رفتن به مطلب

ارزش خرید کارت گرافیک ماین شده


esy2011
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

31 دقیقه قبل، Yosef Faraji گفته است:

اینو یه Blower بگیری میشه مثل روز اول

کارتی که حدود یکسال ماین شده باشه از روی پدهای حرارتیش میشه تشخیص داد معمولا حالت کهنگی یا آب شدگی پیدا میکنن خیلی هم کدر میشن با بلور هم مشکلشون حل نمیشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من الان فقط باید کارتی در ایران خرید که اولا از تاریخ عرضه زیر ۱ سال گذشته باشه و دوما طرف رسما بیاد بگه ماین شده. کلمات بی ارزش در بازار ایران الان اینها هستند : نو ! آکبند ! گارانتی ! پیچ پلمپ ! استفاده فقط گیم ! اینها کاملا کلماتی بی ارزش هستند که نه تنها به ارزش کارت اضافه نمی کنند بلکه از ارزش کارت کم هم میکنند.

کارتی که سه ساله ۲۴ ساعته ماین کرده میندازن تو حمام آلتراسونیک درمیارن یه برچسب پلمپ ! (انواع برچسب پلمپ در ایبی : https://www.ebay.com/itm/274874497883) میزنن رو پیچش میشه آکبند. اونایی هم که میگن مصرف گیم طرف ۱۰۰ تا گرافیک داره دونه دونه میفروشه هر بار هم میخوای بخری میری دم در خونش مراسم رو نمایی از داخل کیس گیمینگ انجام میده که فکر کنی مثلا کارته داشته برای گیم استفاده میشده.

برای خرید کارت هم اصلا عجله نکنید دیگه تابستون تموم شده و فصل گیمینگ و گیمر رفته پی کارش. قیمت بازی های جدید هم که شده ۷۰ دلار کلا پنج تا دونه بازی به روز بخری از کارت گرافیکت بیشتر میشه قیمتش. اوضاع صنعت بازی سازی هم که خرابه و فروش بازی برای موبایل و pc و کنسول کم شده (https://www.axios.com/2022/07/15/us-gaming-sales-slump-2022-npd) برای همین هم کمپانی های بازی سازی تو این یکی دو سال آینده قطعا بازی های جدیدشون رو تا اونجا که بشه دیر منتشر میکنن تا تو اوضاع اقتصادی بهتر ریلیز بشه. پس بازی جدید درست و حسابی هم به این زودی ها در راه نیست.

کارتی که زیر ۱ سال ماین شده باشه حتی ۲۴ ساعته هنوز سالم حساب میشه مخصوصا کارت های رده متوسط و پایین که مصرف تخیلی ندارن. قیمت هم که دیگه همتون ای بی رو میشناسید میرید اونجا کارت گرافیک مد نظر رو جستجو می کنید بعد از ستون چپ گزینه Sold Items رو تیک میزنید و از بالا بخش مرتب کردن بر اساس Recently Ended مرتب می کنید و قیمت رو نگاه می کنید اگر نزدیک بود میخرید اگر نه صبر می کنید چون حتی اگر دلار بشه ۱۰۰ تومن اون کارت گرافیکی که تو انباری بشینه امروز میتونسته دلار بشه که نشده و قطعا ارزش دلاریش فردا کمتره.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همینطور کارتهای ماینه که داره خروار خروار اگهی میشه 

همه هم برای کارهای دفتری و گرافیکی خریداری شدن 

یا نهایت ۳ ماه ماین شده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Rx 580 8 gb   الان زیر ۳ تومن اومده دست دو حالا عده ای تلاش میکنن قیمت نیاد پایین مقاومت میکنن ارزون بودن به نفع همه هست چون اگه ارزون بفروشی ارزون هم می خری برا ارتقا 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...