رفتن به مطلب

مشکل با بیمه اداره پست.


zen
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

تشکر از همه دوستان فردا برم اتحادیه شکایت کنم ببینم چی میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۸ ساعت قبل، Hamed۲G گفته است:

سلام 

دوستان چند تا نکته در مورد ارسال قطعات عرض کنم

پست حالت عادی بیمه بزنن سقف غرامت اجباری ۸۰۰ تومنه یعنی اگه قطعات داخل بسته ارزشش به مراتب بیشتر از این مبلغ باشه هر کاری کنید شکایت و ... نهایت این مبلغ بهتون داده میشه  

اگه بیمه بزنید به ازای هر ۱ میلیون ۲ هزار تومان هزینه اضافه میشه و سقف غرامت با هر مبلغی هست که خودتون موقع ارسال اظهار کردین 

نکته ی مهم اداره پست بیمه رو فقط و فقط برای بسته های مفقودی متحمل میشه شکستن و آسیب دیدن کالای ارسالی رو به هیچ وجه گردن نمی‌گیرن و اینو به عنوان دارن چند ساله اجرا میکنن .

........

فقط چاپار یا تیپاکس در صورت بیمه کردن برای شکستگی و آسیب قطعه غرامت میدن ، جهت ارسال قطعات حساس در حد امکان از پست استفاده نکنید 

......‌‌ 

تجربه خودم رو طی چند سال اخیر در مورد اشاره شده و  پیش اومده بگم ۳ بار به عنوان فروشنده این مشکل برای بنده پیش اومده کاری که تونستم بکنم این بوده که همون ۸۰۰ تومن غرامت اجباری رو تونستم از پست بگیرم و ضرر رو بین خودم و خریدار تقسیم کردم 

معامله شامل فروشنده و خریدار هست و هر دو در مورد کالا مسئول هستن 

 

 

خریدار چه مسئولیتی داره مثلا ؟پول پستو که از خریدار میگیرید ،  برای چی باید به شما پول بده بعد ضررم بکنه جنسی تحویل نگیره بجاش 400 تومن شما بهش بدی🥴

تحت هیچ شرایطی خریدار مسئول سالم رسیدن کالا نیست و به هیچوجه نباید ضرر کنه ، این مدلی که شما گفتی معامله شهرستانی محسوب میشه الان من بیام اونجا یه هدست بگیرم ببرم خونه خراب باشه به هیچوجه طرف پس نمیگیره، کاملا با این روشتون آشنا هستم ،میگید برو گارانتی ولی شما باید براش عوض کنی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است:

خریدار چه مسئولیتی داره مثلا ؟پول پستو که از خریدار میگیرید ،  برای چی باید به شما پول بده بعد ضررم بکنه جنسی تحویل نگیره بجاش 400 تومن شما بهش بدی🥴

تحت هیچ شرایطی خریدار مسئول سالم رسیدن کالا نیست و به هیچوجه نباید ضرر کنه ، این مدلی که شما گفتی معامله شهرستانی محسوب میشه الان من بیام اونجا یه هدست بگیرم ببرم خونه خراب باشه به هیچوجه طرف پس نمیگیره، کاملا با این روشتون آشنا هستم ،میگید برو گارانتی ولی شما باید براش عوض کنی

سلام 

اینجا فرومه و بنده نظر شخصی و تجربه خودم رو میگم فارغ از هر نظری که دوستان دارن 

جسارتا بفرمایید شما کی با بنده معامله کردین که با روش فروش بنده آشنا هستین ؟ 

ویرایش شده توسط Hamed2G
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲ ساعت قبل، Hamed۲G گفته است:

سلام 

اینجا فرومه و بنده نظر شخصی و تجربه خودم رو میگم فارغ از هر نظری که دوستان دارن 

جسارتا بفرمایید شما کی با بنده معامله کردین که با روش فروش بنده آشنا هستین ؟ 

خخخخخ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۳ ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است:

خریدار چه مسئولیتی داره مثلا ؟پول پستو که از خریدار میگیرید ،  برای چی باید به شما پول بده بعد ضررم بکنه جنسی تحویل نگیره بجاش 400 تومن شما بهش بدی🥴

تحت هیچ شرایطی خریدار مسئول سالم رسیدن کالا نیست و به هیچوجه نباید ضرر کنه ، این مدلی که شما گفتی معامله شهرستانی محسوب میشه الان من بیام اونجا یه هدست بگیرم ببرم خونه خراب باشه به هیچوجه طرف پس نمیگیره، کاملا با این روشتون آشنا هستم ،میگید برو گارانتی ولی شما باید براش عوض کنی

صحبت شما درسته منتها فرض کن اگر در همین کیسی که اتفاق افتاده، خریدار بسته رو از پست تحویل میگرفت و میبرد خونه و متوجه شکستگی میشد، دیگه اثبات اینکه شکستگی در پست اتفاق افتاده یا داخل خونه خریدار، خیلی سخت میشد. الان خریدار با هوشیاری بسته رو جلوی پست باز کرده و پس از مشاهده شکستگی از دریافتش امتناع کرده، این میشه رفتار مسئولانه در قبال هزینه ای که پرداخت کرده.

۲۲ ساعت قبل، Hamed۲G گفته است:

معامله شامل فروشنده و خریدار هست و هر دو در مورد کالا مسئول هستن

بله، ولی نه به یک اندازه. به همین خاطر مثلا وقتی توی فروم تاپیک های فروشی داریم که فروشنده میگه مسئولیت ارسال با خریداره، کلا خنده داره و مثل این میمونه پشت فرمون بشینیم و بگیم مسئولیت رانندگی با شاگرده که فقط تماشا میکنه. هزینه ارسال میتونه با خریدار باشه اما مسئولیت ارسال و سلامت کالا در حین ارسال(بسته بندی مناسب)، در هر حالتی با فروشنده است مگر خریدار، بر خلاف نظر فروشنده، خودش اظهار کنه به فلان روشی که من میگم باید بفرستی که در چنین حالتی باید مسئولیتی عواقبش رو هم خودش پذیرا باشه.

اینکه برای اتفاقی که در پست یا در زمان ارسال افتاده، ضرر بین خریدار و فروشنده تقسیم بشه، فقط در صورت رضایت خریدار امکان پذیره، در غیر این صورت تماما فروشنده مسئوله. یعنی By Default فروشنده مسئول ارسال و اتفاقات حین ارساله، مگر اینکه خریدار هم با رضایت خودش بخشی از ضرر رو کاور کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...