Vi Gene که مشکل پیدا کرد و دادمش به گارانتی سازگار در همون 2 روز اول گفتن شامل گارانتی میشه و باید صبر کنید تا موجود شه...

هفته اول گذشت گفتن ثبت سفارش زدیم... هفته دوم گذشت...هفته سوم گذشت هفته چهارم گذشت(جالبه هر بار که زنگ میزدم میگفتن ثبت سفارش نشده اما الان براتون ثبت سفارش میکنم) و بعد از 35 روز گفتن بیاید یک عدد بورد Maximus vi hero تحویل بگیرید و 80 تومن هم سر بدید (اختلاف قیمتشون اون موقع 3 اودلار بود!)

 

رفتم سازگار و مبلغ رو پرداخت کردم و دیدم یه مادربورد توی کیسه زباله دارن بهم تحویل میدن! غیر از اینکه جعبه نداشت هیچ وسیله ای هم نداشت حتی پنل هم نداشت! بهشون گفتم من اینو نمیخوام هرچی میخواید بدین یه چیز جعبه دار بهم بدین که حداقل پنل داشته باشه!

که گفتن :

هرچی داریم بدون جعبست بعدشم هم با کمال پر رویی گفتن اوکی اینو بهتون نمیدیم! میتونید همونطور که تا الان 35 روز منتظر موندین بازم منتظر بمونین تا بوردتون موجود شه (یعنی رسما" داشت مسخره بازی در می آورد این انسان بی شخصیت! تعجب میکنم این آدمها رو در قسمتی به کار میگیرن که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هست! مگر اینکه واقعا استراتژی این شرکت اینه که سعی کنن مسخره کنن ارباب رجوع رو تا خستگی کار از تنشون در بره) و اضافه کردن که : شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه!

که من هم گفتم مگه شما بورد مشابه بود منو دادین؟ 80 تومن هم سر گرفتین ! که باز هم پر رو بازیشون گل کرد  و گفت فعلا که همینه که هست! دفتر ایسوس ایران این قطعات رو به ما و ویستا میده و اونها هستن که مسئول هستن! میتونم بهتون 10 تومن تخفیف بدم! که منم گفتم اگه قراره پولم حروم بشه واسه آدمایی مثل شما ترجیح میدم تخفیف هم نگیرم تا برام درسی بشه تا طرف این گارانتی سازگار نیام دیگه!

 

البته این مسئله رو به یکی از دوستان که در قسمت ساپورت asus تایوان کار میکنند گفتم و کاملا این نوع گارانتی رو تکذیب کردن و اظهار تاسف هم کردن از رفتار دفتر ایسوس ایران  و وضعیت شرکت های گارانتی asus در ایران مخصوصا" از این جمله :شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه! 

 

یعنی در واقع بورد 750 تومنی رو تحویل دادم 80 تومن هم سر دادم و یه بوردی بهم دادن که به زحمت 650 تومن فروش رفت به علت نداشتن جعبه و وسائل حتی پنل!(که تاپیک فروشش رو هم دوستان دیدند)

 

جالبیه دیگه اینه که وقتی توی اون دفتر گارانتی سازگار هستید تلفن ها خیلی کم زنگ میخورن(یعنی در واقع جوابگویی تلفن ندارند آنچنان...4 نفر هستن و معمولا فقط 2 تاشون همزمان دارن جواب میدن به تلفن ها)! در حالی که اونجا بودم تماس گرفتم با شمارشون و تلفن گویا گفت که شما نفر 30 ام هستید! و همزمان با یه خط دیگم زنگ زدم و گفت شما نفر 15 ام هستید! مگه امکان داره این؟ با خطی که دیرتر زنگ زدم توی نوبت افتادم جلوتر؟ و همین نشون میده اون سیستم نوبت دهی کاملا غیر واقعیه.. هربار که بخواید با سازگار تماس بگیرید 7-8 دقیقه اگه شانش داشته باشید توی صف هستید!

در واقع تمام تلاششون رو به کار میبندن برای تاخیر انداختن در انجام کار ارباب رجوع! چیزی که شخصا در مورد گارانتی ماتریکس و آواژنگ تا به حال برام پیش نیومده! با اینکه خیلی خیلی بیشتر به آواژنگ و ماتریکس مراجعه کردم تا الان هیچ مشکلی نداشتم

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سازگار خیلی اذیت میکنه واسه گارانتی 

من دقیقا 17 برج قبل یه DVD RW که به هیچ عنوان کار نمیکرد رو فرستادم گارانتی هنوز هیچ جوابی ندادن اون مادربورد که دیگه جای خود داره 

یه دی وی دی 50 تومنی رو الان 26 روزه که منتظرم و هنوز نیومده 

فقط اسمه گارانتی داره اونم 2 سال 

:mad: ~x(  ~x(  ~x(  ~x(  ~x(   :mad:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی در ایران یعنی تکه کاغذی اضافه که فقط قیمت جنس را بالا میبرد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی در ایران یعنی تکه کاغذی اضافه که فقط قیمت جنس را بالا میبرد 

منم باهات شدیدا موافقم به جز گارانتی گرین

یه بار دیگه هم رفتم مین H87-PRO خریدم ... بردمش CPU رو به آرامی و درستی هر چه تمام تر روش قرار دادم ... دیدم مین کار نمیکنه ... همه جاشو بررسی کردم دیدم مینه هیچ اشکالی نداره (توجه کنین:CPU SOCKET رو با ذره بین دیدم و هیچ اثر کج شدگی نداشت ) بردم گارانتیش(الماس) و بعد از یه هفته گفتش که بیاین تحویل بگیرین و 15 تومن هم هزینه ش شده ...رفتم و تحویل گرفتم و 15 تومنو دادم و برگه ش رو دیدم نوشته :

CPU SOCKET DAMAGE :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :wacko: :wacko: :wacko:  :huh:  :huh:  :huh:  :huh:

,ولی بازم خدا خیرشون بده که نگفتن شامل گارانتی نمیشه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نتیجه کلی :

چرا وقتی میتونیم یه قطعه رو ارزون از خارج بخریم ولو اینکه گارانتی هم نداشته باشه ، بیایم هم قیمت بالاتر بخریم ... هم موقع گارانتی دور خودمون بچرخیم و آخرش هم چیزی به جز یه قطعه از کار افتاده و کلی پول تاکسی و وقت صرف شده چیزی روی دستمون نمونه ؟؟؟

تازه جنسی که از اروپا یا آمریکا و کانادا میاد حداقل مطمئنی که اصله و سفارشیه ...

نه اینکه بعضیا میرن SHENZEN چین و همه چیز رو میریزن تو گونی و میارن اینجا و یه جعبه درست میکنن و میدن خورد ملت بدبخت ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نتیجه کلی :

چرا وقتی میتونیم یه قطعه رو ارزون از خارج بخریم ولو اینکه گارانتی هم نداشته باشه ، بیایم هم قیمت بالاتر بخریم ... هم موقع گارانتی دور خودمون بچرخیم و آخرش هم چیزی به جز یه قطعه از کار افتاده و کلی پول تاکسی و وقت صرف شده چیزی روی دستمون نمونه ؟؟؟

تازه جنسی که از اروپا یا آمریکا و کانادا میاد حداقل مطمئنی که اصله و سفارشیه ...

نه اینکه بعضیا میرن SHENZEN چین و همه چیز رو میریزن تو گونی و میارن اینجا و یه جعبه درست میکنن و میدن خورد ملت بدبخت ...

 

از خارج وارد کنیم قیمتش از لیون بیشتر میشه ما اینارو تست کردیم

 

البته در مورد قطعات گرون قیمت اختلاف 100 هزارتومانی دیده میشه 

 

اما خوب گارانتی خوب هم داریم ماتریکس آواژنگ اینا عالی هستن  

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم یه مشکل بزرگ با گارانتی مزخرف انفورماتیک گستر داشتم

یه پاور 700 وات گیمینگ مونکس داشتم که روشن نمیشد

بردم گارانتی برام همون لحظه تعمیر کرد ولی وقتی روشن کرد پاور داشت سوت بلبلی میزد  :D  :D

وقتی گفتم چرا گفتن پاور درجه دو همینه دیگه صدا داره

بهشون گفتم این کاملا مشخصه که نشتی خازن داره و سلفاش شل شده و قبل از خرابی هم این مشکلو نداشت لطف کنید اینو درست کنید

تعمیرکارشون گفت: این مشکل جزو گارانتی نیست و شرکت مسئولیتی برای تعمیرش نداره  :eek:  :eek:

هیچی ما این  پاورو که 150 خریده بودیم آوردیم به قیمت 100 فروختیم به یکی از عزیزان و بهش گفتیم اینطوریه و اون هم قبول کرد

وقتی پاور رسید اصفهان طرف دبه درآورد و پاورو برگشت زد و پول برگشتو برای تیپاکس پس کرایه کرد (این تا الان 10 تومن ضرر)

دوباره پاورو بردم گارانتی و ایندفعه تعویضش کردن و وقتی خواستم تست کنن گفتن پاور آکبنده و گفتن برو حالا که آکشو گرفتی پررو نشو  *dry#  *dry#

باز ما اومدیم رو حساب حرفشون جنسو فرستادیم شهرستان و گویا پاور هیچ کدوم از شاخه های 5 ولتش برق نداشته و برگشت خورد و  پول رفتو برگشت تیپاکس رو مجبور شدم برگردونم (25 تومن ضرر + 10 تومن قبلی) 

باز بردم گارانتی و ایندفعه به من گفتن که این پاورو نداریم یا یه 600 وات کارکرده ببرید یا یه 60 وات آکبند ببرید و 20 تومن سر بدید  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :wacko:  :wacko:  :wacko:  :wacko:

میگم پاورم 700 واته باید بهم 700 وات بدید اونوقت شما میخوای 600 وات بدی و 20 تومن سر بگیری؟؟

گفتن همینه که هست پاور کارکرده هست و باید پول کارکردش ازش کم شه  :eek:  :eek:  :wacko:  :wacko:

هیچی دیگه منم گفتم الان تماس میگیرم پلیس 110 بیاد تکلیفمونو مشخص کنه  :D  :D  :laughing:  :laughing:  :cool:  :cool:

بعدش گفتن نه و کلی کله رفتیم آخرش 160 تومن درآوردن دادن دست ما  :crying:  :crying:

 

خلاصه اینکه از انفورماتیک گستر هیچ وقت هیچی نخرید هیچ وقت

ویرایش شده توسط GTX 295
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب در کل دو شرکت گارانتی رم به طور عمده هست ... که منم مشکل مشابه شما رو در مورد رم از انفورماتیک گستر دارم ...

ولی ما کاری برای تنبیه اونا جز اطلاع رسانی به بقیه نداریم ...

در واقع گارانتی در ایران یه جور مافیا ی خطرناک داره میشه که هیچ نظارتی هم روش نیست ...

ولی واقعا من خیلی ناراحتم ...

:crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان بازم دیروز بابت اون یه دونه رمی که چند بار پیک موتوری خورده بود فرستادیم و گفتن که حاضر نیست و بازم یه هزینه برامون خورد

موفق باشید

آقای حسینی اگه من جای شما بودم به خدا 12 هزار میزاشتم روش با رم به خودشوم میدادم با این کارشون

ویرایش شده توسط BELOTI_69
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پس در نتیجه گارانتی در ایران زیاد معنایی نداره جز خرج اضافی!

یه موقع میخواستم قطعه بگیرم همه میگفتن آواژنگ نگیر سازگار گرفتیم و الماس و گرین

حالا پس یکی دیگه رفت به کنار دو تا موند منتظر اخبار اونها هم هستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوایل بهار 93 یک دستگاه مانیتور ASUS خریدم با گارانتی ویستا ( الماس خاورمیانه قدیم )
3 ماه کار کرده بود که متوجه شدم یک خط عمودی رنگی ( اما کم رنگ )روی صفحه همیشه روشن میمونه
مراجعه کردم به گارانتی ویستا ( خیابان بهشتی ) بعد از پذیرش و چند هفته ی کاری که گذشت گفتن تعمیرش میکنیم !
خب سوال اینجاست !؟!
چطور امکان داره که پیکسل های سوخته یا نیم سوز شده که بصورت ردیفی ( که میتونه بیش از هزاران پیکسل در حالت یک خط عمودی از بالا به پایین ال سی دی دی کشیده شده ) و در یک ستون قرار گرفتن تعمیر بشه ؟!!
اصلا مگر میشود پیکسل سوخته را جداسازی کرد و آن را با پیکسل نو تعویض و تعمیر کرد !!!! ( شاید هم از عجایب 8 گانه باشه ما اطلاعی نداریم ؟! شایدم بنده را چیز خاصی فرض کردین ! )

بهرحال بنده از این گارانتی رضایت ندارم به دلایل زیر :

1. سطح کیفی پذیرش و پیگیری تعمیرات و از همه مهم تر پاسخ گویی اپراتورها خیلی بد هستش ( حتی بهنگام تماس و پیگیری این پاسخ ها رو دریافت میکردم : 
مسئول فنی اشغال هست شماره تلفنش اطلاعی نداریم از وضعیت قطعه تون 
قطعه تون در حال تعمیر هست " اینو که خودمم میدونستم "
قطعه تون در حال تعمیر هست نهایتا یکی دو هفته دیگه حاضر میشه ! " در حالی که پیکسل خراب قابل تعمیر نمی باشد عزیز جان !!! " )

2. حضورا بعد از 15 روز مراجعه کردم و در ارتباط با وضعیت دستگاه توضیح خواستم و جوابشان این بود : 

دستگاه شما احتمالا تعویض میشه !!! ( خوب اینو که خودمم از اول میدونستم استاد ! ) مهم اینه که کی تعویض میشه ! دو هفته گذشته تازه میگی باید تعویض بشه ! بله ! شما یه هفته دیگه صبر کن قطعه میادش ! ( ببخشید مگر آب که بیاد !!! ) 

بهرحال ما صبر کردیم ولی هنوز از قطعه و تعویض و یا تعمیرش خبری نیست !!!

2. تحویل دستگاه :
در مورد تحویل هم اطلاعی در دسترس نیست ! ( البته اگر تحویلی در کار باشه و باز هم جمله ی تکراری و مضحک تعمیر پیکسل !!! و عجایب 8 گانه !!! )
عزیزم پیکسل قابل تعمیر نیست پس اون چیزی که فکر میکنی من هستم ، خودتی برادر ، خودتی خواهر !!!

تعویض هم که به گفته ی خودشون انجام میشه ! هنوز خبری نیست بعد از نزدیک به 3 هفته 


نتیجه گیری خودم :
از خدمات و سرویس این شرکت نا امید شدم و بدلیل نوع کارم تصمیم گرفتم یک مانیتور دیگه خریداری کنم !
این گارانتی رو به هیچ کسی حتی به دشمنم هم پیشنهاد نمیکنم ! نمیدونم شایدم برای دیگران تجربه ی خوبی بوده باشه بهرحال با توجه به اینکه با گارانتی های مختلفی کار کردم و برخورد داشتم این گارانتی به نسبت بقیه خیلی ضعیف و آماتور بنظر میرسه ( به ظاهر حرفه ای ، ولی آماتور و ضعیف در ارائه خدمات درست و مناسب ) بنابراین پیشنهاد نمیکنم به کسی .
اینم جالبه بشنوید :

از یه کاسب تو بازار رضا پرسیدم گارانتی ویستا چطوره گفت خوبه ! گفتم بنظر من بده ! گفت چرا ؟ گفتم چون شرکتی که براحتی سر اداره مالیات رو کلاه میذاره ( دولت ) و با یک تعویض اسم از الماس به ویستا میخاد مالیات رو دور بزنه بنظر شما نمیتونه مردم عام رو دور بزنه ؟! ( براحتی مثل باقلوا ! )


امیدوارم از تجربه ای که با شما کاربران عزیز در میان گذاشتم استفاده برده باشید
موفق باشید

ویرایش شده توسط develop
لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی در ایران سازگار و آواژنگ

 

 

سازگار قطعه دادم کارمندش کمی اذیت می کرد حرفم شد رفتم بازرسی سازگار از شکایت کردم مجبور شد کارمند رسما عذرخواهی کنه

 

 

آواژنگ هم همین خیلی با حوصله سریع اوکی می کنن مین رو دادم سه روز بعد گفتم تعمیر نمی شه کرد برید بورد جدید بگرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام. خدمت دوستان گل لیونی @};-

 

دوستان. من و دوستم 4 سال پیش گیم نت داشتیم بعده سه ماه دو عدد مانیتور ال ای دی سامسونگ 19" گرفتیم.خلاصه هر دو در یک مکان و زمان استفاده میشدند.

موقعی کی بازی میکردم تصویر بهم خرد و مانیتور مثله فلاش گوشی شروع کرد به چشمک زدن کرد(تصویر سفید) :eek:  :eek: 

 

خلاصه بردیم گارانتی. یک هفته گذشت جواب نمیدادن =)). هفته ی دوم گفتن: سفارش دادیم بردشو از شرکت بیارن :clapping:. هفته ی سوم زنگ زدیم گفتن:از شرکت سه تا برد فرستادن دو تاش رو استفاده کردیم اما این یکی مشگل داره خرابه :-?  (اولش گفتم حتما شانس ماس دیگه). هفته ی چهارم: آمادس دیگه انشالاه؟ گارانتی:بله.امروز تشریف بیارید. :clapping: :clapping:
خلاصه رفتیم بگیریم گارانتی:مانیتور حاضر نشده .د یعنی چی حاضر نیست.آقای ایکس پشته گوشی گفتی آمادس که(مغازام به حرف ایشون بستمیم.رفتیم دنباله مانیتور). تعمییر کارمون هنوز آمادش نکرده فردا تشریف بیارید :clapping: :clapping:

 

خلاصه فردا رفتیم(بازم مغازه پر :دی). بعدش گرفتیم.آوردیم زدیم تو برق دیگه روشنم نممممییییییشد =)) عجب تعمییر کاری کفم برید لامصب فیلم هندی رم رد کرده بود.

 

دوباره دادیم گارانتی. دیگه کارمون شده بود زنگ زدن و رفتن دنباش.

 

بعد از چهار ماه مانیتور رو گرفتیم. دیگه راضی شده بدیم خرابش دستمون برسه. تازه برگشتبم خونه ی اول اینبار بعد از پنج دقیقه کار کردن باز لایت مانیتور همون شکلی شد البته تصویر میداد. ~x(  دیگه چشوتمون روز بد نبینه

دوسته منم دیگه صبرش سرامده بود فردا خودش رفت سراغ گارانتی. ساعت یک ظهر امد گفت رفتم توپییدم بهشون. گفتم این تا فردا آماده نشه زنگ میزنم به شرکت اعتلا

میدم بعدش اینجا رم رو سرتون خراب میکنم.
هیچی دیگه فردا زنگ زدن گفتن دیگه آمادس. رفتم گرفتمو امدم.       این بود داستانه ما با گارانتی و آقای ایکس و اون تعمییر کار حرفه ای   

 

  ولی من مندم دیگه اون یکی مانیتوره هنوز سالمه :دی

  و نتیجه ی که گرفتم: اگه هزینه ی که بابت تماس و کرایه ماشین پرداخت کردم رو جم کرده بودم یه مانیتور گرفته بودم.  

 

                                 دیگه گارانتی ای به پستم نخورده خدا رو شکر.امید وارم دوستان به این مشگل بر نخورن. :x
 

ویرایش شده توسط RoTeL1TY
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام. خدمت دوستان گل لیونی @};-

 

دوستان. من و دوستم 4 سال پیش گیم نت داشتیم بعده سه ماه دو عدد مانیتور ال ای دی سامسونگ 19" گرفتیم.خلاصه هر دو در یک مکان و زمان استفاده میشدند.

موقعی کی بازی میکردم تصویر بهم خرد و مانیتور مثله فلاش گوشی شروع کرد به چشمک زدن کرد(تصویر سفید) :eek:  :eek: 

 

خلاصه بردیم گارانتی. یک هفته گذشت جواب نمیدادن =)). هفته ی دوم گفتن: سفارش دادیم بردشو از شرکت بیارن :clapping:. هفته ی سوم زنگ زدیم گفتن:از شرکت سه تا برد فرستادن دو تاش رو استفاده کردیم اما این یکی مشگل داره خرابه :-?  (اولش گفتم حتما شانس ماس دیگه). هفته ی چهارم: آمادس دیگه انشالاه؟ گارانتی:بله.امروز تشریف بیارید. :clapping: :clapping:

خلاصه رفتیم بگیریم گارانتی:مانیتور حاضر نشده .د یعنی چی حاضر نیست.آقای ایکس پشته گوشی گفتی آمادس که(مغازام به حرف ایشون بستمیم.رفتیم دنباله مانیتور). تعمییر کارمون هنوز آمادش نکرده فردا تشریف بیارید :clapping: :clapping:

 

خلاصه فردا رفتیم(بازم مغازه پر :دی). بعدش گرفتیم.آوردیم زدیم تو برق دیگه روشنم نممممییییییشد =)) عجب تعمییر کاری کفم برید لامصب فیلم هندی رم رد کرده بود.

 

دوباره دادیم گارانتی. دیگه کارمون شده بود زنگ زدن و رفتن دنباش.

 

بعد از چهار ماه مانیتور رو گرفتیم. دیگه راضی شده بدیم خرابش دستمون برسه. تازه برگشتبم خونه ی اول اینبار بعد از پنج دقیقه کار کردن باز لایت مانیتور همون شکلی شد البته تصویر میداد. ~x(  دیگه چشوتمون روز بد نبینه

دوسته منم دیگه صبرش سرامده بود فردا خودش رفت سراغ گارانتی. ساعت یک ظهر امد گفت رفتم توپییدم بهشون. گفتم این تا فردا آماده نشه زنگ میزنم به شرکت اعتلا

میدم بعدش اینجا رم رو سرتون خراب میکنم.

هیچی دیگه فردا زنگ زدن گفتن دیگه آمادس. رفتم گرفتمو امدم.       این بود داستانه ما با گارانتی و آقای ایکس و اون تعمییر کار حرفه ای   

 

  ولی من مندم دیگه اون یکی مانیتوره هنوز سالمه :دی

  و نتیجه ی که گرفتم: اگه هزینه ی که بابت تماس و کرایه ماشین پرداخت کردم رو جم کرده بودم یه مانیتور گرفته بودم.  

 

                                 دیگه گارانتی ای به پستم نخورده خدا رو شکر.امید وارم دوستان به این مشگل بر نخورن. :x

 

جالب بود :D .خب اسم شرکت گارانتی کننده مانیتورتون رو هم میگفتید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام. خدمت دوستان گل لیونی @};-

 

دوستان. من و دوستم 4 سال پیش گیم نت داشتیم بعده سه ماه دو عدد مانیتور ال ای دی سامسونگ 19" گرفتیم.خلاصه هر دو در یک مکان و زمان استفاده میشدند.

موقعی کی بازی میکردم تصویر بهم خرد و مانیتور مثله فلاش گوشی شروع کرد به چشمک زدن کرد(تصویر سفید) :eek:  :eek: 

 

خلاصه بردیم گارانتی. یک هفته گذشت جواب نمیدادن =)). هفته ی دوم گفتن: سفارش دادیم بردشو از شرکت بیارن :clapping:. هفته ی سوم زنگ زدیم گفتن:از شرکت سه تا برد فرستادن دو تاش رو استفاده کردیم اما این یکی مشگل داره خرابه :-?  (اولش گفتم حتما شانس ماس دیگه). هفته ی چهارم: آمادس دیگه انشالاه؟ گارانتی:بله.امروز تشریف بیارید. :clapping: :clapping:

خلاصه رفتیم بگیریم گارانتی:مانیتور حاضر نشده .د یعنی چی حاضر نیست.آقای ایکس پشته گوشی گفتی آمادس که(مغازام به حرف ایشون بستمیم.رفتیم دنباله مانیتور). تعمییر کارمون هنوز آمادش نکرده فردا تشریف بیارید :clapping: :clapping:

 

خلاصه فردا رفتیم(بازم مغازه پر :دی). بعدش گرفتیم.آوردیم زدیم تو برق دیگه روشنم نممممییییییشد =)) عجب تعمییر کاری کفم برید لامصب فیلم هندی رم رد کرده بود.

 

دوباره دادیم گارانتی. دیگه کارمون شده بود زنگ زدن و رفتن دنباش.

 

بعد از چهار ماه مانیتور رو گرفتیم. دیگه راضی شده بدیم خرابش دستمون برسه. تازه برگشتبم خونه ی اول اینبار بعد از پنج دقیقه کار کردن باز لایت مانیتور همون شکلی شد البته تصویر میداد. ~x(  دیگه چشوتمون روز بد نبینه

دوسته منم دیگه صبرش سرامده بود فردا خودش رفت سراغ گارانتی. ساعت یک ظهر امد گفت رفتم توپییدم بهشون. گفتم این تا فردا آماده نشه زنگ میزنم به شرکت اعتلا

میدم بعدش اینجا رم رو سرتون خراب میکنم.

هیچی دیگه فردا زنگ زدن گفتن دیگه آمادس. رفتم گرفتمو امدم.       این بود داستانه ما با گارانتی و آقای ایکس و اون تعمییر کار حرفه ای   

 

  ولی من مندم دیگه اون یکی مانیتوره هنوز سالمه :دی

  و نتیجه ی که گرفتم: اگه هزینه ی که بابت تماس و کرایه ماشین پرداخت کردم رو جم کرده بودم یه مانیتور گرفته بودم.  

 

                                 دیگه گارانتی ای به پستم نخورده خدا رو شکر.امید وارم دوستان به این مشگل بر نخورن. :x

 

درود

دوست گلم از مطالبتون متوجه شدم که مانیتوری که خریدید گارانتی شرکتی بوده چون سام سرویس میاد در محل و سریعا همونجا کارتون رو انجام میده .

داستان شرکتی اینه که کالا اورجیناله و همیشه ارزونتر توی بازار فروخته میشه ولی گارانتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوایل بهار 93 یک دستگاه مانیتور ASUS خریدم با گارانتی ویستا ( الماس خاورمیانه قدیم )

3 ماه کار کرده بود که متوجه شدم یک خط عمودی رنگی ( اما کم رنگ )روی صفحه همیشه روشن میمونه

مراجعه کردم به گارانتی ویستا ( خیابان بهشتی ) بعد از پذیرش و چند هفته ی کاری که گذشت گفتن تعمیرش میکنیم !

خب سوال اینجاست !؟!

چطور امکان داره که پیکسل های سوخته یا نیم سوز شده که بصورت ردیفی ( که میتونه بیش از هزاران پیکسل در حالت یک خط عمودی از بالا به پایین ال سی دی دی کشیده شده ) و در یک ستون قرار گرفتن تعمیر بشه ؟!!

اصلا مگر میشود پیکسل سوخته را جداسازی کرد و آن را با پیکسل نو تعویض و تعمیر کرد !!!! ( شاید هم از عجایب 8 گانه باشه ما اطلاعی نداریم ؟! شایدم بنده را چیز خاصی فرض کردین ! )

بهرحال بنده از این گارانتی رضایت ندارم به دلایل زیر :

1. سطح کیفی پذیرش و پیگیری تعمیرات و از همه مهم تر پاسخ گویی اپراتورها خیلی بد هستش ( حتی بهنگام تماس و پیگیری این پاسخ ها رو دریافت میکردم : 

مسئول فنی اشغال هست شماره تلفنش اطلاعی نداریم از وضعیت قطعه تون 

قطعه تون در حال تعمیر هست " اینو که خودمم میدونستم "

قطعه تون در حال تعمیر هست نهایتا یکی دو هفته دیگه حاضر میشه ! " در حالی که پیکسل خراب قابل تعمیر نمی باشد عزیز جان !!! " )

2. حضورا بعد از 15 روز مراجعه کردم و در ارتباط با وضعیت دستگاه توضیح خواستم و جوابشان این بود : 

دستگاه شما احتمالا تعویض میشه !!! ( خوب اینو که خودمم از اول میدونستم استاد ! ) مهم اینه که کی تعویض میشه ! دو هفته گذشته تازه میگی باید تعویض بشه ! بله ! شما یه هفته دیگه صبر کن قطعه میادش ! ( ببخشید مگر آب که بیاد !!! ) 

بهرحال ما صبر کردیم ولی هنوز از قطعه و تعویض و یا تعمیرش خبری نیست !!!

2. تحویل دستگاه :

در مورد تحویل هم اطلاعی در دسترس نیست ! ( البته اگر تحویلی در کار باشه و باز هم جمله ی تکراری و مضحک تعمیر پیکسل !!! و عجایب 8 گانه !!! )

عزیزم پیکسل قابل تعمیر نیست پس اون چیزی که فکر میکنی من هستم ، خودتی برادر ، خودتی خواهر !!!

تعویض هم که به گفته ی خودشون انجام میشه ! هنوز خبری نیست بعد از نزدیک به 3 هفته 

نتیجه گیری خودم :

از خدمات و سرویس این شرکت نا امید شدم و بدلیل نوع کارم تصمیم گرفتم یک مانیتور دیگه خریداری کنم !

این گارانتی رو به هیچ کسی حتی به دشمنم هم پیشنهاد نمیکنم ! نمیدونم شایدم برای دیگران تجربه ی خوبی بوده باشه بهرحال با توجه به اینکه با گارانتی های مختلفی کار کردم و برخورد داشتم این گارانتی به نسبت بقیه خیلی ضعیف و آماتور بنظر میرسه ( به ظاهر حرفه ای ، ولی آماتور و ضعیف در ارائه خدمات درست و مناسب ) بنابراین پیشنهاد نمیکنم به کسی .

اینم جالبه بشنوید :

از یه کاسب تو بازار رضا پرسیدم گارانتی ویستا چطوره گفت خوبه ! گفتم بنظر من بده ! گفت چرا ؟ گفتم چون شرکتی که براحتی سر اداره مالیات رو کلاه میذاره ( دولت ) و با یک تعویض اسم از الماس به ویستا میخاد مالیات رو دور بزنه بنظر شما نمیتونه مردم عام رو دور بزنه ؟! ( براحتی مثل باقلوا ! )

امیدوارم از تجربه ای که با شما کاربران عزیز در میان گذاشتم استفاده برده باشید

موفق باشید

 

سلام

 

خط که ميفته پيکسل نسوخته .........

 

پيکسل که ميسوزه فقط يک نقطه سياه ميشه ، اما وقتي خط ميفته يا ممکن هست اشکال از فلت ارتباطي بين مادربرد و پنل باشه يا در بعضي مدل ها آي سي هاي نصب سطحي خيلي ريزي باشه که روي فلت هاي پنل متصل هستند ، که در اين شرايط گفته ميشه که پنل خراب هست اما گاهي اوقات ميشه تعميرشون کرد ..........

 

به خاطر همين به شما گفتند که تعميرش مي کنيم / يا حق

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

...

ویرایش شده توسط MAHDI_VAMPIRE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مانیتور من ایسوس هست مثل ساعت کار میکنه تا حالا هم ندیدم و نشنیدم مانیتورای ایسوس خرابی داده باشه!

ویرایش شده توسط BlackSound
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب شانسیه ... من که نگفتم همشون ... ولی اکثرا مشکل دارن وگرنه مردم مریض نیستن که هر روز بیان گارانتی و مانیتور و تبلت و گوشی بگیرن دستشون که ... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :-? :-? :-? :-? :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب شانسیه ... من که نگفتم همشون ... ولی اکثرا مشکل دارن وگرنه مردم مریض نیستن که هر روز بیان گارانتی و مانیتور و تبلت و گوشی بگیرن دستشون که ... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :-? :-? :-? :-? :-?

عجب :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب شانسیه ... من که نگفتم همشون ... ولی اکثرا مشکل دارن وگرنه مردم مریض نیستن که هر روز بیان گارانتی و مانیتور و تبلت و گوشی بگیرن دستشون که ... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :-? :-? :-? :-? :-?

 

کاملا با شما موافقم ایسوس  رو از قدیم بعنوان خر کار میشناختن ! ولی متاسفانه مدتیه که قطعات با کیفیتی تولید نمیکنه ( البته منظور من تمامی مدل ها و محصولات نیست ، بلکه منظورم در نوعی از تولیدات هست که ایسوس بتازگی در اون ورود کرده و مثلا کمتر از یک دهه ورود کرده مثل همین مانیتور !!! )

 

مانیتور من ایسوس هست مثل ساعت کار میکنه تا حالا هم ندیدم و نشنیدم مانیتورای ایسوس خرابی داده باشه!

 

دوست عزیز این نشون میده شانس شما از نوع اسب و شتر است  @};-  :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

 

دوست عزیز این نشون میده شانس شما از نوع اسب و شتر است  @};-  :laughing:

منم باهات صد در صد موافقم ...

 

کاملا با شما موافقم ایسوس  رو از قدیم بعنوان خر کار میشناختن ! ولی متاسفانه مدتیه که قطعات با کیفیتی تولید نمیکنه ( البته منظور من تمامی مدل ها و محصولات نیست ، بلکه منظورم در نوعی از تولیدات هست که ایسوس بتازگی در اون ورود کرده و مثلا کمتر از یک دهه ورود کرده مثل همین مانیتور !!! )

 

در این مورد هم کاملا باهات موافقم ...

البته خب همونطور که میدونید خاورمیانه و در اصل ایران محلیه برای عیب یابی و برطرف کردن باگ سیستم ها و بخصوص ویندوز ...

در واقع انگار که ماها موش آزمایشگاهی هستیم ...بعد که ایراد ها رو پیدا کردن ... عیب ها رو برطرف میکنن و به کشور هایی مثل آمریکا و اروپا عرضه میکنن :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...