رفتن به مطلب

دیجیکالا ارسال رایگان را حذف کرد


saeed0c
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

نمیدونم با توجه به قوانین فروم، اینجا میشه این قضیه رو مطرح کرد یا نه

ولی من یکی با توجه به جریانات اخیر تا جایی که ممکن باشه سعی میکنم خرید هام رو حضوری (و یا از فروشگاه های دیگه) انجام بدم و از دیجیکالا خرید نداشته باشم.

  • لایک 7
  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 1
  • چرا؟! 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 64
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دو بسته مولتی ویتامین از دیجی کالا خرید کردم که وزنشون سر جمع 100 گرم هم نمیشه پول پست رو 50 هزار تومان حساب کردن حالا بماند من 2 شنبه 16 آبان خرید کردم بعد از 4 روز هنوز روی پردازش انبار گیر کرده. تو عمرم اولین باره قرص از دیجی کالا میخرم خدا کنه تقلبی نباشن پول پست فدا سرشون

 

ScreenShot_20221111124044.thumb.png.6cad75bcadcc6d7e0b2326d23e184efe.png

ویرایش شده توسط Hype
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه دوستان

من نمیدونم چرا این همه اعتراض ؟ اوشون سایتشه بسته به شرایط دوست داره این کارو کنه!

شما چرا ؟خیلی راه حل سادس وقتی مخالفید نخرید!!

 

 

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

از دیجی کالا خرید زیاد داشتم و دارم خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم

یه کیبورد رو پست کردم یه شهر دیگه هزینه پست و بسته بندی 90 تومن ازم گرفتند!!!20 تومن هزینه ارسال واقعا کمه و چون مرکز تحویل دیجی کالا نزدیک منزله خودم حضوری میرم میگرم 10 تومن هزینه پستشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Hype گفته است:

دو بسته مولتی ویتامین از دیجی کالا خرید کردم که وزنشون سر جمع 100 گرم هم نمیشه پول پست رو 50 هزار تومان حساب کردن حالا بماند من 2 شنبه 16 آبان خرید کردم بعد از 4 روز هنوز روی پردازش انبار گیر کرده. تو عمرم اولین باره قرص از دیجی کالا میخرم خدا کنه تقلبی نباشن پول پست فدا سرشون

 

ScreenShot_20221111124044.thumb.png.6cad75bcadcc6d7e0b2326d23e184efe.png

برادر نوشته تا 24 آبان تحویل میده دیگه

هر موقع 24 آبان شد تحویل نداد بیا بگو تاخیر داشت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

19 ساعت قبل، WAR گفته است:

از دیجی کالا خرید زیاد داشتم و دارم خدا رو شکر تا الان مشکلی نداشتم

یه کیبورد رو پست کردم یه شهر دیگه هزینه پست و بسته بندی 90 تومن ازم گرفتند!!!20 تومن هزینه ارسال واقعا کمه و چون مرکز تحویل دیجی کالا نزدیک منزله خودم حضوری میرم میگرم 10 تومن هزینه پستشه

90 خیلی گرفته ازت! فوقش 30 تومن. کلی برات هزینه ی اضافی بریده داخل سیستم. حداقل هم 50 هزینه ی بسته بندی پات حساب کرده! از وقتی پست رسیدِ کاغذی نداد دیگه گران فروشی هاش شروع شد.

اینو میگم چون تازه کیبورد پست کردم . شهرستان خیلی دوری هم بود. صحنه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

توی این همه سالا من کلا دو بار از این سایت خرید کردم

اصلا دیجی کلا گوشی فروش بود بعد کم کم بزرگ شد

سال ۹۲ و سال ۹۴ ازشون خرید داشتم

 

نکته بعدی اینکه این شرکت وصله به جاهای ناجور و اون برادران محمدی و دوستان دیگه کاره ایی نیستند برای حفظ ظاهر فعلا هستند

رانتی که این شرکت داره و فسادی که پشت سرش هست عجیب غریبه

کلا هم اجناسش مورد داره 

  • لایک 6
  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 1
  • چرا؟! 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

در حال حاظر دیجی کالا با سایت های در پیت تازه کار هیچ فرقی نداره به جز این که گرونتر هم میفروشه. تبریک به این همه پیشرفت

 

جدید :

 

هزینه بازگشت در حال بررسی
توجه! اگر کارشناسان ما پس از دریافت و بررسی کالا، آن را بدون ایراد تشخیص دهند، "هزینه بازگشت" از مبلغ مرجوعی کسر می‌شود.
 
 
 

این مورد جدید اضافه شده قبلا نبود. من زیاد مرجوع کردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

https://www.digikala.com/faq/question/83/

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌کالا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@digikala.com ارسال فرمایید.

 

ویرایش شده توسط saeed0c
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

بنده به عنوان کسی که تو دیجی کالا فروشنده بودم قبلا

پیشنهادم اینکه اصلا خرید نکنید از دیجی کالا

دیجی پلاس = فروش کالای مرجوعی از یک مشتری به مشتری دیگر یک نمونش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، MOHSEN-CH گفته است:

درود

بنده به عنوان کسی که تو دیجی کالا فروشنده بودم قبلا

پیشنهادم اینکه اصلا خرید نکنید از دیجی کالا

دیجی پلاس = فروش کالای مرجوعی از یک مشتری به مشتری دیگر یک نمونش

چنین موضوعی ابدا صحت نداره

ممکنه رخ بده ولی به صورت سیستماتیک نیست و برای فرد خاطی هم بسیار بد میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Alirezatha گفته است:

چنین موضوعی ابدا صحت نداره

ممکنه رخ بده ولی به صورت سیستماتیک نیست و برای فرد خاطی هم بسیار بد میشه

درود بر شما و بر همه دوستان

این همه کلایی که مرجوع میشه چی به سرشون میاد؟

ایا میرن بازیافت؟

یا نه مثل کشورهای اروپایی به عنوان استوک فروخته میشن؟

 

 

 

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

41 دقیقه قبل، مهرزاد قائم مقامی گفته است:

درود بر شما و بر همه دوستان

این همه کلایی که مرجوع میشه چی به سرشون میاد؟

ایا میرن بازیافت؟

یا نه مثل کشورهای اروپایی به عنوان استوک فروخته میشن؟

 

 

 

من سلر هستم. میفروشنش دوباره.

مینوسه عودتی قابل فروش یا غیر قابل فروش. عکلا اوپن باکس ها رو میفروشن به مردم.

غیر قابل فروش هم باید شکایت کنی در بخش سلر آکادمی که خسارت بهت بدن.

کم نیست مردم میبرن جنس استفاده میکنند پس میزنند چون مامور بازدید اصلا کالا رو چک نمیکنه. از طرفی هم سلر داریم راحت جنس استوک میفروشه. دومی کارت گیره دیجی هست اگر ثابت کنه جریمه میشی .

ولی خریدار ناجور کم نیست.

به شخصه دیجی پلاس خیلی چیز بنجول برام ارسال شده. حتی از سلر دیجی کالا!(برچسب سفید) همه رو پس میزدم. الان هزینه ی بازگشت میگیرن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، مهرزاد قائم مقامی گفته است:

درود بر شما و بر همه دوستان

این همه کلایی که مرجوع میشه چی به سرشون میاد؟

ایا میرن بازیافت؟

یا نه مثل کشورهای اروپایی به عنوان استوک فروخته میشن؟

 

 

 

بستگی به نوع محصول داره

اگر محصول تو شرایط آکبند اولیه باشه مجدد برای فروش قرار می‌گیره 

اگر غیر قابل فروش باشه در گذشته در بخشی به نام اپن باکس فروخته می‌شد 

ولی این سیستم اپن باکس به خاطر یک سری معایبش کنار گذاشته شد و امروز بخشی از کالا ها به پرسنل دیجی‌کالا داده می‌شه و بخش دیگه اش به خیریه ها اهدا می‌شه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مگه سلر متوجه میشه برای کسی که میفرسته دیجی پلاس داره یا نه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، hellbrain666 گفته است:

مگه سلر متوجه میشه برای کسی که میفرسته دیجی پلاس داره یا نه؟

نه. اولا که به سلر ها گاها تا 40 روز بعد صورت حساب رو پرداخت میکنند. یعنی عملا همه دیجی پلاس دارن!

بعدش در مورد دیجی پلاس زمانی که به دستش میرسه +7 روز بشه اگر عودت بده بعد از رسیدن به دستش دیجی پلاس داشته. به صورت دقیق بهت نمیگه.

به درد کسایی میخوره جنس احتکاری بفروشن یا سلر های اصلی موجودی نداشته باشن یا جنس های بنجل چینی قاچاق که از بندر میاد.همچین چیزایی و وگرنه رقابت خیلی زیاده توضیع کننده های اصلی جای رقابت نمیزارن. به قولی "بای باکس"  رو تصاحب میکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این سیستم مرجوعی کالا واقعا ناجور بود . چند ماهه خرید نداشتم نمیدونم چقدر فرق کرده یا نه. ولی باتری قلمی شارژی گرفتم تو نایلون گذاشته بودن فرستاده بودن.  خب این ینی چی؟ نه تنها مرجوعی بوده و باز شده حتی ممکنه استفاده شده باشه .بلفرض من میرم جنس A رو میخرم رو به موت شد یکی دیگه لنگشو میخرم  وقتی اومد عوض میکنم پس میفرستم.

این کالا های مرجوعی اگر پلمپش باز شده باشه باید کلا از دور خارج بشه بصورت اپن باکس هم حتی صرف نمیکنه. به دلیل همین باگی که گفتم.خیلی کالاها نو و کارکرده اش از ظاهرش مشخص نمیشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

10 ساعت قبل، Lawrence گفته است:

این سیستم مرجوعی کالا واقعا ناجور بود . چند ماهه خرید نداشتم نمیدونم چقدر فرق کرده یا نه. ولی باتری قلمی شارژی گرفتم تو نایلون گذاشته بودن فرستاده بودن.  خب این ینی چی؟ نه تنها مرجوعی بوده و باز شده حتی ممکنه استفاده شده باشه .بلفرض من میرم جنس A رو میخرم رو به موت شد یکی دیگه لنگشو میخرم  وقتی اومد عوض میکنم پس میفرستم.

این کالا های مرجوعی اگر پلمپش باز شده باشه باید کلا از دور خارج بشه بصورت اپن باکس هم حتی صرف نمیکنه. به دلیل همین باگی که گفتم.خیلی کالاها نو و کارکرده اش از ظاهرش مشخص نمیشه .

خیلی از اجناس رو اصلا نباید مرجوعی بگیره از مشتری. یا باید فیلم باز کردن کارتن یا عکسی یا کلی مدرک بزاره که ثابت کنه مشکل داشته.

من قبلا فکر میکردم باید کلی توضیح و عکس بدم جدیدا متوجه شدم هر چی بکنی باش بازم پس میگیرن!

فقط اجناس گرون رو برسی فنی میکنند شاید این خرده ریزا براشون ارزش نداره.

یعنی کلا نظارت نداره روی اجناس چه ورودی سلر چه مرجوعی.فقط همون لحظه که میری  انبار تحویل یه نیگاش میکنه پشت مشما و حبابدار! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۹/۸ در 00:00، Alirezatha گفته است:

چنین موضوعی ابدا صحت نداره

ممکنه رخ بده ولی به صورت سیستماتیک نیست و برای فرد خاطی هم بسیار بد میشه

عزیزم یه بار دوبار سه بار

وقتی هی تکرار میشه یعنی چی؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

14 ساعت قبل، saeed0c گفته است:

خیلی از اجناس رو اصلا نباید مرجوعی بگیره از مشتری. یا باید فیلم باز کردن کارتن یا عکسی یا کلی مدرک بزاره که ثابت کنه مشکل داشته.

من قبلا فکر میکردم باید کلی توضیح و عکس بدم جدیدا متوجه شدم هر چی بکنی باش بازم پس میگیرن!

فقط اجناس گرون رو برسی فنی میکنند شاید این خرده ریزا براشون ارزش نداره.

یعنی کلا نظارت نداره روی اجناس چه ورودی سلر چه مرجوعی.فقط همون لحظه که میری  انبار تحویل یه نیگاش میکنه پشت مشما و حبابدار! 

والا اتفاقا از خونواده یه اودکلن گرفتن بعد گفتن اون چیزی که خاست نبود خاستن پسش بدن، بدون هیچ مشکلی ها فقط از بوش خوشش نیومد ،اونا پس نگرفتن هرچی باشون حرف زد قبول نکردن(البته من اهوازم شاید فرق داره)

ویرایش شده توسط silvermanHHH
لینک به دیدگاه
Share on other sites

54 دقیقه قبل، MOHSEN-CH گفته است:

عزیزم یه بار دوبار سه بار

وقتی هی تکرار میشه یعنی چی؟

یعنی خریدار در خریدش دقت کافی نداره

دیجیکالا امتیازات و سابقه هر فروشنده ای رو مشخص کرده

طبیعتا وقتی با پر تنوع ترین فروشگاه ایران طرف هستیم که هزاران فروشنده داره تا یه جایی میشه نظارت کرد و از یه جایی به بعد به عهده خریداره که از فروشنده درست خرید کنه

خودم رو مثال بزنم تا حالا 150 سبد خرید از دیجیکالا سفارش دادم که معادل تقریبا خرید 600 کالای متفاوت از دیجیکالا هست

از بین همه این 600 کالا فقط 2 مورد مرجوعی به علت اشکال در کالا داشتم که رقم فوق العاده ای هست

در واقع نرخ دیفکت زیر 1 درصد بی نظیره

وگرنه شما تو خود آمازونش هم بری کلی جنس دست دوم و رفربشید (جدا از اونایی که تحت عنوان ریفر یا دست دوم فروخته میشه) و فیک بهت میدن و این وظیفه خریدار هست که موقع خریدار سابقه فروشنده رو دقیق بررسی کنه

14 ساعت قبل، saeed0c گفته است:

خیلی از اجناس رو اصلا نباید مرجوعی بگیره از مشتری. یا باید فیلم باز کردن کارتن یا عکسی یا کلی مدرک بزاره که ثابت کنه مشکل داشته.

من قبلا فکر میکردم باید کلی توضیح و عکس بدم جدیدا متوجه شدم هر چی بکنی باش بازم پس میگیرن!

فقط اجناس گرون رو برسی فنی میکنند شاید این خرده ریزا براشون ارزش نداره.

یعنی کلا نظارت نداره روی اجناس چه ورودی سلر چه مرجوعی.فقط همون لحظه که میری  انبار تحویل یه نیگاش میکنه پشت مشما و حبابدار! 

در گذشته اینطور بود

ولی اخیرا شرایط مرجوع کردن کالا هاش بسیار سخت گیرانه تر از قبل شده هر چند هنوز بیشتر به نفع خریدار قوانینش تنظیم شده تا فروشنده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

20 ساعت قبل، saeed0c گفته است:

خیلی از اجناس رو اصلا نباید مرجوعی بگیره از مشتری. یا باید فیلم باز کردن کارتن یا عکسی یا کلی مدرک بزاره که ثابت کنه مشکل داشته.

من قبلا فکر میکردم باید کلی توضیح و عکس بدم جدیدا متوجه شدم هر چی بکنی باش بازم پس میگیرن!

فقط اجناس گرون رو برسی فنی میکنند شاید این خرده ریزا براشون ارزش نداره.

یعنی کلا نظارت نداره روی اجناس چه ورودی سلر چه مرجوعی.فقط همون لحظه که میری  انبار تحویل یه نیگاش میکنه پشت مشما و حبابدار! 

هر چی بکنیم پس میگیرن؟؟!🤣 شما دارین راجبه دیجی کالا صحبت میکنین؟! 

ماشین اصلاحی گرفتم به قیمت ۳۰۰ تومان.پر از مو و روغنی بود.دومرتبه مرجوعی زدم قبول نکردند و پس فرستادن. آخرین خریدم ازشون بود.تامام.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

18 ساعت قبل، silvermanHHH گفته است:

والا اتفاقا از خونواده یه اودکلن گرفتن بعد گفتن اون چیزی که خاست نبود خاستن پسش بدن، بدون هیچ مشکلی ها فقط از بوش خوشش نیومد ،اونا پس نگرفتن هرچی باشون حرف زد قبول نکردن(البته من اهوازم شاید فرق داره)

بعضی چیزا که مصرفی هست و پلمپ داره مثل همین عطر نمیشه.بعیده حتی برسیش کنند. فقط پس میگیرن الکی میگن برسی. برسی میدونی چیه همین مامور در یافته که میاد میگیرش. یه مامور دیگه هم انبار هست اون هم یه نیگاش میکنه.همشهری.

ولی تصور کن اون ماشین اصلاحی که دوستمون گفته یه بار پس گرفته شده!

یا جنسای الکترونیکی فرض کن مادر بورد! پلمپ نداره. کیبورد موس ممکنه یه چسب داشته باشند.و کلی جنس دیگه.

تا حالا هر چی پس دادم پس گرفتن برای من . ولی وجدانم راضی نمیشد جنسی که خرابه بزنم "از خرید کالا منصرف شدم" چون همین جنسو میبرن دوباره میفروشن. یا جنسی که استفاده کردم رو نمیبرم دوباره بسته بندی کنم پس بدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۹/۸ در 01:01، مهرزاد قائم مقامی گفته است:

درود بر شما و بر همه دوستان

این همه کلایی که مرجوع میشه چی به سرشون میاد؟

ایا میرن بازیافت؟

یا نه مثل کشورهای اروپایی به عنوان استوک فروخته میشن؟

 

 

 

بازیافت ؟؟ استوک ؟! توی ایران ؟؟؟

من توی یک فروشگاه اینترنتی کار میکردم ( سرپرست یک بخش بزرگش بودم ) فوق العاده اجناس بنجلی داشت ، و هر طور میتونستن محصول تامین میکردن شما فکر کن ساعت مچی توی چمدون به صورت قاچاق وارد میکرد ! خب از توی اون چمدون به صورت قاچاق کلی جنس به هم برخورد میکنن و فاتحشون خونده میشد ! همونارو میداد تعمیر و به صورت نو میفروخت !!! فروشگاهی ک درموردش صحبت میکنم بزرگ بودا !!!! نزدیک 300 تا پرسنل داشت 

اکثر اجناس توی همون مرحله انبارداری خراب میشد ( مثلا کاپشن داشت و توی همون قراردادن توی جاگاه گیر میکرد به قفسه و یک قسمتش پاره میشد، نیروی اون بخش برای اینکه جریمه نشه اطلاع هم نمیداد و اون همونجور میرسید دست مشتری )

یا مثلا دقیقا توی مرحله بارگیری ارسال به پست جعبه هارو پرت میکردن ! حالا کاپشن یا شلوار خراب نمیشد ولی خب کیف ، ایرپاد ، اسپیکر فاتحش خونده میشد هنوز به پست نرسیده

روزی تقریبا 1500 تا ارسال محصول داشتن که بین 700-800 تاش برگشت میخورد ( حالا طرف پرداخت درب منزل بود که اینقدر جنساش برگشت میخورد ) همون برگشتی هارو از توی کارتن پست درمیاورد ، و دوباره میذاشت توی جایگاه و تا دونه آخرش به عنوان جنس نو میفروخت !!!!!

این تنها یکی از کلی فروشگاه هایی هستش که من میشناسم، شما فکر کن بقیه اوضاعشون به چه صورت هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

30 دقیقه قبل، ali.king گفته است:

بازیافت ؟؟ استوک ؟! توی ایران ؟؟؟

من توی یک فروشگاه اینترنتی کار میکردم ( سرپرست یک بخش بزرگش بودم ) فوق العاده اجناس بنجلی داشت ، و هر طور میتونستن محصول تامین میکردن شما فکر کن ساعت مچی توی چمدون به صورت قاچاق وارد میکرد ! خب از توی اون چمدون به صورت قاچاق کلی جنس به هم برخورد میکنن و فاتحشون خونده میشد ! همونارو میداد تعمیر و به صورت نو میفروخت !!! فروشگاهی ک درموردش صحبت میکنم بزرگ بودا !!!! نزدیک 300 تا پرسنل داشت 

اکثر اجناس توی همون مرحله انبارداری خراب میشد ( مثلا کاپشن داشت و توی همون قراردادن توی جاگاه گیر میکرد به قفسه و یک قسمتش پاره میشد، نیروی اون بخش برای اینکه جریمه نشه اطلاع هم نمیداد و اون همونجور میرسید دست مشتری )

یا مثلا دقیقا توی مرحله بارگیری ارسال به پست جعبه هارو پرت میکردن ! حالا کاپشن یا شلوار خراب نمیشد ولی خب کیف ، ایرپاد ، اسپیکر فاتحش خونده میشد هنوز به پست نرسیده

روزی تقریبا 1500 تا ارسال محصول داشتن که بین 700-800 تاش برگشت میخورد ( حالا طرف پرداخت درب منزل بود که اینقدر جنساش برگشت میخورد ) همون برگشتی هارو از توی کارتن پست درمیاورد ، و دوباره میذاشت توی جایگاه و تا دونه آخرش به عنوان جنس نو میفروخت !!!!!

این تنها یکی از کلی فروشگاه هایی هستش که من میشناسم، شما فکر کن بقیه اوضاعشون به چه صورت هستش

درود اسمشو خصوصی بفرست حواسمون باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...