رفتن به مطلب

مقایسه DLSS, Frame Generation, Ray Reconstruction, FSR, XeSS در بازی Cyberpunk با روشن بودن Path Tracing


zexer2020
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اینجا میتونید به وضوح علت برتری dlss و بقیه آپشن های انویدیا رو ببینید. آینده صنعت گیم قطعا منسوخ شدن Rasterization و استفاده از Ray Tracing بجای اون خواهد بود چون هزینه و زمان لازم برای ساخت بازی ها رو هم بشدت کاهش میده.

https://imgsli.com/MjQ3Nzkz/0/3

 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...