رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

نظارت هم از طرف اتحادیه و هم از طرف وزارت بازرگانی صورت میگیره ولی بیشتر در حد بررسی مجوز ها و اینجور چیزهاست. البته برای شکایت و پیگیری هم شما می توانید از طریق این دو پیگیری کنید.

بنده خودم مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت فعال در زمینه واردات و خدمات تلفن هستم. معمولا اگر مشکلی باشه از روش های بالا پیگیری میشه که تا حالا برای ما همچین اتفاقی نیفتاده (خدا را شکر). شما اگر موردی رو از طریق وزارت بازرگانی پیگیری کنید ، یک مقدار زمان بر و غیر تخصصی خواهد بود ولی معمولا پیگیری از طریق اتحادیه ها اصولی تر هستش. البته اگر مثل اتحادیه صنف ما باشه که همه با هم فامیل و آشنا هستند ، نتیجه مطلوب به سختی بدست میاد. :-?. خارج از شوخی ، اگر پیگیر باشید به نتییجه می رسید. چون بسیاری از شرکت ها نقطه ضعف های در کار هاشون از جمله متن برگه کارانتی ، مجوز واردات و مجوز خدمات پس از فروش..... دارند که به هیچ وجه دوست ندارند سر و کارشون با این ادارات باشه. البته این وسط نباید همه شرکت ها رو متهم به بی مسولیتی کرد چون مسایل بسیاری بر روی کیفیت خدمات دهی تاثیر داره و اگر کلیه مشکلات مطرح بشه میبینید که بسیاری از کاستی ها موارد اجتناب ناپذیر هست.

به نظر من مشکل اصلی شرکت های خدمات دهنده در نحوه برخورد با مشتری است. معمولا نحوه پذیرش و برخورد اولیه با مشتری به قدری توهین امیز است که باعث میشه اعتماد مشتری به شرکت گارانتی دهنده از بین بره و مشتری به قدری شاکی بشه که شرکت گارانتی دهنده رو به هر ترتیب ممکن مورد انتقاد قرار بده.

مشکل دوم هم بهانه ها ی الکی برای خارج کردن دستگاه از گارانتی هست که با کمی تدبیر می تونید این موارد رو به حداقل برسونید. معمولا مواردی که باعث ابطال شرایط گارانتی میشود دارای یک سری شرایط عمومی (مثل تعمیر توسط افراد متفرقه)و یک سری شرایط خاص است. همیشه در موقع خرید برگه کارانتی رو بخونید. اگر در روی برگه نکات عجیب و غریب دیدید ، بی خیال اون محصول بشید. در ادامه در هنگام پذیرش کالای معیوب اجازه ندید که مسئول پذیرش شرکت مورد نظر شما رو با انواع ایرادات عجیب و غریب مورد حمله کلامی قرار بده چون باعث عقب نشینی شما میشه. نکته مهم دیگر پیگیر بودن و به اصطلاح سیریش شدن هست که باعث نتیجه گیری میشه. توجه داشته باشید که همیشه محترمانه و مودبانه برخورد کنید چون در غیر اینصورت در انتها بدهکار میشید. (میدونید اگر در محل کسب و کار شرکتی سر و صدا راه بندازید و مزاحم کسبشون بشید حق دارند از شما به پلیس شکایت کنند!؟). معولا چند بار رفت و آمد به محل شرکت و ملاقات های مداوم با مدیر خدمات پس از فروش هم شدیدا سودمنده و با عث تسریع در کارتون میشه. (معمولا همه دوست دارند همه از دست آدم سمج راحت بشند )

اگر هم که به نتیجه نرسیدید دیگه باید شکایت کنید که یک مقدار زمان بر هستش.

امیدوارم این مطلب باعث ناراحتی دوستان محترم خدمات پس از فروش نشود. خود ما هم مصرف کننده هستیم و به هیچ وجه دوست نداریم که حقمان ضایع شود.

ممنون از توضیحات جامع و مفیدت

ولی تو ایران حتی واسه اسم اتحادیه هم کلم خورد نمی کنن

اگه منظورت از اتحادیه اونیه که به چند نفر از خودشون رای می دن و انتخابشون میکنن و چیزی به نام اتحادیه شکل میگیره

قطعا نمیشه بهش امیدی داشت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

جناب کریمخانی عزیز.....

من تو گفته های شما یک تعصب شدیدی نسبت به ماتریکس میبینم که اصلا اجازه ابراز نظر به کس دیگری نمیدید. میدونم شما رو ساپورت کردن و جزو تیم اورکلاکشون هستید ولی اینجا بچث ازاده و دوستان میتونن نظراتشونو اعلام کنن و برای همه قابل احترامه . لطف کنید این حالت تندی که نسبت به کاربرای دیگر دارید رو تعدیل کنید . هر کس چیزی گفت دلیل نمیشه که شما سریع به حالت تندی جواب بدید.خیلی وقته ها ساکت بودن و جواب ندادن به ختم قائله بیشتر کمک میکنه. اینجا فضا دوستانه است و بهتره هیمن طور بمونه !

با تشکر

دوست عزیزم...

نمی دونم شاید حق با شماست، من زود از کوره در رفتم!

ولی اگر با بهادر امید عزیز! کمی آشنایی داشتید، شاید این حرف رو نمی زدید...

ایشون به بیان مسائل این چنینی عادت دارند!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من کلی گفتم دوست من.... اشاره من صرفا به پست ایشون نبود. کلا با نگاهی که من به اون بحث اورکلاک و اسوس و....... داشتم شما یک خورده نسبت به ماتریکس زیاد حساسیت نشون میدید. حساسیت شما قابل احترامه عزیز و کسی چیزی نمیگه ولی لطف کنید اعتدال رو رعایت کنید و به همه اجازه ابراز عقیدشون رو بدید. حتی اگر دشمنتون باشن !!

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیزم...

نمی دونم شاید حق با شماست، من زود از کوره در رفتم!

ولی اگر با بهادر امید عزیز! کمی آشنایی داشتید، شاید این حرف رو نمی زدید...

ایشون به بیان مسائل این چنینی عادت دارند!

من با كسي دشمن نيستم. سعي ميكنم احترام همه رو حفظ كنم. ولي بعضي از دوستان رعايت نمي كنند . من اگر هر كسي هستم بد يا خوب براي خودم هستم .

شما كه از من شناخت داريد بيان كنيد . شايد ديگران هم مثل شما تا من حرفي ميزنم سريع با من برخورد كنند . با زير سوال بردن من و شخصيت داشته يا نداشته من افتخاري شامل شما نميشود . اميدوارم بعد از اين به جاي زير سوال بردن من از قواي منطق خود استفاده كنيد .

متاسفم ............ واقعا متاسفم

ویرایش شده توسط AMD>INTEL
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

با سلام به دوستان

منم با اجازه داستان گارانتي مادربورد خودم رو بگم براتون . اونم از شرگت عظيم آواژنگ !! البته يكم طولانيه تحمل كنيد

در تاريخ 22 شهريور 89 يه دونه مادربورد گيگا  مدل X58A-UD9 گرفتم كه دقيق بعد از  3 الي 4 روز ديگه تصوير نداد. (قيمت اين مدل رو هم كه دوستان درجريان هستند) . رفتم فروشگاهي كه خريده بودم  . تست كرد گفت مشكل داره بايد بفرستيم گارانتي.جالبه رو كارت گارانتي نوشته 2 الي 3 روز تحويل قطعه گارانتي دار به مشتري طول ميكشه گفتيم اشكالي نداره تحمل ميكنيم. بعد هم اينكه ما استان خراسان رضوي هستم. خلاصه اين آقا مادربورد مارو فرستاد تهران كه تعمير يا تعويضش كنن.. بعد 4 روز كه از فروشگاه پرسيدم گفت جعبه رو آواژنگ برگشت زده گفته شما كه خراسان رضوي هستين بايد بفرستين مشهد و ما قبول نميكنيم.اينم گفت كه دفعه اولش بوده همچين چيزي گفته و تا حالا گير نداده بود.(شايد از شانس توپ منه)روز بعد دوست ما فرستاد مشهد. خودتون هم در جريان هستيد كه پست كردن يه جعبه با پست پر سرعت ايران ( سرعت تو مايه هاي اينترنتش ) چقد طول ميكشه . بعد 5-6 روز دوباره زنگ زديم كه بپرسيم چي شد. گفنن راه نيفتاده و احتمالا مشكل از بايوس هست و بايد بفرستيم تهران بايوسشو عوض كنن . حالا هي  بيا بگو پدر آمرزيده اين مادربورد دوئل بايوس هست كه يكي از كار بيفته اتومات ميره رو دومي. فكر نكنم از بايوس باشه. اين آقا هم همش ميگفت از بايوسه.ما ميدونيم و از اين حرفا. خلاصه گفت تا پس فردا خودمون ميفرستيم تهران.  تا الانم كه ساعت 10:35 دقيقه شب  دوشنبه ۱۰ آبان ۸۹ هست و من دارم اين متنو مينويسم هنوز خداييش مادربورد ي نيومده - دو سه بار هم زنگ زديم تهران ميگه تعميرش كرديم و با تيپاكس فرستاديم مشهد - مشهدم ميگه هنوز دست ما نرسيده .

خدايا به اميد فردا . خداوندا خودت اين ماجرارو ختم به خير كن . كاش رو كارت گارانتي مينوشتن تعمير يا تعويض 30-40 روزه كه من ميرفتم يه مادربورد ديگه ميخريدم  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

دیرور بود که مادربورد Maximus II formula ای را که داشتم و واسه گارانتی به علت تو رفتن فیش PS/2 به دیجیتال فرستاده بودم پیگیری کردم . منه از همه جا بی خبر، مادربورد را داخل تلق خودش گذاشته بود و فرستاده بودم وقتی تماس گرفتم گفتن هزینه نخورده و واستون ارسال شده گفتم همراه با تلقش گفت مگه نمی دونین ما باکس ها را دور می اندازیم اینجا داشتنم دیوونه می شدم گفتم حالا من چه طور این مادربورد 250 تومانی را بفروشم .گفتم هیچ راهی نداره گفت نه چون ما از همون روز اول باکس ها را دور می اندازیم و قطعه را به بخش فنی می دیم . ولی خداییش برخورد بسیار خوبی داشتند(ولی چه فایده) هرچند من عصبانی شده بودم . حالا نمی دونم با این مادربورد که فردا می رسه چی کار کنم . کاش آقای حسینی تلقشو داشتین من می خریدم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه تلقش رو ندارم عزیز وگرنه تقدیمتون میکردم . دیگه پیش میادش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید همه گارانتی ها همیشه باکس هارو دور میندازن یا مال این دوستمون شانسی اینجوری شده ؟! :-? @};- :mad:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید همه گارانتی ها همیشه باکس هارو دور میندازن یا مال این دوستمون شانسی اینجوری شده ؟! ;) :) :-?

درود

ما هيچ وقت با جعبه كالا رو به گارانتي تحويل نميديم و اگر هم ببريم جعبه رو بر ميگردونيم تا دفعه بعد كه بخوايم بريم تحويل بگيريم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

والا در مزخرف بودن شرکت گارانتی vista شکی نیست. اونها حتی هاردی رو که باکسش نیمه باز بوده و تنها کاری که باهاش شده ، در آوردن از جعبه بود رو قبول نکردن و گفتن از نظر ما مشکل نداره ، من موندم اگر اینطور باش، از نظر این شرکت هیچ محصولی مشکل نداره.واقعا براشون متاسفم که حتی کارهای به این کوچیکی رو هم قبول نمی کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه دوستان:)

میخواستم از گارانتی شرکت ماتریگس تعریف کنم.

حقیقتش من چند روز پیش سی پی یو کامپوترم ترکید (بر اثر اورکلاک);)

ولی چون گارانتی شرکت ماتریکس رو داشت بردمش گارانتی

اونها هم سی پی یو رو یه بار تست کردن بعدش دیدن کار نمیکنه واسم تعویضش کردن ;)

به همین راحتی

حقیقتش خیلی به من یکی حال دادن;)

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله ماتریکس جز معدود گارانتیهایی هست که نحوه عملکردش به یک گارانتی کننده واقعی شبیهه !! البته در نظر بگیرید که محصولاتی هم که وارد میکنن به قیمت 2 برابر جهانیش هست و از ااون طرف هم خوب درمیارن . با این اوصاف باید هم انتظار داشت که گارانتیشون مناسب و واقعی باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اندر حکایت آونگ و من :) :)

امروز یه فلش 4 گیگ داشتم از برند معظم adata که گارانتی اون مربوط به شرکت آونگ تو خیابان سنائی کوچا ششم هست

رفتیم طبقه دوم وارد شدیم یه خانوم جوان نشسته بود پشت دخل ((همون میزای مزین به کامپیوتر امروزی) فلش رو برنداز کرد گفت این باز شده گفتم نه دوباره نگاه کرد گفت باز شده گفتم خانوم یه بار گفتین . گفتم نه باز نشده بازم میگم که دیگه نپرسی باز نشده گفت ولی باز شده چون پشت این در پوش دوتا خازن هست جل الخالق من شاخ درآوردم گفتم خانوم خازن پشت این درپوش چیکار میکنه

u0849ciczdxtctfy1b22.jpg

منم ناراحت شدم و در پوش رو باز کردم گفتم بی زحمت خازن ها رو به من نشون بدید حداقل بدونیم..

sibnihhypzw4u7cvc385.jpg

بعد که دادم به اون خانم جوان یک کم بالا کرد و یک کم پائین کرد چیزی نگفت حالا نوبت من بود اولین کاری که کردم کمی صدامو بردم بالا گفتم اگه اطلاعات ندارید سکوت کنید سنگین تره بازم صدامو بردم بالاتر تا یه بزرگتری رئیسی کسی بیاد ولی انگار براشون مهم نبود

ودر آخر گفتن گارانتی باطل میدونید به خاطر چی

به خاطر خازنهای شکسته شده

robot_charms_maker_shed.jpg

نه بخاطر این

9dlcsc8wylt1wufp298s.jpg

یه بار از بقال سر کوچمون خیارشور خریدم اولین خیارشور رو که گاز زدم خیلی بد مزه بود انداختم سر جاش بردم پس دادم طفلک خیار شور گاز زده رو هم بدون سئوال پس گرفت حتی نگفت که خازنهاش باد کرده یا از اینجور چیزا

اماشرکتی مثل آونگ برای مشتری خودش هیچ ارزشی قائل نیست و ازاحمقانه ترین کارها و حرفها برای صلب مسئولیت خودش استفاده میکنه

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من زیاد با گارانتی ها سرو کله زدم

یکیشون آواژنگ بود یک برد P55A-UD6 از ما دو ماه پیش گرفت هنوز نداده

با ویستا 5 روزه قطعات رو تحویل داد تا حالا باهاش مشکلی نداشتم

از همه خوبتر این دریا بود مادربرد ترکیده رو دادم بهشون دو روزه جایگزین کردنش

دیجیتال هم گارانتی خوبی هست اون 5 روزه تحویل داد

فرآیند دو بار قطعات من رو ریجکت کرد Ram ocz 2000

و پاور 550W fatal1ty ocz

ماتریکس هم قطعه دادم پاور بود 3 روزه برام عوضش کردن

:)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی و خدمات سازگارارقام برای ما که خوب بوده یه لب تاب معیوب سونی فرستادیم گفتند سه شنبه قبل از ظهر بیاید تحویل بگیرید و دقیقا هم تحویل دادند از نظمشون خوشم اومد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حکایتی دیگه از ویستا :)

یه مادربرد ایسوس رو بردم گارانتی بعد از 5 روز زنگ زدم گفتند تعویض شده بیا ببر رفتیم یه دونه مادریرد ایسوس استوک ((تعمیر شده دیگه )) رو بهم دادن گفتند به سلامت اومدیم خونه تست کردیم دیدم بالا نمیاد فرداش رفتیم اونجا گفتیم اینو دیروز دادین بالا نمیاد اون خانومه گفت مادربرد ایراد نداره ایراد جای دیگست منم گفتم اتفاقا ایراد تو خود مادربرد بالاخره تصمیم گرفتندکه مین رو تست بکنند اما در صورتی که مادربرد سالم باشه باید مبلغ 15 هزار تومن بابت تست بهشون بدم

خلاصه قطعات رو اسمبل کرد هی زد هی سوئیچ کرد دید روشن نمیشه وقتی که تلاش میکرد و روشن نمیشد من قند تو دلم آب میشد و پیش خودم میگفتم دارم برات((15 تومن هزینه تست میخواستی)) گفت بذار ببرم اون پشت گفتم نه صبر کنید.. قبول دارید که مادربرد مشکل داره و ایراد از قطعات دیگه نیست گفت بله رفت اون پشت و بایوسش رو آبدیت کردو اومد نصب کرد اومد بالا وتموم شد

به اون خانومه گفتم بی زحمت 15 هزار تومن پرداخت کنید به من میخوام برم گفت برای چی گفتم 1. کرایه دادم 2. وقتمم به خاطر احمال کاری شما تلف شده ..... گفت نمیشه ...

منم رفتم مستقیم پیش محمودی مدیرشون و تمام ماجرا رو براشون تعریف کردم و تاکید کردکم که اینا در ازای تست میخواستن 15 بگیرن ولی ایراد از شما بود خلاصه سرتون درد نیارم...

آخرش مدت 4 ماه بخاطر اشتباه خودشون به گاارنتی مادربرد اضافه کردن

همین

تا حکایتی دیگه از شرکت دیگه خدا نگهدار

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حکایتی دیگه از ویستا :)

یه مادربرد ایسوس رو بردم گارانتی بعد از 5 روز زنگ زدم گفتند تعویض شده بیا ببر رفتیم یه دونه مادریرد ایسوس استوک ((تعمیر شده دیگه )) رو بهم دادن گفتند به سلامت اومدیم خونه تست کردیم دیدم بالا نمیاد فرداش رفتیم اونجا گفتیم اینو دیروز دادین بالا نمیاد اون خانومه گفت مادربرد ایراد نداره ایراد جای دیگست منم گفتم اتفاقا ایراد تو خود مادربرد بالاخره تصمیم گرفتندکه مین رو تست بکنند اما در صورتی که مادربرد سالم باشه باید مبلغ 15 هزار تومن بابت تست بهشون بدم

خلاصه قطعات رو اسمبل کرد هی زد هی سوئیچ کرد دید روشن نمیشه وقتی که تلاش میکرد و روشن نمیشد من قند تو دلم آب میشد و پیش خودم میگفتم دارم برات((15 تومن هزینه تست میخواستی)) گفت بذار ببرم اون پشت گفتم نه صبر کنید.. قبول دارید که مادربرد مشکل داره و ایراد از قطعات دیگه نیست گفت بله رفت اون پشت و بایوسش رو آبدیت کردو اومد نصب کرد اومد بالا وتموم شد

به اون خانومه گفتم بی زحمت 15 هزار تومن پرداخت کنید به من میخوام برم گفت برای چی گفتم 1. کرایه دادم 2. وقتمم به خاطر احمال کاری شما تلف شده ..... گفت نمیشه ...

منم رفتم مستقیم پیش محمودی مدیرشون و تمام ماجرا رو براشون تعریف کردم و تاکید کردکم که اینا در ازای تست میخواستن 15 بگیرن ولی ایراد از شما بود خلاصه سرتون درد نیارم...

آخرش مدت 4 ماه بخاطر اشتباه خودشون به گاارنتی مادربرد اضافه کردن

همین

تا حکایتی دیگه از شرکت دیگه خدا نگهدار

این مورد آخری خیلی جالب بود. منظورم درخواست مبلغ 15 تومان برای تست دستگاه در صورت سالم بودن. بنده چون خودم مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت هستم (کارمون تلفن هست و به کامپیوتر ربطی نداره Oh%20Go%20On.gif) ، کاملا با مسایل و مشکلات هر دو طرف قضیه آشنا هستم.. این قضیه که یک مادر برد یا یک قطعه پس از تعمیر بازهم مشکل داشته باشه اتفاقی هست که میفته و شما به عنوان شرکت گارانتی کننده میتوانید به حد اقل برسانید ولی امکان صفر کردنش رو ندارید.

اما اینکه برای تست کردن مشتری را در منگنه بگذارید و اون رو به شک و تردید بیندازید که از حقش بگذره خیلی جالبه. یاد دوران دبیرستان و دانشگاه میفتم که وفتی به نمره اعتراض داشتی ، معلم میگفت اگر اعتراض بی ربط باشه 5 نمره ازتون کم میشه. Shame%20On%20You.gif

معمولا در واحد خدمات شرکت ها هدف اول کاهش هزینه است. . اولین روشی که در ایران به ذهن خیلی از این مجموعه ها میرسه ، انواع بهانه های شاخ دار و عجیب غریب برای خروج دستگاه از گارانتی هست. روش دوم سر کار گذاشتن مشتری و خسته کردن اوون برای بی خیال کردن طرف است. حالا یکی مثل رفیق عزیز otello پیدا میشه که با پیگیری و سماجت حرف خودش رو به کرسی می نشونه.

چیزی که این وسط جالبه این است که انجام بعضی از کار ها مانند احترام گذاشتن به مراجعه کننده ، گوش دادن به مشکل و ارائه توضیح به مشتری ، عملا بدون هزینه و یا بسیار کم هزینه است . متاسفانه مدیریت خیلی از شرکت ها در این زمینه خیلی ضعیف عمل می کنند و اصلا به این قضیه توجه نمی کنند.

مثلا در مورد دوست عزیز که خودش آخر حرفه ای هست و ظرفیت خازن رو از 15 کیلومتری تشخیص میده، هنگام مراجعه برای حل مشکل با کسی مواجه میشه که شاید دوبار خازن توی عمرش دیده و یک پاسخ عجیب و غریب به ایشون میده.

در چنین حالتی آدم بقدری شاکی که فقط می خواهد به نحوی تلافی بکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

smc

این لیبل رو بیشتر تو رم ها میبینی

آدرس اینو من از آقای حسینی گرفتم خدا شاهد 3 بار رفتم هر دفعه رم رو میگرفت با یه رم خراب دیگه عوض میکرد کاری میکنند که خسته بشی ولی من بار سوم موفق شدم یه رم سالم بگیرم

آدرسشم تو زیر زمین ایران واحد 7 هست

خوب حکایت بعدی مربوط به شرکت گرین یا سیاره سبز هست

منتظر باشید

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حکایتی در مورد گرین با آخری خوش و دلچسب برای من

یه پاور 680 رو چند وقت پیش بردم گارانتی فرمودند 20 هزار تومن هزینه تعمیر داره قرار شد فردا برم پاور رو تحویل بگیرم

فردا رفتم پاور رو تحویل گرفتم و 20 تومن پول دادم اومدم خونه دیدم کار نمیکنه دو باره فرداش رفتم پاور نشون دادم یه دوستی هست که خیلی مهربونه و من خیلی پیشش میرم گفت برقتون مشکل داره من اینجا تست کردم درست بود خلاصه قبول کرد من اومدم خونه ساعت 2 زنگ زد گفت درست شد بیا ببر

فقط بشمارید چند بار رفتم و اومدم

رفتم اونجا (حدود 1.5 ساعت طول میکشه تا برسم اونجا)) گفت حاضره گفتم بی زحمت تست کن تست کرد دید روشن نمیشه کمی به من نگاه کرد کمی به پاور نگاه کرد منم فقط نگاه میکردم گفت بشین من نشستم نیم ساعتی طول کشید گفتم آقا من میرم فردا میام قبول کردند

خلاصه فردا رفتم یه پاور نو بهم دادن گفتند اون پاور درست نمیشه منم وقتی پاور رو دیدم تمام خستگیام پرید و رفت و جاش شادی و شور اومد

نکته:

اگه شرکتی غیر از گرین بود پول رو بهم پس میدادن و پاور رو هم میزدن زیر بغلم میگفتند بسلامت یا اینکه میگفتند 80 تومنه دیگه بده تا یه پاور دیگه بهت بدیم

این است مشتری مداری خوب من که هیچ وقت یادم نمیره

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی گارانتی پاور تموم شده بود پاور رو تعویض کردن؟ :) یا اینکه در مدت گارانتی از شما هزینه تعمیر گرفتن؟ :) هر دو صورتش عجیبه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

وقتی گارانتی پاور تموم شده بود پاور رو تعویض کردن؟ :) یا اینکه در مدت گارانتی از شما هزینه تعمیر گرفتن؟ :) هر دو صورتش عجیبه

خوب دوره گارانتی تموم شده بود و حدود 1 سال هم از پایان گاارنتی گذشته بود.مسلما" هزینه تعمیر برای پاورهای بدون گارانتی هست

اما چون من 3بار برای این پاور رفت و اومدم و در آخر درست نشد برای جلب رضایت من در ازای همون 20 تومن اول یه پاور دادن

پس برا چی میگم کلی حال کردم..

برای گرین یه پاور هیچی نیست و اصلا براشون چیز مهمی نیست ولی برای یه یوزر یعتی .......

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون otello عزیز از بابت شر تجربیاتتون با شرکتهای گارانتی کننده ..... تعریف گرین رو زیاد شنیده بودم ولی شخصا تا به حال گذرم به اونجا نیافتاده ( انشالله هیچ وقت نمی افته ^^) .

شما هم کلی ماجرا داشتی با این شرکتهای گارنتی کننده :)

ویرایش شده توسط سالار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما هم کلی ماجرا داشتی با این شرکتهای گارنتی کننده :-S

امیدوارم این ماجراها نصیب کسی نشه . چون از هر 10 شرکت گارانتی کننده 7 تاشون میزنن زیر همه چیز و فقط آدم رو سرگردان میکنن :-? B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

امیدوارم این ماجراها نصیب کسی نشه . چون از هر 10 شرکت گارانتی کننده 7 تاشون میزنن زیر همه چیز و فقط آدم رو سرگردان میکنن :-? :-S

هر شرکتی یه ذره بین رو استخدام کرده تا بتونه یه ایرادی از جنس بگیره و سریعا گارانتی اون رو باطل کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حکایتی دیگر از آلبالو

شرکت آلبالو تو خیابان فاطمی کوچه ششم قرار داره شرکتی که رم های کروشیال و هارد و محصولات ایسوس و وارد میکنه البته الان دیگه دامنه فعالیتش رو سرور متمرکز کرده

آلبالو جزو شرکت هائی هست که خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی داره اولا فقط تو دوره گارانتی به شما خدمات میده و بعد از اون شما رو به خیر و اونا رو بسلامت چون اصلا تعمیرگاه و تعمیر کار نداره فقط یه تفر هست که تست میکنه همین......

یه دونه مادربرد اینتل x58 بود که مشکل داشت گاارنتی هم که متعلق به شرکت آلبالو بود بردم اونجا گفتند ما سی پی یوش رو نداریم

باید سی پی یو خودت رو بیاری تا تست کنیم خلاصه 7-8 نفر ریختند اونجا و مونده بودن چه خاکی تو سرشون بریزن من کما کان نظاره گر بودم و فقط نگاه میکردم چون انگار تا حالا از این مینبورد ندیده بودند انقدر گشتند و گشتند تا یه دونه سوکت پیدا کردند که گوشه اون به اندازه 1 میلیمتر خراش پیدا کرده بود همشون خوشحال شدن نمیدونستند چیکار کنند و یکصدا گفتند گارانتیش باطلله منم گفتم همین.... اونا هم گفتند همین جالبه مدیر عامل کل آلبالو اون آقا توپوله هم اومده بود و نظاره گر بود چون چند تا دونه از این مادربرا رو خریده بودند و داده بودند دست خلق ا...

گفتم خوب گارانتی باطله با هزینه برام تعمیر کنید مگه شما وارد نکردین مگه شما مسئولیت ندارین

خلاصه ما گفتیم اونا گفتند ....ا آخر سر اونا گفتند و من دیگه هیچی نگفتم چون واقعا چرت و پرت میگفتند مادربرد رو برداشتم اومدم بیرون اومدم خونه بایوس رو آبدیت کردم درست شد

تا حکایتی دیگه از یه شرکت دیگه خدانگهدار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...