رفتن به مطلب

لکه سفید


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

یه مانیتور گرفتم روش 2تا لکه سفید هست

این لکه ها مشکل ساز میشن؟image.thumb.jpeg.78ac320fd5ca0eea3af1e618ae874532.jpeg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

به احتمال زیاد خیر

بیشتر این موارد بخاطر جابجایی بد اتفاق میوفته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

19 ساعت قبل، WINNER گفته است:

سلام

به احتمال زیاد خیر

بیشتر این موارد بخاطر جابجایی بد اتفاق میوفته

ارزش داره مرجوع کنم به دیجی کالا یا بفرستم گارانتی البته اگه قبول کنن؟

ویرایش شده توسط sinatak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

34 دقیقه قبل، sinatak گفته است:

ارزش داره مرجوع کنم به دیجی کالا یا بفرستم گارانتی البته اگه قبول کنن؟

پیکسل سوخته بالای 4 یا 5 تا عوض میکنن این که چیز خاصی هم نیست

مدل مانیتور هم بگید بد نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است:

پیکسل سوخته بالای 4 یا 5 تا عوض میکنن این که چیز خاصی هم نیست

مدل مانیتور هم بگید بد نیست

asus tuf vg27aq

فقط تو صفحه سفید مشخصه

پیکسلا مشکلی ندارن

فکر کنم از بک لایته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نظرات دیجی میخونی از 5تا خریدار 2تاش پیکسل سوخته داشتن!🤔

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 ابعادش بعید میدونم درحد پیکسل باشه این درسته؟ رو لپتاپم خودمم شبیهش ایجاد شده قد یه دونه عدس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، Lawrence گفته است:

 ابعادش بعید میدونم درحد پیکسل باشه این درسته؟ رو لپتاپم خودمم شبیهش ایجاد شده قد یه دونه عدس

بله بزرگتر از پیکسله ولی کوچیکتر از عدس

احتمالا اندازه -7-8تا پیکسل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 ساعت قبل، sinatak گفته است:

فکر کنم از بک لایته

ایراد  هاله های سفید معمولا از صفحات پخش نور بک لایت میشه

خود بک لایت معمولا یک یا دو نوار ال ای دی در گوشه ها ست و دخالتی توی این داستان ندارن

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 با ضربه به صفحه یا فشار پشت صفحه یا بک لایت این مورد پیش میاد.

به گارانتی مراجعه کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

12 ساعت قبل، sinatak گفته است:

asus tuf vg27aq

 

یدونه ازهمین مدل برای مشتری خریدم تو صفحه مشکی 3 تا پیکسل بنفش داشت !!!! یه مدل از این پایینتر خودم دارم vg27aq1a مشکلی نداشته تا الان 

ویرایش شده توسط Divine
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با مشورت دوستان عزیز توی فروم کالا رو به دلایل زی مرجوع کردم:

1-2 لکه سفید روی مانیتور

2-به جای گارانتی 3ساله 1سال از گارانتی مونده بود

3-برچسب پلمپ گارانتی کنده شده بود

کالا رو به با سابجکت نقص فنی مرجوع کردم نه مغایر گارانتی ولی تو توضیحات مرجوع این 3 مورد رو ذکر کردم

ولی مامور دیجی کالا موقع تحویل گرفتن ازم میگفت که کالا نه مرجوع میشه نه گارانتی داره چون پلمپش(که کلا یه چسب نواری بود) باز شده و چون از ایسوس برای سرهم کردن مانیوتر نیومدن و گارانتی مهر نشده شامل گارانتی نمیشه ولی با این حال برای کارشناسی برد

دوستانی که سر رشته دارن یه نظر میدن؟

ویرایش شده توسط sinatak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

100 درصد این مشکل مونتاژ هست، یا پنل به کلی عوض شده و پشتش یه چیزی گیر کرده و فشار به پلیت پشت اورده که اینجور شده، یا اینکه مثلا شیشه روی پنل عوض شده و یه گرد و غباری مونده روی lcd. این اصلا پیکسل سوخته نیست که بخواد شامل اون بند 4-5 پیکسل بشه و ردش کنن. این 100 درصد ایراد به حساب میاد. هیچ جوره زیر بار نرید، تماس هم گرفتن و ربط دادن به پیکسل سوخته، 1 کلا بگید که پیکسل سالمه و مشکل مونتاژ داره، یا پنل تعویضیه یا تعمیر شده که اینجوری شده، چون اون پیکسل داره نور میده و سالمه، و پر نور بودنش، به دلیل نزدیک بودن زیاد پلاریزه پشتی به پیکسل هست. همون طور که دوستمون hex هم اشاره کردن.

اجازه هم ندید به گارانتی ارجاع بدن، یک کلام مرجوع کنید، بگید کالا پلمپ نبوده و... . سایت اینترنتی طبق قوانین تجارت الکترونیکی موظف به مرجوعی هست.

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
19 ساعت قبل، sinatak گفته است:

ولی مامور دیجی کالا موقع تحویل گرفتن ازم میگفت که کالا نه مرجوع میشه نه گارانتی داره چون پلمپش(که کلا یه چسب نواری بود) باز شده و چون از ایسوس برای سرهم کردن مانیوتر نیومدن و گارانتی مهر نشده شامل گارانتی نمیشه ولی با این حال برای کارشناسی برد

کارشناس اولیه مرجوعی، همون مامور ها هستن، خیلی از کالا ها وقتی مرجوع میشن، همون راننده وضعیت رو بررسی میکنه، اگه نتونست نتیجه درستی بده، میفرسته بخش بالاتر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است:

کارشناس اولیه مرجوعی، همون مامور ها هستن، خیلی از کالا ها وقتی مرجوع میشن، همون راننده وضعیت رو بررسی میکنه، اگه نتونست نتیجه درستی بده، میفرسته بخش بالاتر

خیلی ممنون بابت نظرتون

مامور پستشون که کلا تعطیل بود میگفت پلمپ باز شده گفتم که پلمپ باز بوده و کلا یه نوار چسب زده بودن در ثانی اگه باز نمیکردم پس چجوری میفهمیدم که ایراد فنی داره بعد حرفش رو عوض کرد که چون از ایسوس برای نصب نیومدن و مهر و امضا نکردن برگه گارانتی رو گارانتی قبول نیست گفتم که گارانتیش اینترنتیه و 2سال پیش فعالش کردن

فردا زنگ میزنم دیجی کالا پیگیر کالا میشم و حتما از طریق ای نماد شکایت میکنم اگه قبول نکنن مرجوع رو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ در 15:54، sinatak گفته است:

خیلی ممنون بابت نظرتون

مامور پستشون که کلا تعطیل بود میگفت پلمپ باز شده گفتم که پلمپ باز بوده و کلا یه نوار چسب زده بودن در ثانی اگه باز نمیکردم پس چجوری میفهمیدم که ایراد فنی داره بعد حرفش رو عوض کرد که چون از ایسوس برای نصب نیومدن و مهر و امضا نکردن برگه گارانتی رو گارانتی قبول نیست گفتم که گارانتیش اینترنتیه و 2سال پیش فعالش کردن

فردا زنگ میزنم دیجی کالا پیگیر کالا میشم و حتما از طریق ای نماد شکایت میکنم اگه قبول نکنن مرجوع رو

عالی

پس ما رو هم در جریان بذارید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام سال نو استارتر عزیز و بقیه دوستان مبارک

امیدوارم مشکلتون به خوشی و بدون دردسر بیشتر  حل بشه به نظرم خرید مانیتور بالارده به صورت اینترنتی و نادید اشتباه محض جدا از استرس حمل و جابجایی،آدم چند صد تومن بیشتر بده حظوری بخره تست کنه خیلی بهتره منم از لیون یکسال و نیم پیش یه مانیتور va سامسونگ گرفتم به صورت افتضاحی  نشت نور داشت تو محیط تاریک زنگ زدم پیگیر شدم گفتن این مدل همینجوره چون شهرستان بودم دستم به جایی بند نبود مجبور شدم قانع بشم 🙃

پ.ن مانیتور گارانتی نداست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 ساعت قبل، raajer گفته است:

سلام سال نو استارتر عزیز و بقیه دوستان مبارک

امیدوارم مشکلتون به خوشی و بدون دردسر بیشتر  حل بشه به نظرم خرید مانیتور بالارده به صورت اینترنتی و نادید اشتباه محض جدا از استرس حمل و جابجایی،آدم چند صد تومن بیشتر بده حظوری بخره تست کنه خیلی بهتره منم از لیون یکسال و نیم پیش یه مانیتور va سامسونگ گرفتم به صورت افتضاحی  نشت نور داشت تو محیط تاریک زنگ زدم پیگیر شدم گفتن این مدل همینجوره چون شهرستان بودم دستم به جایی بند نبود مجبور شدم قانع بشم 🙃

پ.ن مانیتور گارانتی نداست 

سلام سال نو شما و دوستان فروم مبارک

فردای روزی که مرجوع کردم پول رو برگردوندن

احتمالا میدونستن کالا یا مشکل دار بوده یا قبلا هم مرجوع شده بوده زیاد سفت نگرفتن

 شهر ما مانیتور رده بالا پیدا نمیشه و پیدا کردنی هم قیمت فضایی میدن

متاسفانه معلوم نیست چجوری مانیتور هایی با نشتی نور از خط آزمایش کارخونه پاس میشن البته برا اونایی که خارج این همه مشکل گارانتی ندارن بی چون و چرا عوض میکنن

گارانتی تو ایران الکیه 

11 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است:

عالی

پس ما رو هم در جریان بذارید

سلام

خداروشکر بدون دردسر پولمو برگردوندن

ویرایش شده توسط sinatak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
۱ ساعت قبل، sinatak گفته است:

سلام سال نو شما و دوستان فروم مبارک

فردای روزی که مرجوع کردم پول رو برگردوندن

احتمالا میدونستن کالا یا مشکل دار بوده یا قبلا هم مرجوع شده بوده زیاد سفت نگرفتن

 شهر ما مانیتور رده بالا پیدا نمیشه و پیدا کردنی هم قیمت فضایی میدن

متاسفانه معلوم نیست چجوری مانیتور هایی با نشتی نور از خط آزمایش کارخونه پاس میشن البته برا اونایی که خارج این همه مشکل گارانتی ندارن بی چون و چرا عوض میکنن

گارانتی تو ایران الکیه 

سلام

خداروشکر بدون دردسر پولمو برگردوندن

خب خداروشکر که به خیر گذشت.

بعضی از دوستان خرید حضوری رو پیشنهاد دادن، ولی من به شخصه هر چی مانیتور خریدم، اینترنتی بوده، وفقط برای مانیتور استوک حضوری رفتم که کامل تست کنم، تا بحال هم مشکلی نبوده، حالا شانس شما این مورد پیش اومده بوده، به نظرم همون اینترنتی بگیرید، چون فروشگاه حضوری ها به نظرم خیلی بدتره، میری مانیتور انتخاب میکنی، یهو یه مانیتور انباکس یارو میذاره رو میز تست کنه، بدون اینکه به تو جعبه رو نشون بده، من مانیتور فعلی خودم رو 6 7 سال پیش که گرفتم، همین شکل بود، طرف بدون اینکه بهم بگه آنباکس کرد که مثلا تست کنه، بعد رفتم خونه دیدم پلمپ باز بوده و دوباره روش چسب زده، سریع هم اومده مثلا باز کرده که بگه باز کردم دیگه! اون موقع هم بچه بودم، زیاد دقت نمیکردم.

در کل من توی خرید اینترنتی مانیتور تابحال ضرری ندیدم با اینکه یهو 3 تا 27 اینچ سفارش دادم و وقتی رسیده دستم، دیدم همینجوری گذاشته پشت موتور و با یه کش بسته مانیتور ها رو، ولی خداروشکر مشکلی نبوده تاحالا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
11 ساعت قبل، raajer گفته است:

سلام سال نو استارتر عزیز و بقیه دوستان مبارک

امیدوارم مشکلتون به خوشی و بدون دردسر بیشتر  حل بشه به نظرم خرید مانیتور بالارده به صورت اینترنتی و نادید اشتباه محض جدا از استرس حمل و جابجایی،آدم چند صد تومن بیشتر بده حظوری بخره تست کنه خیلی بهتره منم از لیون یکسال و نیم پیش یه مانیتور va سامسونگ گرفتم به صورت افتضاحی  نشت نور داشت تو محیط تاریک زنگ زدم پیگیر شدم گفتن این مدل همینجوره چون شهرستان بودم دستم به جایی بند نبود مجبور شدم قانع بشم 🙃

پ.ن مانیتور گارانتی نداست 

درود

اول نوروز بر دوستان مبارک. و خوشحالم که تونستین پولتون رو پس بگیرید.

 

چند تا نکته رو بگم. 

اول اینکه تقریبا معتبرترین برند ها هم حتی بعد از کنترل کیفیت دستگاه هایی دارند که در ابتدای بازگشایی اصلا روشن نمیشن! پس درصدی از خرابی همیشه هست.

متاسفانه با کاهش دائمی ارزش ریال و گیرهایی که بر سر واردات کالا و عدم نظارت بر واردات کالای اصلی یا با کیفیت و نبودن نماینده رسمی محصولات در کشور هست ایران پر شده از کالاهایی ریفر، رینیو و مشکل دار حالا هر اسمی که براش میذارند. پس چه در خرید اینترنتی چه حضوری ممکن هست کالایی بگیرید که مشکل داشته باشه یا حتی نو نباشه.

دیجی کالا طبق تجربه ای که در یکی دو سال اخیر دارم شده جولانگاه فروشگاه هایی که به هر علتی کالاهای مشکل دارشون که در فروش حضوری نتونستن بفروشن رو به صورت اینترنتی بفروش میرسونن. حالا یا کاربر حرفه ای هست و کالا رو برمگیردونه یا اینکه فروشنده از شر کالای مشکل دار خلاص میشه.

3 ساعت قبل، sinatak گفته است:

 

احتمالا میدونستن کالا یا مشکل دار بوده یا قبلا هم مرجوع شده بوده زیاد سفت نگرفتن

 

متاسفانه معلوم نیست چجوری مانیتور هایی با نشتی نور از خط آزمایش کارخونه پاس میشن البته برا اونایی که خارج این همه مشکل گارانتی ندارن بی چون و چرا عوض میکنن

گارانتی تو ایران الکیه 

سلام

خداروشکر بدون دردسر پولمو برگردوندن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، HeX گفته است:

درود

اول نوروز بر دوستان مبارک. و خوشحالم که تونستین پولتون رو پس بگیرید.

 

چند تا نکته رو بگم. 

اول اینکه تقریبا معتبرترین برند ها هم حتی بعد از کنترل کیفیت دستگاه هایی دارند که در ابتدای بازگشایی اصلا روشن نمیشن! پس درصدی از خرابی همیشه هست.

متاسفانه با کاهش دائمی ارزش ریال و گیرهایی که بر سر واردات کالا و عدم نظارت بر واردات کالای اصلی یا با کیفیت و نبودن نماینده رسمی محصولات در کشور هست ایران پر شده از کالاهایی ریفر، رینیو و مشکل دار حالا هر اسمی که براش میذارند. پس چه در خرید اینترنتی چه حضوری ممکن هست کالایی بگیرید که مشکل داشته باشه یا حتی نو نباشه.

دیجی کالا طبق تجربه ای که در یکی دو سال اخیر دارم شده جولانگاه فروشگاه هایی که به هر علتی کالاهای مشکل دارشون که در فروش حضوری نتونستن بفروشن رو به صورت اینترنتی بفروش میرسونن. حالا یا کاربر حرفه ای هست و کالا رو برمگیردونه یا اینکه فروشنده از شر کالای مشکل دار خلاص میشه.

 

دیجی کالا به خاطر اینکه ارز دولتی دریافت کرده نمیتونه قیمت هارو بالا ببره برای همین یه سری از کالا هارو به اسم فروشگاه های دیگه با قیمت بالاتر میفروشه

نظارت هم که صفره. چطور ممکنه یه کالایی که با یه نوار چسب درشو بستن به اسم پلمپ میفروشه و حتی به گارانتی هم توجه نمیکنه

از اون جالب تر اینکه مامور پست سعی داشت با یه سری اراجیف من رو از مرجوع کردن منصرف کنه

بیشتر کالا های معیوب رو هم به شهرتان ها میفرستن که کسی مرجوع نکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...