رفتن به مطلب

شکایت از شرکت ماتریس


DM.JAGUAR
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

رفتم و از طریق سایت ۱۲۴ که مال وزارت صمت هست شکایت خودم رو با مضمون عدم رعایت تعهد شرکت ماتریس در قبال مصرف کننده رو ثبت کردم و مدارکی رو که نیاز داشتن رو براشون فرستادم.

خواستم توی سایت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران هم ثبت شکایت بکنم ولی سایتشون مورد داره و درست بالا نمیاد.

به شمارشون هم زنگ زدم ولی اون ساعت کسی جواب نمیداد.

شنبه دوباره میخوام با اتحادیه تماس بگیرم و ببینم نحوه شکایت از شرکت ماتریس به چه صورتی هست.

چون اوضاع سیستم دیگه خیلی خراب شده و قبل از اینکه تصویر بده درجا خاموش میکنه.

قبلا با قطع برق برای چند دقیقه درست میشد و بالا میومد ولی الآن کلا بالا نمیاد.

قبل از اینکه هم خاموش بشه ۴ تا بوق میزنه و خاموش میشه یا بدون بوق زدن درجا خاموش میشه.

قبل خاموشی سیستم سون سگمنت مادربرد کد 9e رو نشون میده که توی دفترچه مادربرد دنبال معنیش گشتم و دیدم که ربطی به خطایی نداره و مربوط به رزرو کد ami هست.

 

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 2
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 77
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

امروز تونستم با مدیر بخش خدمات پس از فروش شرکت ماتریس صحبت کنم.

قرار شد که دوباره مادربرد رو براشون فرستم و خودشون شخصا بررسی بکنند و با من تماس تصویری برقرار بکنند تا من ببینم که مشکلی هست یا نه.

طی تماسی که باهاشون داشتم متوجه نکات جالبی شدم.

نکته اول این هست که تمامی صحبت های همکارانشون رو رد کردن و گفتن که اون مدارکی من با توجه به درخواست شرکت براشون فرستادم هیچ ارزشی نداره و حتی اگر نماینده خودشون که در اراک هستن مشکل رو تایید بکنند بازم براشون مهم نیست و باید خودشون مشکل رو پیدا کنند و اون هماهنگی که شرکت با نمایندشون برای بررسی انجام داده اصلا مهم نیست. چون قانون و پروتکل شرکت این هست و جواب های شرکت های گارانتی دیگه ارزشی براشون نداره چون مطابق با روش اون ها نیست.

مثل این میمونه که خونه به خاطر جرقه آتیش بگیره و آتش نشانی، نماینده بیمه و اداره گاز اعلام کنند که دلیل آتش سوزی از طرف لوله های گاز نیست‌‌. بعد اداره برق اعلام کنه که اون جواب ها مهم نیست و لوله های گاز باعث آتش سوزی شده.

من نمیدونم چرا وقتی نمیتونن مشکل رو پیدا یا حل کنن اون رو گردن کس یا چیز دیگه ای میندازن؟؟

نکته بعدی این هست که خودشون قبول دارن که باید مشکل رو پیدا کنند و اگر نتونستن درستش کنند باید مادربرد تعویض کنند ولی میگن که ما نمیتونیم بیشتر از یک زمان خاصی برای قطعه شما وقت بذاریم حتی اگه مشکل توی اون زمان پیدا نشه. بهشون گفتم که من پول بیشتری برای داشتن گارانتی دادم تا اینجور مواقع مشکل من بر طرف بشه و این وظیفه شما هست. ولی اعلام شد که حق با شماست ولی قانون شرکت این اجازه رو نمیده و کار خاصی نمیتونیم بکنیم.

طی صحبت ها فهمیدم که حق با من هست ولی قانون شرکت اجازه دادن حق به من رو نمیده و این خیلی خیلی برام جالب بود.

منم که از این جواب های بی معنا و سر باز کن قانع نشدم و با اتحادیه تماس گرفتم و مشکل رو بهشون گفتم.

راهنماییم کردن و گفتن که برای پیگیری، توی سایت ثبت شکایت کنم و تمامی مدارک رو براشون بفرستم تا کارشناس های اتحادیه مورد رو بررسی و نتیجه رو بهم بگن.

سایت اتحادیه با گوشی درست بالا نمیاد و باید برم دنبال یه سیستم تا شکایت خودم رو باهاش ثبت کنم.

 

 

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون که تجربت با این شرکت رو به اشتراک گذاشتی برادر ، خدایی اعصاب فولادی داری که با این .... داری سر و کله میزنی، امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه

درمورد نمایندگی گارانتی ها هم توی ایران اینا نقش پیچوندن مشتری هارو دارن تا حل کردن مشکل مشتری

درمورد ایسوس ایران هم بعید میدونم خود شرکت ایسوس این پیج اینستاگرام رو گردن بگیره 😂، اینا فقط وارد کنندن و بعید میدونم رسمی باشن

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بریم برای ادامه داستان.

من علاوه بر پیگیری و شکایت های قبلی که انجام داده بودم رفتم و توی سایتی که پایین تر توضیح میدم شکایت خودم از شرکت ماتریس رو ثبت کردم.

برای شکایت مستقیم از شرکت های گارانتی کننده محصولات به سامانه جامع گارانتی به آدرس irangs.ir مراجعه و شکایت خودتون رو ثبت کنید.

طبق توضیحات درج شده مهلت رسیدگی به شکایات حداکثر ۷ روز کاری است و در صورتی که مدارک مشکلی نداشته باشه شکایت برای شرکت مورد نظر ارسال میشه و اگه نتونن رضایت مشتری رو دریافت کنند براشون امتیاز منفی درج میشه و شکایت به طور مستقیم به مراجع بالاتر که شامل وزارت صمت، سازمان حمایت و تعزیرات هست ارسال میشه.

درسته که این سامانه کار چند تا سامانه رو انجام میده ولی برای نتیجه گیری بهتر من توی چند سامانه و نهاد نظارتی شکایت خودم از شرکت ماتریس رو ثبت کردم تا زودتر به نتیجه مورد نظر برسم.

مراحل بعدی رو همین جا اعلام میکنم تا بدونید که چجوری باید با این شرکت های به اصطلاح معتبر برخورد بکنید.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 5
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

13 ساعت قبل، ali.king گفته است:

ممنون که تجربت با این شرکت رو به اشتراک گذاشتی برادر ، خدایی اعصاب فولادی داری که با این .... داری سر و کله میزنی، امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه

درمورد نمایندگی گارانتی ها هم توی ایران اینا نقش پیچوندن مشتری هارو دارن تا حل کردن مشکل مشتری

درمورد ایسوس ایران هم بعید میدونم خود شرکت ایسوس این پیج اینستاگرام رو گردن بگیره 😂، اینا فقط وارد کنندن و بعید میدونم رسمی باشن

ممنونم دوست عزیز.

درسته که دردسر داره و برای گرفتن حق عادی خودمون باید بجنگیم ولی این مراحل رو میرم و اعلام میکنم که اگه کسی دچار همچین مشکلی شد بدونه مراحل پیگیری چجوری هست و باید چه کارهایی رو باید انجام بده تا بتونه به حق خودش برسه.

اگه چند نفر جلوی این شرکت های گارانتی قرار بگیرن و پیگیر حق خودشون باشن دیگه این مشکلات رو نداریم و کمتر میشن.

اون صفحه روگ فارسی هم مال خود ایسوز نیست و یک نفر دیگه داره اون رو اداره میکنه.

چون بهشون پیام دادم و ازشون درخواست کمک کردم ولی هیچ کاری برام انجام ندادن و فقط حرف های بیهوده میزدن.

رلستی دیگه فقط دنبال بر طرف شدن مشکل نیستم و اعلام کردم که مادربرد باید تعویض و تمام خسارت های وارده جبران بشه.

در غیر اینصورت رضایت نمیدم.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 3
  • ممنونم 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

خوب بریم برای ادامه داستان.

شکایتی که توی سایت بازرسی وزارت صمت از شرکت ماتریس ثبت کرده بودم به دلیل نداشتن مدرک مختومه و بدون مشکل اعلام شد.

ولی امروز از بازرسی وزارت صمت باهام تماس گرفتن و توضیحات من رو برای پیگیری مسئله شکایت دریافت کردند.

قرار شد که بازرسی یک نامه ای با عنوان نیاز به ثبت قرار کارشناسی برای اداره صمت استان مرکزی ارسال کنه تا من برم و با اون نامه صادر شده و مدارک خودم درخواست ارسال کارشناس رسمی از دادگستری یا اتحادیه رو بدم تا کل سیستم بررسی بشه.

نتیجه بررسی کارشناسی رو با نامه رسمی از طرف استان محل سکونت برای بازرسی کل ارسال میکنند و درصورتی که حق با من باشه شرکت ماتریس موظف به بر طرف کردن مشکل و گرفتن رضایت از من میشه. در صورتی که بخوان نامه رسمی کارشناسی و حکم بازرسی کل رو نادیده بگیرن، براشون پرونده قضایی تشکیل میشه و من دیگه نیاز به پیگیری ندارم.

فردا باید برم اداره صمت استان که نامه رو دریافت کنم تا بتونم مراحل بعدی رو انجام بدم.

این مطالبی که گفتم تازه مربوط به شکایت من در سایت ۱۲۴ وزارت صمت هست.

هنوز جواب شکایت هایی که در اتحادیه و سایت گارانتی ثبت کردم نیومده و دارن بررسی میشن.

چون جواب شکایت ثبت شده در سایت گارانتی رو ندادن و ۷ روز کاری هم تمام شده، به من اعلام شد که شکایت به تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارسال میشه.

نمیدونم که این قضیه تا کجا و چه زمانی ادامه داره ولی سعی میکنم که اتفاقات بعدی رو هم قرار بدم.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 15
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دمت گرم که کم نمیاری خوشمان آمد همین فرمان برو جلو 

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام همه شرکت های گارانتی تو ایران هیچ گونه خرابی را گردن نمیگیرن من یه رم ۸ دارم با گارانتی الماس روزی ۲ تا ۳ بار بلو اسکیرین میده روی ۱۰ تا سیستم هم تست کردم ولی گارانتی الماس میگه رم سالم هست و تعویض نمیکنه دیگه منم بیخیال شدم .  

  • چرا؟! 1
  • قلبم گرفت 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

13 ساعت قبل، zen گفته است:

با سلام همه شرکت های گارانتی تو ایران هیچ گونه خرابی را گردن نمیگیرن من یه رم ۸ دارم با گارانتی الماس روزی ۲ تا ۳ بار بلو اسکیرین میده روی ۱۰ تا سیستم هم تست کردم ولی گارانتی الماس میگه رم سالم هست و تعویض نمیکنه دیگه منم بیخیال شدم .  

سلام.

از طریق اتحادیه و سایت گارانتی شکایت کنید تا پیگیری کنند‌.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر شما دوست عزیز

از مشکل پیش امده برای شما متاسفم  نمیخواستم تایپیک شما را به حاشیه ببرم من هم دوتا از این مادربرد البته مدل rog 550e  یکی با 5900 و یکی با 4650 دارم مورد دوم دقیقا مشکل شما رو داشت یعنی مین خاموش میشد یا وسط کار صفحه ابی  چون حوصله گارانتی رو نداشتم به پشتیبانی ایسوس ایمیل زدم و انها گفتند رم رو عوض کنید و من اینبار رم جی اسکیل تریندنت  3200 خریدم 32 گیگ بهینه شده برای رایزن و در کمال ناباوری مشکل حل شد الان دوساله سیستمها  بدون کوچکترین مشکلی دارند کار میکنند خواستم بگ اگه رم جی اسکیل مخصوص خود amd  از دوست یا اشنایی قرض بگیرید یک تست کنید ضرر نمیکنید به عنوان اخرین پیشنهاد

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

13 ساعت قبل، ali2424 گفته است:

درود بر شما دوست عزیز

از مشکل پیش امده برای شما متاسفم  نمیخواستم تایپیک شما را به حاشیه ببرم من هم دوتا از این مادربرد البته مدل rog 550e  یکی با 5900 و یکی با 4650 دارم مورد دوم دقیقا مشکل شما رو داشت یعنی مین خاموش میشد یا وسط کار صفحه ابی  چون حوصله گارانتی رو نداشتم به پشتیبانی ایسوس ایمیل زدم و انها گفتند رم رو عوض کنید و من اینبار رم جی اسکیل تریندنت  3200 خریدم 32 گیگ بهینه شده برای رایزن و در کمال ناباوری مشکل حل شد الان دوساله سیستمها  بدون کوچکترین مشکلی دارند کار میکنند خواستم بگ اگه رم جی اسکیل مخصوص خود amd  از دوست یا اشنایی قرض بگیرید یک تست کنید ضرر نمیکنید به عنوان اخرین پیشنهاد

سلام.

رم ها رو با مدل ونجنس پرو ۳۲ گیگ فرکانس ۳۶۰۰ عوض کردم. ولی بازم این مشکل وجود داره.

رم های قبلی که داشتم تاییدیه ای ام دی رو دارن و برای پلتفرم رایزن بهینه شده هستن.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب بریم برای مرحله یکی مونده به آخر‌.

نامه های بازرسی وزارت صمت و اتحادیه رو دریافت کردم و کل سیستم رو همراه با نامه ها  تحویل کارشناس رسمی اتحادیه دادم تا بررسی بشه.

تا امروز عصر نتیجه کارشناسی میاد و اگه به امید خدا حق با من بود نامه کارشناسی رو برای بازرسی وزارت صمت و اتحادیه فناوران تهران ارسال میکنم تا ترتیب اثر داده بشه.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 8
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

اینم مرحله آخر‌ شکایت از شرکت ماتریس.

نامه کارشناسی رو دریافت کردم و تائید شد که مشکل از طرف مادربرد هست و بقیه قطعات سالم هستند.

دیگه کاری نیست که من انجام بدم و بقیه مراحل با بازرسی وزارت صمت هست.

من اعلام کردم که قطعه باید عوض بشه، زیر بار تعمیر نمیرم و تمام خسارت های وارد شده رو باید بهم پرداخت کنن.

جواب شرکت ماتریس رو همین جا قرار میدم.

 

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 12
  • ممنونم 2
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این مشکل هیچ ربطی به amd نداره کلا گارانتی همینه اکثرا از زیش در می رن یا پیشنهاد بدید مدل بالاترش بهتون بدن ازتون پول بگیرن یا دستی پول بدین یا خلاصه یک چیزی بهشون بدین سریع انجامش می دن

 

 

در ۱۴۰۲/۷/۲۵ در 12:21، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

اینم مرحله آخر‌ شکایت از شرکت ماتریس.

نامه کارشناسی رو دریافت کردم و تائید شد که مشکل از طرف مادربرد هست و بقیه قطعات سالم هستند.

دیگه کاری نیست که من انجام بدم و بقیه مراحل با بازرسی وزارت صمت هست.

من اعلام کردم که قطعه باید عوض بشه، زیر بار تعمیر نمیرم و تمام خسارت های وارد شده رو باید بهم پرداخت کنن.

جواب شرکت ماتریس رو همین جا قرار میدم.

 

نامه کارشناسی از سایت گرفتین یا تلفنی جوابش گرفتید؟

  • چرا؟! 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۲/۷/۲۵ در 18:16، slash_slash گفته است:

این مشکل هیچ ربطی به amd نداره کلا گارانتی همینه اکثرا از زیش در می رن یا پیشنهاد بدید مدل بالاترش بهتون بدن ازتون پول بگیرن یا دستی پول بدین یا خلاصه یک چیزی بهشون بدین سریع انجامش می دن

 

 

بهشون گفتم که حاظرم مبلغ مدل بالاتر رو بدم تا برام تعویض کنید. ولی گفتن نمیشه و اجازه این کار رو نداریم. 

در حال حاظر مادربرد من موجود نیست و شرکت باید مدل بالاتر رو پیشنهاد کنه تا بتونه کار تعویض رو انجام بده. اینم یک اهرم دیگه برای من هست که بتونم شرکت رو تحت فشار ببرم و بدون پرداخت هزینه مدل بالاتر رو دریافت بکنم.

اگه برم داد و بیداد کنم یا چیزی رو بهم بریزم که اوضاع به نفع شرکت میشه و من دیگه اهرم فشار ندارم. تازه اگه زنگ نزنن پلیس و اوضاع بدتر نشه.

 

😂😂😂😂

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

9 دقیقه قبل، slash_slash گفته است:

این مشکل هیچ ربطی به amd نداره کلا گارانتی همینه اکثرا از زیش در می رن یا پیشنهاد بدید مدل بالاترش بهتون بدن ازتون پول بگیرن یا دستی پول بدین یا خلاصه یک چیزی بهشون بدین سریع انجامش می دن

 

اما راه دیگه ش اینکه برید شرکت بذارید روی سرتون داد و بی داد و ابروریزی بکنید برید دفتر مدیر هر چی روی میزش بریزید کف زمین و تحقیرش کنید 100 درصد تضمینی جواب می ده

نامه کارشناسی از سایت گرفتین یا تلفنی جوابش گرفتید؟

رفتم پیش کارشناس رسمی و خودم نامه رو دریافت کردم و تحویل اتحادیه دادم تا با بقیه مدارک به عنوان جواب برای بازرسی ارسال بشه.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۲/۷/۲۵ در 18:26، DM.JAGUAR گفته است:

رفتم پیش کارشناس رسمی و خودم نامه رو دریافت کردم و تحویل اتحادیه دادم تا با بقیه مدارک به عنوان جواب برای بازرسی ارسال بشه.

نتیجه گرفتید؟ 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

17 ساعت قبل، yasin1380 گفته است:

نتیجه گرفتید؟ 

 

بازرسی تهران هنوز نتیجه رو اعلام نکرده.به دلیل نبود رئیس اتحادیه و قطعی سیستم های سازمان صمت، تازه پنج شنبه نامه رو برای تهران ارسال کردن و چون ادارات تهران پنج شنبه ها باز نیستن شنبه نامه رو دریافت کردن.

امروز چند بار با بازرسی سازمان صمت تماس گرفتم که پاسخگو نبودن. به امید خدا فردا هم بهشون زنگ میزنم تا ببینم چی میشه.

16 ساعت قبل، HEGMATANE گفته است:

تیر غیب خدا نصیب شون کنه که این قدر مردم رو گرفتار می کنند

الهی آمین.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

امروز از شرکت ماتریس باهام تماس گرفتن و گفتن که مادربرد جایگزین رو برای نماینده اراک ارسال میکنن تا حضوری برم پیششون و مادربرد معیوب رو تحویل بدم و مادربرد جایگزین رو دریافت بکنم.

طبق صحبت هایی که شد متوجه شدم که اتحادیه و بازرسی وزارت صمت بهشون اعلام کردن که قطعه باید با قطعه ای از نوع خودم تعویض بشه.

شکر خدا این قضیه بعد از ۴ ماه پیگیری و شکایت به سرانجام رسید.

البته شکایتی که برای دریافت خسارات به نرخ روز هست هنوز انجام نشده و در حال بررسی برای انجام اون مورد هستم.

  • لایک 15
  • ممنونم 3
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

16 ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

امروز از شرکت ماتریس باهام تماس گرفتن و گفتن که مادربرد جایگزین رو برای نماینده اراک ارسال میکنن تا حضوری برم پیششون و مادربرد معیوب رو تحویل بدم و مادربرد جایگزین رو دریافت بکنم.

طبق صحبت هایی که شد متوجه شدم که اتحادیه و بازرسی وزارت صمت بهشون اعلام کردن که قطعه باید با قطعه ای از نوع خودم تعویض بشه.

شکر خدا این قضیه بعد از ۴ ماه پیگیری و شکایت به سرانجام رسید.

البته شکایتی که برای دریافت خسارات به نرخ روز هست هنوز انجام نشده و در حال بررسی برای انجام اون مورد هستم.

عالی. به عنوان یک شهروند ازتون تشکر میکنم که با پیگیری اصولی و قانونی، حقتون رو تونستید بگیرید. امیدوارم این فرهنگ پیگیری حق و حقوق از طریق مبادی قانونی در جامعمون تقویت بشه.

  • لایک 4
  • ممنونم 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 ساعت قبل، Fido گفته است:

عالی. به عنوان یک شهروند ازتون تشکر میکنم که با پیگیری اصولی و قانونی، حقتون رو تونستید بگیرید. امیدوارم این فرهنگ پیگیری حق و حقوق از طریق مبادی قانونی در جامعمون تقویت بشه.

ممنونم. منم دوست دارم که این فرهنگ گسترش پیدا بکنه.

مهم ترین چیزی هایی که برای نتیجه گرفتن وجود داره استمرار و پیگیری هست. اگه دوستان توی برخورد با این مسائل دل سرد نشن و پیگیر مراحل باشن طرف های مقابل متوجه میشن که نمیتونن هر کاری که دوست دارن رو انجام بدن و کسایی هستن که دارن جلوی اون ها رو میگیرن.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 4
  • ممنونم 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، rahmanshahi گفته است:

برادر حلالت باشه، کیف کردم، خسته نباشی

امیدوارم این یه درست عبرتی بشه براشون 

ممنونم. سلامت باشی.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوشحالم به حقتون رسیدید، منم یه مشکل این شکلی داشتم اما نه انقدر حاد، تصویر مانیتور یهو سیاه میشد و میپرید، هیچ دکمه ای روی کیس کار نمیکرد باید دکمه پاور خاموش روشن میکردم الیته باید یک دقیقه منتظر میموندم. مادربرد ROG B350 بود. خیلی مورد من خاص بود شاید هفته ای یک بار یا دوبار کاملا رندم پیش میومد و نمیتونستم این مورد به کسی هم نشون بدم ممکنه بود چند روز یک سره کار کنه و مشکلی نداشته باشه.

تقریبا همه قطعات یه بار تعویض شدن تو بازه دو ساله اما بازم این مشکل باقی موند تا اینکه پاور عوض کردم درست شد.

پاور قبلی green HP بود با کولر مستر جایگزین کردم و اینکه بعد این قضیه پاور بردم تست کاملا سالم بود و الان توی سیستم دوستم به خوبی داره به حیاتش ادامه میده. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

من فکر کردم که شرکت ماتریس قرار هست مادربرد رو بدون گذاشتن منت یا تهدید تحویل من بده تا قضیه به خوبی و خوشی تموم بشه.

ولی وقتی که برای تحویل مادربرد به نمایندگی مراجه کردم متوجه شدم که باید یک برگه ای رو امضا بکنم تا بتونم مادربرد رو تحویل بگیرم.

وقتی که توضیحات داخل برگه رو خوندم فهمیدم که اگه برگه رو امضا بکنم به شکایات های خودم خاتمه دادم و دیگه هیچ حقی برای پیگیری خسارات های وارده یا بقیه موارد رو ندارم.

منم برای اینکه این بخش از متن رو قبول نکنم زیرش نوشتم که شکایات های انجام شده خاتمه پیدا نکرده اند و ممکن است که برای دریافت خسارت به آن ها استناد کنم. بعد نوشتن بقیه موارد برگه رو امضا و اثر انگشت رو روی برگه زدم.

نماینده شرکت ماتریس برگه را گرفت و گفت که باید عکس برگه رو برای شرکت ارسال کنم و درصورتی که شرکت آن را تایید کرد اجازه دریافت مادربرد رو خواهم داشت.

بعد از چند دقیقه به من گفته شد که شرکت متن نوشته شده توسط من در زیر برگه را قبول نکرده و اجازه خروج همراه با مادربرد را به من نمی دهد.

با مدیر بخش خدمات پس از فروش تماس گرفتم و دلیل اینکار را جویا شدم. به من گفته شد که یا متن نوشته شده در مورد شکایت و خسارات را پاک کنم یا مادربردی به من داده نمیشود و این قضیه را از بازرسی سازمان صمت پیگیری کنم.

بهشون گفتم که من قبلا این موارد را به همکاران شما اعلام کرده ام و دریافت خسارت حق قانونی من است. ولی اعلام شد که من از این حرف ها و قوانین اطلاعی ندارم!!!! 

خدا میدونه که چجوری مدیر بخش خدمات پس از فروش از قانون های مربوط به حوزه کاریش اطلاعی نداره!!

دوباره من تهدید شدم که یا بند نوشته شده را خط بزنم و در برگه اعلام کنم که خط خوردگی از طرف من بوده یا قید مادربرد را بزنم و برای دریافت حق خود از بازرسی سازمان پیگیری کنم زیرا دیگر مادربردی به من داده نخواهد شد.

منم مادربرد جدید را تحویل نمایندگی شرکت دادم و اعلام کردم که دیگر هیچ گونه برخورد خوبی نخواهم داشت و تا ریال آخر خسارت و هزینه های پرداخت شده را دریافت خواهم کرد.

در ۱۴۰۲/۸/۱۱ در 21:30، rewiecs گفته است:

خوشحالم به حقتون رسیدید، منم یه مشکل این شکلی داشتم اما نه انقدر حاد، تصویر مانیتور یهو سیاه میشد و میپرید، هیچ دکمه ای روی کیس کار نمیکرد باید دکمه پاور خاموش روشن میکردم الیته باید یک دقیقه منتظر میموندم. مادربرد ROG B350 بود. خیلی مورد من خاص بود شاید هفته ای یک بار یا دوبار کاملا رندم پیش میومد و نمیتونستم این مورد به کسی هم نشون بدم ممکنه بود چند روز یک سره کار کنه و مشکلی نداشته باشه.

تقریبا همه قطعات یه بار تعویض شدن تو بازه دو ساله اما بازم این مشکل باقی موند تا اینکه پاور عوض کردم درست شد.

پاور قبلی green HP بود با کولر مستر جایگزین کردم و اینکه بعد این قضیه پاور بردم تست کاملا سالم بود و الان توی سیستم دوستم به خوبی داره به حیاتش ادامه میده. 

ممنونم دوست عزیز.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
  • لایک 8
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما تا خشونت به خرج ندی جواب نمی گیری الماس هم برای من همچین برگه ای گذاشت من امضا نکردم جنسم برداشتم اومدم هر چی صدام کردن کاریم نتونستن بکنن

اما چیز غیر عادی نیست بزنید براتون تست کنن سالم بود بگید سالم تحویل گرفتم شکایتم پس می گیرم چیز عجیبی نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...