رفتن به مطلب

کدام؟ فروشنده یا شرکت گارانتی کننده؟


Najm
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام خدمت عزیزان.

بنده یک اسپیکر با گارانتی 18 ماهه فارس از فروشگاه اینترنتی تهیه کردم. بعد از دریافت، متوجه شدم که کالا دارای نقص فنی در بخش نورپردازی است. گذشته از این، مدت زمان گارانتی نزدیک به پنج ماه باقیمانده است. طی تماس با شرکت گارانتی کننده، متوجه شدم که معیار مدت گارانتی همان لیبل است. در صورتی که فروشنده با ادعای نماینده فروش بودن، تاریخ فاکتور را ملاک قرار می دهد. با شرایط پیش آمده، فروشنده بر این نظر است که هزینه ارسال و برگشت کالا بر عهده بنده بوده و پس از این که تحویل ایشان شد، آن را به شرکت گارانتی ارسال می کنند که وضعیت مشخص شود. حال سوال من این هست که با توجه به هفت روز مهلت تست در بحث خرید اینترنتی، تکلیف چیست؟ در قسمت شرایط بازگرداندن کالا مندرج در سایت، به هیچ عنوان به این مورد که هزینه ارسال با فروشنده یا مشتری است اشاره نشده است. با تشکر فراوان

ویرایش شده توسط Najm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

image.thumb.png.313d04da953cd1d09ec918e66ff3b25e.png

شما بدون دلیل هم میتونی تا 7 روز کالایی که خریداری کردی رو مرجوع کنی. ( در صورتی که بدون ارائه دلیل مرجوع کنید هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده شماست)

کالایی که خریداری کردید ایراد فنی داره و شما باید مستقیم به فروشنده مرجوع کنید و کالای جدید دریافت کنید یا مبلغ سفارش + هزینه های جانبی که پرداخت کردید.

به هیچ عنوان زیر بار ارسال کالا به گارانتی نرید. نهیاتا یک کالای تعمیری به شما تحویل میدن.

ضمن اینکه ایراد داشتن کالای آکبند اصلا به شما ارتباطی نداره و فروشنده باید پیگیر کالای خرابش باشه نه شما.

در صورتی که فروشنده زیر بار نرفت خیلی راحت میتونید از طریق اینماد طرح شکایت کنید. خیلی راحت مشکلتون حل میشه.

ویرایش شده توسط Nezami
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هم اکنون، Nezami گفته است:

image.thumb.png.313d04da953cd1d09ec918e66ff3b25e.png

شما بدون دلیل هم میتونی تا 7 روز کالایی که خریداری کردی رو مرجوع کنی. ( در صورتی که بدون ارائه دلیل مرجوع کنید هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده شماست)

کالایی که خریداری کردید ایراد فنی داره و شما باید مستقیم به فروشنده مرجوع کنید و کالای جدید دریافت کنید یا مبلغ سفارش + هزینه های جانبی که پرداخت کردید.

به هیچ عنوان زیر بار ارسال کالا به گارانتی نرید. نهیاتا یک کالای تعمیری به شما تحویل میدن.

ضمن اینکه ایراد داشتن کالای آکبند اصلا به شما ارتباطی نداره و فروشنده باید پیگیر کالای خرابش باشه نه شما.

در صورتی که فروشنده زیر بار نرفت خیلی راحت میتونید از طریق اینماد طرح شکایت کنید. خیلی راحت مشکلتون حل میشه.

بابت راهنمایی و وقتی که گذاشتید از شما قدردانی می کنم. متاسفانه فروشنده هیچ تعاملی با خواسته و حرف من ندارد. فقط بر این نظر است که کالای دارای گارانتی باید توسط شرکت گارانتی کننده خدمات بگیرد! با این که بارها و بارها به این موضوع که باید در مدت هفت روز پس از تحویل کالا، تعویض از جانب شما صورت بگیرد و ارجاع کالا به گارانتی به بنده هیچ ارتباطی ندارد، اشاره کردم. اما مثل این که خیلی حیله گر هستند. هر چند این بار اولشان نیست و کاربری در ایمالز دقیقا به این عملکرد بدشان اشاره کرده است. ان شا الله در اسرع وقت در اینماد طرح شکایت خواهم کرد.

ویرایش شده توسط Najm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 دقیقه قبل، Najm گفته است:

بابت راهنمایی و وقتی که گذاشتید از شما قدردانی می کنم. متاسفانه فروشنده هیچ تعاملی با خواسته و حرف من ندارد. فقط بر این نظر است که کالای دارای گارانتی باید توسط شرکت گارانتی کننده خدمات بگیرد! با این که بارها و بارها به این موضوع که باید در مدت هفت روز پس از تحویل کالا، تعویض از جانب شما صورت بگیرد و ارجاع کالا به گارانتی به بنده هیچ ارتباطی ندارد. اما مثل این که خیلی حیله گر هستند. هر چند این بار اولشان نیست و کاربری در ایمالز دقیقا به این عملکرد بدشان اشاره کرده است. ان شا الله در اسرع وقت در اینماد طرح شکایت خواهم کرد.

خواهش میکنم.

بله حتما تو اینماد ثبت شکایت کنید و از ماده 37 قانون تجارت الکترونیک تو شکواییه یاد کنید.

به محض اینکه پیامک ثبت شکایت براش بره رفتارش درست میشه.

تو خود اینماد هم ممکنه پافشاری کنه. شما به هیچ عنوان زیر بار نرید. نهایتا میره هیئت حل اختلاف و قطعا رای به نفع شما میدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید دوستان، سایت اینماد برای شما هم دارای اختلال می باشد؟ متاسفانه فراموشی رمز عبور به درستی عمل نمی کند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...