رفتن به مطلب

انتقاد از سیستم اسمبل EZPC + نیازمند فاکتور سیستم خریداری شده


Mreza123
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و وقت بخیر خدمت دوستان و بزرگواران گرامی

امروز برای اولین بار از EZPC لیون کامپیوتر اقدام به خرید کردم. یکی از سیستم های پیش فرض گیمینگ کولاک رو انتخاب کردم و تعدادی از قطعات رو جایگزین کردم و مبلغ رو پرداخت کردم.

بعد از پرداخت متوجه شدم که متاسفانه در بخش سفارش ها که در رابط کاربری وجود داره، یک فاکتور ناقص وجود داره و در اون فقط به ذکر عبارت "سیستم گیمینگ کولاک - پردازنده‌های نسل 12 اینتل - عالی" بسنده شده است.

هیچ امکانی برای مشاهده قطعات انتخابی وجود نداره تا خریدار ببینه آیا قطعاتی که می خواسته به درستی انتخاب شده اند یا خیر.

من موضوع را با پشتیبانی تلفنی و داخلی 772 مطرح کردم. خانمی جواب من را دادند و در مقابل درخواست من دائما می گفتند که اشتباه از من بوده که قطعات انتخابی رو چک نکردم و هیچ راهی برای مشاهده لیست قطعات وجود نداره. (در حالی که من بارها لیست قطعات رو چک کرده بودم ولی یک باگ سیستمی می تونست باعث اشتباه در ثبت قطعات بشه و من می خواستم مطمئن بشم که مشکلی وجود نداشته باشه) خلاصه ایشان موضوع را با یکی از همکارانشان مطرح کرده و از من یک شماره تلفن خواستند تا در whatsapp لیست قطعات رو ارسال کنند که لطف کردند و سریع هم این کار را انجام دادند. (البته صرفا یک لیست معمولی هست و فاکتور نیست)

خلاصه اینکه واقعا تعجب می کنم که سایت بزرگی چون لیون کامپیوتر چنین مشکل بزرگی در بخش اسمبل قطعات داشته باشه و نکته ای که مسئله رو عجیب تر میکنه اینه که آیا تا به حال هیچ کدام از خریداران قبلی این مسئله را به مدیران محترم گوشزد نکرده اند؟

درخواست فعلی من هم از لیون عزیز این هست که یک فاکتور درست حسابی از تمامی قطعات خریداری شده توسط من برایم ارسال کنند تا در روز مبادا که مشکلی برای من یا سایر خریداران پیش آمد، بتونیم مسئله را برطرف کنیم.

شناسه سفارش ثبت شده: 143573

تشکر از اینکه وقت گذاشتید و مطالعه کردید.

ویرایش شده توسط Mreza123
بولد کردن قسمتی از متن
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@CRM

هرچند بعید میدونم جواب بدن .

بیش از 10 روزه سعی میکنم با آقای نیکبخت تماس بگیرم اما نه اینجا نه تلگرام و نه تلفنی در دسترس نیستن .

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۸ دقیقه قبل، Mreza۱۲۳ گفته است:

خلاصه اینکه واقعا تعجب می کنم که سایت بزرگی چون لیون کامپیوتر چنین مشکل بزرگی در بخش اسمبل قطعات داشته باشه و نکته ای که مسئله رو عجیب تر میکنه اینه که آیا تا به حال هیچ کدام از خریداران قبلی این مسئله را به مدیران محترم گوشزد نکرده اند؟
 

درود

بشخصه بخاطره همین مشکلات تا به الان چندین و چندین بار به مشکل خوردم. و هربار به امید رفع این مشکل .... الان 3 سال بیش میگذاره !!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه وقتای / یه چیزایی رو تا یه حدی میشه گوشزد کرد. بعد از اون دیگه به اصطلاح سبک کردنه خودته.

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با لیون هماهنگ کردم و با شما گویا تماس گرفتند و صحبت کردند و هماهنگی انجام شد

اگر شما تائید میفرمائید که تاپیک خاتمه پیدا کند .

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خانم ارغوانی از لیون با من تماس گرفتند و فرمودند که فاکتور به همراه سفارش به دست من میرسه و هم چنین نگرانی بابت به وجود آمدن مشکل در اسمبل و هم چنین فرستادن قطعات اشتباهی نداشته باشم.

ویرایش شده توسط Mreza123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...