رفتن به مطلب

تجربه ی شما از پشتیبانی شرکت های خارجی


amirff1
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

چند وقت پیش که دیدم بهترین متخصص هر محصول تولید کننده ی اونه

تصمیم گرفتم سوالا رو از خودشون بپرسم و همه چیزو به خودشون انتقال بدم

اولین تجربه تا nzxt بود که با کیسشون مشکل داشتم

طرف انگار نمی خوند

ولی خوب فهمیده بود که با یه مدل کیسشون مشکل دارم و سریع گفت آدرس بدین بفرستم در خونتون(کیس!)

وقتی گفتم ایرانم

دیگه نه جوابی ، نه پیگیری ، نه هیچی

اگر پیغامایی که براشون نوشتم و گفتم ما نباید الکی بجنگیمو ببینیم خندتون میگیره

بعد از اون ازراک شد

رفتم بهشون گفتم که شاب محصولات جدیدتون رو نمیاره

نمونش سری زد هفتاد و هفت هست که هیچ جوابی داده نشد

تجربه ی بعدی با سن هایزره

ازشون سوال کردم که آیا مدل cx60 صدای دالبی داره

بعد از دو ساعت:

Good Morning Amir,

Thank you for contacting Sennheiser. The CX 680 do not have Dolby Sound

they do however feature the excellent Sennheiser audio clarity and sound.

Have a great day.

Lachlan Brennan

Sennheiser Technical Support Team

صبح به خیر امیر ، به خاطر برقراری ارتباط با سنهایزر متشکریم ، این مدل صدای دالبی نداره

ولی امکانات خاص و عالیه صدای شفاف سنهایزر رو داره

براشون ایمیل فرستادم که به خاطر پاسخ گویی سریع ممنونم ، من محصولاتتون رو دوست دارم ولی من از آمریکا نیستم و دلار از یه سال پیش خیلی گرون شده پس سری گیمینگ گرون در میاد

بعد از یه ساعت

ظهر به خیر ، به خاطر صبوری ممنونیم ، این مدلی که گفتید واسه گیم نیست ، واسه ورزش و حرکته ، سری گیمینگ ما اینه :

http://www.sennheiserusa.com/pro-gamer-headset-usb-pc-skype-voip

منم براش فرستادم که شما پشتیبانی مورد علاقه ی منید

خیلی سریع هستید

و آخرشم دیدم طرف هی میگه صبح به خیر ظهر به خیر ، گفتم که من از ایرانم و الان دوازده و چهل و پنج دقیقه ی شبه

بازم طرف فرستاد :

ظهر به خیر امیر

به خاطر صبوری ممنونیم

خوشحالیم که به شما سریع جواب دادیم

ما سعی میکنیم بهترین چیزی که بتونیم باشیم ، اگر سوالی داشتید از ما دریغ نکنید

شما هم از این تجربه ها دارید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

عالی بود امیر خان که این کار رو پیگیر شدی جالب هم هست و جذابیت خودش رو هم داره!

من هنوز به مورد خاصی برنخوردم ولی بدم نمیاد امتحان کنم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه تجربه داشتم اما با شرکت نرم افزاری بود. دقیقا یادم نیست اما یه شرکت امنیتی بود که محصولشون رو تست کردم و یه مشکلی که داشت رو براشون ایمیل کردم. فرداش برام پیغام تشکر فرستاده بودند و لینک چند تا محصول دیگشون رو برام فرستاده بودند.

یه بار هم به شرکت اپل یه پیشنهاد در مورد مرورگرشون (سفری) دادم که دیگه ازشون خبری نشد. اما فکر کنم الان دیگه اون مشکلو نداره مرورگره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام امير جان،

من سر مشكلم با گرافيك با گيگابايت مكاتبه كردم، ظرف 24 ساعت جوابشون اومد كه البته دستشون درد نكنه سريع جواب دادن ولى جوابشون خيلى متكبرانه بود.

بعدش با ASUS مكاتبه كردم. يك هفته بعد جوابشون اومد كه دير بود، ولى بد نبود. در هر صورت هنگام مكاتبه با يك شركت خارجى اگه از من ميپرسى به هيچ عنوان نگو از ايران هستى چون طبيعيه كه ديگه جوابت رو ندن. خيلى ناراحت نشو، يعنى اصلا ناراحت نشو، ما هم اگه جاى اونا بوديم شايد همينكارو ميكرديم.

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه تجربه داشتم اما با شرکت نرم افزاری بود. دقیقا یادم نیست اما یه شرکت امنیتی بود که محصولشون رو تست کردم و یه مشکلی که داشت رو براشون ایمیل کردم. فرداش برام پیغام تشکر فرستاده بودند و لینک چند تا محصول دیگشون رو برام فرستاده بودند.

یه بار هم به شرکت اپل یه پیشنهاد در مورد مرورگرشون (سفری) دادم که دیگه ازشون خبری نشد. اما فکر کنم الان دیگه اون مشکلو نداره مرورگره.

اپل هم همون کار ازراکو کرده

ازراک که هیچ اهمیتی به حرفم نداد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام امير جان،

من سر مشكلم با گرافيك با گيگابايت مكاتبه كردم،ظرف 24 ساعت جوابشون اومد كه البته دستشون درد نكنه سريع جواب دادن ولى جوابشون خيلى متكبرانه بود.

بعدش با ASUS مكاتبه كردم. يك هفته بعد جوابشون اومد كه دير بود، ولى بد نبود. در هر صورت هنگام مكاتبه با يك شركت خارجى اگه از من ميپرسى به هيچ عنوان نگو از ايران هستى چون طبيعيه كه ديگه جوابت رو ندن. خيلى ناراحت نشو، يعنى اصلا ناراحت نشو، ما هم اگه جاى اونا بوديم شايد همينكارو ميكرديم.

بله

هیچ وقت نگید ایرانی هستید بلکه بگید آمریکایی هستید

ولی خوب من واسه اینکه پشتیبانیشونو تست کنم ببینم نسبت به آدمای مختلف چی کار میکنن این کارو کردم که بد ترین موردش نکزست بود

حالم ازشون به هم خورد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله

هیچ وقت نگید ایرانی هستید بلکه بگید آمریکایی هستید

ولی خوب من واسه اینکه پشتیبانیشونو تست کنم ببینم نسبت به آدمای مختلف چی کار میکنن این کارو کردم که بد ترین موردش نکزست بود

حالم ازشون به هم خورد!

همینطوره که میگی امیر جان،

ایشالا یه روز برسه وقتی یه ایرانی مثلا از یه محصول اینتل یا هر برند دیگه ای ناراضیه، کل کارخونه طرف جمع بشن رضایتش رو فراهم کنن مبادا یه وقت کار به مطبوعات نرسه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همینطوره که میگی امیر جان،

ایشالا یه روز برسه وقتی یه ایرانی مثلا از یه محصول اینتل یا هر برند دیگه ای ناراضیه، کل کارخونه طرف جمع بشن رضایتش رو فراهم کنن مبادا یه وقت کار به مطبوعات نرسه.

:( انشاالله

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه تجربه ی جدید

رفتم تو سایت کریتیو براشون تو مشخصات محصول یه چیز انتخاب کردم و نوشتم من اینو ندارم ولی میخوام تهیه کنم ولی میخوام بدونم که آیا صدای دالبی داره؟

11 ساعت بعد برام ایمیل اومد که:

Dear Amir

Thank you for writing in to Creative.

We regret to inform you that the Aurvana Live! headphone is not a dolby headset.

Dolby is the name of a manufacturer (and a trademark) of noise reduction systems and other audio systems, to improve performance and fidelity of audio recording, playback, and transmission.

For noise cancelling headsets, you may wish to consider Creative HN-900 as the active noise-cancellation feature uses embedded microphones in the earcups to monitor the surrounding sound and then electronically cancels out the ambient noise by up to 85%, letting you enjoy your entertainment in total bliss.

For more information, you may wish to view the link below:

http://uk.store.creative.com/headphones-headsets/hn-900/437-20977.aspx

We hope the above clarifies and should you have further questions, please do not hesitate to get back to us.

Best regards.

Luke

Creative Worldwide Customer Response

بعدشم توضیح داده که کپی برداری یا فرستادن این ایمیل به هر کسی غیر مجازه یعنی کار من غیر مجازه؟

خیر

در واقع من اومدم یه چیزایی به بالا پاییینش اضافه کردم و یه محصول جدید ساختم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من بهشون گفتم که اگر جای من بودید پایونر بر میداشتید یا این mk2 رو گفت:

Dear Amir

Thank you for your reply.

Both headset are great and the pioneer headset is good for music as the specification it has, it is the same par with any good headset for music and movie lovers.

However, the Creative gaming headset has the same specification as the pioneer but more for gaming feature.

I am more of a gamer, I would choose the Creative gaming headset. but if I have a choice, I would choose both headset.

I hope the above helps and if you require further assistance, feel free to drop us an email.

Best regards.

Luke

خوب جاییشو نفهمیدین بگید بگم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من بهشون گفتم که اگر جای من بودید پایونر بر میداشتید یا این mk2 رو گفت:

Dear Amir

Thank you for your reply.

Both headset are great and the pioneer headset is good for music as the specification it has, it is the same par with any good headset for music and movie lovers.

However, the Creative gaming headset has the same specification as the pioneer but more for gaming feature.

I am more of a gamer, I would choose the Creative gaming headset. but if I have a choice, I would choose both headset.

I hope the above helps and if you require further assistance, feel free to drop us an email.

Best regards.

Luke

خوب جاییشو نفهمیدین بگید بگم

سلام امیر خان

واقعا از دید خودش نگاه کرده!

از نوع صبحتش واقعا خوشم اومد با اینکه نمیدونست دید کلی نگاه کرده!

ولی بین خودمون بمونه چون اون پایونییر یه Bass قویی داره تو بازی ها قسمت انفجار واقعا بازی دیدنیه!

جالبه نمیدونم این پایونییر چه کرده که این دوتا رو هر دو قوی هست هم صدای زیر هم صدای بم!

امیرخان شما Pioneer M390 بگیر به هر دلیلی خوشت نیومد ارسال کن من هزینش رو برات میزنم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه بار یه ایمل زدم به adata که خیلی دیر جواب داد و جوابش هم اصلا مناسب نبود. اما به گیگا ایمیل زدم یه مقدار دیر جواب دادن اما کاملا راهنمائیم کردن. بهترین تجریبه ام با crucial بوده کارشناساش واقعا خوب و سریع هستن و خیلی خوب و صبورانه راهنمائیم کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من بهترین تجربم با سنهایزر بود که خیلی سریع جواب دادن و با ادب و خوب بودن و بعد از اون کریتیو

و بد ترین تجربم نکزست بود که ایرانیا رو ... هم حساب نمیکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت لوسید اسرائیلیه!

با سلام

از اونجایی که با معاشرت با این خارجی ها جال کردم گفتم برم به شرکت سازدنه برنامه ی ویرتو که قابلیت استفاده از سی پی یو و جی پی یو رو یه جا میده بگم که ما به بد بختی میتونیم مادربورد گیر بیاریم اونم با دو سه برابر قیمت جهانی و آپگرید سخته لطفا امکانی فراهم کنید که بتونیم آپدیت کنیم ویرتوی معمولی زد شصت و هشت رو به ام وی پی

رفتم تو سایتش دیدم اسرائیلیه گفتم فاتحم خوندس سگم حساب نمیکنن به همین خاطر ایمیل کارشناس عمومی به نام کیم رو گرفتم و این خواهش رو واسش فرستادم!

ببنیم چی میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه بار برای در اوردن لینک و کانفیگ یه لپ تاپ دل برای قرار دادن توی فروشگاه، توی سایت دلDELL داشتم بالا پائین می کردم هرچی می گشتم اون مدل با اون کانفیگو پیدا نمی کردم . از این صحفه به اون صحفه، از این ور به اون ور ، نبود که نبود که یهو : یه صحفه پاپ آپ اومد که می گفت : چرا حیرون و پریشونی دنبال چی می گردی ؟ دو ساعت داری سایتو بالا پائین می کنی که چی ؟ اگه کمکی چیزی می خوای بگو . 3 تا گزینه ام داد 1- ویس ساپورت(که به صورت چت صوتی بود) 2- تلفن بزن به این شماره کمکت کنیم 3- چت متنی

منم چون خجالتی بودم گفتم چت متنی . رفت صفحه بعد گفت ایمیل و نیک نیم تو وارد کن بعد وصل شدم به یه بنده خدایی به نام هارولد (اول فکر کردم روبوته ولی بعد متوجه شدم که نیست)

بعد یارو گفت: عزیزم مشکلت چیه؟

گفتم: آقا این چه لپ تاپیه من دارم که توی سایتتون نیست .

گفت : تو ای پیت IP مال ایرانه توی سایت دل یو اس ای چی کار می کنی ؟ این سایت برای سرویس دادن به مردم امریکاست.

گفتم : حالا چی میشه دوتا سئوال مارو جواب بدی ؟ چیزی ازت کم میشه

گفت : باشه بپرس .

گفتم : این لپ تاپ با این مدل با این کانفیگ شما تولید کردین یا چیه قضیه ؟

گفت : سریالشم بگو

گفتم : !#$$@&&^^%

گفت :لپ تاپ کانفیگش درسته . مشکلی نداره . سفارش مخصوص خاورمیانه و هندوستانه خیالت راحت باشه

گفتم: یه لینک ازش بده

گفت : بیا $#^$*$^@#%$#$

گفتم : دمت گرم خداحافظ

گفت : خواهش می کنم وظیفست بای

بعد همینکه کلوز صفحه رو اومدم بزنم یه صفحه جدید باز شد گفت : ما برای افزایش کارایی کارمندان و رضایت مندی مشتری تمام مکالمات و ای پی شما رو ذخیره کردیم که اگه مشکلی بود بهشون دسرسی باشه . شما شکایتی از کارمند ما ندارید ؟ حرفی حدیثی ؟ اطلاعاتش مفید بود ؟ چقدر کمکت کرد ؟ با کلی سئوال دیگه که یادم نمی یاد .

بعد باز یه ایمل زدن گفتن . اگر نکته به نظرتون می رسه بگید . و .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:D ایول هارولد منو یاد لوک در کریتیو میندازه چه بچه های باحالین :wub:

خدا وکیل بعضیاشون خیلی خوبن ولی بعضیاشونم مثله نکزست ایرانو سگ هم حساب نمیکنن :(

خیلی باحال بود

حالا منتظرم ببینم کیم از شرکت لوسید چی میگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...