رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

مگه سی پی یو گارانتی داره تو ایران؟منظورم گارنتی درست حسابی!؟

با سلام

خوب CPU های AMD که همشون گارانتی دارن و اینتل هم یه سری گارانتی دارن ولی درست حسابی بودنش رو نمیدونم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نوت بوکها هم گارانتی دارن ولی به قول یک فروشنده تا وقتی که سالما!!

با سلام

اکثر نوت بوکها گارانتی بین الملل دارن . حالا اگر گارانتیه ایران خواستید یه مقدار گرونتر میشه . از بابت گارانتی که کشور ما خیلی وضعیتش تاسف بازه . ولی اگر کالاتون ضربه نخورده باشه و یک مدرک در مورد گارانتی مثل یک فاکتور که توش نوشته باشه دارای گارانتی و یا کارت گارانتی داشته باشید . میشه اون شرکت گارانتی کننده رو به سولابه کشید . و ازش خدمات گرفت .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام شرکت mscچه محصولاتی را گارانتی میکندوسایت اون چیه وگارنتی چطوریهاست؟؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام شرکت mscچه محصولاتی را گارانتی میکندوسایت اون چیه وگارنتی چطوریهاست؟؟؟؟؟؟

با سلام

معمولا یه سری هاردهایی قبلا اورده بود که اونها رو گارانتی میکرد و در مورد سایر محصولاتش اطلاعاتی ندارم . سایت هم ازشون ندارم و در مورد کیفیت کارشون هم قبلا هم گفته بودم که درمورد اکثر شرکتها من نمی تونم نظر بدم باید با اونها همکاری کنید تا متوجه این قضیه شخصا بشید . چون امکان اشتباه در مورد این قضیه امکان داره از جانب ما خدای نکرده صورت بگیره و شرمنهد شما و این همکار تهرانمون بشیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
ین شرکت ویستا محصولاتش رو فقط با لیبل روی مادر بورد گارانتی میکته یا کارت گارانتی هم روی پک داره ؟ ممنون میشم اگر شماره تلفنهاش رو لطف کنید

راست میگن از دیجیتال که بهترن

باید بسوزیم و بسازیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

گارانتی در ایران معنا ندارد

آیا واقعا ایران تکنولوژی تعویض قطعات مادر برد و رم رو داره

من میگم نداره

من به نوبه خودم با اینکه کاردانی برق خوندم به جرات میگم 80 درصد اونهایی که درس مدارهای الکتریکی رو پاس کردن غیر واقعی با خواهش تمنای استاد پاس کردند یعنی الکی پاس کردند چون درسی نیست که بشه فهمید

حالا جسارت نشه ها همین مهندسین الکترونیک برای خودشون خدمات گارانتی دائر میکنند که اصلا توجیه فنی نداره که نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی در ایران معنا ندارد

آیا واقعا ایران تکنولوژی تعویض قطعات مادر برد و رم رو داره

من میگم نداره

من به نوبه خودم با اینکه کاردانی برق خوندم به جرات میگم 80 درصد اونهایی که درس مدارهای الکتریکی رو پاس کردن غیر واقعی با خواهش تمنای استاد پاس کردند یعنی الکی پاس کردند چون درسی نیست که بشه فهمید

حالا جسارت نشه ها همین مهندسین الکترونیک برای خودشون خدمات گارانتی دائر میکنند که اصلا توجیه فنی نداره که نداره

درود

من حرفهای شما رو قبول دارم . ما بیشتر یک مصرف کننده هستیم . اکثر این شرکتهای گارانتی کننده به جز چند مورد فقط قطعه رو تعویض میکنن کل قطعه رو . ولی یه سری از شرکتها که خیلی کار کردن میتونن یه سری از قطعات تشکیل دهنده یک قطعه کل مثل مادربرود رو تعویض کنن که این خودش جای شکر داره .

ما حتی توی کشورمون یک کارخونه نداریم که یک کالای اصلی کامپیوتر رو تولید کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سایت شرکت کامپیوتر ریز نماینده کانن واچ پی وآدرس اون وازلحاظ گارنتی؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سایت شرکت کامپیوتر ریز نماینده کانن واچ پی وآدرس اون وازلحاظ گارنتی؟

دوست من این تاپیک مربوط به مشکلات گرانتی هستش .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...

سلام آقای حسینی

من یه فلش 8 gbخریدم 18000تومان با گارانتی سپهر کالا فروشنده گفت مادام العمره می خوام ببینم اصلا این گارانتی سندیت داره چون کارتم نداره یه هولوگرام داره ممنونم.؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای حسینی

من یه فلش 8 gbخریدم 18000تومان با گارانتی سپهر کالا فروشنده گفت مادام العمره می خوام ببینم اصلا این گارانتی سندیت داره چون کارتم نداره یه هولوگرام داره ممنونم.؟؟

درود

اول اینکه به فروم خودتون خوش اومدید .

کلا گرانتی مادام العمر یه جور دیگه برداشت شده . همه فکر میکنن که تا ابد گارانتی داره ولی اینطور نیست . معنیش اینه که تا وقتی که کالا داره تولید میشه و هم ردش هستش گارانتی داره امکان داره این پروسه یک سال باشه امکان داره 5 سال باشه .

در مورد این گارانتی هم من نمیشناسم . چه مارکی خرید ؟. در هر صورت اون بسته و هلوگرام رو داشته باشید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 6 ماه بعد...

سلام به همه ی اساتید

بذارین براتون یکی از تجربه های خوبم رو در مورد گارانتی رم های Corsair که بر عهده ی شرکت داما هست رو تعریف کنم

حدود 5 - 6 ماه پیش بود که من یه کامپیوتر نو برای خودم جمع کردم

رمم هم دو تا 1GB با باس 1066 و Dual بود

سیستم رو که آوردم خونه برای اسمبل دیدم که یکی از رم ها مشکل داره و کار نمیکنه

خوب منم رم رو بردم تا به فروشنده پس بدم .چون رم دوال بود و احتمال خرابی هر دوش میرفت(میگن ماله بد بیخ ریش صاحبش)

خیلی جالب بود ، همون فروشنده ای که موقع خریده رم رفته بودم پیشش و کلی هم تحویلمون گرفته بود ، با خونسردی و جدیت تمام گفت که من شما رو نمیشناسم !!!

وقتی که فاکتور بهش نشون دادم متوجه شد که همون مشتریه دیروزش هستم ولی به هر صورت رم خراب رو پس نگرفت که نگرفت ...

بگذریم

خلاصه مجبور شدم با هزار درد سر به شرکت گارانتی کننده اون ( یعنی شرکت داما ) مراجعه کنم و رم رو برای گارانتی تحویل شون بدم

قرار شد که رم رو پس از دو هفته با پیک و با هزینه ی خود شرکت برام بفرستن .

واقعاُ کارشون عالی بود ، ولی یه مقدار از دو هفته بیشتر شد چون منتظر بار بودن تا برسه تهران . که البته میشه حق رو بهشون داد . چون دلیلشون منطقیه ...

خوب یه چند مدتی استفاده کردیم تا اینکه اون یکی رم که جفت رم خرابه بود به مشکل برخورد کرد

دوباره رفتیم شرکت داما و این دفعه کیس رو هم با خودم بردم

مدیر شرکت داما شخصاُ اومد و کامپیوتر بنده رو چک کرد و هر 2 تا رم ها رو برداشت (هم اونی که اخیراُ خراب شده بود و هم اونی که قبلاُ عوضش کرده بود و سالم بود ) و به جای هر دو تاشون یه بسته ی نو باز کرد و روی کامپیوترم تست کرد و تحویلم داد ... بدون هیچ منت و هزینه ای

واقعاُ تا به امروز چنین شرکت گارانتی کننده ای ندیده بودم

واقعاُ شایسته ی ستایش هستند =D>=D>=D>

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه ی اساتید

بذارین براتون یکی از تجربه های خوبم رو در مورد گارانتی رم های corsair که بر عهده ی شرکت داما هست رو تعریف کنم

حدود 5 - 6 ماه پیش بود که من یه کامپیوتر نو برای خودم جمع کردم

رمم هم دو تا 1gb با باس 1066 و dual بود

سیستم رو که آوردم خونه برای اسمبل دیدم که یکی از رم ها مشکل داره و کار نمیکنه

خوب منم رم رو بردم تا به فروشنده پس بدم .چون رم دوال بود و احتمال خرابی هر دوش میرفت(میگن ماله بد بیخ ریش صاحبش)

خیلی جالب بود ، همون فروشنده ای که موقع خریده رم رفته بودم پیشش و کلی هم تحویلمون گرفته بود ، با خونسردی و جدیت تمام گفت که من شما رو نمیشناسم !!!

وقتی که فاکتور بهش نشون دادم متوجه شد که همون مشتریه دیروزش هستم ولی به هر صورت رم خراب رو پس نگرفت که نگرفت ...

بگذریم

خلاصه مجبور شدم با هزار درد سر به شرکت گارانتی کننده اون ( یعنی شرکت داما ) مراجعه کنم و رم رو برای گارانتی تحویل شون بدم

قرار شد که رم رو پس از دو هفته با پیک و با هزینه ی خود شرکت برام بفرستن .

واقعاُ کارشون عالی بود ، ولی یه مقدار از دو هفته بیشتر شد چون منتظر بار بودن تا برسه تهران . که البته میشه حق رو بهشون داد . چون دلیلشون منطقیه ...

خوب یه چند مدتی استفاده کردیم تا اینکه اون یکی رم که جفت رم خرابه بود به مشکل برخورد کرد

دوباره رفتیم شرکت داما و این دفعه کیس رو هم با خودم بردم

مدیر شرکت داما شخصاُ اومد و کامپیوتر بنده رو چک کرد و هر 2 تا رم ها رو برداشت (هم اونی که اخیراُ خراب شده بود و هم اونی که قبلاُ عوضش کرده بود و سالم بود ) و به جای هر دو تاشون یه بسته ی نو باز کرد و روی کامپیوترم تست کرد و تحویلم داد ... بدون هیچ منت و هزینه ای

واقعاُ تا به امروز چنین شرکت گارانتی کننده ای ندیده بودم

واقعاُ شایسته ی ستایش هستند =d>=d>=d>

درود

دوست عزیز خوب کار درستی اینها انجام دادن ولی در کل کار خیلی شاقی هم نکردن . میدونید چرا ؟

چون گارانتی رم در جا تعویضه . و هر گارانتی موظف هستش که در جا همون لحظه رمها رو تعویض کنه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست عزیز خوب کار درستی اینها انجام دادن ولی در کل کار خیلی شاقی هم نکردن . میدونید چرا ؟

چون گارانتی رم در جا تعویضه . و هر گارانتی موظف هستش که در جا همون لحظه رمها رو تعویض کنه .

درسته و حق کاملاُ با شماست

ولی احترامی که به مشتری گذاشته میشه خیلی مهمه که بیشتر شرکت های گارانتی (البته در ایران) به اون توجه نمیکنن

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که فرستادن قطعه ، وظیفه ی شرکت مذکور نبود ...

ولی در کل هم کارشون عالی بود

در ضمن از توجه شما نیز تشکر میکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

من قبلا هم یکسال پیش این انجمن رو دیدم ولی الان خیلی پربار شده

منم خواستم یه مورد رو در مورد گارانتی سازگار ارقام عرض کنم

من یکی از مشتری های پر و پا قرص دی وی دی رایترهای لایتون بودم و توی 2 سال هر چی سیستم بستم این رایتر رو روش گذاشتم

ولی متاسفانه از تابستان سال 87 افت شدیدی توی این رایترها پیش اومد و سریعا مدل های قدیمی تر که دارای کیفیت بالایی بودند از بازار خارج و مدلهای بی کیفیت جدید جایگزین اونها شدند

به شخصه با توجه به کارم از این رایترها استفاده زیادی میکنم و معمولا بعد از طی 6 ماه برای گارانتی میفرستادم و معمولا هم تعویض میشد

تا اینکه فروردین 88 دو تا لایتون 20 ایکس ساتا رو فرستادم و هر دو به دلیل مشکل در رایت تعویض شدند و به جای آنها 22 ایکس بدون پرداخت هیچ هزینه ای به من دادند

ولی متاسفانه این رایترهای جدید 22 - علاوه بر اینکه دارای نویز بیشتر و اپتیک ضعیفتری بودند - دی وی دی های رایت شده توسط ایت رایترها در بعضی از رایترهای دیگر قابل خواندن نبود (در ضمن فریم ویر جدیدی هم واسش عرضه نشده بود که آپدیتش کنم )

برای حل مشکل با شرکت امتداد سازگار تماس گرفتم و طی صحبت با اونها متوجه شدیم این مشکل جدیدی نیست و این مشکل برای گارانتی قبلا هم پیش اومده - پشتیبان شرکت گفت که ما با دی وی دی ارجینال چک کردیم هیچ مشکلی وجود نداره و یکسری صحبت دیگه که در نهایت طرف مجبور شد بگه بیارید اینجا واسه تست حضوری

منم با توجه به مشغله کاریم نتونستم برم و رایترها رو دادم به یکی از دوستان - ولی متاسفانه اونجا یکسری از پرسنل عوض شده بودند و اصلا هم زیر بار نمیرفتند که این رایتر مشکل داره - فقط پیچ ها رو باز کردند و بستند همین - در ضمن همراه این دو تا رایتر یه رایتر 20 ایکس دیگه لایتون که به سختی میتونست دی وی دی بخونه و دی وی دی میسوزند فرستادم - ولی حتی اونو هم دست نزده بودند و گفته بودند مشکل نداره

دوباره دو هفته بعد فرستادم باز هم همین قضیه تکرار شد

بنده هم مجبور شدم اون 3-4 رایتر رو با ضرر بفروشم و دیگه سراغ لایتون نرم و برم ال جی بخرم

---------------------------------

هدف از این متن این بود که به دوستان اعلام کنم رایترهای 22 و 24 ایکس لایتون کیفیت سابق رو ندارند و بعد از رایترهای 20 a1s دیگه کیفیت این رایترها به شدت افت کرده و متاسفانه گارانتی این شرکت هم از لحاظ خدمات به شدت افت کرده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مکستور عزیز ممنونم از شما

ولی از سال گذشته خیلی از گارانتی ها افت شدیدی در نحوه خدمات رسانیشون کردن . ولی من یه چیزی بگم که قبلا هم گفتم کاربران ایرانی البته اکثر اونها به تبلیغات یک کالا توجه زیادی میکنن و این روش خوبی نیست و حتما باید نقطه نظرات دیگران رو در مورد کالایی که دارن استفاد ه کنن این خیلی بهشون کمک میکنه و الان شما نظرتون رو گفتید که من این نظر رو چند ماه پیش داشتم .

مثلا همین DVD RW HP الان حدودا 36 تومان و حدودا 8 تومان گرونتر از سایر کالاها به فروش میرسه در بازار میدونید چرا ؟ این به این دلیله که همه فکر کنن که این محصول خیلی با کیفیتتره چون خیلیها بر طبق قیمت بالای کالا فکر میکنن که کالا خیلی بهتره مثل همین رمهای Geil که مثل رمهای دیگست ولی از همه رمها در بازار گرونتره و همه فکر میکنن که خیلی عالیه .

البته این مسئله رو بگم که کارابران اینترنتی خیلی با سایر کاربران که به حرفهای فروشنده های مغازه دار گوش میدن فرق دارن و کاربران اینترنتی کمتر ضرر میکنن چون میدونن کالای خوب و بد چیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

با سلام به خدمت همه دوستان

من فقط يكبار با گارانتي سر و كار داشتم اونم براي يكي از مشتريام خدا رو شكر خودم تا حالا پام به اين جور جاها باز نشده(خدا قسمت كسي نكنه)

شركت آواژنگ براي گارانتي مادربرد گيگابايت 945gzm كه خيلي محترمانه و دوستانه در عرض 3 روز كاري اين مادربرد رو با مدل بالاتر يعني g31 عوض كردند بدون دريافت هيچگونه هزينه اي.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
  • کاربر ویژه
با سلام

مدت زمانی که به ادم جواب بدن یه مقدار طولانیه که هم مشتری و هم ما همیشه شاکی میشیم . توی این مدت زمان همیشه مشتری اذیت میشه . مثلا همین دوستمون آقا hamed توی همین فروم یه دونه 8800gt msi خریدن گارانتیه بدر الکتریک که ما فرستادیم گارانتی عوض کردن و وقتی تستش کردیم دیدیم دوباره خرابه و یه خراب گرفتن و یه خراب دیگه د ادن . همه گارانتیها مشکلات خودشون رو دارن ولی با این همه بازم بدر الکتریک چون سرش خلوتتره بهتر جواب مشتری رو میده .

بدترین گارانتی رو در کل جهان هستی این رایان بدر الکتریک داره

سر یه مادبرد 3 بار رفتم اومدم حساب کنید 6 روز علافی و چقدر هزینه

الان دوباره سر یه مادربرد 2 با ررفتم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام به همه دوستان.

اکیدا توصیه میکنم هر جنسی که این شرکت گارانتی کرده 100 هزار تومن زیر قیمت هم نخرین چون اگه مشکلی واسش پیدا شه هیچکس جوابگو نیست.من یه 4870 connect3d خریدم.الان بعد 6 ماه کار کردن از بازیها میپره بیرون.بعد 3 هفته تلاش واسه تست قطعات و نصب آخرین درایور و خلاصه هر کاری بلد بودم فهمیدیم ایراد از کارت گرافیک.زنگ زدم برین تک گفتم آدرس گارانتی کجاست من بیارم خدمتتون گفت ولیعصر ایرانیان ط4 واحد 8.رفتم اونجا دیدم تعمیراته.پرسیدم اینجا گارانتیه؟گفتن نه.ما با برین تک قرارداد داریم قطعاتشونو تعمیر میکنیم.گفتم آدرس شرکتو بدین گفتن نداریم.فقط تلفنی میشناسیمشون.(جلل خالق.مدلهای جدد پیچوندن).زنگ زدم دوباره گفتم آدرس بده گفت آدرس نداریمونمیدم.در اوج عصبانیت مرده بودم از خنده.کلا یعنی صاحاب نداره.باز دست آقای حسینی درد نکنه گرفت کارتو گفت حلش میکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه دوستان.

اکیدا توصیه میکنم هر جنسی که این شرکت گارانتی کرده 100 هزار تومن زیر قیمت هم نخرین چون اگه مشکلی واسش پیدا شه هیچکس جوابگو نیست.من یه 4870 connect3d خریدم.الان بعد 6 ماه کار کردن از بازیها میپره بیرون.بعد 3 هفته تلاش واسه تست قطعات و نصب آخرین درایور و خلاصه هر کاری بلد بودم فهمیدیم ایراد از کارت گرافیک.زنگ زدم برین تک گفتم آدرس گارانتی کجاست من بیارم خدمتتون گفت ولیعصر ایرانیان ط4 واحد 8.رفتم اونجا دیدم تعمیراته.پرسیدم اینجا گارانتیه؟گفتن نه.ما با برین تک قرارداد داریم قطعاتشونو تعمیر میکنیم.گفتم آدرس شرکتو بدین گفتن نداریم.فقط تلفنی میشناسیمشون.(جلل خالق.مدلهای جدد پیچوندن).زنگ زدم دوباره گفتم آدرس بده گفت آدرس نداریمونمیدم.در اوج عصبانیت مرده بودم از خنده.کلا یعنی صاحاب نداره.باز دست آقای حسینی درد نکنه گرفت کارتو گفت حلش میکنه.

:D

درود

میودنم که عصبانی هستین و اگر من هم به جای شما بودم شاید اینقدر عصبانی میشدم . در کل همیشه بحث گارانتی و مشکلاتش وجود داشته ولی نگران نباشید براتون حلش میکنم و زود خبرشو میدم بهتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام.

من یه مادربورد asrock m3a790gxh/128m خریدم با گارانتی شاب.میخوام بدونم این گارانتی معتبر هستش یا نه.

با تشکر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم اینجا فقط مشکلات گفته میشه یا محاسن هم گفته میشه..

من توی چند ده هاردی که برای خودم و دوستان و اقوام گرفتم.. سه بار مجبور به استفاده از گارانتی شدم در سه برهه زمانی مختلف.. دو مورد مشکل معروف firmware های سیگیت بود و یک مورد هم کلا مشکل دیتکت نشدن هارد (بر اثر ضربه ظاهرا سیلندر ها آسیب دیده بودن).. گارانتی مربوط به سازگار ارقام بود .. بردم نمایندگی اصفهان.. اونجا یک فرم دادن که علت گارانتی رو بنویسم ! هر سه مورد رو عینا نوشتم هر سه بار.. هر بار هم فقط 3 هزار تومن هزینه ی پست تا تهران رو دادم .. دو مورد اول که مشکل مشابه داشتن بدون هیچ حرف و حدیثی با هارد نو جایگزین شدن و مورد سوم هم تعمیر و ارسال شد برام.. جالب بود برام که هزینه تعمیر نگرفتند با اینکه نوشته بودم بر اثر ضربه خوردن احتمالی !!! حالا یا از دستشون در رفته یا چی نمیدونم :eek: !!

تنها مشکل تقریبا معطلی 15 روزه بود که تقریبا یک هفته اش رو باید به پای نمایندگی خود اصفهان گذاشت (تعداد هارد ها به حد معینی برسه و اگرم نرسید مثلا فقط سه شنبه ها ارسال دارند) ولی در کل جدا راضی بودم از گارانتی..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

من یه مادربورد asrock m3a790gxh/128m خریدم با گارانتی شاب.میخوام بدونم این گارانتی معتبر هستش یا نه.

با تشکر.

بله گارانتیش که تا الان معتبر بوده ولی به بعد رو نمیودنم :eek:

نمیدونم اینجا فقط مشکلات گفته میشه یا محاسن هم گفته میشه..

من توی چند ده هاردی که برای خودم و دوستان و اقوام گرفتم.. سه بار مجبور به استفاده از گارانتی شدم در سه برهه زمانی مختلف.. دو مورد مشکل معروف firmware های سیگیت بود و یک مورد هم کلا مشکل دیتکت نشدن هارد (بر اثر ضربه ظاهرا سیلندر ها آسیب دیده بودن).. گارانتی مربوط به سازگار ارقام بود .. بردم نمایندگی اصفهان.. اونجا یک فرم دادن که علت گارانتی رو بنویسم ! هر سه مورد رو عینا نوشتم هر سه بار.. هر بار هم فقط 3 هزار تومن هزینه ی پست تا تهران رو دادم .. دو مورد اول که مشکل مشابه داشتن بدون هیچ حرف و حدیثی با هارد نو جایگزین شدن و مورد سوم هم تعمیر و ارسال شد برام.. جالب بود برام که هزینه تعمیر نگرفتند با اینکه نوشته بودم بر اثر ضربه خوردن احتمالی !!! حالا یا از دستشون در رفته یا چی نمیدونم :) !!

تنها مشکل تقریبا معطلی 15 روزه بود که تقریبا یک هفته اش رو باید به پای نمایندگی خود اصفهان گذاشت (تعداد هارد ها به حد معینی برسه و اگرم نرسید مثلا فقط سه شنبه ها ارسال دارند) ولی در کل جدا راضی بودم از گارانتی..

همینکه یه شرکتی توی شهر شما این کار و انجام میده جای بسی شکر و سپاس داره عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...