رفتن به مطلب

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

منظور از اینکه مشکل نداره کلا 4-5ماهه خریدم مانیتورو..اینطور که شما از خرابی ایسوس گفتید یعنی بزودی مانیتور من هم به فنا خواهد رفت!

ویرایش شده توسط BlackSound
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 310
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

موج منفی واسه خودت نفرست ... بگو ایشالا واسم یه عمر کار میکنه ... :D :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم باهات صد در صد موافقم ...

 

در این مورد هم کاملا باهات موافقم ...

البته خب همونطور که میدونید خاورمیانه و در اصل ایران محلیه برای عیب یابی و برطرف کردن باگ سیستم ها و بخصوص ویندوز ...

در واقع انگار که ماها موش آزمایشگاهی هستیم ...بعد که ایراد ها رو پیدا کردن ... عیب ها رو برطرف میکنن و به کشور هایی مثل آمریکا و اروپا عرضه میکنن :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

آره خدا بگم ......؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام 

مدتی قبل 2 عدد رم از یکی از دوستانم خریدم که متاسفانه هر دو خراب از کار درامد.

بعد از اینکه کامپیوتور به طور کلی  به سوکت 1150 ارتقاع دادم  . رم ها دیگه کار نکردن ( بعد نصب اصلا سیستم بالا نمیامد) بیش از 5 ماه پیش فرستادم گارانتی . الان جواب دادن که سالمه و هیچ مشکلی نداره اونم بعد 5 ماه

چون خودم نمیدونستن گارانتی کدوم شرکته از دوستم که خریده بود خواستم اینکاروه بکنه. با هزار زحمت کار میکنی قطعه میخری وقتی خراب هم در میاد کسی جواب گو نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مانیتور من ایسوس هست مثل ساعت کار میکنه تا حالا هم ندیدم و نشنیدم مانیتورای ایسوس خرابی داده باشه!

 

درود

در کنار حرف دوستمون

هر جنسی خرابی داره ربطی به اسوس و سامسونگ نداره

مانیتور اسوس یک ماهی هست برای مشتری آوردیم کاملا سالمه

یه مدل 19 هم همکارمون 3 سال تو مغازش کار میکرد 24 ساعته روشن آخرم سالمشو فروخت

کیفیت هم اگه برای گیم و فیلم میخواین خیلی بهتر از سامسونگ و الجی تشریف دارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

در کنار حرف دوستمون

هر جنسی خرابی داره ربطی به اسوس و سامسونگ نداره

مانیتور اسوس یک ماهی هست برای مشتری آوردیم کاملا سالمه

یه مدل 19 هم همکارمون 3 سال تو مغازش کار میکرد 24 ساعته روشن آخرم سالمشو فروخت

کیفیت هم اگه برای گیم و فیلم میخواین خیلی بهتر از سامسونگ و الجی تشریف دارن

دقیقا واسه همین کاربردای گیم و فیلم میخواستم

قبل خرید از بچه های فروم مشاوره گرفتم بعد مدل asus vx229hرو خریدم

4-5ماهه که دارم باهاش کار میکنم از کیفیتش هم راضیم. فعلا که مشکلی نداشته

ویرایش شده توسط BlackSound
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

در کنار حرف دوستمون

هر جنسی خرابی داره ربطی به اسوس و سامسونگ نداره

مانیتور اسوس یک ماهی هست برای مشتری آوردیم کاملا سالمه

یه مدل 19 هم همکارمون 3 سال تو مغازش کار میکرد 24 ساعته روشن آخرم سالمشو فروخت

کیفیت هم اگه برای گیم و فیلم میخواین خیلی بهتر از سامسونگ و الجی تشریف دارن

 

سلام

 

نميدون براي چي براي بعضي اجناس و برندها بيش از حد تعصب نشون ميديد ؟

 

سري IPS ايسوس همه پنل ال جي دارند ، حتي بردهاشون هم ال جي هست ، اونوقت مي فرماييد از ال جي بهتره !!!!

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

 

نميدون براي چي براي بعضي اجناس و برندها بيش از حد تعصب نشون ميديد ؟

 

سري IPS ايسوس همه پنل ال جي دارند ، حتي بردهاشون هم ال جي هست ، اونوقت مي فرماييد از ال جي بهتره !!!!

 

:-? :-? :-? :-?

مطمئنی ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:-? :-? :-? :-?

مطمئنی ؟؟؟

 

سلام

 

من تعميرکارم ، چند مدل ASUS که تا به حال باز کردم پنل ال جي داشتند ، بردهاشون هم خيلي شبيه به بردهاي ال جي هست ، فقط يادمه يک مدلش روي پنلش نوشته شده بود Ancor Communications, Inc ........... اما سري IPS با هر پسوند و پيشوندي پنل ال جي دارند / يا حق

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

 

نميدون براي چي براي بعضي اجناس و برندها بيش از حد تعصب نشون ميديد ؟

 

سري IPS ايسوس همه پنل ال جي دارند ، حتي بردهاشون هم ال جي هست ، اونوقت مي فرماييد از ال جي بهتره !!!!

 

 

درسته ! 

بنده نیز بعد از اینکه از چند نفر پرسیدم و با توجه به استعلام هایی که گرفتم متوجه شدم که پنل های ایسوس  اکثر قریب به اتفاق تولید ال جی کره هستن 

دوستان اگر دقت کنید حتی توی گوشی ها هم همین امر صادق هستش یعنی خیلی از برندها هستن که از صفحات نمایش تولیدی ال جی و سامسونگ دارن استفاده میکنن ( اسم نمیبرم چون ممکنه در بعضی مدل ها اینگونه نباشه )

بهرحال تعصب بیجا باعث میشه که خیلی از کاربران دیگه دچار سردرگمی بشن

همونطوری که دوستمون گفت ( MAHDI_VAMPIRE ) خرید شما کاملا بستگی به شانس شما داره 

بحث تاپیک در مورد این نیست که جنسی که شما خریدی خوبه یا بد ! برندی که شما گرفتی خوبه یا بد !

بحث سر پاسخگویی و کیفیت خدمات ( البته اگر کیفیتی وجود داشته باشه !!! ) شرکت های گارانتی کننده هستش

 

بنده میگم اگر شرکتی مثل ویستا و یا سازگار که ایسوس رو گارانتی میکنن ! وقتی نمیتونن خدمات خوب و درست و درمونی بدن ، همون اول به مشتری بگن نمیتونیم درست کنیم ! والله به قرآن مجید ما راضی هستیم !!!  ^_^

تا اینکه یک ماه ه ه ه ه  ( دقت کنید تازه 1 ماه در حالت خوبشه ! ) شمارو 5 روز 5روز دایورت کنن به اون جاشون ! :D

آخرشم از قطعه خبری نباشه !

بهرحال من شخصا صبرم زیاده ولی همین امروز به ته دیگ خورد دیگه !!!  :mad:  یعنی اینکه امروز زنگ زدم هر چی از دهنم در اومد به اپراتور بدبخت مادر مُردش نثار کردم ! ( خودمم تعجب کردم که اینا چی بود که من بهش گفتم !  :eek:  )

فردا هم دارم میرم یا مانیتور نو تحویلم بدن یا پول بگیرم ازشون ( حالا یا میرم تا صبح دولتم بدمد ! و یا جوجه رو آخر پاییز میشمرن ! ) قید مانیتور رو زدم در کل یا روباه برمیگردم یا شیر .... :D

 

دعا کنید که به دعوا و کتک کاری کشیده نشه و همه چیز مسالمت آمیز حل بشه  :wacko:

یا حق @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اولا از develop عزیز متشکرم که حرفهای مارو از حاشیه بیرون کشید ... :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

دوما آرزو میکنم همونطور که من با یه خالی بندی کوتاه :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  و مختصر 300 تومنمو :cool: :cool: :cool: :cool: که مقصر هم در واقع خودم بودم :( :( :( :( زنده کردم :D :D :D :D ، شما هم بتونی یه قطعه سالم تحویل بگیری ... ^_^ ^_^ ^_^ ^_^

ولی اصل حالش به اینه که بری اونجا و فیلم اکشن راه بندازی ...جلیقتو بپوش حتما =)) =)) =)) =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان عزیز

من مانیتور ال جی 22mp55hq از مقداد خریدم که بعد از تست مشخص شد که تو صفحه سیاه تعدادی پیکسل قرمز میشه! تعداد خیلی بالا بود، عکس از مشکل گرفتم و براشون ارسال کردم که گفتن ارسال کن تا بررسی کنیم. منم چهارشنبه هفته پیش ارسال کردم ( سه شنبه به دستم رسیده بود) و دیروز شنبه به دستشون رسید که تماس گرفتن و مشکل رو جویا شدن. بعد از ۵ ساعت دوباره تماس گرفتم ، یکی دیگه بود که دوباره جریان رو گفتم و گفت حداقل یک هفته زمان میبره تا بررسی بشه ! که با رضایت مشتری تماس گرفتم گفتن باشه تسریع میکنم.

گارانتی شرکتی خودشون هست.و در مدت زمان یک هفتگی تست قانون تجارت الکترونیک!!!

می خواستم راهنمایی کنید و در جریان بزارم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من در مورد مقداد اطلاعی ندارم ولی ایشالا که کارت رو راه بندازه :cool: :cool: :cool: :cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من در مورد مقداد اطلاعی ندارم ولی ایشالا که کارت رو راه بندازه :cool: :cool: :cool: :cool:

متشکر دوست عزیز

امروز باهاشون تماس نداشتم ، اما فردا تماس میگیرم و خبرش رو هم میدم.

انشالله مشکلی پیش نیاد چون به هیچ عنوان حال و حوصله درگیری رو ندارم، بدیشم اینه که من تهران نیستم!

اما تماسی که باهاشون داشتم تا الان جوابگویشون خوب بوده، انشالله سرعت عملشونم خوب باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من که تو این 10-12 سال نه خیری از ایسوز دیدم نه سامسونگ کلا خدمات پس از فروش ندارن الان که در هر مغازه ای میری باب شده یه کارت ویزیت مهر میکنه میده دستت میگه اینم کارت گارانتی =)) =)) =)) =)) =)) =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان عزیز

من مانیتور ال جی 22mp55hq از مقداد خریدم که بعد از تست مشخص شد که تو صفحه سیاه تعدادی پیکسل قرمز میشه! تعداد خیلی بالا بود، عکس از مشکل گرفتم و براشون ارسال کردم که گفتن ارسال کن تا بررسی کنیم. منم چهارشنبه هفته پیش ارسال کردم ( سه شنبه به دستم رسیده بود) و دیروز شنبه به دستشون رسید که تماس گرفتن و مشکل رو جویا شدن. بعد از ۵ ساعت دوباره تماس گرفتم ، یکی دیگه بود که دوباره جریان رو گفتم و گفت حداقل یک هفته زمان میبره تا بررسی بشه ! که با رضایت مشتری تماس گرفتم گفتن باشه تسریع میکنم.

گارانتی شرکتی خودشون هست.و در مدت زمان یک هفتگی تست قانون تجارت الکترونیک!!!

می خواستم راهنمایی کنید و در جریان بزارم.

امروز تماس گرفتم پشتیبانی گارانتی، شماره انبار رو دادن و گفتن نماینده گارانتی تو انبار ساکن هست ! ( پس از شنبه تا الان تست نکرده؟ ) زنگ زدم انبار و گفتم چی شد؟ گفتن هنوز بررسی نکردیم و ده روز طول میکشه ( سه روز پیش ۷ روز بود ) !اصرار کردم گفتن الان بررسی میکنیم. بعد از ۵ ساعت زنگ زدم رضایت مشتری گفتن مسول نیست و یک ساعت دیگه تماس بگیرید، بعد از یک ساعت تماس گرفتم و گفتم مسول هستند ، گفتن مشکلتون رو بگید تا کمکتون کنیم . مشکل رو گفتم و فرمودند خودم باید کارتون رو بررسی کنم ، نه مسول! و از مشکل به طور کامل اطلاع داشتن! اما میگن باید بخش فنی بررسی کنن، میگم مشکل قابل تعمیر نیست که، گفتن تا دو روز منتظر بمونید! منم گفتم مشکل دارم و نیازش دارم، تا فردا لطفا بررسی و اقدام کنید ، گفتن باشه.

انشالله فردا اگر در قید حیات بودم حتما تماس میگیرم و خبرش رو میگم.

فردا یا مانیتور سالم میفرستن یا درخواست پول میکنم. ندادن ، نماد اعتماد ملی!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز ساعت 3 تماس گرفتم ، گفتن الان پیگیری میکنیم و خبر میدیم. خبر ندادن ! تماس گرفتن ساعت 5.20 جواب ندادن ( گفتن تا 5 ساعت کاریشون هست )

رفت تا فردا

---------------

ساعت ۶:۳۰ زنگ زدم، جواب دادن و اول چیزی که گفتن اینه که قرار نیست روزی ۳ بار زنگ بزنید ! هر چی رویه خودش رو داره ! میگم فردا بهتون زنگ بزنن!

وقتی فردا ازشون شکایت کردم ، میفهمن رویه یعنی چی......

ویرایش شده توسط gosbe
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا گوساله گاو شود ... دل صاحبش آب شود :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دارن تو سایتای مثل ایران تجارت و ایستگاه و ... تبلیغ می کنن.

وقتی ابروشون رو بردم میفهمن یعنی چی. تبلیغات الکی یعنی چی.

تازه هم زدن گارانتی طلایی mci !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باز هم دو روز !

گفتن اینبار ، بار آخر !

میگن باید بررسی بشه که مشکل از ما بوده یا شما ! میگم پیکسل مشکل داره از منه؟! میگن ضربه ! میکم جای ضربه نداره.

می خواستم شکایت کنم. اان یا شنبه فرق نمیکنه. شنبه پول رو ندادن ، شکایت میکنم.

دیگه پول می خوام. دوباره یکی دیگه بفرستن بعد مشکل داشته باشه ! دوباره از اول خط.

تو اینبار یه تجربه کسب کردم. وقتی بچه های لیون میگن فلان گارانتی نمیاریم، حق دارن و به فکر ما هستن .

بهشون اصرار کردم گفتم برام یدونه جور کنید ، گفتن فقط مانیتور با گارانتی مادیران. منم پول نداشتم. الان گیر افتادم. صبر می کردم پولم جور می شد بهترم بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پول رو به حسابم ریختن.

امروز با خود آقای مقداد زنگی صحبت کردم. واقعا آدم با فهم و شعوری بودن و در کمتر از 1 ساعت پول رو به حسابم ریختن! گفتن اگر می خواین براتون یکی جایگزین کنیم که من گفتم نمی خوام.(ترسیدم باز خراب در بیاد و .... )

حتی من زنگ زدم و خودم رو معرفی کردم. گفتن قطع کن خودم تماس میگیرم ! و قطع کردن و خودشون تماس گرفتن.

باز سر خط ! دوباره سلام لیون ! سلام گارانتی مادیران ! و سلام قرض !!! :crying:

==============================================

راستی دونستن مقرراتم خیلی بهم کمک کرد. چون میگفتمن ما اصلا بازگشت پول نداریم ! منم گفتم طبق ماده 37 قانون تجارت باید داشته باشید! (البته کاربرشون می گفت)

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=32248&hl=

ویرایش شده توسط gosbe
لینک به دیدگاه
Share on other sites

develop نمیدونم چرا احساس میکنم همش خالی بندی بود؟

من نه شمارو میشناسم نه شما منو میشناسی !!! چ دلیلی داره که بخام دروغ بگم !

بهرحال قبض و رسید قطعم موجوده اگر شک دارین اسکن میکنم و میذارم اینجا ملاحظه کنید تا شک و شبهه شما هم برطرف بشه ( مشکلی نداره )

از تمام این حرف ها گذشته اینه که همه میدونن که گارانتی در ایران به چ شکلی داره ارائه میشه ! دیگه خالی بندی لازم نیست که !

بهرحال انشالله شما هم قطعتون خراب بشه تا طعم گارانتی رو بچشید اونوقت من هم میام حال شمارو می پرسم  :D

( البته خط آخر رو پس میگیرم حرفم رو چون یه جور نفرین بحساب میاد  *dry#  )

خوش باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من کارت گرافیکمو (Asus 7970 matrix) فرستادم گارانتی (ویستا پخش رایانه) اول گفتن یک هفته طول میکشه

الان 17 روزه گذشته و هنوز می گن قطعه شما نرسیده. (میگن شرکت ایسوس یه مقدار ضعیف مارو پشتیبانی می کنه)

ویرایش شده توسط Hassan_007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز بالاخره بعد از 7 هفته ! قطعم رو تحویل گرفتم

البته لازم به ذکر هستش که در 2 هفته اخیر حضوری مراجعه میکردم و کار رو پیگیری کردم با مدیریت خدمات پس از فروش و خانم لاسمی همکارشون هماهنگی های زیادی رو صورت دادم و مدوام پیگیر شدم تا اینکه 5 شنبه زنگ زدن و گفتن شنبه تشریف بیارید !

امروز شنبه مراجعه کردم و قطعه ی جدید پلمپ شده تحویل گرفتم همونجا در محل شرکت پلمپ رو باز کردم و لب تاب هم با خودم برده بودم و تست کردم تا عیبی ایرادی نداشته باشه ...

جالب اینجاست که قطعه ی خودم رو ریجکت نکرده بودن به ایسوس و جعبش و خودش تو بخش فنی بود ! در واقع توی این 7 هفته کلن سرکار بودم ! بفرمایید چرا ؟!

چون گارانتی این کالا در واقع وارانتی هستش ! و تعویض قطعه بدون سوال و تست باید انجام بشه ! وقتی قطعه خراب هست و abnormal line در ال سی دی ذکر شده اصلا نباید این 7 هفته رو معطل میکردن ! همون روز و یا 3 روز بعد با هماهنگی میتونستن قطعه رو تعویض و یک قطعه آکبند بهم تحویل بدن ! ( اسم اون کسی که تو شرکت ویستا اینارو بهم گفت رو نمیخام ببرم ) اینارو موقع تحویل آهسته به بنده گفتن و از بابت این تاخیر و معطلی از بنده عذرخواهی هم کردن ...!

بهرحال این بود قصه و داستان ما با گارانتی ویستا ...!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...