رفتن به مطلب

درخواست و پیشنهاد یک فکر جدید


Uranium
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با سلام به مدیران محترم و همه کاربران فعال

چون توی فروم یک بخش خیلی مهم به اسم فروش بین کابران هست برای فروشنده ها و خریدارهایی که نزدیک هم نیستند و می خوان از هم خرید کنن یه فکر اساسی بشه

مثلا یه بخش از خدمات فروشگاه لیون با قوانینی مختص این کار بشه که هم خیال فروشنده راحت باشه و هم خیال خریدار

حتی میشه یه سایت برای این کار در نظر گرفته بشه (که پول ساز هم هست)

درد دل :

من برای یه همچین کاری با پشتیبان آنلاین حرف زدم و گفتن امکانش نیست

و این درحالی هست که قبلا که صحبت شده بود گفتن امکان قراردادن کالای دسته دو ما در سایت لیون هست!

و فقط باید با آقای حسینی عزیز هماهنگ بشه

به نظر من چه فرقی می تونه بین این وجود داشته باشه

چون لیون می تونه این کار رو انجام بده فقط یه قوانینی که خوشبختانه مثل اینکه تجربش رو هم داره برای خریدار و فروشنده بگذاره

و این مشکل رو حل کنن

دوستانی که این پست رو می خونن یه نظری بنویسن که مدیران اگر راهی باشه برای ما یه فکر بکنن

با تشکر

ویرایش شده توسط ALTEC Lansing
لینک به دیدگاه
Share on other sites

راستش به نظرم خرید و فروش قطعات دست دوم یه مشکل ذاتی داره و اون اینکه حتی اگر هیچ مشکلی از هیچ سمتی نباشه، یک مرتبه ممکنه قطعه از کار بیفته و خریدار شاکی بشه. بالاخره قطعه دست دوم یه مدتی کار کرده و شاید هرگز هم دچار مشکل نشه. ولی از دید من بسیاری از فروشندگان تو فروش قطعات خودشون هم گاهی با خریدار به مشکل بر میخورن، طرف اومده کولر خریده برده تو کیسش جا نشده آورده به زور میخواد پس بده به مغازه دار. یا جنس باید بره گارانتی اومده میگه من از شما خریدم باید شما پس بگیری.

تو این وضعیت به نظرم نباید انتظار داشت از لیون کامپیوتر و یا هر فروشگاه دیگه ای که بیاد به صورت واسطه بین خریدار و فروشنده اجناس دست دوم عمل بکنه، دردسر های فراوانی داره چه از سمت خریدار و چه از سمت فروشنده.

به نظرم بهترین راه حل اعتماد کردن به دوستانی هستش که تاریخچه خرید و فروش تو فروم دارن، خوب قطعا راحت تر میشه بهشون اعتماد کرد چون امتحانشون رو پس دادن. دوستان جدید هم خوب باید قبول کنند که در ابتدا سخت میشه بهشون اعتماد بشه. ولی حضور مداومشون تو فروم و احیانا خرید و فروششون کم کم موجب اعتماد بقیه بهشون میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

نه این که دوستان نظری نداشته باشند، دلیلش اینکه بگی جناب حسینی و تیم لیون بیان جنس های دوستان رو تو سایت فروشگاه بزارند نمیشه عملی کرد چون نه کار درستیه نه میشه بر هر کسی اعتماد کرد که کالاش واقعیه و برای اعتماد سازی برای ایشون و تیم لیون درسر درست میشه و ممکنه وقت این کار رو هم نداشته باشند... و قبلا هم بحثش بوده و تقریبا تکراریه!

اما کار جالب و نوی میشه اگه به دوستان فروشنده و خریدار یه امکانی بدن که توی یه سایت جدیدی بتونند مثل سایت فروشگاه لیون قطعات رو با اطلاعت و قیمت موردنظرشون برای خرید و فروش بگذارند بجای اینکه تو فروم بیان و تایپیک بزنند و کلا کلاس کاری بازارچه بالا میره، که عملی کردن این هم مشکلات خاص خودشو بهمراه داره! :D

تا اینجاشم که هست جای قدردانی داره تیم لیون نمیرسن چه برسه گسترش بدن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

داداش ها حرف هاتون درست منطقی و بجا

من می گم اول قانون بگذارن که شرایط چطوری هست

بعد به عنوان یه واسطه که مورد اعتماد هست بیان قطعات رو جابجا کنن تمام هزینه ها رو هم از طرف خریدار بگیرن

در تجربه های قبلی شاید قوانینی نبوده اتفاق هایی افتاده اما اگر همین کار رو درست و کارشناسی بخوان انجام بدن هم پول ساز هست هم مورد استقبال قرار می گیره

هم ما دیگه مشکل نداریم تو خرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی قوانینی برای این مورد وضع بشه هیچ حرف و سخنی بعدش نمی مونه که خریدار یا فروشنده بخوان خرده بگیرند که اگر هم بگیرند ارجاع داده میشند به قوانین این مقوله .

به نظر من طرح خوبیه ف هر چند در پی تی که باهاش موافقت نشد چون اونجا پر از کلاهبردارهایی که با نام کاربری و با ترفندهای خاص اقدام به خرید و فروش میکنند .

در کل با یک ساماندهی خوب و وضع قوانین میشه چنین کاری کرد . البته به نظر من باید سایتی مجزا برای این مورد ساخت و با کسب مجوز این فعالیت رو آغاز کرد که قطعا در امد زا است .

سایتهایی مانند لیون که خودشان قطعه میفروشند مطمئنا تمایلی به ایفای نقش واسطه بین 2 نفر ندارند . و این کاملا در تجارت طبیعی است .

ویرایش شده توسط Mashhad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...