رفتن به مطلب

درخواست برخورد با کاربر mer167 کلاهبردار


Mashhad
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با عرض سلام

از مدیران محترم سایت لیون درخواست دارم با کاربر mer167 که در سایت لیون ممنوع المعامله شده و در سایتهای دیگه دست به کلاهبرداری میزنه برخورد بشه .

در تاپیکی که مربوط به خرید و فروش هارد بود آقا میکائیل نحوه کلاهبرداری این کودک رو توضیح دادند ، این بچه mer167 بعد از ممنوع المعامله شدن در همون تاپیک اعلام کرد که سایتتون رو جمع کنید و از این چرت و پرت ها ، وقتی متوجه شدم 2 هارد خراب بجای سالم فروخته ناراحت شدم و کمی این بچه را نصیحت کردم در همان تاپیک ، اما دیگه خبر نداشتم با یک بچه بی فرهنگ و بی ادب و دزد طرف هستم . چراکه بعد از خواندن اون مطلب من که گفته بودم هر چی دلت میخواد بگو به سرعت از طریق پیغام خصوصی شروع به فحاشی ناموسی کرده و امیدوارم مدیران برخورد لازم رو با این بچه دزد داشته باشند .

این رو هم زمیمه میکنم تا مدرکی بحساب بیاد برای حرف هام :

فحاشی به بنده و کاربر میکائیل :

ویرایش شده توسط maxel134
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز . با توجه به اینکه الفاظ بسیار زشتی رو کاربر mer167 به کار برده بودند ، من عکس گرفته شده توسط شما رو از این پست شما پاک کردم.

این مسئله به صورت خصوصی توسط مدیران و در اسرع وقت بررسی خواهد.

لطفا دوباره این تصویر رو در سایت قرار ندهید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دقیقا همین ، فحاشی این بچه به قدری زشت بود که مجبور شدم علنی کنم تا شناخته بشه و دوستان فکر نکنند چیز مهمی نبوده .

ممنون از توجه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مشکل این کاربر یا کودک نداشتن و یاد نگرفتن ادب و شعوره و کمال و احترامه که یادش هم ندادن یعنی کلا تو مشکل هست این کودک / از کودک چه انتظار داری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان لطفا به این بحث ادامه ندید . موضوع به مدیر سایت انتقال داده شده . لطفا اجازه بدید در موردش تصمیم بگیرن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز

در اینکه پیغام های خصوصی ارسال شده توسط کاربر mer167 بسیار بی ادبانه و زشت بوده، هیچ شکی نیست. شاید ایشان در اصل داشتند خودشان را معرفی می کردند. :-SS

به هر حال لطف کنید قضیه رو خیلی شلوغش نکنید. Shame%20On%20You.gif

قطعا با ایشان برخورد می شود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام به همگی

میکائیل عزیز به من خبرشو داده بود که مواظب باشم.واقعا جای تاسفه که چنین کسایی چطور زندگی میکنند با کمبود فراوان(فک کنم این کودک از یک بیماری نادری دارد رنج میبرد)

امیدوارم هر چه سریعتر مدیران برای این فردی که دچار بیماری شده راهکاری را قرار بدهند تا کاربران دیگر دچار چنین مشکلاتی نشوند.

از محمد عزیز هم تشکر میکنم بخاطر اطلاع رسانی که کردند.

باتشکر...........

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا من گفتم این پول ها خوردن نداره ( چون خودم به سختی در میارم و درک میکنم ) ، آدم بره بیل بزنه پول در بیاره اما پول زحمت کشی دیگران و بالا نکشه و کل سیستم یک مجموعه رو زیر سوال نبره ، باور کنید توقع اینرو داشتم بیاد توی همون تاپیک بد و بیراهی به خود من بگه اما اصلا فکرشم نمیکردم پیغام خصوصی فحاشی به خودم و میکائیل رو دریافت کنم اونم فحش ناموس .

چقدری میخوایم عمر کنیم که بخوایم اینجوری نون در بیاریم ؟! مثال : الان 2 تا هارد خراب رو دست میکائیل مونده ، آقا میکائیل پولش و از سر راه پیدا کرده بوده که خوشحال بشه از اینکه یک بابای کلاهبردار نوش جان کنه .

یک زمانی باب شده بود هاردهای سوخته توسط برخی کاربرهای جدید در پی تی خریداری میشد . فکر کنم این از همون هاردهاست . هارد خراب و سوخته میخریدند صرف اینکه بتونند کنارش عکس بگیرند و در چندین مرحله بفروشند .

----------

یادمه سال پیش یک بنده خدای کارگری 1 میلیون تومن پول داده بود برای خرید آیفون ، بعد آیفون چینی خراب بهش انداخته بودند ، باور کنید میگفت دارم گریه میکنم چون برای جمع کردن این پول آجر اینور و اونور کردم تا بتونم یک گوشی که آرزوش رو دارم بخرم . یادمه تمام بچه های پی تی دزد کثیف رو لعنت فرستادند . مطمئنم با اون همه لعن و نفرین یا تا الان مرده یا یک بدبختی گریبان زندگیش و گرفته

این پولها خوردن نداره یعنی خدا نمیزاره بخوری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بنظر من اگه مدیران محترم سایت با مراجع قضایی مربوط با جرایم اینترنتی همکاری کنند دیگر این چنین افراد پیدا نمی شوند و فکر نکنم بتونند به این راحتی کلاه برداری کنند... البته در حد پیشنهاد بود و بازم هر جور خودتون صلاح می دونید! B)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من موندم چطور بعضیا این پولها از گلوشون پائین میره

آخه بابا خدا هیچی اون دنیاش هیچی بالاخره آدم که هستیم آخه چطوری یکی راضی می شه اینطوری پول مردم رو که با زحمت به دست میارن بخوره

به خدا این جریان آیفون رو خوندم دلم کباب شد

اه لعنت به این زندگی. به خدا دائی من پارسال همین جوری یه n96 تقلبی بهش قالب کردن بنده خدا 30 سال پای تخته گچ خورده . با یه ذوقی خریده بود گوشی رو

بیچاره نه چشم واسش مونده نه کلیه

الان یارو پیش خودش فکر می کنه چه کار و پروژه عظیمی انجام دادم دو تا هارد سوخته رو نقد کردم .

آدم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جهت اطلاع دوستانی که تاپیک کاربران اخراجی رو ندیدن عرض میکنم که این کاربر از فروم اخراج شدن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از محمد عزیز تشکر میکنم .

من هیچی نمیگم و کافیه به امضای من و این لینک برید و متوجه قضیه بشید .

من در نهایت اون دنیاازش میگیرم .

واقعا شرمنده میشم بین این همه آدم مورد اعتماد یک عده انگشت شمار میاد و چنین کارهایی میکنه و باعث عدم اعتماد سایر کاربران میشن .

با تشکر از توجه مدیران محترم لیون که این چنین کاربران رو اخراج میکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

این کاربر همون Light هست که ابتدا به همین نام در اینجا عضو شد. و بعد تغییر نام داد. من هم میخواستم باهاش معامله کنم، اما شک داشتم، یک بار گفت،آستارا هستم، یکبار گفت انزلی، یک بار هم گفت بچه رشتم.

بیا 48 ساعت مهلت تست بهت میدم. من گفتم 6 ساعت هم کافیه. اما من پول رو بعد از تست واریز میکنم و اون قبول نکرد.خوب شد معامله نکردم، اما خیلی ناراحت شدم که سر میکائیل جان کلاه رفت. توهین هم که واقعا شرم آوره.

میکائیل جان خیلی زود اعتماد میکنی، خدا رو شکر اینجا از PT خیلی امن تر هست. ولی بهتره همیشه با احتیاط عمل کنی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بچه ها بهتر نیست یکی که مورد اعتماد هست و بچه ها قبولش دارن اقای ( x ) مصءول خرید فروش کنیم . یعنی هرکس هر جنسی داره اول به اون بفرسته تا صحت سلامتی دستگاه مشخص شه.بعد اقای x دستگاه رو واسه من خریدار بفرسته . بعد پول واریز شه. میدونم حرفام بی معنی ولی من بخدا دیگه من می ترسم خرید کنم :( . فقط یکم خرج داره

ویرایش شده توسط mka19
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...