رفتن به مطلب

سامسونگ 120 برنامه موبایل ایرانی ساخت


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

2977c2c0-5a68-4de5-b33d-a80d39149732.jpg

مدیربخش فناوری های سامسونگ از عرضه 120 برنامه فارسی توسط این شرکت در ایران خبر داد و گفت: به دلیل اسقبال کاربران سامسونگ از انواع برنامه های کاربردی این شرکت به تمرکز دراین زمینه پرداخته است.

به نقل ازآی تی آنالیز؛ "شهاب سلطانی زاده" در گفت و گو با موبنا اظهار داشت حدود 120 برنامه کاربردی محتلف توسط سامسونگ تولید و در سایت com.Samsung Apps قابل دسترسی است که برخی از این نرم افزارها رایگان و برخی دیگر آز آنها کاربران برای دانلود باید به تقبل هزینه بپردازند.

وی در پی استقبال مشتریان از گوشی های لمسی و هوشمند میزان کاربران انواع نرم افزار گفت: در حال حاضر دوران استفاده از گوشی های لمسی به پایان رسیده و بیشتر کاربران این کالای ارتباطی به برنامه و نرم افزارهای مختلف روی آورده اند.

مدیربخش فناوری های سامسونگ در ایران تصریح کرد: بر همین اساس می توان گفت حدود 80 درصد از مشتریان سامسونگ به استفاده از برنامه های مختلف این برند می پردازند.

itanalyze.com

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وی .. گفت: در حال حاضر دوران استفاده از گوشی های لمسی به پایان رسیده.....

itanalyze.com

من فكر كردم تازه شروع شده....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر کنم که خبرگذاری منتشر کننده این خبر منظور شخص مصاحبه شونده رو به درستی منعکس نکرده.

به نظر من هم الان این مدل گوشی های لمسی کاملا در کانون توجه هستند و تا مدت زیادی هم در بورس خواهند بود

اما...

الان اگر دقت کنید ، اکثرا موبایلها دارند به سمت هوشمند شدن کامل پیش میروند. پخش مولتی مدیا هم که خیلی مورد توجه هست که بزرگ بودن صفحه نمایش به عنوان یک مزیت حساب میشه که در نتیجه باعث افزارسش ابعاد موبایلها و pad ها میشه .

اما این موارد باعث میشوند که استفاده از این وسایل به عنوان موبایل و برای امر خطیر صحبت کردن، یک مقداری سخت بشه. شما در نظر بگیرید یک وسیله ای به اندازه نصف نان لواش رو بخواهید به مدت زیادی روی گوشتون نگه دارید. ( میتونید برید جلوی آینه خودتان را هم نگاه کنید)

برای حل این مشکل ، استفاده از بلوتوث و هدست داره همه گیر میشه و برای اینکه کاربر احساس راحتی بیشتری هم بکنه، نرم افزار ها و application ها در حال تغییر به نسخه های compatible با فرامین صوتی و از راه دور هستندو این قضیه باعث میشه که نیاز کمنتری به لمس کردن صفحه برای انجام و اجرای برنامه ها باشه.

این روش نیاز افراد رو به دسترسی مستقیم به صفحه نمایش کم میکنه ولی اصلا باعث نمیشه که کاربرها از این کار بی نیاز بشوند( حداقل الان امکانش نیست)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...