رفتن به مطلب

راهنمای جهت شکایت علیه گارانتی یا فروشنده


Paradise Lost
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۱۴۰۳/۲/۶ در 22:53، Paradise Lost گفته است:

چون بار اول یادم نبود چه موقعه تاریخ داره یا نداره، تا کی فعاله، هیچی نگفتن نه لیون نه ماتریس فقط تایید کردن گفتن گارانتی با شماره سریال معتبره و مشکلی نیست. این مورد تایید نکردن گارانتی هم خودم چندین بار به لیون گفتم بخش گارانتی ، اونا هم تعجب کردن😄 منم در تعجبم حقیقتا...

برادر مورد شما رو پیگیری کردم، و اطمینان پیدا کردم که پردازنده شما از ماتریس تامین شده، بنابراین در صورت خرابی پردازنده، انشاالله که هیچ وقت پیش نیاد، ماتریس در برابر شما بایستی پاسخگو باشه.

نظر شخصی من اینه که دیگه به لیون ارتباطی پیدا نمیکنه.

علی الخصوص اینکه در تماس اولی که شما با ماتریس داشتین اول گارانتی رو گردن گرفته، بعدش در تماس دوم گردن نگرفته.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

برادر مورد شما رو پیگیری کردم، و اطمینان پیدا کردم که پردازنده شما از ماتریس تامین شده، بنابراین در صورت خرابی پردازنده، انشاالله که هیچ وقت پیش نیاد، ماتریس در برابر شما بایستی پاسخگو باشه.

نظر شخصی من اینه که دیگه به لیون ارتباطی پیدا نمیکنه.

علی الخصوص اینکه در تماس اولی که شما با ماتریس داشتین اول گارانتی رو گردن گرفته، بعدش در تماس دوم گردن نگرفته.

سلام عزیز

خوب الان ماتریس گارانتی من رو تایید کرده؟ 

من خودم به ماتریس چندین بار زنگ زدم که گردن نمیگیرن، اگر میگفرتن خوب باید تاریخ ثبت و انقضا بهم میدادن همین طوری که چندین با به خانم صحرابی و گارانتی ماتریس گفتم که هیچ کدوم نمیدن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

 

به هر حال دستتون درد نکنه بابت پیگیری.

 

ویرایش شده توسط Paradise Lost
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

سلام عزیز

خوب الان ماتریس گارانتی من رو تایید کرده؟ 

من خودم به ماتریس چندین بار زنگ زدم که گردن نمیگیرن، اگر میگفرتن خوب باید تاریخ ثبت و انقضا بهم میدادن همین طوری که چندین با به خانم صحرابی و گارانتی ماتریس گفتم که هیچ کدوم نمیدن

من که با ماتریس ارتباطی ندارم. اما با بچه های لیون تونستم چک کنم و تنها چیزی که میخواستم مطمئن بشم این بود که آیا لیون این پردازنده رو از ماتریس تامین کرده یا نه، که مطمئن شدم از ماتریس گرفته.

دیگه اینکه ماتریس گردن نمیگیره، بین شماست و ماتریس و من کاری اون سمتی از دستم بر نمیاد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

43 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

من که با ماتریس ارتباطی ندارم. اما با بچه های لیون تونستم چک کنم و تنها چیزی که میخواستم مطمئن بشم این بود که آیا لیون این پردازنده رو از ماتریس تامین کرده یا نه، که مطمئن شدم از ماتریس گرفته.

دیگه اینکه ماتریس گردن نمیگیره، بین شماست و ماتریس و من کاری اون سمتی از دستم بر نمیاد.

خوب  برادر من ، من خودم هم گفتم ماتریس گردن نمیگیره شما اومدید از من رسید و شماره سریال گرفتید که راستی ازمایی کنید که من از لیون خریدم که لیون تایید کنه گارانتی ماتریس هست یا نه؟

میخوای چت های وات ساب گارانتی لیون رو برات بفرستم یک ساعت بعد از این که پردازنده به دستم رسید گفت گارانتی از طریق شماره سریال هست، اتفاقا هر دو هم زنگ زدیم من و گارانتی لیون تایید کردن که شماره سریال تایید میشه ولی هیچ کدوم استعالم ندادن من سر همین استعالم دوباره زنگ زدم به ماتریس ...

اقا شما خودت پردازنده رو میخری نباید گارانتی رو بزنه فلان از تاریخ تا فلان تاریخ؟

من زور اون یک میلیونی که اضافه به لیون دادم بهم داره ، چون میتونستم یک میلیون کمتر بدم و اتفاقا مشکل گارانتی هم نداشتم و کارت گارانتی رو سایت دیگه هم بهم میداد با توجه به سوالی که ازشون کردم

اولا دستتون درد نکنه بابت پیگری

ولی 

 

"برادر مورد شما رو پیگیری کردم، و اطمینان پیدا کردم که پردازنده شما از ماتریس تامین شده، بنابراین در صورت خرابی پردازنده، انشاالله که هیچ وقت پیش نیاد، ماتریس در برابر شما بایستی پاسخگو باشه."

خوب منم میخوام ماتریس جوابگو باشه ولی نیست، الان پردازنده سالم هست ، نه لیون جواب گو هست نه ماتریس اون موقعه که مشکلی پیش اومد  جواب گو میشن؟😄

 

 

"دیگه اینکه ماتریس گردن نمیگیره، بین شماست و ماتریس و من کاری اون سمتی از دستم بر نمیاد."

 

بین من و ماتریس نیست بین من و لیون کامپیوتر هست که همون اول پردازنده بدون گارانتی فرستاده و بدون کارت فرستاده

 

 

گارانتی ها همیشه یک چیزی میگن و تا وقتی بخوان یک مورد گارانتی رو تایید کنن پدر ادم رو در میارن نمونه اش همین گارانتی اونگ که نماینده اش میگفت فعاله ولی نماینده اصلیش تو تهران قبول نمیکرد تا رسید دیجی کالا رو با شماره ملی دید، حالا ماتریس اون اول یک چیزی گفته اپراتورش ولی خوب لیون هم  قبول نمیکنه جای سوال داره مخصوصا این که چندین نفر تو همین فروم دیدم از لیون خریدن و کارت گارانتی داشته پردازنده رایزن شون...

ویرایش شده توسط Paradise Lost
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، Paradise Lost گفته است:

بین من و ماتریس نیست بین من و لیون کامپیوتر هست که همون اول پردازنده بدون گارانتی فرستاده و بدون کارت فرستاده

از نظر من تامین کننده وقتی محصولی رو به فروشنده میده، باید جوابگو باشه.

حالا شما میگی فروشنده باید جوابگو باشه، اوکی، تصمیم اینکه چطوری پیگیری کنید با خود شماست.

شما تمام فرضیه خودتون رو گذاشتین روی این مورد که ماتریس راست میگه و لیون کارت گارانتی رو گم کرده. در صورتی که گارانتی اول تایید داده بعدا زده زیر حرف خودش.

پردازنده هم سالمه مشکلی نداره.

از نظر من کاری در این ارتباط نمیشه کرد. حالا باز هر طور خودتون صلاح میدونید اقدام کنید.

  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 1
  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...