رفتن به مطلب

کمک در انتخاب مادربرد و کیس


Recommended Posts

به نظرم ارزششو نداره  اگه مشکل بزرگ بود در حد تعویض سوکت یا 24 پین اینا اره باید پیگیر میشد   ولی این یه مورد خیلی ریزه که با یه تعویض ic اوکی شده   من شخصا اگه تو این موقعیت قرار بگیرم که قبلا هم گرفتم و الانم دو ساله دارم استفادش میکنم بدون مشکل                 استفادش میکنم چون شخصا حوصله شکایت ندارم   البته این به خود شما برمیگرده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 دقیقه قبل، Mahdi ZMS گفته است:

به نظرم ارزششو نداره  اگه مشکل بزرگ بود در حد تعویض سوکت یا 24 پین اینا اره باید پیگیر میشد   ولی این یه مورد خیلی ریزه که با یه تعویض ic اوکی شده   من شخصا اگه تو این موقعیت قرار بگیرم که قبلا هم گرفتم و الانم دو ساله دارم استفادش میکنم بدون مشکل                 استفادش میکنم چون شخصا حوصله شکایت ندارم   البته این به خود شما برمیگرده

حق گرفتنیه به من میگه کابل برعکس زدی اصلا کابل ۳ پین بر عکس نمیره

میدونم مملکتمون تو این چیزا تعطیله ولی پیگیری میکنم شد شد نشد هیچ

الانم تعویض کرده بودن اصلا دیده نمیشد و کسی نمیفهمه

ولی من پول آکبند دادم اینجوری تحویل بگیرم و استفاده کنم؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

حق گرفتنیه به من میگه کابل برعکس زدی اصلا کابل ۳ پین بر عکس نمیره

میدونم مملکتمون تو این چیزا تعطیله ولی پیگیری میکنم شد شد نشد هیچ

الانم تعویض کرده بودن اصلا دیده نمیشد و کسی نمیفهمه

ولی من پول آکبند دادم اینجوری تحویل بگیرم و استفاده کنم؟!

من فکر نکنم هنگام خرید کسی به ای سی اون قسمت نگاهی بندازه  اینم در نظر بگیر با این کار کم کم دو ماه درگیری داری  به نظرم برو یه نگاهی بنداز ببین چطور شده  تمیز در اوردن یا جای لحیم اینا مونده اگه تمیز دراورده باشن و مشکل برطرف شده باشه و استیبل باشه برش دار بیار اسمبل کن و آلن ویک بزن:D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

10 دقیقه قبل، Mahdi ZMS گفته است:

من فکر نکنم هنگام خرید کسی به ای سی اون قسمت نگاهی بندازه  اینم در نظر بگیر با این کار کم کم دو ماه درگیری داری  به نظرم برو یه نگاهی بنداز ببین چطور شده  تمیز در اوردن یا جای لحیم اینا مونده اگه تمیز دراورده باشن و مشکل برطرف شده باشه و استیبل باشه برش دار بیار اسمبل کن و آلن ویک بزن:D

پشت و رو دیدم اصلا معلوم نیست تمیز کارکرده بود دیروزم آخه داد و بیداد کردم امروز داشت صحبت میکرد گفت فقط یه نفر گذاشتیم روی برد شما کار کنه

تا چهارشنه پیگیر میشم منتظر اون پیامی هم که به گیگا زدم هستم ببینم چی میگه

اوکی نشد میگیرم

اینجا ایرانه قطعا اتفاقی نمیافته ولی یه تلنگر هم به فروشنده هم به گارانتی بخوره بد نیست

ولی بگیرم طی میکنم گارانتی کامل فعال بمونه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

16 ساعت قبل، مهرزاد قائم مقامی گفته است:

ه، پس  تغذیه جدا میخان

اگر کنترلر نتونه از پسش بربیاد یا خرابی داشته باشه احتمال اینکه فشار به مادربرد بیاد هست

5 ساعت قبل، amirafshar گفته است:

دوستان الان زنگ زدن میگن مادربرد اوکی شده مثل آکبند 

 

یعنی تعمیر شده؟ والا به نظرم با حرف کسی شیر نشو یهو بری جلو بعد دستت تو پوست گردو بمونه

اگر مادربرد سالمه استفاده کن بره

تصمیم خودته ولی قطعا 1ماه الافی داری

ویرایش شده توسط _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هم اکنون، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است:

اگر کنترلر نتونه از پسش بربیاد یا خرابی داشته باشه احتمال اینکه فشار به مادربرد بیاد هست

یعنی تعمیر شده؟ 

آره آیسیشو عوض کردن 

 

دوستان شکایت اتحادیه حضوری برم یا از سایت ثبت کنم ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

10 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

پشت و رو دیدم اصلا معلوم نیست تمیز کارکرده بود دیروزم آخه داد و بیداد کردم امروز داشت صحبت میکرد گفت فقط یه نفر گذاشتیم روی برد شما کار کنه

تا چهارشنه پیگیر میشم منتظر اون پیامی هم که به گیگا زدم هستم ببینم چی میگه

اوکی نشد میگیرم

اینجا ایرانه قطعا اتفاقی نمیافته ولی یه تلنگر هم به فروشنده هم به گارانتی بخوره بد نیست

ولی بگیرم طی میکنم گارانتی کامل فعال بمونه 

خب پس بدون معطلی و کار خاص برو تحویلش بگیر  یهو دیدی گارانتی لج کرد و به دردسر افتادی   گارانتی هم فعال میمونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

45 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

پشت و رو دیدم اصلا معلوم نیست تمیز کارکرده بود دیروزم آخه داد و بیداد کردم امروز داشت صحبت میکرد گفت فقط یه نفر گذاشتیم روی برد شما کار کنه

تا چهارشنه پیگیر میشم منتظر اون پیامی هم که به گیگا زدم هستم ببینم چی میگه

اوکی نشد میگیرم

اینجا ایرانه قطعا اتفاقی نمیافته ولی یه تلنگر هم به فروشنده هم به گارانتی بخوره بد نیست

ولی بگیرم طی میکنم گارانتی کامل فعال بمونه 

چند نفر تحریکت کردن و شما هم خونت بجوش امده

اینچیزا قوانیین داره و به این نیست که فلانی بت بگه کوتا نیا و فقط الکبند بگیر و فک کنی قانون هم حمایتت میکنه

خیر

اول برو قوانین گارانتی رو بخون و ببین خلاف اون عمل کردن  یا نه

اگر خلاف اون بود و جایی حقت پایمال شده بود اونوقت دست به کار شو و برو دنبالش که قطعا میتونی حقتو هم بگیری

حداقل وقت و انرژی که میزاری بیهوده نباشه

 

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

16 دقیقه قبل، Mahdi ZMS گفته است:

خب پس بدون معطلی و کار خاص برو تحویلش بگیر  یهو دیدی گارانتی لج کرد و به دردسر افتادی   گارانتی هم فعال میمونه

بزار جواب از گیگا هم بیاد 

به گارانتی گفتم تعمیرات شما با تعمیرات گیگا یکیه ؟ سریع گفت بله تکنسین های ما رفتن اونجا دوره دیدن و ...

آخرش بهش یه کلمه گفتم گفتم میشه یه مدرک به من نشون بدید از سمت گیگا بحث کلا عوض کرد 😁 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

57 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

بزار جواب از گیگا هم بیاد 

به گارانتی گفتم تعمیرات شما با تعمیرات گیگا یکیه ؟ سریع گفت بله تکنسین های ما رفتن اونجا دوره دیدن و ...

آخرش بهش یه کلمه گفتم گفتم میشه یه مدرک به من نشون بدید از سمت گیگا بحث کلا عوض کرد 😁 

 

قطعا راستشو گفتن

تعمیرات شماتیک میخاد، پاور سکوئنس میخاد، ریپیر گاید برد میخاد، المانهای یدک میخاد، دیتا شیت از المانها میخاد

اغلب اینها حتی برای خیلی از بردهای قدیمی هم در دسترس عموم نیست تا چه برسه به بردهای جدید

تازه تعمیرات حرفه ای دانش اکادمیک میخاد که قطعا تو ایران نمیتونی بدستش بیاری

 

 

ویرایش شده توسط مهرزاد قائم مقامی
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

بزار جواب از گیگا هم بیاد 

به گارانتی گفتم تعمیرات شما با تعمیرات گیگا یکیه ؟ سریع گفت بله تکنسین های ما رفتن اونجا دوره دیدن و ...

آخرش بهش یه کلمه گفتم گفتم میشه یه مدرک به من نشون بدید از سمت گیگا بحث کلا عوض کرد 😁 

 

گارانتی الزاما تعویض نمیکنه  تعویض هم بکنه با جنس سالم نه آکبند تعویض میکنه   یهو دیدی گفتن باشه بیا تعویض کنیم یه ریفر دیگه نو شده بهت دادن   به نظرم کاری نکن   از ما گفتن بود

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

زنگ زدم صحبت کردم آدم خوش برخورد و محترمی هستن آقای ادیبی

میگن گیگا یه چراغ سبز نشون بده من عوض میکنم

بعد گفتم خوب بیام ببرم بعدش گیگا اوکی بده میتونم بیارم عوض کنید گفت آره

بعد گفت خودش شخصا برد دیده اصلا معلوم نیست تعویض شده و گفت گارانتی هم فعاله 

(ولی واقعا فکر کنم همون دیروز دادم کلا وقت گذاشته بودن روش)

فردا تا بعد از ظهر منتظر جواب گیگا میمونم خبری نشد ساعت 4 میرم میگیرمش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

7 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

زنگ زدم صحبت کردم آدم خوش برخورد و محترمی هستن آقای ادیبی

میگن گیگا یه چراغ سبز نشون بده من عوض میکنم

بعد گفتم خوب بیام ببرم بعدش گیگا اوکی بده میتونم بیارم عوض کنید گفت آره

بعد گفت خودش شخصا برد دیده اصلا معلوم نیست تعویض شده و گفت گارانتی هم فعاله 

(ولی واقعا فکر کنم همون دیروز دادم کلا وقت گذاشته بودن روش)

فردا تا بعد از ظهر منتظر جواب گیگا میمونم خبری نشد ساعت 4 میرم میگیرمش

دیدی با روبوسی حل میشه

نیاز نیست دعوا کنی 

گیگا خودش سوختگی ناشی از برق رو شامل گارانتی نمیدونه حتی داخل سایتشم نوشته:

General Exclusions
a) The failure caused by improper installation, operation, cleaning or maintenance, accidental and physical damage, misuse, abuse, or other modification, remedy taken by GIGABYTE or service centers not authorized by GIGABYTE.

b) The product Serial Number has been damaged, altered, defaced, or removed.

c) Damage caused by illegal/illegitimate software or virus.

d) There is damage caused by accident, natural disaster, intentional or accidental misuse, abuse, neglect or improper maintenance, or use under abnormal conditions.

e) Extreme environment factors including extreme temperature or humidity, extreme physical stress or electrical interference, fluctuation or surges of electrical power, lightning, static electricity, etc.

f) Damage caused by not using the provided manufacturers AC adapter and battery; Damage from use of materials, equipment not manufactured by GIGABYTE or not found in Qualified Vendor List(QVL) on GIGABYTE / AORUS website.

g) Rectification of software faults or updating BIOS is not covered by warranty.

h) If any obvious user damage on the exterior, it will no longer be covered by the warranty.

i) If the manufacturing sticker inside the product was removed or damaged, it would no longer be covered by the warranty.

j) Products with no Gigabyte labels or serial numbers, or if the serial number does not match the product or cannot be identified, warranty and after-sale services will not be provided. If there is a need for maintenance, please contact the original purchasing store for help. Replacement or removal of genuine serial number sticker on the product will break the warranty.

k) Consumables, gifts, and package materials included with the product are not in the scope of the warranty.

ویرایش شده توسط _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_
لینک به دیدگاه
Share on other sites

36 دقیقه قبل، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است:

دیدی با روبوسی حل میشه

نیاز نیست دعوا کنی 

گیگا خودش سوختگی ناشی از برق رو شامل گارانتی نمیدونه حتی داخل سایتشم نوشته:

General Exclusions
a) The failure caused by improper installation, operation, cleaning or maintenance, accidental and physical damage, misuse, abuse, or other modification, remedy taken by GIGABYTE or service centers not authorized by GIGABYTE.

b) The product Serial Number has been damaged, altered, defaced, or removed.

c) Damage caused by illegal/illegitimate software or virus.

d) There is damage caused by accident, natural disaster, intentional or accidental misuse, abuse, neglect or improper maintenance, or use under abnormal conditions.

e) Extreme environment factors including extreme temperature or humidity, extreme physical stress or electrical interference, fluctuation or surges of electrical power, lightning, static electricity, etc.

f) Damage caused by not using the provided manufacturers AC adapter and battery; Damage from use of materials, equipment not manufactured by GIGABYTE or not found in Qualified Vendor List(QVL) on GIGABYTE / AORUS website.

g) Rectification of software faults or updating BIOS is not covered by warranty.

h) If any obvious user damage on the exterior, it will no longer be covered by the warranty.

i) If the manufacturing sticker inside the product was removed or damaged, it would no longer be covered by the warranty.

j) Products with no Gigabyte labels or serial numbers, or if the serial number does not match the product or cannot be identified, warranty and after-sale services will not be provided. If there is a need for maintenance, please contact the original purchasing store for help. Replacement or removal of genuine serial number sticker on the product will break the warranty.

k) Consumables, gifts, and package materials included with the product are not in the scope of the warranty.

چی بگم والا فقط میتونم بگم اینم شانس منه

کاش موقع خرید جلو خود فروشنده باز میکردمش میدیدم به جنس آکبند هم نمیشه اعتماد کرد

اگه خودم میسوزوندم دلم نمیسوخت اونجا که به من نشون داد اصلا من کابل نزدم عکساشو همین تایپک فرستادم رفتم دیدم اصلا اونجا چیزی وصل نکردم

نمیدونم واقعا

میرم فردا میگیرمش دیگه هیچی هم وصل نمیکنم میزنم کنترلر والا

فقط یه خمیر سیلیکون ضرر زدن 😁

خمیر که قیمتش مناسب باشه هم کارکردش نهایی چی پیشنهاد میدید ؟ mx4 که گفتید اوکیه ؟ از کجا بفهمم اصلیه

راستی اینم بگم رفتم تحویل بگیرم بنده خدا اصلا گفت بیا 4 ساعت گیم بزن همینجا تست کن کیستو بیار اصلا خودمون ببندیم 

ایشالله که خیر باشه چی بگم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بزرگواران رفتار آواژنگ بیشتر مواقع استاندارد هست و خوش برخورد هستند

ولی از اون طرف یک مبحثی هست در مورد همه شرکت های گارانتی کننده

هیچوقت نگذارید بقیه شما رو تحریک کنند و قشنگ قوانین مربوط به گارانتی رو بخونید

و حتی ازشون بخواهید برای قانع شدن قوانین مربوطه رو نشان شما بدهند

که بیهوده تو پروسه زمانبر و هزینه بر قضایی نیوفتید و در نهایت هم به هیچ جا نرسید

همیشه از خشونت پرهیز کنید و اگر فکر میکنید حق با شما هست و قانون هم حق رو به شما میده قانونی پیگیری کنید

هیچوقت به سراغ بد صحبت کردن و خشونت نرید

همیشه وقتی میشه گره ای رو با دست باز کرد نرید سمت با دندان باز کردن

  • لایک 5
  • ممنونم 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

31 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

جنس آکبند هم نمیشه اعتماد کرد

هیچ جنسی تو ایران آکبند نیست مگر اینکه خود کارخونه برچسب پلمپ خاص زده باشه که در صورت باز شدن از خودش رد به جا بندازه 

بنابراین تمام قطعات وارد شده معمولا برای بررسی ظاهری و ... باز میشن . این وسط کسی سو استفاده کنه دیگ شدنیه

 

33 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

راستی اینم بگم رفتم تحویل بگیرم بنده خدا اصلا گفت بیا 4 ساعت گیم بزن همینجا تست کن کیستو بیار اصلا خودمون ببندیم 

همونجا ببند چه ایرادی داره خیال جفتتون راحت میشه تو اسمبل هم کمکتون میکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

15 دقیقه قبل، EHSAN.K گفته است:

بزرگواران رفتار آواژنگ بیشتر مواقع استاندارد هست و خوش برخورد هستند

ولی از اون طرف یک مبحثی هست در مورد همه شرکت های گارانتی کننده

هیچوقت نگذارید بقیه شما رو تحریک کنند و قشنگ قوانین مربوط به گارانتی رو بخونید

و حتی ازشون بخواهید برای قانع شدن قوانین مربوطه رو نشان شما بدهند

که بیهوده تو پروسه زمانبر و هزینه بر قضایی نیوفتید و در نهایت هم به هیچ جا نرسید

همیشه از خشونت پرهیز کنید و اگر فکر میکنید حق با شما هست و قانون هم حق رو به شما میده قانونی پیگیری کنید

هیچوقت به سراغ بد صحبت کردن و خشونت نرید

همیشه وقتی میشه گره ای رو با دست باز کرد نرید سمت با دندان باز کردن

من میتونستم پیگیری کنم اذیت کنم چون اشتباهی تو برگه ای که صادر کردن برای گارانتی زدن ایراد ظاهری نداره ولی خوب سر سفره پدر مادر بزرگ شدم (عذاب وجدان میمونه حداقل برای من (یه سری کار ندارم اصلا مهم نیست براشون))

من حتی دیروزم قبول کردم برای تعمیر ولی گفت بعد از ظهر بیا ببرم بعد از ظهر زنگ زدم گفت آماده نیست بیشتر برای این عصبانی شدم

13 دقیقه قبل، Najm گفته است:

سلام امیر خان. تحویل بگیر و استفاده کن. دنبال ماجرا نباش.

سلام ارادت بله همین کار میکنم فردا ممنونم ازت

9 دقیقه قبل، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است:

هیچ جنسی تو ایران آکبند نیست مگر اینکه خود کارخونه برچسب پلمپ خاص زده باشه که در صورت باز شدن از خودش رد به جا بندازه 

بنابراین تمام قطعات وارد شده معمولا برای بررسی ظاهری و ... باز میشن . این وسط کسی سو استفاده کنه دیگ شدنیه

 

همونجا ببند چه ایرادی داره خیال جفتتون راحت میشه تو اسمبل هم کمکتون میکنن

بابا من اصلا شرایطم جوریه نمیتونم کیس و قطعات اینور اونور ببرم وگرنه اصلا خودم حوصله اسمبل نداشتم میدادم یکی دیگه اسمبل میکرد

چون از اول تا آخر هفته فقط شبا وقت دارم

الان کیس کامله فقط مادربرد جا بزنم تنها سوکتی هم که وصل میکنم برای سی پی یو فنه بقیه ش میزنم کنترلر راحت ولی خوب شد زدم مادربرد حداقل فهمیدم مادربرد ایراد داره 

ممنون از همه دوستان 

خمیر mx4 اوکیه ؟ بازار کسی میشناسید اصلیشو داشته باشه؟

 

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

خمیر mx4 اوکیه ؟

خمیر خوبیه 

اگرم نشد کولرمستر کریوفیوز بخر تو بازار رضا ریخته عین بستنی قیفی

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

8 ساعت قبل، amirafshar گفته است:

دوستان الان زنگ زدن میگن مادربرد اوکی شده مثل آکبند 

چیکار کنم ؟ برم دنبال شکایت برای گرفتن یکی دیگه یا همینو بگیرم ؟

 

سلام.

فقط تعویض رو قبول کنید.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

14 دقیقه قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

فقط تعویض رو قبول کنید.

به نظر من هم منطقی ترین کار همینه.

فردا روز دوستمون بخواد مادربورد رو بفروشه همین عزیزانی که میگن چیز مهمی نیست حاضرن قطعه رو فقط به اسم دست دو بخرن؟ یا به عنوان قطعه تعمیری قیمت گذاری میشه؟

این قطعه باید همون اول به "فروشنده" مرجوع میشد و این مسئله بین فروشنده و گارانتی حل میشد نه مصرف کننده.

ایشون چند روزه مگه کالارو خریدن که الان بخوان تعمیر شده استفاده کنن؟

ما تو این مملکت همینطوری هم هر روز داریم ضرر میکنیم.

حالا با کلی زحمت یه قطعه نو میتونیم هر چندسال یکبار بخریم.

چندین درصد هم بابت گارانتی داریم گرونتر میخریم.

حقمون نیست حداقل کالایی که از ابتدا خراب بوده واسمون تعویض بشه؟

کوتاه بیایم چون گارانتی ها توانشو دارن که مارو آزار بدن؟

ول کنید بابا یه حرفایی میزنید آدم پشماش میریزه.

خودمون با همین افکار سمی هر روز داریم اینارو قلدرتر میکنیم..

پتانسیلش هست که به حقمون برسیم. ولی چون میترسیم گارانتی اذیت کنه یا زمان بر بشه انجام نمیدیم!

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

فقط تعویض رو قبول کنید.

 

56 دقیقه قبل، Nezami گفته است:

به نظر من هم منطقی ترین کار همینه.

فردا روز دوستمون بخواد مادربورد رو بفروشه همین عزیزانی که میگن چیز مهمی نیست حاضرن قطعه رو فقط به اسم دست دو بخرن؟ یا به عنوان قطعه تعمیری قیمت گذاری میشه؟

این قطعه باید همون اول به "فروشنده" مرجوع میشد و این مسئله بین فروشنده و گارانتی حل میشد نه مصرف کننده.

ایشون چند روزه مگه کالارو خریدن که الان بخوان تعمیر شده استفاده کنن؟

ما تو این مملکت همینطوری هم هر روز داریم ضرر میکنیم.

حالا با کلی زحمت یه قطعه نو میتونیم هر چندسال یکبار بخریم.

چندین درصد هم بابت گارانتی داریم گرونتر میخریم.

حقمون نیست حداقل کالایی که از ابتدا خراب بوده واسمون تعویض بشه؟

کوتاه بیایم چون گارانتی ها توانشو دارن که مارو آزار بدن؟

ول کنید بابا یه حرفایی میزنید آدم پشماش میریزه.

خودمون با همین افکار سمی هر روز داریم اینارو قلدرتر میکنیم..

پتانسیلش هست که به حقمون برسیم. ولی چون میترسیم گارانتی اذیت کنه یا زمان بر بشه انجام نمیدیم!

قانونی دستم باز نیست 

باز هستا با سوتی که دادن رو برگه رسید ولی وجدان خودم چی

به نظرم اگه هر قطعه دیگه به جز rgb بود یا سیم کشی چیزی میشد اصلا میزاشتم دست گارانتی بمونه سنگین تر بود 

دیگه منم برای خرید و فروش نگرفتم استفاده میکنم گارانتی هم که داره دیگه

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

11 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

 

قانونی دستم باز نیست 

باز هستا با سوتی که دادن رو برگه رسید ولی وجدان خودم چی

به نظرم اگه هر قطعه دیگه به جز rgb بود یا سیم کشی چیزی میشد اصلا میزاشتم دست گارانتی بمونه سنگین تر بود 

دیگه منم برای خرید و فروش نگرفتم استفاده میکنم گارانتی هم که داره دیگه

 

باز هرطور خودت صلاح میدونی

ولی حتما تست سلامت بگیر و نتیجشو بگو

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

39 دقیقه قبل، amirafshar گفته است:

 

قانونی دستم باز نیست 

باز هستا با سوتی که دادن رو برگه رسید ولی وجدان خودم چی

به نظرم اگه هر قطعه دیگه به جز rgb بود یا سیم کشی چیزی میشد اصلا میزاشتم دست گارانتی بمونه سنگین تر بود 

دیگه منم برای خرید و فروش نگرفتم استفاده میکنم گارانتی هم که داره دیگه

 

ربطی به وجدان نداره. تمامی محصولات گیگابایت ۳ سال ضمانت تعویض قطعه رو دارن. پس باید تعویض بشن نه تعمیر. اگه این مورد رو قبول نکنید متضرر اصلی خودتون هستید و دیگه نمیشه بهتون مشاوره داد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...