رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام

دوستان این چند وقت خیلی این شرکتهای گارانتی کننده مشتریها رو اذیت میکنن و این تاپیک رو ایجاد کردم تا هر وقت تجربه ای در این زمینه داشتید رو اینجا مطرح کنید تا شرکتهای گارانتی کننده رو بیشتر بشناسیم .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

درود

خودم شروع میکنم .

الماس خاورمیانه : گارانتیه محصولات ایسوس .شرکتی که از دید بنده که خیلی معروف شده و در بعضی از مواقع خدمات خوب و به موقعی به مشتریهاش نمیده .

مثلا یه RAM 512Mb DDR2 فرستادیم و به پیک موتوری گفته که بزار بمونه و بعدا بیا . هزینه ای که خورده رفت و برگشت با معتلی 50 دقیقه ای که پیک اونجا بوده 8000 تومان هزینه خورده و که قیمت خود رم الان حدودا 12000 تومانه . من نمی دونم که رم رو اینها میتونن تعمیر کنن که گفتن بعدا بیا . تلفنشون هم که همیشه مشغوله و هیچ وقت جواب درست به مشتری نمیدن .

در کل دوستان زیاد سنگ گارانتی ها رو به سینه نزنید که اکثرا مشکل دارن و اصلا به فکر مشتریها نیستند .

بازم تجربه های مختلف رو اینجا بیان میکنم .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

همین الان دوستان پیک موتوری از گارانتیه الماس برگشت و یه دونه رم 1گیگ رو بازم عوض نکردن و گفتن نداریم تا الان 12000 تومان هزینه بابت این قطعه پرداخت کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

تا الان گارانتیه خوبی که بهمون خوب پاسخ دادن فعلا فقط مادیران بوده که خدماتش خیلی خوب بود و به مشتریها در اسرع وقت جواب میدن و اگر هم هر اتفاقی برای قطعه بیافته با هزینه یا بی هزینه درستش میکنن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

جناب حسینی حالا شما که تهران هستید و دسترسی نزدیکتر و سریعتری به گارانتی دارید وضعیت کارتون به این شکل هست دیگه ببینید برای امثال ما که شهرستان هستیم وضعیت تا چه حد بدتر خواهد بود.

به نظر من این مشکل از اونجایی شروع میشه که شرکتهایی که دارای مجوز برای فعالیت کردن برای نمایندگی یک برند یا گارانتی اون هستند ضمانتی رو نزد موسساتی که باید بر کار اونها نظارت بکنند ندارند و هر طور که دلشون بخواهد میتونند با مشتری رفتار کنند.البته اگر اصلا موسسه ای برای نظارت بر کار اینطور شرکتهای بی مسولیت وجود داشته باشه.

در مورد مادیران کاملا موافقم.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

mr pc جان این مشکلات از قدیم بوده ولی به تازگی بدتر شده و دلیلش اینه که

1 - کیفیت کالاها اکثر در بعضی واردات پایین میاد

2 - رجوع کننده به گارانتی در نیتجه کالاهای بد بیشتر میشه .

به طور مثال با این همه اگر یک شرکت گارانتی 20 تا پرسنل داشته هنوز همون 20 تا رو داره . و اصلا براشون مهم نیست که مشتری چی میگه . به نظر من باید در بعضی مواقع چنیین گارانتیهایی رو تحریم کرد تا کارشون بهتر بشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت اقای حسینی

میخواستم بپرسم گارانتی آلبالو هم اینجوری اذیت میکنه یا گارانتی خوبیه؟

و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

بله-در موردش باید بگم که خیلی طول می دن کارو الکی!! یعنی تا بتونن سر می دو ننت-ولی اگر سیریش باشی جواب می دن-تا حالا دو تا مادربرد-دو تا کارت گرافیکی و یک هارد واسیه من عوض کردم-هر کدوم حداقل سه هفته وقت گرفتَش!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت اقای حسینی

میخواستم بپرسم گارانتی آلبالو هم اینجوری اذیت میکنه یا گارانتی خوبیه؟

و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

با تشکر

با سلام

من زیاد با گارانتیه البالو کار نکردم ولی هر گارانتی مشکلات خودشو داره . در مورد ویستا همون الماسه که چند وقته ما رو اذیت میکنه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله-در موردش باید بگم که خیلی طول می دن کارو الکی!! یعنی تا بتونن سر می دو ننت-ولی اگر سیریش باشی جواب می دن-تا حالا دو تا مادربرد-دو تا کارت گرافیکی و یک هارد واسیه من عوض کردم-هر کدوم حداقل سه هفته وقت گرفتَش!!

با سلام

مدت زمانی که به ادم جواب بدن یه مقدار طولانیه که هم مشتری و هم ما همیشه شاکی میشیم . توی این مدت زمان همیشه مشتری اذیت میشه . مثلا همین دوستمون آقا hamed توی همین فروم یه دونه 8800Gt MSi خریدن گارانتیه بدر الکتریک که ما فرستادیم گارانتی عوض کردن و وقتی تستش کردیم دیدیم دوباره خرابه و یه خراب گرفتن و یه خراب دیگه د ادن . همه گارانتیها مشکلات خودشون رو دارن ولی با این همه بازم بدر الکتریک چون سرش خلوتتره بهتر جواب مشتری رو میده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

با سلام

دوستان بازم دیروز بابت اون یه دونه رمی که چند بار پیک موتوری خورده بود فرستادیم و گفتن که حاضر نیست و بازم یه هزینه برامون خورد

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هم بنوبه خودم می خوام صحبت آقای حسینی رو تائید کنم چون گارانتی ویستا من رو از هر چی قطعه کامپیوتری هست زده کرده

چون اصلاً جوابگوی مشتری نمی شند و تلفن همیشه اشغال بهد از 8 روز تیپاکس از لاهیجان می گند هنوز هارد به دستمون نرسیده !! مگه میشه؟!! باید قید هارد رو بزنم.

ای کاش که مدیران شرکت ویستا این تاپیک رو بخونند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

آفای حدا پرست از اینکه به فروم خودتون اومدید حوش آمد میگم .

در مورد این مسئله مطمئن باشید شرکت وبستا این تاپیک رو حتما میبینند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت ویستا فقط حضوری جواب می ده!! من حداقل 4 بار برای هر قطعه ام رفتم اومدم-باورتون میشه می گفتن مشکل نداره!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب با این موارد راه حل چیه ؟ هیچ مرجعی وجود نداره که به اون شکایت کنیم و جواب بگیریم ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان امروز از طرف ویستا بهمون میل زدن با این مزمون :

من مدیر ویستا (الماس) هستم و وکیلهامو میفرستم میدم پدرتو در بیارن . شما با اجازه کی به ما توهین میکنید.

انتقاد بهترین راه پیشرفت . در ایران گارانتیهای دیگه ای هم هست چرا راجب اونها زیاد بحث نمیشه ؟ شما شرکت قدیمی در ایران هستید و خدمات شما باید از سایرین خیلی بهتر باشه . ما هم انتقاد کردیم و این هم نظرات دیگران در مورد خدماتتون . کسی اینجا به شما توهینی نکرد و اگر انتقاد رو توهین میدونید باید بگم که به زودی شرکتی جاگزین شما در بازار خواهد شد و کالاهاشو زودتر از شما به فروش میرسونه . در تمام دنیا در مرود هر شرکتی بحث و گفتگو میشه . شاید اینجا نه در جاهای دیگه و در سایتهای دیگه مطمئن باشید که همینطور ادامه پیدا کنه بازم بازنده اصلی شما هستید شما هر کاری بکنید بازم اعتقادات دیگران رو نمیتونید عوض کنید میتونید . شاید هم خیلی کارها بتونید بکنید ولی اعتقادات رو نمیتونید تغییر بدید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

از تاریخ 14/2/1387 که یک عدد رم ناچیز 1gb کینگستون فرستاده شده خدمت شرکت الماس و امروز که 5/3/1387 هستش هنوز برنگشته .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این شرکت ویستا محصولاتش رو فقط با لیبل روی مادر بورد گارانتی میکته یا کارت گارانتی هم روی پک داره ؟ ممنون میشم اگر شماره تلفنهاش رو لطف کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این شرکت ویستا محصولاتش رو فقط با لیبل روی مادر بورد گارانتی میکته یا کارت گارانتی هم روی پک داره ؟ ممنون میشم اگر شماره تلفنهاش رو لطف کنید

با سلام

دوست خوبم برچسب گارانتی رو روی قطعاتش میچسبونه و این هم شمارش اگر جواب بده .

88728701

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

این جمله رو برای مدیر الماس و خدمات پس از فروشش مینویسم .

شما از بابت انتقاد ما ناراحت شدی . اصلا موردی نیست ناراحت بشید .

آقای عزیز شما یه دونه شماره تلفن گذاشتی یا همیشه مشغوله و یا اگر هم آزاد بشه جواب نمیدید .

امروز وقتی موفق شدم با یکی از پرسنل شما صحبت کنم (بعد از 2ساعت تماس). ایشون فرمودن تلفنها ما قطع هستش بهشون گفتم دیروز هم همینطور بود ایشون فرمودن (با صدای بلند ) من چی کارکنم اصلا تلفنهای ما همیشه قطعه و من رو دوباره 15 دقیقه پشت خط گذاشتن . و یک نفر دیگه گوشی رو برداشت ولی بعد چند تا سوال من رو دوباره پشت خط گذاشتن . و خلاصه تلسم شکست و رمی که در تاریخ 14/2/1387 داده بودیم در تاریخ 8/3/1387 اماده شده . دست شما درد نکنه و خیلی ممنونم . از اینکه رم رو حاظر کردید مشتکریم .

همیشه موفق باشید و پیروز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
شرکتی تو کل ایران وجود داره که گارانتی اورکلاک بزاره؟

با سلام

شاید باورتون نشه . حدود 90 درصد شرکتها و فروشنده ها اصلا نمیدونن اورکلاک چیه . حالا چه برسه اون رو گارانتی کنن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکتی تو کل ایران وجود داره که گارانتی اورکلاک بزاره؟

اور چی؟؟تا اونجایی که من می دونم حتی اینتل آمریکا هم اگر بفهمه اور شده سی پی یو گارانتی نمده-

ولی آواژنگ یکبار مسابقه اور کلاک با مادر برد هاش گذاشته بود!!:)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه اور کنیم مثلا سی پی یو رو میفهمند؟(هر چند در هر حالت از گارانتی خارجه)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه اور کنیم مثلا سی پی یو رو میفهمند؟(هر چند در هر حالت از گارانتی خارجه)

با سلام

خوب اینجا خیلی از شرکتهای گارانتی کننده این قضیه رو متوجه نمیشن که اور شده ولی اگر متوجه بشن از گارانتی ساقطش میکنن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...