رفتن به مطلب

شکایت از شرکت ماتریس


DM.JAGUAR
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 

سلام.

من حدود ۵ ماه پیش یک مادربرد b550-xe rog strox با گارانتی شرکت به اصطلاح معتبر و رسمی ماتریس رو خریدم‌.

از وقتی که این مادربرد رو گرفتم دچار انواع مشکلات عجیب غریب شدم.

این مشکلات به حدی زیاد شد که سیستم دچار بلو اسکرین، ری استارت و خاموش شدن میشد.

وقتی هم که خاموش میشد باید برق کل کیس رو قطع میکردی و بعد از چند دقیقه برق رو وصل و سیستم رو روشن میکردی تا بیاد بالا.

دفعه اولی که مادربرد با پردازنده (۳۶۰۰xt) رو براشون فرستادم گفتم که سیستم داره چه نوع خطایی رو میده و حتی کد و عنوان خطا رو براشون نوشتم و تلفنی شرح دادم. خطا مربوط به از کار افتادن درگاه بالایی m.2 و نشناختن ssd بود.

و اگر روی m.2 درگاه اولی فایلی رو میریختم و یا زیر لود میبردمش درجا خطای صفحه آبی همراه با کد اعلام شده رخ میداد و سیستم ری استارت میشد.

برای اطمینان از سالم بودن قطعه خودم رفتم و یک ssd دیگه به همراه خنک کننده ak620 رو خریدم تا مطمعن بشم که مشکل از طرف قطعات من مخصوصا خنک کننده پردازنده بوده که نمیتونسته دمای پردازنده رو پایین نگه داره و پردازنده به خاطر امنیت سیستم باعث خاموشی میشده یا نه.

بعد از چند روز به من زنگ زدن که سیستم درست شده و این خطا و صفحه آبی به خاطر به روز نبودن بایوس مادبرد بوده و هیچ مشکلی وجود نداشته و نداره.

مادربرد و پردازنده رو برام ارسال کردن. همان روزی که قطعات رو تحویل گرفتم و سیستم رو بستم متوجه شدم که نه تنها خطا برطرف نشده، بلکه بدتر شده و سیستم داره پشت سر هم خاموش و روشن میشه.

به نحوی که اصلا نمیشه با سیستم کاری انجام داد و این مشکل دلیل و زمان خاصی نداشت.

ممکن بود موقع روشن شدن در جا، بعد از چند دقیقه و یا بعد از چند ساعت خودش رو نشون بده.

به نحوه استفاده هم ربطی نداشت و موقع هر کاری این مشکل رخ میداد.

فردای اون روز دوباره مادربرد و پردازنده رو براشون ارسال کردم و پیگیر مشکل بودم تا اینکه به من گفته شد براتون زدن چک و تعویض و دیگه مشکلی نیست. چند بار ازشون پرسیدم که دقیقا چه چیزی رو عوض کردن ولی بهم گفتن که خبر نداریم ولی درست شده و دیگه هیچ مشکلی نیست.

چقدر عجیب!!!

این دفعه هم رفتم و قطعات رو تحویل گرفتم و بعد از بستنشون بازم با خطای دفعات قبل مواجه شدم.

بلافاصله بهشون زنگ زدم و اپراتور من رو به مسئول رضایت مشتریان وصل کرد.

اول که زیر بار نمیرفتن و قبول نمیکردن و میگفتن که مشکل از بقیه قطعات هست و برید بررسی کنید که چرا مشکل وجود داره.

بهشون گفتم که من تست تمامی قطعات و فیلم خطای رخ داده رو به صورت کامل دارم. بهم یک شماره دادن تا مدارک رو براشون توی واتساپ ارسال کنم تا پیگیری بشه.

مدارک رو براشون ارسال کردم و بعد از ۱ یا ۲ روز مسئول خدمات پس از فروش به من زنگ زد و گفت که چون قطعات سالم بوده باید حضوری بیاید شرکت. در غیر اینصورت کاری براتون انجام نمیشه و اون فیلم و مدارک رو دیدن ولی ارزشی نداره.

قرار شد که بهشون اعلام کنم میتونم بیام تهران یا نه تا روزش مشخص بشه. من ساکن شهر اراک هستم.

سیستم خاموش بوده و یک مقدار با پورت های ورودی برق مادربرد ور رفتم و سیستم رو روشن کردم. در کمال ناباوری دیدم که مشکلی نیست و برای اطمینان چندین تست از سیستم گرفتم و دیدم که واقعا مشکلی وجود نداره و این مورد رو به مسئول رضایت مشتریان اعلام کرده که مشکل بدون دلیل و کار خاصی بر طرف شده.

این قضایا گذشت تا حدود ۲۰ روز بعد که دوباره مشکلات شروع شد.

با خودم گفتم که حتما پاور مشکل داره که دفعه قبلی با دستکاری پورت های برق مشکل بر طرف شده.

پاور رو برای گرین فرستادم و ازشون درخواست رسید کردم که اگه پاور سالم بود بهم بدن تا مدرک جدیدی دلشته باشم که پاور سالم هست و مشکل به خاطر پاور نبوده.

شرکت مادربرد رو دریافت کرد و مسئول فنی اعلام کرد که مشکل خاصی نبوده و فقط بایوس به نسخه جدید بروزرسانی نشده بوده که سیستم رو دچار خطا میکرده.

این دفعه گفتم پس دیگه حله و ازشون تشکر کردم.

راستی پردازنده رو هم با ۳۹۰۰xt عوض کردم.

بعد از دریافت پاور و رسید شرکت متوجه شدم که پاور هیچ مشکلی نداره و کاملا سالم هست. پردازنده رو هم تست کردم و دیدم که اونم سالم هست.

پس کل سیستم رو دوباره بستم. ولی مشکلات هنوز بر قرار بود و هیچ اتفاقی در جهت رفع مشکل رخ نداده بود.

بعد از تماس با شرکت و توضیح تمام مسائل برای چندمین بار و تهدید به شکایت، قرار شد که پیگیری جدی انجام بدن و باهام تماس بگیرن.

امروز مسئول رضایت مشتریان باهام تماس گرفت و گفت که درخواست تعویض مادربرد شما قابل قبول نیست و یا باید حضوری به شرکت مراجعه کنید یا با نماینده شهر اراک هماهنگ کنیم که سیستم رو ببرید پیششون و اگه تایید کردن کارتون رو انجام میدیم.

منم قبول کردم و امروز عصر به نمایندگی ماتریس مراجعه کردم. با توجه هماهنگی های انجام شده سیستم رو قرار دادن تا من جلوی خودشون تست کنم. 

ولی به دلیل کمبود وقت، رخ ندادن مشکل و شلوغ بودن نمایندگی ازم درخواست کردن که سیستم پیششون بمونه تا اونا تست کنند و نتیجه رو به من و به شرکت اعلام کنند.

خدایی افراد درستکار و خوش برخوردی هستن و هروقت من بهشون مراجعه کردم تا جایی که تونستن کار من رو  به نحوه احسن انجام دادن.

توی نمایندگی متوجه شدم که شرکت به اون ها یک چیز دیگه گفته و گفته که اگه سیستم خاموش بود برن پاور و ssd جدیدی رو بیارن و سیستم رو با اون ها دوباره تست کنن. در صورتی که من مدارک سالم بودن این ها رو داشتم و به شرکت اعلام کرده بودم که میتونم بهتون ارائه بدم و از همه مهم تر این قرار ما با شرکت نبود و این نشونه دروغ گویی و دورویی شرکت برای انجام ندادن مسئولیت خودش هست.

در ضمن هیچ کدوم این مشکلات با مادربرد قبلی من که x470 pro بود وجود نداشت و سیستم به خوبی کار میکرد.

این متن برای این هست که با گارانتی ماتریس بهتر آشنا بشید و گول تبلیغات دروغین اون ها رو نخورید.

راستی از طریق اینستگرام با صفحه ایسوز راگ فارسی ارتباط برقرار کردم و هیچ گونه کمکی به من نکردن و حتی از یک پیگیری ساده دریغ کردن و همش حرف های شرکت رو میزدن.

من که دارم از طریق اتحادیه و وزارت صمت شکایت و پیگری رو انجام میدم.

ولی اگه کسی راه دیگه ای میشناسه ممنون میشم که بیان بکنه.

پ.ن: جناب آرمین شما راهی برای ارتباط گرفتن با نماینده ایسوز توی ایران سراغ دارید؟؟

@ARMIN

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 1
  • قلبم گرفت 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 77
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دوست خوبم

من چون خودم مدت های مدیدی درگیر مشکلات پلتفرم AMD بوده و هستم میتونم بفهمم که ممکنه تمام قطعات شما سالم باشه و فقط به خاطر اینکه با قطعات خاصی که شما دارید اینها رو اسمبل میکنید مشکل بروز میکنه. بنابراین موردی نیست بتونم از نظر خطا یابی کمک کنم. فقط میتونم بگم هرچه زودتر از شر پلتفرم AMD خلاص بشید.

کاری نمیتونید از طریق نمایندگی ایسوس به پیش ببرید.

فقط چون منو تگ کردین میگم که سعی کنید قطعات رو جداگانه بفروشید. و پلتفرم Intel تهیه کنید.

دردسر های اینتل، خیلی کمتره، گارانتی راحت تر برخورد میکنه و ایرادات اینچنینی در اون دیده نمیشه.

راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه. شما شکایت هم بکنید، نهایتش مادربرد رو عوض کنند براتون، همونطور آکبند و استفاده نشده بفروشید بره.

  • لایک 5
  • ممنونم 1
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

13 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

دوست خوبم

من چون خودم مدت های مدیدی درگیر مشکلات پلتفرم AMD بوده و هستم میتونم بفهمم که ممکنه تمام قطعات شما سالم باشه و فقط به خاطر اینکه با قطعات خاصی که شما دارید اینها رو اسمبل میکنید مشکل بروز میکنه. بنابراین موردی نیست بتونم از نظر خطا یابی کمک کنم. فقط میتونم بگم هرچه زودتر از شر پلتفرم AMD خلاص بشید.

کاری نمیتونید از طریق نمایندگی به پیش ببرید.

چون منو تگ کردین میگم که سعی کنید قطعات رو جداگانه بفروشید. و پلتفرم Intel تهیه کنید.

دردسر های اینتل، خیلی کمتره، گارانتی راحت تر برخورد میکنه و ایرادات اینچنینی در اون دیده نمیشه.

راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه. شما شکایت هم بکنید، نهایتش مادربرد رو عوض کنند براتون، همونطور آکبند و استفاده نشده بفروشید بره.

ممنون که راهنمایی میکنید.

مشکلی اصلی من اینه که شرکت قبول نمیکنه که قطعه  خودش مشکل داره و طبق قانون باید تعویضش بکنه. هر چی تست و مدرک خواستن رو بهشون ارائه دادم ولی بازم زیر بار نمیرن.

تمامی قطعات جدا جدا و همچنین قطعات جدید روی همین مادربرد تست شدن که وقتی روی این مادربرد قرار میگیرن مشکلات گفته شده رخ میده.

نماینده ایسوز کاری برام انجام نمیده؟

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

نماینده ایسوز کاری برام انجام نمید؟

 

نه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

نه.

ممنون که گفتید

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب حالا خودشون که زیرآبی رفتن مگه به نمایندگی نگفتند پاور و ssd جدید نصب کنند که ببینند وضعیت چطور میشه،خب چی شد ،نتیجش مشخص هنوز نشده؟ شاید به قول آقا آرمین عدم هماهنگی عاملش باشه اگر اونا درستش کردن خب برید همون نمونه ssd رو تهیه کنید که مشکل رفع بشه.

من چندسال پیش با الماس ایران به مشکل خوردم ،آخرشم با دفتر رعیس شرکت تماس داشتم که کلی بحث صورت گرفت  و طرف تعجب کرد که چرا منشی اینقدر احمقه منو متصل کرده به رعیس شرکت 😄 خلاصه تصمیم گرفتم تاجای ممکن جنس بدون گارانتی حتی اوپن باکسی بخرم ولی دیگه حداقل وقتی سوخت نرم گارانتی و قبول مسعولیت نکنند ،که حداقل اعصابم آروم باشه که پول مفت به اینها ندادم.

  • لایک 2
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

7 دقیقه قبل، yasin1380 گفته است:

خب حالا خودشون که زیرآبی رفتن مگه به نمایندگی نگفتند پاور و ssd جدید نصب کنند که ببینند وضعیت چطور میشه،خب چی شد ،نتیجش مشخص هنوز نشده؟ شاید به قول آقا آرمین عدم هماهنگی عاملش باشه اگر اونا درستش کردن خب برید همون نمونه ssd رو تهیه کنید که مشکل رفع بشه.

من چندسال پیش با الماس ایران به مشکل خوردم ،آخرشم با دفتر رعیس شرکت تماس داشتم که کلی بحث صورت گرفت  و طرف تعجب کرد که چرا منشی اینقدر احمقه منو متصل کرده به رعیس شرکت 😄 خلاصه تصمیم گرفتم تاجای ممکن جنس بدون گارانتی حتی اوپن باکسی بخرم ولی دیگه حداقل وقتی سوخت نرم گارانتی و قبول مسعولیت نکنند ،که حداقل اعصابم آروم باشه که پول مفت به اینها ندادم.

تا پس فردا خبرش رو بهم میدن.

من دو تا ssd روی این سیستم تست کردم و هر دوتا هم سالم بوده. یکی رو نو خریدم چون فکر میکردم که مشکل از ssd خودم هست.

فکر نکنم به خاطر عدم هماهنگی باشه، چون بدون ssd m.2 هم این مشکل وجود داره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر شما

من پست شما و دوستان رو کامل خوندم(کاملا سر گیرو گور های عجیب amd هم با ارمین موافقم)

متاسفانه ما هم این مشکلات رو سر ایراد های رندوم داریم

مشتری با یک سیستم میاد که ایرادی رو مطرح میکنه که تو تست کوتاه مشخص نمیشه

کلی زمان میبره تا ایرادو مشاهده میکنیم، حالا یا میگیم فیلم بگیره یا براش قطعه تست میدیم (البت تو لپ تاپ کمی دستمون بستس)

بعدش میفرستیم گارانتی، ولی شرکت گارانتی زیر بار نمیره

حتی گارانتی های بزرگ پر ادعا هم برای ایراد های رندم زیر بار نمیرن و وقت برای تستش نمیزارن(اصلا حقوق مصرف کننده و احترام به مشتری تعطیله)

حالا ایراد رندم بماند، گارانتی های کوچیک تر حتی برای ایراد های محرض هم زیر بار نمیرن(نمیدونم چطور تعهدی میدن که میتونن خدمات گارانتی  ثبت و راه اندازی کنن)

مادربرد فرستادیم کارت صداش سوخته بود(محرضه محرض)
بعد میگن درست شده و میفرستن

مادر برد میاد میبینیم حتی دست بهش نزدن، زحمت تعویض یک ای سی صدا هم به خودشون نمیدن!!!

حالا بماند که بعضی وقتا میزنن خار های سی پی یو رو هم خراب میکنن و میگن مادر بورد اسیب فیزیکی داشته و خارج از گارانتیه(البت این فقط برای گارانتی های درپیته)

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
  • لایک 5
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من خودم بیشترین تجربم از مراجعه به گارانتی، همین ماتریکس بوده، 2 بار مشکل خرابی جدی بود، یه بار یه سیستم با A520M PLUS WIFI و 4650G که سیستم بعد یه مدت که کار میکرد، تصویرش گلیچ میشد و بلو اسکرین میداد، بعد اون هم تا مدت ها با رم به صورت 2 کانال بالا نمیومد و فقط با 1 کانال رم کار میکرد، 2 3 بار بردم برای ماتریکس و هر دفعه گفت مشکلی نیست، سری آخر که گرفتم، قرار شد سیستم رو ببرم براش، بردم و جلوش تست کردم، که مشکل داره و با رم 2 کانال بالا نمیاد، چند روز بعد هم بهم زنگ زدن و گفتن درست شده، رفتم از مسئولش پرسیدم، گفت فقط سیپیو رو دراورده و جا زده، حالا نمیدونم چیکارش کردن، ولی ظاهرا مشکل سوکت بود و بعد 4 بار رفتن و اومدن، حل شد.

1 بار هم سیستم خودم بود که سیپیو 5600g داشتم و یهو سوخت و دیگه بالا نیومد، اینم بردم، 2 3 روز بعد گفتن تعویض زدن و با 5700g میخوان عوض کنن چون 5600 موجود ندارن، بهم گفتن 2700 باید سر بدم، بعد دیدم اختلافشون توی بازار 2 تومن هست، یکم چک و چونه زدم به همون 2 تومن راضی شدن و سیپیو جدید بهم دادن.

در کل من برخورد بدی ازشون ندیدم و همیشه کارشون رضایت بخش بوده و هوای مشتری رو دارن. سیستم شما باید خیلی مشکل عجیبی داشته باشه که توی این پروسه افتاده.

  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عمر نوح ، صبر ایوب ، اعصاب فولادی میخواد تا با گارانتی های داخلی سر و کله بزنی چون نهایت تستشون یه تست تصویر و زدن به برقه

اگر با قطعات جدید مشکلی بوجود نیامده به قول دوستان ایراد از ناهماهنگی قطعات هست

در آخر امیدوارم سریعتر حل بشه

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است:

عمر نوح ، صبر ایوب ، اعصاب فولادی میخواد تا با گارانتی های داخلی سر و کله بزنی چون نهایت تستشون یه تست تصویر و زدن به برقه

اگر با قطعات جدید مشکلی بوجود نیامده به قول دوستان ایراد از ناهماهنگی قطعات هست

در آخر امیدوارم سریعتر حل بشه

سلام‌.

با قطعات قبلی و جدید مشکل وجود داره.

این تاپیک رو برای این زدم که بیشتر با خدمات این شرکت آشنا بشید و حساب کار دستتون باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از روزی که اولین کامپیوتر برای خودم جمع کردم مین سی پی یو اینتل بوده تا ۶۰ سالم بشه بازم اینتل

نمیدونم چه مرضی دارم فقط گرافیک میرم سراغ amd 

😐

ایندفعه خیلی قلقلکم اومده برم سراغ 4080 

باز 7900xtx بهتره ازش اونم ده تومن ارزون تره

ویرایش شده توسط reza21a
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من  وقتی اینتل و جیفورس هستن چرا باید سراغ amd و راديون برید!!!

  • لایک 2
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر خودت کدوم قدرت بیشتری دارن بین این دو مدل 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود
دوستان تاپیک بنده خدارو ب حاشیه نبرین 
و متعصبانه از یک برندی تجلیل و تو سره ی برند دیگه نزنین
صاحب تاپیک بزرگوار تنها موردی ک در خرید باندل رایزن مهمه خرید رم های متناسب با این پلتفرمه
من 5 6 ساله از رایزن استفاده میکنم هم رایزن نسل 2 داشتم 2700 و هم 5600 32 گیگ رم باس 3200 حتی با اورکلاک رم و پردازنده هم نه بلو اسکرین داشتم نه مشکلی 
درهر حال احتمال اینکه رم هایی ک دارین با این برد و این پردازنده ناسازگارباشه زیاده

ویرایش شده توسط Death Reaper
  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حالا که حرف از طرفداری و دردسر و خرابی شد، اگه اینتل خوب بود، گارانتی داخلی میداشت XD

گارانتی داخلی داشتن رایزن ها، نشون از کیفیت بالای این پلتفرم هست :دی | گارانتی جماعت سوخت نمیده و جایی نمیخوابه که آب زیرش بره.

  • لایک 4
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

41 دقیقه قبل، Death Reaper گفته است:

درود
دوستان تاپیک بنده خدارو ب حاشیه نبرین 
و متعصبانه از یک برندی تجلیل و تو سره ی برند دیگه نزنین
صاحب تاپیک بزرگوار تنها موردی ک در خرید باندل رایزن مهمه خرید رم های متناسب با این پلتفرمه
من 5 6 ساله از رایزن استفاده میکنم هم رایزن نسل 2 داشتم 2700 و هم 5600 32 گیگ رم باس 3200 حتی با اورکلاک رم و پردازنده هم نه بلو اسکرین داشتم نه مشکلی 
درهر حال احتمال اینکه رم هایی ک دارین با این برد و این پردازنده ناسازگارباشه زیاده

سلام.

رم ها به صورت جدا تست شدن و مشکلی نبوده. 

روی برد قبلی که x470 pro بوده همین رم ها قرار گرفته بوده و مشکلی نداشتن.

بایوس رو به آخرین نسخه بروزرسانی کردم.

ولی متاسفانه خطایی از سمت رم به وجود نمیاد که بگم رم ها مشکل دارن یا ناسازگاری با این پلتفرم دلیل ایجاد این مشکلات هست.

مشکل سر خاموشی بدون دلیل کل سیستم هست. 

توی حالت عادی هم رخ میده. زمانی که هیچ چیزی در حال پردازش نیست.

 رم ها دو عدد ۸ گیگ با فرکانس ۳۲۰۰ از شرکت ocpc هستند که برای پلتفرم ای ام دی بهینه سازی و تولید شدند.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

میبینی ی وقت با برده جدیده خریداری شده مچ نیستن 
نه ببین مشکلی از رم نیست ک شما بفهمی یا ببینی ی قول شما یهویی ب وجود میاد بدون هیچ علتی
اینطور مواردی عموما در مورد رایزن ها معمولا برمیگرده ب رم ها
حتی مورد بوده سیستم بستن رو نسل 7 بخاطر فرکانس پایین 1 دقه بوت اولیه طول میکشیده ک بعد از تهیه رم مناسب اون به 10 ثانیه کاهش پیدا کرده
اگر نظر منو میخای البته نمیخام خرج رو دستت بزارم منتها رمی خریداری کن ک داخل خوده سایت ام دی پیشنهاد شده
اگرم حوصله داری همون کاری ک ارمین گفت انجام بده
 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، Death Reaper گفته است:

میبینی ی وقت با برده جدیده خریداری شده مچ نیستن 
نه ببین مشکلی از رم نیست ک شما بفهمی یا ببینی ی قول شما یهویی ب وجود میاد بدون هیچ علتی
اینطور مواردی عموما در مورد رایزن ها معمولا برمیگرده ب رم ها
حتی مورد بوده سیستم بستن رو نسل 7 بخاطر فرکانس پایین 1 دقه بوت اولیه طول میکشیده ک بعد از تهیه رم مناسب اون به 10 ثانیه کاهش پیدا کرده
اگر نظر منو میخای البته نمیخام خرج رو دستت بزارم منتها رمی خریداری کن ک داخل خوده سایت ام دی پیشنهاد شده
اگرم حوصله داری همون کاری ک ارمین گفت انجام بده
 

ممنون از کمکتون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

17 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

مشکل سر خاموشی بدون دلیل کل سیستم هست. 

توی حالت عادی هم رخ میده. زمانی که هیچ چیزی در حال پردازش نیست.

با پاور دیگه تست کردی؟

آثار و علائم خرابی پاور کامپیوتر چیست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

22 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

این مورد ک رو ندیدم
این مورد معمولا باز برمیگرده ب همین پاوری ک ارمین میگه
بعد از اون برمیگرده اور هیت شدن قطعات یا گرافیک یا سی پی یو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

59 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

پاور رو دادم گرین برای بررسی ولی هیچ مشکلی نداشت و کاملا سالم بود.

به عنوان مدرک از شرکت گرین برگه گزارش سلامتی پاور رو گرفتم که توش جزئیات تک تک مقادیر و ولتاژ ها و سلامتی پاور درج شده. 

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

پاور رو دادم گرین برای بررسی ولی هیچ مشکلی نداشت و کاملا سالم بود.

ازشون برگه گزارش سلامتی پاور رو گرفتم که به عنوان مدرک ارائه بدم.

بله متوجه این موضوع شدم در همون پیام اول، اما اون برگه سلامتی آیه وحی آسمانی که نیست.

زحمتی نیست با یه پاور دیگه یه برند دیگه تست کن. من توی مقاله ام هم موضوع رو توضیح دادم، ممکنه یک پاور به هر دلیلی با مادربردی به چنین موردی بر خورد کنه و با مادربرد دوم مشکلی نداشته باشه. خودم این مورد رو 2 بار تجربه کردم.

خاموشی ناگهانی سیستم در 90 درصد مواقع گردن پاوره، و 10 درصد گردن مادربرد.

شما که همه راه ها رو رفتی، اینم اگر میتونی برو.

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

بله متوجه این موضوع شدم در همون پیام اول، اما اون برگه سلامتی آیه وحی آسمانی که نیست.

زحمتی نیست با یه پاور دیگه یه برند دیگه تست کن. من توی مقاله ام هم موضوع رو توضیح دادم، ممکنه یک پاور به هر دلیلی با مادربردی به چنین موردی بر خورد کنه و با مادربرد دوم مشکلی نداشته باشه. خودم این مورد رو 2 بار تجربه کردم.

خاموشی ناگهانی سیستم در 90 درصد مواقع گردن پاوره، و 10 درصد گردن مادربرد.

شما که همه راه ها رو رفتی، اینم اگر میتونی برو.

باشه.

میرم یک پاور دیگه پیدا میکنم و با اونم تست میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

51 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

باشه.

میرم یک پاور دیگه پیدا میکنم و با اونم تست میکنم.

حتی الامکان ترجیحا گرین نباشه، کولرمستر هم نباشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...