رفتن به مطلب

AMD از رقیب DLSS 3 تحت نام FSR 3 و دو کارت گرافیک جدید خود رونمایی کرد...نظر دوستان در اینباره؟


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

تکنولوژی FSR 3 (FidelityFX Super Resolution 3.0) در تاریخ ۲۷ آگوست برای اولین به نمایش گذاشته خواهد شد. پیش از این نیز چند منبع داخلی مشهور به این موضوع اشاره کرده بودند. در کنار این، AMD از دو کارت گرافیک جدید رونمایی کرد.

 

دو کارت گرافیک جدید AMD تحت نام‌های RX 7700 XT و RX 7800 XT بر پایۀ Navi 32 توسعه یافته‌اند و از فناوری FSR 3 پشتیبانی خواهند کرد. طبق جزئیات فاش شده، RX 7800 XT با حافظۀ ۱۶ گیگابایت از ۳,۸۴۰ شیدر پخش شده میان ۶۰ CU بهره می‌برد؛ شیدرها با فرکانس ۲.۵۶ گیگاهرتز کار می‌کنند. از سوی دیگر، RX 7700 XT با حافظۀ ۱۲ گیگابایت شامل ۳,۰۷۲ تا ۳,۴۵۶ شیدر می‌شود. RX 7800 XT با قیمت ۵۴۹ دلار و RX 7700 XT با قیمت ۳۴۹ دلار در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال عرضه خواهند شد.

همچنین، تکنولوژی FSR 3 که برای رقابت با DLSS 3 شرکت انویدیا ارائه می‌شود، شامل Fluid Motion Frames نیز خواهد شد. این فناوری با حذف گلوگاه‌های CPU و GPU، عملکرد بازی‌ها را دو یا حتی سه برابر افزایش می‌دهد. حتی ممکن است که HYPER-RX را نیز ببینیم، یک تکنیک نرم‌افزاری که FSR ،Radeon Boost و Anti-Lag را ادغام می‌کند.
منبع: Gamefa
 
خب نظر دوستان چیه در این مورد؟ به نظرتون این مساله چقدر میتونه برای AMD و بازار فروشش مفید واقع بشه؟
ویرایش شده توسط Fido
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۲/۶/۴ در 17:39، Fido گفته است:

تکنولوژی FSR 3 (FidelityFX Super Resolution 3.0) در تاریخ ۲۷ آگوست برای اولین به نمایش گذاشته خواهد شد. پیش از این نیز چند منبع داخلی مشهور به این موضوع اشاره کرده بودند. در کنار این، AMD از دو کارت گرافیک جدید رونمایی کرد.

 

دو کارت گرافیک جدید AMD تحت نام‌های RX 7700 XT و RX 7800 XT بر پایۀ Navi 32 توسعه یافته‌اند و از فناوری FSR 3 پشتیبانی خواهند کرد. طبق جزئیات فاش شده، RX 7800 XT با حافظۀ ۱۶ گیگابایت از ۳,۸۴۰ شیدر پخش شده میان ۶۰ CU بهره می‌برد؛ شیدرها با فرکانس ۲.۵۶ گیگاهرتز کار می‌کنند. از سوی دیگر، RX 7700 XT با حافظۀ ۱۲ گیگابایت شامل ۳,۰۷۲ تا ۳,۴۵۶ شیدر می‌شود. RX 7800 XT با قیمت ۵۴۹ دلار و RX 7700 XT با قیمت ۳۴۹ دلار در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال عرضه خواهند شد.

همچنین، تکنولوژی FSR 3 که برای رقابت با DLSS 3 شرکت انویدیا ارائه می‌شود، شامل Fluid Motion Frames نیز خواهد شد. این فناوری با حذف گلوگاه‌های CPU و GPU، عملکرد بازی‌ها را دو یا حتی سه برابر افزایش می‌دهد. حتی ممکن است که HYPER-RX را نیز ببینیم، یک تکنیک نرم‌افزاری که FSR ،Radeon Boost و Anti-Lag را ادغام می‌کند.
منبع: Gamefa
 
خب نظر دوستان چیه در این مورد؟ به نظرتون این مساله چقدر میتونه برای AMD و بازار فروشش مفید واقع بشه؟

AMD نشون داده واقعا توی زمینه FSR داره مرحله به مرحله پبشرفت میکنه و عملکرد رو بهبود میده در حین حفظ کیفیت / قطعا نسخه سوم FSR هم ازین قاعده مستثنی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خیلی حرف است. خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی🤏

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...