رفتن به مطلب

ظاهر شدن هاله آبی بعد از دو هفته استفاده از مانیتور های اند


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

مانیتور asus rog XG279Q که جزو بهترین مانیتور های ۲ک بازاره حدود دو هفته پیش خریداری شد، و بعد از رسیدن کامل تست شده که پیکسل سوخته و بکلایت بلید نداشته باشه که خوشبختانه کامل اوکی بود ولی بعد دو هفته استفاده، یه روز صبح که روشن کردم، متوجه هاله آبی رنگ لبه سمت راست تصویر شدم که تو بک گراند سفید فقط مشخصه! که تقریباً هم اندازه نوار اسکرول کرومه! واقعا برای خودم سواله چرا اینطوری شده! گارانتی ۱۸ ماه حامی داره، بنظرتون گارانتی در این حد رو تعویض میکنه؟ واقعا ستمه مانیتور ۱۸ تومنی بخری بعد دو هفته اینجوری بشه!

تشکر 

IMG_20220807_160718.thumb.jpg.58b5fd23f18c71d3bf9e0293dd2dfa85.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۷ دقیقه قبل، Alien۸۷ گفته است:

درود

مانیتور asus rog XG279Q که جزو بهترین مانیتور های ۲ک بازاره حدود دو هفته پیش خریداری شد، و بعد از رسیدن کامل تست شده که پیکسل سوخته و بکلایت بلید نداشته باشه که خوشبختانه کامل اوکی بود ولی بعد دو هفته استفاده، یه روز صبح که روشن کردم، متوجه هاله آبی رنگ لبه سمت راست تصویر شدم که تو بک گراند سفید فقط مشخصه! که تقریباً هم اندازه نوار اسکرول کرومه! واقعا برای خودم سواله چرا اینطوری شده! گارانتی ۱۸ ماه حامی داره، بنظرتون گارانتی در این حد رو تعویض میکنه؟ واقعا ستمه مانیتور ۱۸ تومنی بخری بعد دو هفته اینجوری بشه!

تشکر 

IMG_20220807_160718.thumb.jpg.58b5fd23f18c71d3bf9e0293dd2dfa85.jpg

سلام

واقعا چقدر بده که بعد از کلی ذوق و شوق و اون هزینه ی سنگین یهو این مشکل پیش بیاد

انقدر گارانتی ها توی ایران افتضاحن و دنبال بهانه که نمیشه دلخوش کرد

ولی ان شاءا.. در این مورد تعویض انجام بدن تا خاطره ی تلخی برات نمونه🌷🙂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز 

بنده تو کار خرید و فروش کامپیوتر هستم و چندین بار به گارانتی حامی وسایل دادم و هر دفعه جوابگو بودند و گارانتی معتبری هست و یکی از وارد کننده های اصلی محصولات ایسوس تو ایران هست -  نگران نباش و ببر برای گارانتی حل می کنن 

خودشم فاکتور رو هم ببر و بگو تازه خریدم که احتمال تعویض براتون بیشتر بشه 

 

روزتون خوش 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام
دوست عزیز صرفا جهت کنجکاوی میپرسم
آیا مانیتور رو با دستمال آغشته به تمیزکننده یا الکل تمیز نکردین قبلش ؟ خودتون یا کس دیگه تو منزل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، xboyiut گفته است:

سلام
دوست عزیز صرفا جهت کنجکاوی میپرسم
آیا مانیتور رو با دستمال آغشته به تمیزکننده یا الکل تمیز نکردین قبلش ؟ خودتون یا کس دیگه تو منزل

سلام

نه تمیز نکردیم، چون هنوز کثیف نشده بود که نیاز به تمیز کردن داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Slasher گفته است:

HDR رو روشن کن ببین بازم اونجوریه 

درود

بله تو تمام حالتها به همین صورته! تو بک گراند سفید، رنگ ابی کامل مشخصه! (تو عکس بازم کمتر دیده میشه) و تو تصاویر رنگی اون قسمت انگار نورش بیشتر از بقیه صفحس! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 ساعت قبل، ramin_delphi گفته است:

سلام دوست عزیز 

بنده تو کار خرید و فروش کامپیوتر هستم و چندین بار به گارانتی حامی وسایل دادم و هر دفعه جوابگو بودند و گارانتی معتبری هست و یکی از وارد کننده های اصلی محصولات ایسوس تو ایران هست -  نگران نباش و ببر برای گارانتی حل می کنن 

خودشم فاکتور رو هم ببر و بگو تازه خریدم که احتمال تعویض براتون بیشتر بشه 

 

روزتون خوش 

سلام

ممنون از اطلاعاتتون

بدیش اینه من خودم شهرستان هستم، باید پست یا تیپاکس کنم تهران! این مدتم بدون سیستم میمونم!

بنظرتون این پروسه چند روز میکشه؟ هنوز باهاشون صحبت نکردم احتمالا فردا زنگ بزنم 

متاسفانه فاکتور هم ندارم! 

ویرایش شده توسط Alien87
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه به صورتی که مشخصه از پلن هستش که بفرست گارانتی 

اگه نه این پروفایل کالیبراسیون رو لود کن ببین اوکی میشه یا نه 

https://www.rtings.com/images/reviews/monitor/asus/rog-strix-xg279q/rog-strix-xg279q-rtings-icc-profile.icm

راهنماشو گوگل کن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۵ دقیقه قبل، Alien۸۷ گفته است:

سلام

ممنون از اطلاعاتتون

بدیش اینه من خودم شهرستان هستم، باید پست یا تیپاکس کنم تهران! این مدتم بدون سیستم میمونم!

بنظرتون این پروسه چند روز میکشه؟ هنوز باهاشون صحبت نکردم احتمالا فردا زنگ بزنم 

متاسفانه فاکتور هم ندارم! 

خواهش میکنم 

البته حامی تو اغلب مراکز استان ها دفتر گارانتی داره یک بررسی تو سایت اش بکنید مراکز گارانتی رو اگه نبود ارسال کنید تهران اگه هم نزدیکی شما باشه خودتون دستی ببرید و اونجا توضیح بدید 

من جای شما باشم یک فیلم هم از مشکل اش بگیرید بعد رسیدن کالا دستشون یک تلفن واتساپ ازشون بگیرید و ارسال کنید فیلم رو براشون تا کامل براشون موضوع تفهیم بشه و براتون حل کنن مشکل رو 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، ramin_delphi گفته است:

خواهش میکنم 

البته حامی تو اغلب مراکز استان ها دفتر گارانتی داره یک بررسی تو سایت اش بکنید مراکز گارانتی رو اگه نبود ارسال کنید تهران اگه هم نزدیکی شما باشه خودتون دستی ببرید و اونجا توضیح بدید 

من جای شما باشم یک فیلم هم از مشکل اش بگیرید بعد رسیدن کالا دستشون یک تلفن واتساپ ازشون بگیرید و ارسال کنید فیلم رو براشون تا کامل براشون موضوع تفهیم بشه و براتون حل کنن مشکل رو 

 

 

 

تشکر

نه متاسفانه تو مازندران نمایندگی ندارن باید بفرستم تهران! حالا فردا زنگ میزنم ببینم چی میگن

  

۱۶ دقیقه قبل، Slasher گفته است:

اگه به صورتی که مشخصه از پلن هستش که بفرست گارانتی 

اگه نه این پروفایل کالیبراسیون رو لود کن ببین اوکی میشه یا نه 

https://www.rtings.com/images/reviews/monitor/asus/rog-strix-xg279q/rog-strix-xg279q-rtings-icc-profile.icm

راهنماشو گوگل کن

تشکر عزیز ، تست کردم ولی مشکل سخت افزاریه اوکی نشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Alien۸۷ گفته است:

سلام

ممنون از اطلاعاتتون

بدیش اینه من خودم شهرستان هستم، باید پست یا تیپاکس کنم تهران! این مدتم بدون سیستم میمونم!

بنظرتون این پروسه چند روز میکشه؟ هنوز باهاشون صحبت نکردم احتمالا فردا زنگ بزنم 

متاسفانه فاکتور هم ندارم! 

داداش...

هر کار میکنی فقط تیپاکس نکن!!! نکن برادر...

مگه ندیدی چه بلای سر مرسوله ها میارن..

با خون و جگر مانیتور خریدی، نامسلمون ها یکدفعه میزنن همینم نابود میکنن...

خیلی مراقب باش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۹ دقیقه قبل، Mr.jalilpour گفته است:

داداش...

هر کار میکنی فقط تیپاکس نکن!!! نکن برادر...

مگه ندیدی چه بلای سر مرسوله ها میارن..

با خون و جگر مانیتور خریدی، نامسلمون ها یکدفعه میزنن همینم نابود میکنن...

خیلی مراقب باش

تشکر عزیز ولی پستم داستان خودشو داره! این وسط موندیم چه کنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۸ دقیقه قبل، Alien۸۷ گفته است:

تشکر عزیز ولی پستم داستان خودشو داره! این وسط موندیم چه کنیم

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

پست کن شاید بیشتر طول بکشه ولی امنیتش بیشتره پاسخگوییشون هم بهتره

تیپاکس بدی به احتمال 101 درصد میشکننش یا یه بلایی سرش میارن

خصوصا مانیتور که وسیله حساسیه و احتمال آسیب دیدنش حین حمل و نقل بیشتر :) 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Alien۸۷ گفته است:

تشکر عزیز ، تست کردم ولی مشکل سخت افزاریه اوکی نشد

☹️

 

9 دقیقه قبل، Alien87 گفته است:

تشکر عزیز ولی پستم داستان خودشو داره! این وسط موندیم چه کنیم

پست باز بهتر از تیپاکسه بهترین راه اینه که تو چند لایه بسته بندی کنی

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۳ دقیقه قبل، Alien۸۷ گفته است:

تشکر عزیز ولی پستم داستان خودشو داره! این وسط موندیم چه کنیم

با چاپار بفرست
سگش شرف داره به تیپاکس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، m.reza گفته است:

با چاپار بفرست
سگش شرف داره به تیپاکس

سلام ، شاید دور از بحث تاپیک باشه اما تاحالا بسته تون شکسته با چاپار؟

یک بار شکست زنگ زدم پشتیبانی، یک خانم بسیار آرام و باشرافت 🤣 یک جوری حرف زد انگار ارث خانوادگی شون رو خوردم ( اون گارانتی کشکه و اصلا پاسخگو نیستن)

حداقل تیپاکس وجه رو برمی گردونن ولی مثل روان پریش با بسته رفتار میشه ( جلو خودم بسته مو پرت کرد ته ون)

پست خوبه اما دیر میرسه

و بهترین راه اینه که خیلی خوب بسته بندی کنید .

ویرایش شده توسط _Shayan_
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تونستی خودت بیار حضورا تحویل بده ، یا دوست ، آشنایی مسیرش میخوره بیاره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۸ ساعت قبل، Hamed.Madadi گفته است:

تونستی خودت بیار حضورا تحویل بده ، یا دوست ، آشنایی مسیرش میخوره بیاره

- این دوستمون چی میگه؟

+ حق!

 

خودت یا آشنا بتونی بیاری تحویل بدی واقعا خیلی خیلـــــــــی امن تره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستایی که میگن به این عزیز با پست بفرست و با تیپاکس نفرست . آخرین باری که با پست مانیتور فرستادن کی بوده ؟

من 20 روز پیش دو تا مانیتور میخواستم بفرستم از تهران به شهر های دیگه به هیچ عنوان قبول نکردن !

مانیتور ها هم با کارتن های خودشون و خیلی خوب بسته بندی شده بودن .

پست سر خیابونمون تحت هیچ شرایطی قبول نکرد و گفت ببر پست مرکزی چهار راه لشکر شاید قبول کنن !

( قبلا قبول میکردن و اینکه موقع تحویل باز میکردن و توشو نگاه میکردن و یه حالی به بسته بندیت میدادن _ خرابش میکردن _ و یه پول اضافه ازت میگرفتن تازه یه تعهد هم ازت میگرفتن که بلایی سرش اومد خودت مقصری  )

 بردم پست مرکزی که اونجام حتی با این شرط که هر تعهدی بدم هر بلایی سرشون بیاد پایه خودم باز قبول نکردن ! و گفتن مانیتور نمیفرستیم به هیچ عنوان  ببر باربری یا .... !

دیگه چاره ای نداشتم و ریسکشو قبول کردم . بردم دادم تیپاکس .( با اینکه تیپاکس هم قبلا یه مانیتورم رو به فنا داده )

فعلا هم بی خیال فروش مانیتور اینجا شدم . همین الان سه تا دارم . میزارمشون دیوار

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا واقعا خیلی ضد حاله. 

امیدوارم مشکلتون حل بشه. اگر با گارانتی صحبت کردید و به صورت تلفنی قبول کردند حتما به صورت حضوری مراجعه کنید و به شرکت های پستی برای ارسال مانیتور اعتماد نکنید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر از همه عزیزان بخاطر پیامهای محبت امیزشون (متاسفانه نمیزاره لایک کنم! )
با گارانتی صحبت کردم ولی فقط گفتن بفرستید برامون ما ببینیم اگه قابل تعمیر نباشه تعویض میکنیم! والا میترسم بدم بهشون باز کنن بعدش یه داستان دیگه پیش بیاد! گفتم بهشون تازه خریداری شده ولی گفت فرقی نداره ! 

ولی گویا تو بابل نمایندگی دارن  ازم تحویل میگیرن میفرستن تهران! حالا به چه روشی رو نمیدونم! 

بنظرتون چه کنم عزیزان؟! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من با دستمال آغشته به الکل صفحه لپ تاپ رو چندین بار تو یه ماه تمیز کردم تقریبا هر دو سه روز یکبار پیکسلاش سوخت.

اگر مورد بالایی نبوده میتونه بخاطر نوسانات برق باشه یک استبالایزر تهیه کنید

5 دقیقه قبل، Alien87 گفته است:

تشکر از همه عزیزان بخاطر پیامهای محبت امیزشون (متاسفانه نمیزاره لایک کنم! )
با گارانتی صحبت کردم ولی فقط گفتن بفرستید برامون ما ببینیم اگه قابل تعمیر نباشه تعویض میکنیم! والا میترسم بدم بهشون باز کنن بعدش یه داستان دیگه پیش بیاد! گفتم بهشون تازه خریداری شده ولی گفت فرقی نداره ! 

ولی گویا تو بابل نمایندگی دارن  ازم تحویل میگیرن میفرستن تهران! حالا به چه روشی رو نمیدونم! 

بنظرتون چه کنم عزیزان؟! 

اگر امکانش هست خودتون ببرید تهران ، فامیل یا آشنایی داری برو ، خودتو علاف اینا نکن جای تو بودم هرگز چیزی دستشون نمیدادم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۰ دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است:

من با دستمال آغشته به الکل صفحه لپ تاپ رو چندین بار تو یه ماه تمیز کردم تقریبا هر دو سه روز یکبار پیکسلاش سوخت.

اگر مورد بالایی نبوده میتونه بخاطر نوسانات برق باشه یک استبالایزر تهیه کنید

اگر امکانش هست خودتون ببرید تهران ، فامیل یا آشنایی داری برو ، خودتو علاف اینا نکن جای تو بودم هرگز چیزی دستشون نمیدادم

درود

نه اصلا پاکش نکردم چون دو  هفته از استفادش گذشته بود خاکی نداشت، نوسان برقم فکر نمیکنم بوده باشه چون ups دارم که خودش استبالایزر هم هست

متاسفانه اشنا کسی رو ندارم، تنها گزینه ام تحویل به همین نمایندگی بابله! یا باید بیخیال بشم با همین کار کنم یا تحویل نمایندگی بابل بدم! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Alien۸۷ گفته است:

درود

نه اصلا پاکش نکردم چون دو  هفته از استفادش گذشته بود خاکی نداشت، نوسان برقم فکر نمیکنم بوده باشه چون ups دارم که خودش استبالایزر هم هست

متاسفانه اشنا کسی رو ندارم، تنها گزینه ام تحویل به همین نمایندگی بابله! یا باید بیخیال بشم با همین کار کنم یا تحویل نمایندگی بابل بدم! 

تحویل نمایندگی بده از لحظه تحویل دادن هم یه مدرکی چیزی مث فیلم یا گزارش کتبی بگیر که من مانیتور رو سالم و بدون آسیب فیزیکی بهتون تحویل دادم

بنظرم این بهترین کاره

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...