رفتن به مطلب

چای طبیعی بهاره شمال سال 1403


Recommended Posts

سلام به همه دوستان عزیز لیونی

من هر سال برای دوستان و آشنایان از کارخانه چای سفارشی میگیرم . چند ساله اینجا تاپیک میزنم که تعدادی از دوستان درخواست چای دادن و امیدوارم که راضی بوده باشن .

چای طبیعی بهاره از برگ سبز ممتاز داخلی تولید میشه و هیچ رنگ و اسانسی بهش اضافه نمیشه . پس با ذائقه کسانی که چای خارجی دوست دارن سازگار نیست . طعم گس داره و باید به مقدار بیشتری نسبت به چای خارجی استفاده بشه . چون همونطور که گفتم رنگ و اسانس نداره .

قیمت چای با توجه به قیمت سال گذشته و افزایش  قیمتها بالای 370000 تومان به ازای هر کیلو هست . البته ارزونتر از این قیمت هم هست . ولی به دلیل اینکه من بهترین چای رو میگیرم ، این قیمت بالاترین قیمت چای میشه . فقط حدودا کیلویی 10000 تومان بابت بسته بندی داخل پلاستیک های 1 ، 5 و 10 کیلویی و هزینه حمل از کارخانه تا خونه خودم اضافه میشه بهش . البته بهتره که برای ارسال راحتتر در کیسه های 1 کیلویی بسته بندی بشه . در واقع هیچ سودی برای من نداره و فقط دارم برای دوستان این کار رو میکنم تا کسانی که به چای ایرانی علاقه دارن ، مطمئن ترین چای رو با قیمت درست دریافت کنن . پس تخفیفی نداره متاسفانه . ارسال به وسیله تی پاکس و پست انجام میشه و هزینه بسته بندی برای ارسال و ارسالش با خودتون هست که موقع دریافت ، پرداخت میکنید .ضمنا در صورت سفارش متاسفانه کنسلی ندارم . چون خرید میشه و مبلغ پرداخت میشه . مگر اینکه کس دیگه ای بخواد همون مقدار  .

یک مدل دیگه چای هم هست که به قلم معروفه . توی این چای برگهای درشت و ساقه هم وجود داره . برای همین قیمت پایینتری داره . برای استفاده باید مقدار بیشتری در قوری ریخته بشه . عطر و طعمش فرقی نداره ، ولی کمی ضعیفتره که دلیل ارزونتر بودنش همینه . احتمالا حدود کیلویی 260000 تومان قیمت میخوره . اگر کسی این رو هم خواست میتونم تهیه کنم .

دوستانی که تمایل به خرید دارن میتونن تا 30 اردیبهشت سفارش خودشون رو در پیغام خصوصی بدن . برای سفارش هم باید 50 درصد مبلغ رو زحمت بکشید واریز کنید به عنوان پیش پرداخت . ضمنا به دلیل محدودیت در تولید چای با کیفیت ، ممکنه در صورت تقاضای زیاد ، نتونم همه رو انجام بدم . پس دوستانی که اول سفارش میدن اولویت دارن . دوستانی که بهشون چای نرسه ، پولشون برگشت داده میشه .

 

یک مورد رو فقط عرض کنم گه چون من چای رو سفارشی میگیرم و برداشت هر روز با روز دیگه کیفیتش متفاوته ، پس کمی منتظر میمونم تا بهترین کیفیت رو برام بذارن . ممکنه کمی زمان ببره . سال پیش اواخر اردیبهشت تحویل گرفتم چای رو .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و عرض ادب. 
من چند سال هست که چای از آقا حامد عزیز تهیه می کنم و کاملا راضی هستم. البته همانطور که آقا حامد می فرمایند طعم و عطر و دم کشی این چای فرق داره و شاید بعضی ها خوششون نیاد. 

طبق روال هر سال یه برآوردی از دوستان و آشنایان بکنم ببینم چند کیلو می خواهیم و تو پیام خصوصی مزاحمتون میشم آقا حامد. ممنون از زحمتی که می کشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستانی که چای میخوان لطفا ظرف این یکی دو روز اعلام کنن. چون چای خوب محدود هست و باید سفارش بدم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

22 ساعت قبل، Hamed گفته است:

دوستانی که چای میخوان لطفا ظرف این یکی دو روز اعلام کنن. چون چای خوب محدود هست و باید سفارش بدم .

سلام اقا حامد پیوی رو چک میکنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...