رفتن به مطلب

اعتراض به فروشگاه لیون کامپیوتر در مورد تاخیرِ 16 روزه در ارسال سیستم


PC Baz
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستانِ فروم و ... فروشگاهِ لیون.

بنده 10 مهر سیستمی خریداری کردم و تا همین امروز حتی پردازش هم نشده چه برسه به ارسال.

متن کوتاهی هم بالای فروشگاه قرار دادید تا از هر گونه پاسخ دهی تا هر وقت که صلاح دونستید شونه خالی کنید!

والله از آمازون میخریدم تا الان رسیده بود. آخرِ سر بدهکار نشم خدامو شکر میکنم.  (کاش دستم میشکست از اینجا نمیخریدم، این آخرین بار بود طی این 10 12 سال)

این فروشگاه همون فروشگاهِ قابله احترامه 12 سال قبلِ واقعا ؟ من که اینطور فکر نمیکنم.

یه بار نشد تو این 15 16 روز تماس بگیرید و عذرخواهی کنید از این تاخیر. کم کم دیگه من باید تماس بگیرم عذرخواهی کنم ازتون. البته اگر اوپراتور نیم ساعت پشتِ خط به عنوان نفرِ اول در صف مارو اسکل نکنه!

هر بار هم یه داستانه جدید تعریف میکنید، حوصله هم ندارم تعریفتونو بکنم.

  • لایک 2
  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 2
  • چرا؟! 1
  • قلبم گرفت 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

شماره سفارش رو بفرمایید همکاران پیگیری میکنند.

 

   169468

اگر بلاخره پردازش و ارسال شده شماره بارکد هم بدید. 

خداروشکر به ما که جواب نمیدن.

خدارو شکر پیامکِ ارسالش اومد هیمن الان.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ارسال سیستم که قبل از خرید زده رایگان.

الان من 352 هزار تومنه چیو باید پرداخت کنم؟

هزینه تشکر برای دیرکردِ این؟

من پرداخت نمیکنم این هزینه رو

  • لایک 1
  • قلبم گرفت 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@PC Baz

با توجه به رفع مشکلی که در تاپیک عنوان شده، بود، اگر مورد دیگری برای پیگیری نیست تاپیک رو ببندم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

@PC Baz

با توجه به رفع مشکلی که در تاپیک عنوان شده، بود، اگر مورد دیگری برای پیگیری نیست تاپیک رو ببندم؟

کدوم رفعِ مشکل؟

والله هنوز که مشکلی رفع نشده،

این 17 روز تاخیر رو کی باید پاسخگو باشه؟

هزینه ارسالی که رایگان ذکر شده رو کی باید پاشخگو باشه؟

تا این موضوع رفع نشده تاپیک رو نبندید!

 

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، PC Baz گفته است:

کدوم رفعِ مشکل؟

والله هنوز که مشکلی رفع نشده،

این 17 روز تاخیر رو کی باید پاسخگو باشه؟

هزینه ارسالی که رایگان ذکر شده رو کی باید پاشخگو باشه؟

تا این موضوع رفع نشده تاپیک رو نبندید!

عرض شود که در متن استارت تاپیک اومده بود که:

در ۱۴۰۱/۷/۲۵ در 17:55، PC Baz گفته است:

بنده 10 مهر سیستمی خریداری کردم و تا همین امروز حتی پردازش هم نشده چه برسه به ارسال.

بعد از چند پیام، خودتون ذکر کردین که پردازش و ارسال شده و فرمودین که پرداخت نمیکنید این هزینه ارسال رو:

در ۱۴۰۱/۷/۲۵ در 18:12، PC Baz گفته است:

ارسال سیستم که قبل از خرید زده رایگان.

الان من 352 هزار تومنه چیو باید پرداخت کنم؟

هزینه تشکر برای دیرکردِ این؟

من پرداخت نمیکنم این هزینه رو

 اینکه هزینه ای رو پرداخت نمیکنید یا در مورد دیر کرد انتقاد دارید، میتونید تلفنی با خود فروشگاه مطرح کنید. ما تو انجمن امکان تصمیم گیری در این موارد رو نداریم صرفا در حد پیگیری ارسال محموله میتونیم کمک دوستان کنیم، مابقی داستان بر میگرده به بچه های خود فروشگاه که مسائل رو با شما حل کنند. این تاپیک باز بمونه یا نمونه بابت هزینه ها و یا دیرکرد ما پیگیری نمیکنیم، نه اینکه نخوایم، امکانش رو نداریم. قبلا واتس آپ وصل بود میتونستیم که موارد رو راحت تر به بچه های فروشگاه ارجاع بدیم پیگیری کنیم، الان واتس آپ هم نداریم - فیلتره - و در حال حاضر ارتباطی بین ما و مجموعه فروشگاه نیست، فقط میمونه تلفن که خود شما هم میتونید تلفنی موارد رو پیگیری کنید.

من تاپیک رو میبندم. اگر بعدا ارتباطمون از طریق واتس آپ با بچه های فروشگاه برقرار شد، مورد شما رو ارجاع میدم در همینجا پاسخگو باشند.

دوستانی که نظراتشون رو در مورد خرید از لیون در این تاپیک مطرح کردند، همه رو پاک کردم چون بی ربط به تاپیک (بی ربط به سفارش استارتر) بود.

1. اگر شخصی در خریدش یا سفارشش از فروشگاه لیون به مشکل بر می خوره، تاپیکی که میزنه، فقط میخواد مشکلش حل بشه. همین. نه اینکه دورهمی منتقدین برگزار کنه!

2. اگر شما میخواین به این شخص کمک کنید، فقط باید مدیران رو تگ کنید که بیان سفارش ایشون رو پیگیری کنند.

3. راه کمک این نیست که بیایین شما هم بگین آی فروشگاه اینطوریه آی فروشگاه اونطوریه، ما یک تاپیک برای انتقادات به فروشگاه داریم. هر نظری در مورد فروشگاه یا تجربه خرید دارید که شامل پیشنهاد و انتقاد میشه، میتونید تجربه خودتون رو اونجا بیان کنید.

 

  • حالم خوب شد 4
  • چرا؟! 4
  • قلبم گرفت 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...