رفتن به مطلب

مشکل کیس تازه جمع شده


mosenth
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
20 ساعت قبل، mosenth گفته است:

رم ها در هر حالتی که فکر کنید قرار گرفته شده و نتیجه ای نداشته،

اگر منظورتان پین cpu هست بعید هست مشکلی داشته باشه زیرا چندین بار تست های سنگین بصورت 100 درصد کار و بیشترین دما در 10 - 15 دقیقه هیچ خطا یا مشکلی نداشته، حالا اسمبل کار آنقدر حرفه ای نبوده از نظر تمیزی کار و مدیریت کابل و ... اما روزی 10 تا سیستم اسمبل می کنه.

مورد دیگر هم از نظر خودم هم بسیار بعید است و در سایت ایسوس برای این مادربرد عیناً نه اما مشابه همین رم با 2 تا cl بالا یا پایین تر درج شده بود که پشتیبانی میشه.

 

بعد از حدود 13 سال کار سخت افزار

پریشب برای اولین بار سی پی یو رو خوب جا نزدم بخاطر خستگی و یکی از پینهای سوکت سی پی یو رو شکوندم

ویرایش شده توسط WINNER
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

نه برادر، من از نظر شما هیچ استفاده ای نمیکنم. اصلا هم نظرات شما برام مهم نیست. خدای ناکرده جسارت نباشه اما این واقعیته.

شما متوجه نیستین حل کردن مشکل چطوریه! شما مشکلی رو مطرح کردین، ما هم داریم راهنمایی میدیم. قرار نیست از نظر همدیگه استفاده کنیم. قراره شما از نظرات ما استفاده کنید.

قرار نیست ما بدونیم شما چه نظری داری. نظرات شما مهم نیست. در حقیقت شما از ما نظر پرسیدین و ما نظرمون رو گفتیم و وقتی گفتیم شما باید اون کارو انجام بدین. یا اگر میترسین ببرین سیستم رو یکی دیگه انجام بده.

ما که مشکلی نداریم، این سیستم شماست که مشکل داره، و شما اومدین درخواست کمک کردین. وگرنه اگر راه حل ها و سرچ های شما نتیجه ای داشت که در اینجا تاپیک نمیزدین.

کما اینکه اگر من مشکل فنی پیدا کنم و تاپیک بزنم دیگه نظرات من مهم نیستن، و من باید بیام نظرات بقیه دوستانی که دارن کمک میکنند رو اجرا کنم.

سیستمشون سالمه ادای خراب هارو داره درمیاره😅

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

16 ساعت قبل، mosenth گفته است:

مشکل از پین cpu باشه

پین مادربرد

پین مادربرد

پین مادربرد

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...
در ۱۴۰۲/۹/۲۳ در 21:43، Elderado گفته است:

الافمون کردیا

مرد حسابی اولین کار همینه که هممون بهت گفتیم ولی گوش نمیدی.

 

شما کلاً الاف هستی، کسی نخواست بیای اینجا نظر بدی!

مشکل هیچ ربطی به این موضوع نداشت و طور دیگه ای رفع شد، اگه قرار باشه هرکی بیاد به نظرات شما گوش بده سیستمش رو به فنا میده!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۲/۹/۲۳ در 22:58، ARMIN گفته است:

نه برادر، من از نظر شما هیچ استفاده ای نمیکنم. اصلا هم نظرات شما برام مهم نیست. خدای ناکرده جسارت نباشه اما این واقعیته.

شما متوجه نیستین حل کردن مشکل چطوریه! شما مشکلی رو مطرح کردین، ما هم داریم راهنمایی میدیم. قرار نیست از نظر همدیگه استفاده کنیم. قراره شما از نظرات ما استفاده کنید.

قرار نیست ما بدونیم شما چه نظری داری. نظرات شما مهم نیست. در حقیقت شما از ما نظر پرسیدین و ما نظرمون رو گفتیم و وقتی گفتیم شما باید اون کارو انجام بدین. یا اگر میترسین ببرین سیستم رو یکی دیگه انجام بده.

ما که مشکلی نداریم، این سیستم شماست که مشکل داره، و شما اومدین درخواست کمک کردین. وگرنه اگر راه حل ها و سرچ های شما نتیجه ای داشت که در اینجا تاپیک نمیزدین.

کما اینکه اگر من مشکل فنی پیدا کنم و تاپیک بزنم دیگه نظرات من مهم نیستن، و من باید بیام نظرات بقیه دوستانی که دارن کمک میکنند رو اجرا کنم.

کسی نگفت کسی قراره از نظر شخص شما استفاده کنه!

اتفاقاً نظر شخص شما هم اصلاً برای من مهم نیست و به هیچ وجه تاپیک نزدم که شما بیای پاسخ بدی چون اصلاً برام مهم نیست شما چی میگی

نظر بقیه برام مهمه که تجربه ای داشته باشند و اون رو به اشتراک بزارند

وگرنه شما که میای پرت و پرت پاسخ تاپیک میدی اصلاً اهمیت نداره چی میگی

باز بقیه قبلاً یه بلایی سرشون اومده رفتن دنبالش یه چیزی یاد گرفتن!

وقتی به خود لیون کامپیوتر مشکل رو میگی میرینه به خودش نمیدونه چی به چیه دیگه تو کی باشی که نظرت برای بقیه مهم باشه!

ی فروم دستت دادن فاز برداشتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای دوستانی که ممکنه این مشکل رو داشته باشند یا سرچ بزنند به این تاپیک برسند:

مشکل از رم های ونجنس کورسیر بود،

خود گارانتی الماس اعلام کرد که corsair vengeance 6200 dual d5 کلاً مشکل داره و خودش پیشنهاد داد corsair dominator بگیرید،

هر دو پک رم رو فرستادم گارانتی و مبلغش رو برام عودت زدند و به جای اون دامینتور 6000 گرفتم و مشکل حل شد

بیخود هم نرید سروقت cpu و پین و چیزایی که اینجا مطرح شده یه بلایی سر سیستمتون بیارید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

33 دقیقه قبل، mosenth گفته است:

دوستانی که در این تاپیک نظر دادن ، نشون دادن لطفشون و نه بهتون بدهکارند یا نه بهتون تعهدی دارن  . نظراتی که بیان شد ایراد های شایع بود که ممکنه اتفاق افتاده باشه اونا که علم غیب ندارن بدونن شما از کی قطعات رو گرفتی یا چطوری اسمبل کردی ، شما مختاری به توصیه هایی که شد عمل کنی یا خیر ! 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
۱ ساعت قبل، mosenth گفته است:

برای دوستانی که ممکنه این مشکل رو داشته باشند یا سرچ بزنند به این تاپیک برسند:

مشکل از رم های ونجنس کورسیر بود،

خود گارانتی الماس اعلام کرد که corsair vengeance 6200 dual d5 کلاً مشکل داره و خودش پیشنهاد داد corsair dominator بگیرید،

هر دو پک رم رو فرستادم گارانتی و مبلغش رو برام عودت زدند و به جای اون دامینتور 6000 گرفتم و مشکل حل شد

بیخود هم نرید سروقت cpu و پین و چیزایی که اینجا مطرح شده یه بلایی سر سیستمتون بیارید.

سلام

دوست عزیز یکم متن رو با دقت بخون ارمین قصد جسارت به شما رو نداشت اخر جمله ش هم نوشت اگر خودم هم تاپیک میزدم باید به نظرات بقیه گوش کنم.

چرا سریع فاز دشمنی؟

کسی هم با باز کردن سی پی یو نمیرینه به سیستمش. مگه اینکه کلا دست پا چلفتی باشه یا دقت نکنه. عمل جراحی مغز که نیست

خدا رو شکر مشکلتون حل شد. لذت سیستم رو ببرید

 

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، mosenth گفته است:

ی فروم دستت دادن فاز برداشتی

بچه هایی که اینجا هستند، خیلی هاشون از 15 سال پیش عضو انجمن شدن، هزاران پست دارند، حتی 1 اخطار هم بابت بی ادبی دریافت نکردند. شما با 13 تا پست، تا اینجا 2 تا اخطار ادبیات نامناسب دریافت کردید. کسی که مشکل سیستمش حل شده قاعدتا باید اینقدر خوشحال باشه که بیاد صرفا تجربه اش رو در میون بگذاره، و ما هم 2 تا چیز جدید یاد بگیریم، بالاخره همه چیز دان که نیستیم.

اولا کسی اینجا بدهکار شما نبود که به شما راهنمایی بده، هر کسی در این تاپیک برای راهنمایی شما پستی گذاشته - لطف کرده به شما - و در پاسخ به لطف اون کاربر، این رفتار شما نهایت بی معرفتی است، حتی اگر غلط راهنمایی داده باشه.

عیب یابی سیستم از راه دور، علم 4=2+2 نیست، صرفا هر کسی - بر اساس تجربه شخصی که داشته - میتونه حدس بزنه، چکار بکنید. در نهایت شما با مراجعه به تجربیات دیگران یا مشکلتون حل میشه، یا خودتون راه حل مشکل رو پیدا می کنید، یا با دادن تک به تک قطعات به شرکت های گارانتی، اونها براتون مشکل رو پیدا می کنند، در هر حالتی، کسی بدهکار شما نبوده و نیست. 

اینکه وظیفه دارید قدردان دیگرانی باشید که بدون چشمداشت مالی، بدون شناخت، میان در تاپیک شما مشارکت می کنند و به شما کمک می کنند و علم و دانششون رو در اختیار شما قرار میدن، باید از بچگی به شما یاد میدادن که متاسفانه کوتاهی کردند.

سعی کنید در رفتارتون تجدید نظر کنید، وگرنه سومین اخطار، آخرین خواهد بود.

  • لایک 17
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...