رفتن به مطلب

خاطرات تلخ خریدهای شما


mehrd@d
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

سریع برم سر اصل ماجرا.........

من حدود 10 روز پیش با پسر داییم رفتم یک سیستم جمع کنم رفتم بازار ایران که خوردم به طور یک فروشنده ...

قیمتی که من پرداخت کردم:

Moderboard: Asus z68 v pro 520T

Cpu: 2600K 640T

Graphic :Msi Gtx 560 Ti oc 490T

Ram: Gskill 2*4G cl9 120T

Power: Green 885 b 190T

Air cooling Cpu: Noctua NH-D14 190T

(Price: (2150T)+ 15 assembla= (2165 T]

قبل از خرید یکی دو تا از بچه های Hotoverclock (دوستان گل دوران خدمت) و یکی از بچه های lioncomputer بهم سه چهار تا از مغزه هارو بهم گفتن که از اونجا خرید نکن و زیاد دلیل منطقی برام نمی اوردند و می گفتند بهتره از اینها خرید نکنی و من هم بدون توجه رفتم سراغ چند تا از این مغازه ها تا رسیدم به این فروشنده ... اولش لیست و دادم و قیمتهای خیلی خوبی بهم داد و گفت الان اگه پول بدی با این قیمتها برات سریع میگیرم و قطعاتی هم که ندارم برات با قیمت همکار (حدود 2 الی3 تومان بیشتر) برات میگیرم . من هم از خدا خواسته رفتم سریع پول رو دادم و حدود 2 ساعت بعد(2 بعد از ظهر) سیستم رو بهم تحویل داد . پسرداییم سیستم رو برد تو ماشین من هم گفتم برم از روی کنجکاوی چند جا سوال بپرسم ببینم خوب خریدم یا نه که دیدم به به چه کلای شیکی رفت تو سرم . قیمت جدید قطعات که همون لحظه پرسیدم

Moderboard: Asus z68 v pro 490T

Cpu: 2600K 595T

Graphic :Msi Gtx 560 Ti oc 470T

Ram: Gskill 2*4G cl9 100T

Power: Green 885 b 175T

Air cooling Cpu: Noctua NH-D14 170T

(Price: (2000T

خیر سرش قیمت همکار برای ما گرفت فقط خودتون یک نگاه به قیمت خریداری شده با قیمت جدیدی که یک ساعت نگذشته بیاندازید

موقعی که من پول رو دادم بره قطعات رو بگیره اولش می گفت اگه قیمتها زیاد شد من دیگه ازت پولی نمیگیرم خیالت راحت. ولی

وقتی اومد با پرویی گفت cpu 30 تومان گرون شده و باید بدی منم گفتم قبلا با هم توافق کردیم بعد گفتش من که نمیتونم ضرر کنم به خاطر تو و زیر بار نرفت و من هم گفتم یک موقع بلایی سر سیستم نیاره پول رو یک دور دور سرم چرخوندم به عنوام صدقه دادم بهش . رفتم خونه و تازه ماجرا شروع شد . 1. فن استوک خود cpu رو برداشته بودند 2.آچار آلن فابریک کولر رو برداشته بودند 3.( محافظ فلزی یا قاب cpu) رو که cpu رو داخلش میگذارند و اون جک رو میبندند که cpu سر جای خودش fix بشه ودرنیاد اون رو هم برداشته بودند 4.کابلهای اضافه پاور رو برداشته بودند و دو تا کابل اضافه رو برام گذاشته بودند 5.کابل های SATA مادربورد روهم ورداشته بودند( 3 عدد) 6.خمیر سیلیکون noctua که میشد راحت تا 4 بار استفاده کرد رو یک مفدارشو روسیستم زدند و بقیه رو کش رفتند 7.کارت صدای آنبرد مادربورد کار نمی کرد و سوخته بود 8. من گرافیک مدل Hawk میخواستم (اولش هم تاکید کردم همین مدل رو فقط میخوام و اون هم گفت باشه) ولی بعد از بازکردن سیستم دیدم بهم مدل oc که 70 تومان ارزونتر بود رو بهم انداختند ودر آخر هم که سیستم رو روشن کردم دیدم سیستم روشن نمیشه و بعد از کلی سرو کله زدن با سیستم فهمیدم کولر noctua رو برعکس نصب کردن و خیلی شل و ول که cpu روش خوب قرار نمیگرفت و باید سیستم رو روی زمین می خوابوندی تاسیستم روشن میشد (چون قاب cpu رو ورداشته بود و به همین دلیل cpu از جاش کنده میشد و سیستم بالا نمی اومد و ممکن بود هم cpu و هم مادربورد بسوزه) و مجبور شدم خودم دوباره سیستم رو اسمبل کنم.

فرداش رفتم مغازه و مشکلات رو گفتم ولی هیچ کدوم رو گردن نمیگرفتند می گفت برو زیر زمین همونجایی که برات سیستم رو اسمبل کردند ما دیگه مسئول نیستم بهش گغتم من به شما پول دادم من اون طرف رو که سیستم رو اسمبل کرده چه میشناسم آخر سر هم رفتم پایین تو زیر زمین و مشکلات رو دوباره گفتم و اون ها هم که اصلا قبول نکردند گفتند ماهمه چی رو کامل تحویل دادیم. من هم رفتم سراغ قاب cpu رو که برداشته بودند رو بگردم و بخرم که بین تمام اون فروشندگان دسته دوم فقط یکیشون داشت و می داد 40 هزار تومان و اگر این قطعه نبود نمی تونستم ببرم برای گارانتی که صداش رو درست کنند و دوباره رفتم و با گردن کلفتی و دادو بیداد اون محافظ فلزی cpu و فن استوک رو که پشت میز قایم کرده بودند رو بعد ازدو ساعت سرو کله زدن گرفتم ولی دیگه بقیه لوازم رو ندادند و فرداش سیستم خراب رو بردم برای گارانتی تادرستش کنند .

نتیجه اخلاقی : اولش که 165 تومان من رو خوردند و یک آب هم روش و بعدش کلی قطعات رو کش رفتند ودر آخر هم که کارت صدا مادربورد سوخته بود.

آدرس فروشنده ...: پاساژ کامپیوتر ایران طبقه همکف واحد 430

از دوستانی هم که خاطره تلخی از خرید دارند اینجا بازگو کنند اگر هم امکان داره آدرس رو هم بگند تا دیگران هم مثل بنده که حرف دوستام رو گوش نکردند اینجوری سرشون کلاه نره

متشکرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی متاسف شدم

عذر می خوام اما واقعا مقصر این وسط خود شما هستید دوستانتون به شما گفتن از اون مغازه ها خرید نکنید و شما یک راست رفتید سراغ همونا؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با دروود:

واقعاً که عجب آدمایی پیدا میشن تو این دوره زمونه .!! اینجور آدما به هیچ جا نمیرسند.

من جای شما بودم سیستمو رو سرش خالی میکردم.و دور چنین دوستانی رو خط میکشیدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام و عرض ادب خدمت دوست گرامی :

اول اینکه دوست عزیز در این جور مواقع که میرین قطعات رو بخرین باید به هشدارها از قبیل مغازه دارهای بد انصاف / قیمت به روز قطعات / همراه شدن با کسی که به بالا پایین بازار اشناست / راهنمایی گرفتن از دوستان خبره همین سایت لیون که میتونن مشاوره های خوبی به شما بدن / مطمئن شدن از قطعات خریداری شده از لحاظ کیفیت و قیمت رو به یاد داشته باشین

دوم اینکه در این مواقع سعی کنین قطعاتتون رو خودتون خرید کنین و خودتون هم اسمبل کنین که خدای ناکرده هیچ مشکلی پیش نیاد که به نظرم این بهترین راهه

خلاصه میخوام بگم که اخرتی هستو حساب کتابی هست که اینجا دیگه نمیتونی کلاه بزاری سر مردم ( خطاب به اون فروشنده ..... )

تجربه هاتون رو به اشتراک بگذارید

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز خیلی باید حقت را بگیری حداقل برو صنف یه شکایتی بکن ازش من همین بلا ها سرم آمده با شکایت و بعضی وقتها با تهدید به شکایت نتیجه گرفتم فقط این را بدون اصلا کوتاه نیا و حقت را بگیر باید سیستم را سالم بده تحویلت.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم از دید من تاپیک خوبی میتونه باشه و این تاپیک رو مهمش میکنیم که بقیه دوستان هم از هر کجا (حتی از ما ) خاطرات بدی دارن اینجا مطرح کنن . تا ازتجربه های تلخ هم یاد بگیریم .

در ضمن دوستان گلم توی خرید فقط قیمت ملاک نیستش . وقتی که شما میخواید یه سیستم حرفه ای بخرید !!! ایا فکر میکنید همه میدونن چی دارن میفروشن ؟ فکر میکنید اگر طرف اون قطعات رو توی ویترین داشته باشه یعنی راجبش همه چیز میدونه ؟؟؟ مثلا بهش میگید فلان فن رو نصب کن روش فکر میکنید میدونه که میدونه چطور باید نصب کنه ؟؟؟

البته اینرو بگم که ما اونجا نبودیم و نمیتونیم قضاوت کنیم که چه اتفاقی بین این دوستمون و اون فروشنده افتاده . بعضی وقتها بعضی از کارها سهوا پیش میاد . در مورد قیمت هم یک نوع توافقه و اگر درصد کل کالا رو نگاه کنید طرف شاید بین 7 درصد گرونتر کالا رو فروخته که اطز نظر قانونی و شرعی فکر نمیکنم مشکلی وجود داشته باشه .!!!!! ( شاید این جمله من خیلیها رو ناراحت کنه ) ولی شما دوستان عزیز باید امار بگیرید و بعد خرید کنید . در کل خرید و فروش یک نوع توافقه . اگر طرف چند برابر گرونتر حساب میکرده اون وقت میشه گفت کارش ایراد داشته . ولی دوست گلم کاشکی اولش میرفتی قیمت میگرفتی تا این مشکل پیش نیاد.

ما اینجا هر روز تجربه خرید و فروش رو احساس میکنیم که اگر بخوام بنویسم حتما یک کتاب میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خاطره بدی نداشتم و از وقتی با لیون و آقای حسینی آشنا شدم خیلی هم خاطرات داره خوش میشه :wub:

اما هارد 2 ترام به درک واصل شد اون برام خیلی سوزش داره و از اون بد تر که 110 دادم 2 ترا دوماه کار کرد ترکید بعد 1 ترا رو 170 خریدم! :wacko:

شانسه داریم؟ :lol:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

توی این دوره زمونه که ماشاالله بقال سرکوچه هم می خواد آدمو بله...... چه برسه به کامپیوتر و پوشاک و مسکن و......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همون طور که دوستمون گفت شدیدا سهل انگاری خودت رو می رسونده!

هنگام خرید سیستم چند نکته هست که من همیشه توجه می کنم... که تریتیبش برام مهم هم هست:

1) قطعه رو از کی می خواهم بخرم ...(چرا که باید بعدا رفتی پیشش احساس مسولیت کنه برای جنس فروخته شده، انگار که سیستم خودش مشکل پیدا کرده)

2) حتما از چند جا قیمت بگیرید حتی اگه طرفتون رو حسابی میشناسید... برای این می گم که بعدا خدا نکرده بهم تهمت نزنین... از قدیم گفتن کار از محکم کاری عیب نمی کنه!

--------------

من از یه نفر تو شهر خودم اغلب خرید میکنم و با اینکه همو کامل میشناسیم اما همیشه قیمت بدست می رم پیشش می گم فلان چیز چند، اونم می خنده می گه خودت چند قیمت داری؟؟؟

باور کن من یه بار رفتم برای خرید رم همون تهران با دوستم اصلا بدلم ننشست که خرید کنم چون اصلا نتونستم بهشون اعتماد کنم با این طرز برخورد بازار گونه ای که داشتن انگار احساس کردم من به اونجا تعلق ندارم!

بر گشتم با اون قیمت هایی که گرفته بودم رفتم پیش طرف حساب خودم بهش گفتم اون خرید کرد واسم بعدش رفتم ازش گرفتم!

جدیدا هم اگه بخوام خودم از تهران خرید کنم سعی می کنم با جناب حسینی مشورت و خرید کنم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا مهرداد،

باهاتون همدردی میکنم؛ خیلی حال بدیه وقتی یه کلاه به این بزرگی سر آدم میره. شما هم البته غفلت کردین حتما باید با یک نفر که آگاه به سیستم و حداقل کسی که آشنا به قیمتهای حدودی بازار میبود برای خرید میرفتین؛ حتی اگر هم کسی دم دست نبود، معمولا از فروشنده بخواهید مثلا با فلان قیمت برایتان روی کاغذ سیستم ببندد یا با فلان قطعات، بعد آن را گرفته و تحقیق کنید، حتی آنلاین میشه حدود خیلی از قطعات رو در آورد. البته طبق تجربه میگم که امکان نداره همه ی اجناس یک فروشنده قیمت هاش خوب باشه، ممکنه سر 70% یا 80% قطعات باهات راه بیاد ولی یکی دو قطعه رو گرونتر از بقیه جاها بهت میده؛ که این هم طبیعیه حالا یا خودش اون جنس رو نداره و باید از کسی بگیره و یا واقعا اون جنس براش گرونتر از بقیه در اومده که ناچاره همون قیمت گرون رو بفروشه.

البته عالی ترین شکل خرید هم اینه که بدونی کدوم مغازه چه چیزی رو با بهترین قیمت ممکن بهت میده که این نیاز به تجربه و حضور دائمی توی بازار داره. که معمولا نمیشه.

ولی کش رفتن قطعات خریداری شده رو نمیشه تحمل کرد. متاسفانه با کمتر شدن توانایی اغلب مردم برای خرید، اغلب فروشنده ها هم حتی سود متوسط خودشون رو از دست دادن، به هر دو طرف فشار میاد - بعضی ها میسوزن و میسازن - بعضی ها تیغشون هرچی میبره قیمت میدن - بعضی ها به دنبال راه حل های جدید برای ارائه خدمات متفاوت تر میرن که تیغ دو لبه است، یا خیلی موفق میشه یا بدتر میشه، بعضی ها هم مثل داستان شما حتی به فن استوک و چهارتا کابل هم رحم نمیکنن.

نمیدونم، من دانش متوسطی از کامپیوتر دارم ولی بارها قیمت های بالا بهم جنس انداختن. ولی از اونطرف هم یادگرفتم وقتی قیمت جنسی منصفانه هستش - نباید چونه بزنم. دیدم تو مغازه ها خیلی از مشتری ها آگاهانه یا ناآگاهانه با اینکه میدونن قیمت فلان چیز مثلا 1000 تومنه و این فروشنده داره بنده خدا قیمت خوب میده، ولی بازم رحم ندارن و بازم میان چونه میزنن و اعصاب فروشنده رو هم داغون میکنن. انگار که فروشنده حتی حق نداره کوچکترین سودی داشته باشه.

یه وقت یه نفر میره هفت هشت قطعه یکجا از یه مغازه خرید میکنه، بعدش میگه آقا تخفیف بده، خوب این قابل قبوله، ولی یکی که فقط یه جنس یا دو جنس خرید میکنه و میگه تخفیف بده اولا انتظار بیخودیه - دوما انصاف نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دو - سه سال پیش که من 12 سالم بود رفتم جمهوری دسته پی اس تیری بخرم

رفتم یه مغازه

گفتم چند ؟ گفت هفتاد تومن

اومدم رفتم یه جا دیگه گفت هشتاد ، گفتم چرا ؟ یه کم تخفیف بدین که بر نگردم پیش اون یکی همکارتون که 70 میداد

طرف دو تا دسته گذاشت جلوم گفت این هشتاد هست ، این یکی شصت تومن

فرقشونم اینه که این شصت تومنه تقلبیه با آپدیت از کار میافته ولی این یکی نه خودمم قیمت خریدم 75 هست پس اونی که اون یارو میداده تقلبیه

من هم که ... ، گرفتم رفتم

بعد ها آپدیت کردم و دسته از کار افتاد !!!!!!!!!!!

و بعد تر هم متوجه شدم قیمت دسته اصصصصصصلللللللللل 60 تومنه تو نت و تو بازار 40 تومن هم پیدا میشه

و اینگونه شد که این شکلی شدم:

post-9773-0-75834800-1343156471_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی بد هست که این جو بازار باشه و آدم سراغ هر کسی که می خواهد بره حتی برادرش باید شمشیر بی اعتمادی را از رو ببنده و بره. ای کاش یه روزی این اوضاع بهتر بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همگی والله من هم از چندجا قیمت داشتم بعد رفتم پیش ایشون و ایشون از هر کدوم بهم 3 الی 4 تومن کمتر گفت و چون من هم مسافر بدوم و باید سریع میرفتم یک شهر دیگه مجبور شدم از اینجا بخرم و لی اگه وقت داشتم می رفتم از یکجای دیگه میخریدم

این آقا اولش قیمت هارو خوب میگفت و گفت من همه رو موجودی دارم بعد که پول رو گرفت و رفت جنسهارو بیاره گفت من تموم کردم و باید برم بگیرم بعدش که گرفت گفت الان همه چی گرون شده و باید روی هر چیز اینقدر بدی من هم بهم برخورد و لی چون کار داشتم مجبور بودم بگیرم و هیچی نگنم که ایشون هم کمال نامردی رو بهم نشون داد و کلی از من گرفت و کلی از روی جنسهام ورداشت و در آخر هم یک جنس معیوب بهم داد مثلا همین کولر cpu قیمتش 165 پیدا کردم ولی ایشون بهم 190 داد و وقتی رفتم پیش فروشنده کولر بهم گفت چرا از ما نخریدی مستقیما گفتم چطور مگه ؟ گفت ایشون کلی بهت گرون داد .

در صورتی که ما باهم قبلا سر اون قیمت توافق کرده بودیم اگر جنس کم یا زیاد شد فقط مبلغ فاکتور برای ما ملاک باشد.

تنها دعایی که براش تو ماه رمضان دارم : خدا لعنتش کنه (فروشگاه دیبا رایانه)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

دوست خوبم متاسفانه بیشتر فروشنده ها در هر صنفی انصاف و انسانیت رو قی کردن :( و ذره ای وجدان و احساس مسئولیت و تعهد ندارن و اون چیزی هم که سالهاست در مملکت ما رخت بر بسته احترام، راستی، صداقت، وجدان کاری، مشتری مداری، ادب، پاسخگو بودن و... هست که متاسفانه در بین اقشار جامعه بعناوین مختلف قابل مشاهده هست منم خودم در بیشتر مواقع در موقع خرید هر چیزی مورد کم لطفی و بی انصافی قرار گرفتم چه ارگان های دولتی و چه خصوصی و متاسفانه درد اینجاست که شما دادرسی هم نداری که بتونه حقتو از حولقوم اینطور آدم ها پس بگیرید همین که پول رو ازت بگیرن دیگه زیربار هیچ چیزی نمیرن اما تجربه ای که من دارم اینه که حداقل باید حتما حتما فاکتور قطعات رو داشته باشی که لااقل با اون بشه کاری کرد،دو سه ماهه پیش با پدرم واسه خرید تلویزیون 50 اینچ سه بعدی به نمایندگی ال جی در شهرمون مراجعه کردیم (ماجراش طولانی من خیلی خلاصه واستون میگم) حدود 250هزار تومن بیشتر از قیمت واقعیش از ما گرفت و موقعی که بازش کردیم دیدیم گنجشکو رنگ کردن جای پلاسمای سه بعدی انداختن بهمون نمیدونم چه فکری کرده بودن فکر میکردن مردم بیسوادن؟ از پشت کوه یا توی غار اومدن؟ یا شایدم گوش هام دراز بوده و خبر نداشتم؟ به هر حال با نمایندگی تهران تماس گرفتمو رفتم مغازشون بیچاره ها مونده بودن چطوری توجیحش کنن پدرم بقدری از این کارشون عصبانی بود که تا خود صبح خوابش نبرده بود تازه متوجه شدیم اینا نباید از ما پول حمل میگرفتن(هم از مشتری پول میگرفتن هم از نمایندگی تهران)پولو پس گرفتیم ولی حالا که میخوایم دوباره بخریم هم دیگه جنسی تو بازار نیست هم قیمتش خیلی خیلی گرون شده و... در مورد قطعات کامپیوتر هم وضع به همین منوال آدم موقع خرید باید با چندنفر متخصص قیمت،سخت افزار،آنتی کلاهبردار ^_^ و... بره واسه خرید اونم توی این بازار بی در و پیکر و صاحب.

دوست خوبم من از شما تعجب میکنم وقتی دارید نزدیک به دو سه میلیون تومن هزینه میکنید باید نهایت دقت و حساسیت رو بخرج بدید و اگه مشکل کاری و... دارید خریدتون رو بذارید واسه یه وقتی که تمرکزتون فقط خرید سیستم باشه یکی یکی قطعات رو باید چک میکردید و زیربار حرف طرف بعد از توافقتون نمیرفتید و اشتباه دیگه تون هم این بوده که نباید تمام مبلغ رو یکجا پرداخت میکردید یک بخشیش رو میذاشتید واسه بعد از صحت و سلامت قطعاتتون، ازتون خواهش میکنم از طریق صنف پیگیری کنید و بیخیال نشید این کار شما باعث میشه این فروشنده همین کار رو با بقیه مشتری ها هم انجام بده، الان طرف میخواد 50تومن جنس بخره صدجارو زیرپا میذاره ده جا قیمت میگیره بعد اقدام میکنه مورد شما که دیگه جای خود داره و در آخر هم یکی از عزیزانی که من بشخصه سعادت دیدنشون رو از نزدیک نداشتم ولی حتی تلفنی و از راه دور در کمال تواضع و صعه صبر از لطف و محبتشون بهره مند شدم جناب آقای حسینی عزیز هست،اینجا از دوست خودم سفارش قطعه میدم اینقدر خودشو گم کرده دیگه کسر شانش میشه واسه یک قطعه به تهران سفارش بده بعد از کلی دست به سر کردن و اتلاف وقت و چندین بار رو زدن من بهش حتی حاظر نمیشه واسم قیمت و موجودی بگیره چه برسه به اینکه واسم سفارش بده آخرشم میگه نیستش تموم شده دیگه نمیاد ندارن واز این بهونه ها هرچی که خودش داشته باشه باید ازش بخری منم واقعا پشیمونم از اینکه بهش رو زدم تصمیم هم گرفتم از این به بعد هرچی خواستم از دوستان بامروت و بامرام و انسانی مثل آقای حسینی تهیه کنم یه هزینه پست ارزش داره به این همه کوچیک و حقیر شدن تازه من که باعث افتخارم بگم از عزیزی مثل سید حسینی خرید کردم :wub:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا حق دادنی نیست بلکه گرفتنیه.ما فروردین بود که یه سیستم 1200 تومنی از یکی از دوستامون تو صادقیه خریدیم(اسمش رو نمیارم اگه دوستان سوال داشتند در پ خ میگم خدمتشون) بردیم خونه دیدیم هیچی روش نمیشه نصب کرد.نه بازی نه برنامه! بردیم پیشش گفت مشکل از ویندوزته! عوضش میکنم ویندوز عالی میریزم که تو بازار هیچکس نداره ولی 30 تومن ازت میگیرم! ویندوز عوض کرد ولی من cd بازی همراهم نبود و نشد اونجا تست کنم گفت ردیف شد برو حالش ببر!

دوباره بردیم خونه دیدیم بازی نصب نمیشه.بازم کیس به دست رفتیم دم در دکونش.خلاصه با بد بختی و بعد از یک هفته تست گفت یکی از رم های سیستمت سوخته! 50 تومن هزینشه! ما هم با وجود اینکه کلا آدم آرومی هستیم ولی اون روز قاطی کردم نزدیک بود هر سه تاشون رو بزنم سر و دمشون رو یکی کنم! خلاصه با تهدید و داد و بیداد همشون بچه گربه شدن.رم رو مجانی عوض کردند و 30 تومن پول ویندوز هم ازشون به زور گرفتم.گفت حرومت باشه سیستم یک بهت دادم حالا داری گردن کـلـفتی میکنی؟ دیگه دیدم سیستمم درست شده و اونجا هم تستش کرد برام دلم سوخت وگرنه خط خطیشون میکردم.

خلاصه دوستان بعضی وقتا بایست با قلدری حقت رو بگیری. الان که فکر میکنم جیگرم خنک میشه.ولی خوب یک هفته ای الاف شدیم دیگه.

عزت زیاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا حق دادنی نیست بلکه گرفتنیه.ما فروردین بود که یه سیستم 1200 تومنی از یکی از دوستامون تو صادقیه خریدیم(اسمش رو نمیارم اگه دوستان سوال داشتند در پ خ میگم خدمتشون) بردیم خونه دیدیم هیچی روش نمیشه نصب کرد.نه بازی نه برنامه! بردیم پیشش گفت مشکل از ویندوزته! عوضش میکنم ویندوز عالی میریزم که تو بازار هیچکس نداره ولی 30 تومن ازت میگیرم! ویندوز عوض کرد ولی من cd بازی همراهم نبود و نشد اونجا تست کنم گفت ردیف شد برو حالش ببر!

دوباره بردیم خونه دیدیم بازی نصب نمیشه.بازم کیس به دست رفتیم دم در دکونش.خلاصه با بد بختی و بعد از یک هفته تست گفت یکی از رم های سیستمت سوخته! 50 تومن هزینشه! ما هم با وجود اینکه کلا آدم آرومی هستیم ولی اون روز قاطی کردم نزدیک بود هر سه تاشون رو بزنم سر و دمشون رو یکی کنم! خلاصه با تهدید و داد و بیداد همشون بچه گربه شدن.رم رو مجانی عوض کردند و 30 تومن پول ویندوز هم ازشون به زور گرفتم.گفت حرومت باشه سیستم یک بهت دادم حالا داری گردن کـلـفتی میکنی؟ دیگه دیدم سیستمم درست شده و اونجا هم تستش کرد برام دلم سوخت وگرنه خط خطیشون میکردم.

خلاصه دوستان بعضی وقتا بایست با قلدری حقت رو بگیری. الان که فکر میکنم جیگرم خنک میشه.ولی خوب یک هفته ای الاف شدیم دیگه.

عزت زیاد

اونوقت دوربین مدار بسته نداشت.. شاهد نداشت... تهدید به پل یس نمیکرد چون تو مغازش بودی ... اگه همه چیز رو انکار میکرد چیکار میخواستی بکنی اون دوربین و شاهد داره ولی شما چی ؟

-----------------------------------------

این سوال من هم هست از همه دوستان میخوام بدونم بعضی جاها زور جواب نده به ضرر آدم بشه پس چطور باید حق رو گرفت ؟ چطور باید سر کار نرفت ؟ چطور باید پول مفت نداد ؟ چطور باید جواب کلاه برداری + تهدید رو داد وقتی مدرک مستندی نداریم!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست خوبم متاسفانه بیشتر فروشنده ها در هر صنفی انصاف و انسانیت رو قی کردن :( و ذره ای وجدان و احساس مسئولیت و تعهد ندارن و اون چیزی هم که سالهاست در مملکت ما رخت بر بسته احترام، راستی، صداقت، وجدان کاری، مشتری مداری، ادب، پاسخگو بودن و... هست که متاسفانه در بین اقشار جامعه بعناوین مختلف قابل مشاهده هست منم خودم در بیشتر مواقع در موقع خرید هر چیزی مورد کم لطفی و بی انصافی قرار گرفتم چه ارگان های دولتی و چه خصوصی و متاسفانه درد اینجاست که شما دادرسی هم نداری که بتونه حقتو از حولقوم اینطور آدم ها پس بگیرید همین که پول رو ازت بگیرن دیگه زیربار هیچ چیزی نمیرن اما تجربه ای که من دارم اینه که حداقل باید حتما حتما فاکتور قطعات رو داشته باشی که لااقل با اون بشه کاری کرد،دو سه ماهه پیش با پدرم واسه خرید تلویزیون 50 اینچ سه بعدی به نمایندگی ال جی در شهرمون مراجعه کردیم (ماجراش طولانی من خیلی خلاصه واستون میگم) حدود 250هزار تومن بیشتر از قیمت واقعیش از ما گرفت و موقعی که بازش کردیم دیدیم گنجشکو رنگ کردن جای پلاسمای سه بعدی انداختن بهمون نمیدونم چه فکری کرده بودن فکر میکردن مردم بیسوادن؟ از پشت کوه یا توی غار اومدن؟ یا شایدم گوش هام دراز بوده و خبر نداشتم؟ به هر حال با نمایندگی تهران تماس گرفتمو رفتم مغازشون بیچاره ها مونده بودن چطوری توجیحش کنن پدرم بقدری از این کارشون عصبانی بود که تا خود صبح خوابش نبرده بود تازه متوجه شدیم اینا نباید از ما پول حمل میگرفتن(هم از مشتری پول میگرفتن هم از نمایندگی تهران)پولو پس گرفتیم ولی حالا که میخوایم دوباره بخریم هم دیگه جنسی تو بازار نیست هم قیمتش خیلی خیلی گرون شده و... در مورد قطعات کامپیوتر هم وضع به همین منوال آدم موقع خرید باید با چندنفر متخصص قیمت،سخت افزار،آنتی کلاهبردار ^_^ و... بره واسه خرید اونم توی این بازار بی در و پیکر و صاحب.

دوست خوبم من از شما تعجب میکنم وقتی دارید نزدیک به دو سه میلیون تومن هزینه میکنید باید نهایت دقت و حساسیت رو بخرج بدید و اگه مشکل کاری و... دارید خریدتون رو بذارید واسه یه وقتی که تمرکزتون فقط خرید سیستم باشه یکی یکی قطعات رو باید چک میکردید و زیربار حرف طرف بعد از توافقتون نمیرفتید و اشتباه دیگه تون هم این بوده که نباید تمام مبلغ رو یکجا پرداخت میکردید یک بخشیش رو میذاشتید واسه بعد از صحت و سلامت قطعاتتون، ازتون خواهش میکنم از طریق صنف پیگیری کنید و بیخیال نشید این کار شما باعث میشه این فروشنده همین کار رو با بقیه مشتری ها هم انجام بده، الان طرف میخواد 50تومن جنس بخره صدجارو زیرپا میذاره ده جا قیمت میگیره بعد اقدام میکنه مورد شما که دیگه جای خود داره و در آخر هم یکی از عزیزانی که من بشخصه سعادت دیدنشون رو از نزدیک نداشتم ولی حتی تلفنی و از راه دور در کمال تواضع و صعه صبر از لطف و محبتشون بهره مند شدم جناب آقای حسینی عزیز هست،اینجا از دوست خودم سفارش قطعه میدم اینقدر خودشو گم کرده دیگه کسر شانش میشه واسه یک قطعه به تهران سفارش بده بعد از کلی دست به سر کردن و اتلاف وقت و چندین بار رو زدن من بهش حتی حاظر نمیشه واسم قیمت و موجودی بگیره چه برسه به اینکه واسم سفارش بده آخرشم میگه نیستش تموم شده دیگه نمیاد ندارن واز این بهونه ها هرچی که خودش داشته باشه باید ازش بخری منم واقعا پشیمونم از اینکه بهش رو زدم تصمیم هم گرفتم از این به بعد هرچی خواستم از دوستان بامروت و بامرام و انسانی مثل آقای حسینی تهیه کنم یه هزینه پست ارزش داره به این همه کوچیک و حقیر شدن تازه من که باعث افتخارم بگم از عزیزی مثل سید حسینی خرید کردم :wub:

هر کسی نمیتونه غصه و دردل کنه من تجربه یه هفته پیش رو نوشتم ولی پستش نکردم صفحه رو بستم دوباره باز کردم یه چیزایی رو بگم.

به نظر من حالا که بعد از خرید فروشنده خریدار رو اذیت میکنه پس قبل از خرید هم باید خیلی فروشنده رو اذیت کرد مگر اینکه طوری بشه هر دو طرف با هم کنار بیان.

بدون سند معتبر دیگه نباید نه کاری انجام داد نه خرید.

مرد حسابی خرید حضوری با کلی ترس و لرز ازینکه جنس آشغال و گرون نندازن و بعد هم پشتیبانی بشه ، میریم تازه بهمون میگم بازارو شخم زدی اومدی اینجا گوشی رو به هم میدن آخرش یه بلایی سر مشتری بیچاره میارن و مشتری یا باید غرورش رو له کنه خریدشو به هر صورتی هست انجام بده یا کلا قیدشو بزنه! البته اینم بگما از اینجا هم با ترس و لرز خرید داشتم چون شناختی نداشتم و ناخودآگاه مشکلات جزئی یا تموم شدن جنس یا اشتباهی شدن هم پیش اومده ولی با مذاکره حل شده جای شکر داره.

نمیدونم این درسته هر کی بترسه یا چمیدونم زیادی حساس باشه همون ممکنه به سرش بیاد یا نه! ولی هر وقت یادم باشه با توکل به خدا یه کاری رو انجام میدم تو این زمونه و بازار هر کی هر کی و بی ناظر !

دوستی و رفاقت و اعتبار و تعریف و اینا دیگه رنگ باخته باید گشت یه نفر مسلمون جست!

نمیدونم چرا فروشنده حوصله جواب دادن به مشتری یا به قول خودش حساسیت و ریز بینی اون که ناشی از انتخاب دقیق و فکر شده اونه رو نداره ! فقط میخواد بفروشه هر چی بیشتر بهتر اونم هر چی شد نه اونی که مشتری میخواد! وقت مشتری مگه اهمیت نداره ؟

شاید تو این بازار هر کی فروشنده بشه به ناچار باید همرنگ بقیه بشه و بقیه با طناب پوسیده هم برن تو چاه ! شاید اگه این کار رو نکنه توی دنیا زمین بخوره... یه قانون نانوشته غلط تو بازار هست باید خیلی حواست جمع باشه مالت پاک بمونه.

آخه چرا باید اینطور هر کی هر کی باشه و مردم مسلمان لااقل به هم رحم نکنن و اختیار زندگیشون به نظر یه عده کافر بسته باشه.

همین یک هفته پیش یک بچه دیدم یه جایی اجاره کرده هی دروغ میگه هی دزدی میکنه هر مردمو سر کار میزاره از همین الان بچه دزد شده !

آقا نمیشه سالم موند تو این دوران..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بدترین خاطره من همین امروز شد!

کلی خودمو کشتم که یک عدد 3770k بخرم + یک پک رم(تا امروز پول پردازنده نصفه شده بود اما پول رم نه!) صبر کردم تا پول جور شد! حالا که خواستم 3770 بخرم قیمتش شده بود 790 تومن تو بازار! من روی 720 حساب کرده بودم! رم هم روی 240 حساب کردم شد 300 تومن! اگه شنبه میخریدم اینطوری نمیشد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اونوقت دوربین مدار بسته نداشت.. شاهد نداشت... تهدید به پل یس نمیکرد چون تو مغازش بودی ... اگه همه چیز رو انکار میکرد چیکار میخواستی بکنی اون دوربین و شاهد داره ولی شما چی ؟

-----------------------------------------

این سوال من هم هست از همه دوستان میخوام بدونم بعضی جاها زور جواب نده به ضرر آدم بشه پس چطور باید حق رو گرفت ؟ چطور باید سر کار نرفت ؟ چطور باید پول مفت نداد ؟ چطور باید جواب کلاه برداری + تهدید رو داد وقتی مدرک مستندی نداریم!؟

چرا داداش اتفاقا دوربین داشت با کلی دم و دستگاه ضبط و ...سه تا هم شاهد داشت.

اما

خیر سرمون رفیقمون بود.تو ایران تنها چیزی که جواب میده واقعا , زوره! تهدید به پل ایس نکرد داداش.اگر هم میکرد تا پل ایس میومد هر سه تاشون رو...خیالت راحت پل ایس نمیاد.

ما یه ماه پیش یه زن میانسال دم محله مون رو به زور سوار یه تندر90 کردن در واقع دزدیدنش! من و 10 نفر دیگه هم بودیم اونجا.زنه مقاومت کرد و تندر حدود یه ربع واستاده بود و حرکت نمیکرد.ملت شروع کردن زنگ زدن به 110 که هیچکس جواب نداد.یعنی کسی گوشی برنمیداشت.هیچ کس از مردم هم کاری نکرد.منم وجود نکردم برم فردین بازی دربیارم گفتم اومد زدن ناکارمون کردن...هیچی خلاصه زن بدبخت بردن! نفهمیدم پل ایس اومد بالاخره یا نه.چون دیرم شده بود رفتم سر کار

بهترین راه برای خرید همونطور که دوستان فرمودند.اینه که یه آدم حرفه ای(که در سایت هم دوستان خوبی هستند) با خودت ببری و تا فروشنده منتاژ میکنه بالا سرش وایسی.اگه شده یه صبح تا ظهر طول بکشه

یه راه دیگه هم هست اونم خرید از جای معتبر مثل همین لیون خودمون یا چند جای دیگه.که دیگه این بهترین راهه و 6 دنگ خیالت هم راحته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند وقت پیش تصمیم گرفتم کیس cm690II Advanced USB3 ورژن را بگیرم، واسه همین تماس گرفتم فروشگاه لیون و اونا هم گفتن که دقیقا همین مدل را دارن خوب من هم کیس قبلیم را گذاشتم واسه فروش و اتفاقا بعد از مدتی یه مشتری مناسب توی همین سایت واسش پیدا کردم، همون موقع که فروش قطعی شد دوباره به لیون زنگ زدم و قیمت گرفتم و مطمئن شدم که دقیقا همین کیس را موجود دارن تا الکی کیس خودم را نفروشم. خلاصه وقتی مطمئن شدم، کیس قدیمم را فروختم و با یه سری قطعه دیگه و یه کیس دیگه این cm690II advanced usb3 را سفارش دادم اما وقتی رسید شیراز در کمال ناراحتی دیدم که واسم basic آمده. خوب من هم همون موقع تماس گرفتم با آقای حسینی و ایشون هم بدون هیچ بحث و چونه ای گفتن با خرج خودشون کیس را مرجوع کنم و البته گفتن که فعلا هیچی جایگزین ندارن. منم این کار را کردم که

جا داره در همین جا هم از این حسن نیتشون تشکر کنم.

متاسفانه این کیس در بازار قحط آمد و من هرچی گشتم دیگه پیدا نشد که نشد حتی دوستان عزیز آقا آرمین و آقا نوید هم خودشون رفتن توی بازار و پرسو جو کردن که نهایتا پیدا نشد( که در همین جا باز از هردوشون تشکر می کنم). من فقط از یک موضوع دلخور شدم و ترجیح دادم دوستانه همینجا بگم اونم این بود که 2 روز بعد از اینکه من کیس را مرجوع کردم لیون 2 تا از این کیس را فروخته بود که عکسش توی همین سایت آپلود شد و طبق گفته خریدار دو روز بعد از مرجوع کردن کیس من بود این خرید.

نهایتا بعد از 20 روز که قطعه ها روی زمین بود یه ورژن usb2 را خریدم اما اگر از اول همکاران لیونی به من نمی گفتن که این کیس را دارن من هم کیسم را نمی فروختم تا زمانی که جنس مورد نظرم توی بازار موجود می شد یا لاقل وقتی متوجه می شدن که اشتباهی شده یه دونه را واسه من کنار می زاشتن. به هر حال من زودتر سفارش داده بودم.

در کل اعتقاد دارم که این طور مشکلات توی بازار و خرید و فروش های اینترنتی پیش میاد و مطمئنا مغرضانه نیست اما متاسفانه می تونه خاطره ناخشایندی از خرید یا فروش برای کاربر بوجود بیاره. چون علارقم ساده بودن موضوع مشکلات زیادی را برای کاربر ایجاد می کنه.

امیدوارم که متن تندی نبوده باشه و باعث ایجاد سوتفاهم نشه.

ویرایش شده توسط Cyrus-the-great
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند وقت پیش تصمیم گرفتم کیس cm690II Advanced USB3 ورژن را بگیرم، واسه همین تماس گرفتم فروشگاه لیون و اونا هم گفتن که دقیقا همین مدل را دارن خوب من هم کیس قبلیم را گذاشتم واسه فروش و اتفاقا بعد از مدتی یه مشتری مناسب توی همین سایت واسش پیدا کردم، همون موقع که فروش قطعی شد دوباره به لیون زنگ زدم و قیمت گرفتم و مطمئن شدم که دقیقا همین کیس را موجود دارن تا الکی کیس خودم را نفروشم. خلاصه وقتی مطمئن شدم، کیس قدیمم را فروختم و با یه سری قطعه دیگه و یه کیس دیگه این cm690II advanced usb3 را سفارش دادم اما وقتی رسید شیراز در کمال ناراحتی دیدم که واسم basic آمده. خوب من هم همون موقع تماس گرفتم با آقای حسینی و ایشون هم بدون هیچ بحث و چونه ای گفتن با خرج خودشون کیس را مرجوع کنم و البته گفتن که فعلا هیچی جایگزین ندارن. منم این کار را کردم که

جا داره در همین جا هم از این حسن نیتشون تشکر کنم.

متاسفانه این کیس در بازار قحط آمد و من هرچی گشتم دیگه پیدا نشد که نشد حتی دوستان عزیز آقا آرمین و آقا نوید هم خودشون رفتن توی بازار و پرسو جو کردن که نهایتا پیدا نشد( که در همین جا باز از هردوشون تشکر می کنم). من فقط از یک موضوع دلخور شدم و ترجیح دادم دوستانه همینجا بگم اونم این بود که 2 روز بعد از اینکه من کیس را مرجوع کردم لیون 2 تا از این کیس را فروخته بود که عکسش توی همین سایت آپلود شد و طبق گفته خریدار دو روز بعد از مرجوع کردن کیس من بود این خرید.

نهایتا بعد از 20 روز که قطعه ها روی زمین بود یه ورژن usb2 را خریدم اما اگر از اول همکاران لیونی به من نمی گفتن که این کیس را دارن من هم کیسم را نمی فروختم تا زمانی که جنس مورد نظرم توی بازار موجود می شد یا لاقل وقتی متوجه می شدن که اشتباهی شده یه دونه را واسه من کنار می زاشتن. به هر حال من زودتر سفارش داده بودم.

در کل اعتقاد دارم که این طور مشکلات توی بازار و خرید و فروش های اینترنتی پیش میاد و مطمئنا مغرضانه نیست اما متاسفانه می تونه خاطره ناخشایندی از خرید یا فروش برای کاربر بوجود بیاره. چون علارقم ساده بودن موضوع مشکلات زیادی را برای کاربر ایجاد می کنه.

امیدوارم که متن تندی نبوده باشه و باعث ایجاد سوتفاهم نشه.

درود دوست گلم

این مسئله کاملا حقیقت داره ولی جالب اینجاست که ما خودمون هم نمیدونستیم دقیقا کدوم مدل رو شرکت بهمون تحویل داده و وقتی دست شما رسید متوجه شدیم که شرکت به ما اشتباه کالا رو تحویل داده . به خاطر اینکه ما اشتباه کرده بودیم هزینه رو متقبل شدیم . شما کالا رو 4/6/1391 خریدید و ما در تاریخ 6/6/1391 دو تا از مدلهای مورد نظرتون رو فروختیم به یکی از دوستان ولی متاسفانه اون دو تا اخرین موجودی شرکت بوده عزیز

در کل من شرمندم و اگر میخواید x5 دارم و برای جبران دوباره میتونم این کالا رو با قیمت قبل بهتون تحویل بدم چون همین دیروز 20 درصد دوباره گرین گرون کرده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

این مسئله کاملا حقیقت داره ولی جالب اینجاست که ما خودمون هم نمیدونستیم دقیقا کدوم مدل رو شرکت بهمون تحویل داده و وقتی دست شما رسید متوجه شدیم که شرکت به ما اشتباه کالا رو تحویل داده . به خاطر اینکه ما اشتباه کرده بودیم هزینه رو متقبل شدیم . شما کالا رو 4/6/1391 خریدید و ما در تاریخ 6/6/1391 دو تا از مدلهای مورد نظرتون رو فروختیم به یکی از دوستان ولی متاسفانه اون دو تا اخرین موجودی شرکت بوده عزیز

در کل من شرمندم و اگر میخواید x5 دارم و برای جبران دوباره میتونم این کالا رو با قیمت قبل بهتون تحویل بدم چون همین دیروز 20 درصد دوباره گرین گرون کرده

خیلی متشکر جناب حسینی دشمنتون شرمنده باشه

این متن را فقط از اونجائی نوشتم که اعتقاد دارم آدم اگه از چیزی ناراحت می شه باید عنوان کنه چه بسا که خیلی وقتها سوئ تفاهمی پیش آمده اما بخاطر عنوان نشدن تبدیل به ناراحتی های بزرگتری می شه، عمیقا هم اعتقاد دارم که اینطور مشکلات عادی هست و پیش میاد و نباید بخاطر یه مشکل کل یه سیستمی را زیر سوال برد و همه چیز را به پای یه مشکل ساده گذاشت. تنها دلخوری من از همون مورد بود که گفتید دیگه این کیس را ندارید اما 2 روز بعد دیدم 2 تاش را فروختید( به هیچ عنوان نمی خواهم بگم که شما سوئ نیتی داشتید باز هم اعتقاد دارم این مسائل توی شغلی به این پر مشغله ای وجود داره) و در واقع اون 2تا اخرین در ایران بود ;) ^_^ چون تبریز و قم و مشهد اصفهان و کل تهران را هم گشتم اما نبود. به هر حال همین موضوع باعث شد که 2 تا دوست خوب پیدا کردم آقا آرمین و آقا نوید که واقعا ارزشش را داشت. :lol:

اما در کل یک پیشنهاد دارم (البته نمی دونم واستون عملی باشه یا نه)

شرایطی ایجاد کنید که سفارشهای اینترنتی تون به صورت کتبی باشه. به عنوان مثال توی یه قسمت از سایت فرم خرید پر بشه تا کاربر بتونه به طور دقیق اون چیزی را که می خواهد شرح بده براتون. اینطوری سرتون هم خلوت تر می شه و نمی خواهد پشت تلفون با عجله هر دوطرف جنس مورد نظر را تشریح کنند.

در نهایت این را بگم که کسائی که در اینترنت خرید و فروش می کنند، 98% اشخاصی صادق هستند که بر پایه اعتماد معامله می کنند و این بزرگترین سرمایه این افراد هست چون در حالی که همه می دونن همیشه گرگهایی منتظر سواستفاده هستند اما این افراد ملاک را بر دوستی، صداقت، اعتماد، گذاشته و سرمایه شون را در اختیار همدیگه می زارن و باور کنید این موضوع بیشترین لذت من از خرید در اینترنت هست.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

روزی که تصمیم گرفتم روز پدر برای پدرم یک کیس جدید بخرم.رفتم توی مغازه اما اون موقع تنها چیزی که میدونستم این بود که که یک سیستم باید مادربورد و سی پی یو و رم و کارت گرافیک داشته باشه(اولین اشتباه) . من به فروشنده گفتم که از کامپیوتر چیزی سر در نمیاورم(دومین اشتباه) و بودجه من هم 500 هزار تومان است(سومین اشتباه ) ایشون هم از خدا خواسته یک سیستم گازوییلی برام بست اما چرا سی پی یو خراب برام انداخته بود؟

بعد چند روز هم رفتم پیشش گفتم که سی پی یو خرابه گفت میشه 70 هزار تومن بالا خره با کلی جرو بحث سی پی یو را مجانی برام عوض کرد اما خودم هم در بوجود آمدن این مشکلات مقصر بودم اگر همون روز اول با کسی مشورت میکردم مجبور نبودم که 200 هزار تومان اضافه دهم و این همه مشکل روی سر من بریزد. این هم از بدترین خاطره خریدم بود و همینطور بدترین هدیه روز پدر که خیلی شرمنده شدم

ویرایش شده توسط fredy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این متن را فقط از اونجائی نوشتم که اعتقاد دارم آدم اگه از چیزی ناراحت می شه باید عنوان کنه چه بسا که خیلی وقتها سوئ تفاهمی پیش آمده اما بخاطر عنوان نشدن تبدیل به ناراحتی های بزرگتری می شه، عمیقا هم اعتقاد دارم که اینطور مشکلات عادی هست و پیش میاد و نباید بخاطر یه مشکل کل یه سیستمی را زیر سوال برد و همه چیز را به پای یه مشکل ساده گذاشت.

من واقعا عاشق این اعتقادم . ادم بی عیب وجود نداره و وقتی ما نمیگذاریم طرف توضیح بده چه انتظاری میتونیم داشته باشیم . در همینجا یکی از دوستان گلم یک کیس دیگه خریده بوده و مادربوردش توش جا نمیشده بدون هماهنگی ما رفتن این کیس رو 20 تومان ارزونتر به یک نفر در شهرشون فروختن و یک کیس دیگه با 20 تومان گرونتر از اونجا خریدن . ولی واقعا اگر با ما هماهنگ میکردن حتما یه کاری واسشون میکردیم که بهشون کمک بشه تا اینقدر ضرر نکن

در کل واقعا ازتون ممنونم که رک و پوست کنده گلایتون رو نوشتید . من از صمیم قلب میگم که ما هر انسانی اشتباه میکنه و خواهش میکنم اگر دلخوری دارید اینجا عنوان کنید تا ما بتونیم به شما پاسخ بدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من واقعا عاشق این اعتقادم . ادم بی عیب وجود نداره و وقتی ما نمیگذاریم طرف توضیح بده چه انتظاری میتونیم داشته باشیم . در همینجا یکی از دوستان گلم یک کیس دیگه خریده بوده و مادربوردش توش جا نمیشده بدون هماهنگی ما رفتن این کیس رو 20 تومان ارزونتر به یک نفر در شهرشون فروختن و یک کیس دیگه با 20 تومان گرونتر از اونجا خریدن . ولی واقعا اگر با ما هماهنگ میکردن حتما یه کاری واسشون میکردیم که بهشون کمک بشه تا اینقدر ضرر نکن

در کل واقعا ازتون ممنونم که رک و پوست کنده گلایتون رو نوشتید . من از صمیم قلب میگم که ما هر انسانی اشتباه میکنه و خواهش میکنم اگر دلخوری دارید اینجا عنوان کنید تا ما بتونیم به شما پاسخ بدیم

خواهش می کنم جناب حسینی البته همینجا این را هم اضافه کنم که آقای حسینی توی خرید بعدی من محبت کردن و تخفیف دادن، اما کلا رسم دوستی و پیشرفت همین هست که آدم انتقاد سازنده داشته باشه یعنی با احترام و منطق نظر خودش را بگه. اگه همه همدیگه را درک کنن همه چیز قطعا پیشرفت خواهد کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...