رفتن به مطلب

تاثیر و تعهدات اینماد در خرید از یک فروشگاه


mohamad_re
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان سوالی دارم در مورد اینماد، با توجه به این که ظاهرن مرجع واگذاری این نماد هم عوض شده، میخواستم ببینم تجربه شما از خرید با وبسایت هایی که اینماد دارند و به تعهدات خودشون عمل نکردن چی هست.

حالا این تعهدات میتونه از عدم ارسال کالا باشه تا عدم مطابقت با مشخصات کالا.

اگر شکایتی تنظیم کردید مراحل این شکایت چی بوده، چقدر طول کشیده، و چقدر تاثیر در رسیدن به کالا و یا پولتون داشته.

توضیحات بیشتری هم اگر خودتتون دارید و فکر میکنید میتونه مفید باشه خوشحال میشم بنویسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

اینماد دریافتش نسبتا آسونه، شکایت هم بکنید، اگر ارجاع به داوری رو بزنید، با پرداخت هزینه میتونید سریعا پیگیری کنید.

ولی مراجع اداری اصلا جوابی نمیدن و من الان فک کنم 1 سالی هست یه شکایت داشتم و ارجاع به مراجع اداری رو زدم و هیچ پاسخی ندادن، من فکر میکنم برای رتبه دهی و تمدید نماد، نیاز باشه که صاحب نماد حساب شکایتشو صاف کنه، و خب اونجا دیگه میفته دنبال رضایت از شما. و اینماد پیش نیاز دریافت درگاه پرداخت هم هست. و اگه اینمادش باطل شه، درگاه پرداختش هم میره رو هوا و کل فروشگاهش تعطیل میشه، نتیجه گرفتن از اینماد، با فروشگاه های تازه تاسیس، یکم سخته، چون زیاد بهش اهمیت نمیدن. ولی اگه فروشگاه بزرگتری مثل دیجیکالا باشه، رتبه بندی براشون مهمه و میفتن دنبال جلب رضایت شاکی.

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 دقیقه قبل، MAhmoOD Nazari گفته است:

درود

اینماد دریافتش نسبتا آسونه، شکایت هم بکنید، اگر ارجاع به داوری رو بزنید، با پرداخت هزینه میتونید سریعا پیگیری کنید.

ولی مراجع اداری اصلا جوابی نمیدن و من الان فک کنم 1 سالی هست یه شکایت داشتم و ارجاع به مراجع اداری رو زدم و هیچ پاسخی ندادن، من فکر میکنم برای رتبه دهی و تمدید نماد، نیاز باشه که صاحب نماد حساب شکایتشو صاف کنه، و خب اونجا دیگه میفته دنبال رضایت از شما. و اینماد پیش نیاز دریافت درگاه پرداخت هم هست. و اگه اینمادش باطل شه، درگاه پرداختش هم میره رو هوا و کل فروشگاهش تعطیل میشه، نتیجه گرفتن از اینماد، با فروشگاه های تازه تاسیس، یکم سخته، چون زیاد بهش اهمیت نمیدن. ولی اگه فروشگاه بزرگتری مثل دیجیکالا باشه، رتبه بندی براشون مهمه و میفتن دنبال جلب رضایت شاکی.

تشکر، پس 2 مدل شکایت داره درسته؟

ارجاع به داوری یعنی یک نهاد قانونی پیگیری میکنه؟ یا کد خدا منشی خواهد بود؟

فکر هم نمیکنم تمدید برای صاحب فورشگاه اصلن اهمیتی داشته باشه، با یک مجوز دیگه و یک دامنه دیگه اینکار رو میکنه، مگر به قول شما مثل دیجیکالا دامنه و رتبه براش مهم باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. من پنج شش باری باهاش مواجه شدم و هر بار هم نتیجه مطلوبی داشته. این سه چهار ماه کارم بهش نیفتاده.

ویرایش شده توسط Najm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Najm گفته است:

سلام. من پنج شش باری باهاش مواجه شدم و هر بار هم نتیجه مطلوبی داشته. این سه چهار ماه کارم بهش نیفتاده.

امکانش هست یکم بیشتر توضیح بدین که به چه صورت بوده؟ کالا ارسال نشده؟ چیزی که شما میخواستین نبوده؟ عمر این اینماد ها  برای وبسایت بالا بوده یا   بوده سایتی که  اینمادش عمرش کم باشه ولی بازم پیگیری جواب داده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، mohamad_re گفته است:

امکانش هست یکم بیشتر توضیح بدین که به چه صورت بوده؟ کالا ارسال نشده؟ چیزی که شما میخواستین نبوده؟ عمر این اینماد ها  برای وبسایت بالا بوده یا   بوده سایتی که  اینمادش عمرش کم باشه ولی بازم پیگیری جواب داده باشه

به دلایل مختلفی مثل زیر بار نرفتن فروشنده جهت پذیرش هزینه ارسال کالای مرجوعی (طبق قوانین فروشگاه مربوط، بر عهده فروشنده بوده)، عدم ارسال کالا در زمان مقرر و... بازخورد من از اینماد فروشگاه های چند سال و چند ماه دارای سابقه مثبت بوده. تازگی هم میخوام مورد جدیدی ثبت کنم؛ چرا که فروشنده حاضر به عودت وجه کالای مرجوعی نیست و میگه باید کالا برداری! موفق باشید.

ویرایش شده توسط Najm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، mohamad_re گفته است:

عزیزان دیگه نیست کسی که درگیر این موضوع شده باشن؟

سلام. چند سال پیش به دلیل گرونی قطعه و عدم تامین کالا با لیون به مشکل خوردم چون که میخواستن پول رو برگشت بزنن و من خیلی ضرر میکردم. از طریق اینماد پیگیری کردم و مشکل با ارسال قطعه جایگزین با تاییدیه من بر طرف شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام. چند سال پیش به دلیل گرونی قطعه و عدم تامین کالا با لیون به مشکل خوردم چون که میخواستن پول رو برگشت بزنن و من خیلی ضرر میکردم. از طریق اینماد پیگیری کردم و مشکل با ارسال قطعه جایگزین با تاییدیه من بر طرف شد.

فکر میکنم برای سایتی مثل لیون اون هم تو دوران اوجش  طبیعه که نخوان نظر منفی بخورن، برام بیشتر عحیبه که چقدر تعداد کمی افراد با این مساله برخورد داشتن، یا شاید هم شرکت نمیکنن در گفت و گو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱۴۰۲/۹/۷ در 11:41، mohamad_re گفته است:

فکر میکنم برای سایتی مثل لیون اون هم تو دوران اوجش  طبیعه که نخوان نظر منفی بخورن، برام بیشتر عحیبه که چقدر تعداد کمی افراد با این مساله برخورد داشتن، یا شاید هم شرکت نمیکنن در گفت و گو

ببینید اون دوران بزن در رو، تموم شده، الان انقدر سایت های اینترنتی زیاد شدن و رقابت زیاده، تمام تلاش یه فروشگاه اینه که یه تجربه خوب برای شما بذاره که بهش وفادار بمونید و باز هم خرید انجام بدید. سایتی که بخواد خرابکاری کنه و شما ازش ناراضی باشید، از همون اول کلاهبرداره و تکلیفش مشخصه. میزان شکایت ها به شدت کم شده و همه در تلاشن که بهترین رو بذارن، ولی باز هم یه موقعایی یه مشکلاتی پیش میاد که واقعا حاد هست که به شکایت میکشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...